Stam na 2005 bij heerenveen afbouwen?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Stam na 2005 bij heerenveen afbouwen?

Bericht door Feanfan »

Nu staat er in de VI van deze week een stuk over Jaap Stam, die het na zijn contract wel ziet zitten om bij bijvoorbeeld SC Heerenveen af te bouwen. Nu Staat er in de LWD Courant van vandaag (vrijdag) dat er tussen Riemer en Jaap informeel over een overgang gesproken is. Dus dat hij nog 2 jaar ofzo met Petter het hart in de deffensie gaat vormen, lijkt mij leuk.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Geloof je dit bericht trouwens zelf wel want ik (hoewel het gemeld wordt)niet zo serieus kan nemen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Aangezien de LC zegt dat Riemer bevestigt dat er overleg is geweest over een overgang, mag je ervan uitgaan dat dat in ieder geval zo is.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Ja, want Riemer is anders niet zo'n praatjesmaker als het aankomt op nieuwe aan te trekken spelers (en trainers) of over de geruchten daar over.
Lijkt me serieuzer dan menigeen denkt.

Tegendoelpunten krijgen we dan nog sporadisch, nu ze zelf nog eventje maken.
Als we nu ook nog ergens zo'n kaliber spits op de kop konden tikken, dan kunen de CL vlaggen weer uit de kast gehaald worden en kan de CL-hymne ceedee afgestoft worden.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Ik verwacht dat hij komt want gewoonlijk is het helemaal niks voor Riemer om zo'n bericht in zo'n vroeg stadium al te bevestigen maar ik hoop het ook
Gebruikersavatar
Power
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-05-2003 13:19

Bericht door Power »

:shock: Stam naar heerenveen? :?
daar geloof ik niks van, nouja als het toch zo is hebben we een wereld verdediger :/
maar nogmaals lijkt me sterk dat hij in 2005 dan komt want dan is hij nogs steeds van wereld klasse lijkt me.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Power schreef::shock: Stam naar heerenveen? :?
daar geloof ik niks van, nouja als het toch zo is hebben we een wereld verdediger :/
maar nogmaals lijkt me sterk dat hij in 2005 dan komt want dan is hij nogs steeds van wereld klasse lijkt me.
dan is ie 33 en hij wil afbouwen! en het moet niet meer dan een uur rijden zijn van zijn huis! en hij hoefde perse bij een top3 club!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Hallo,

Het zou een prachtig stukje reklame zijn wanneer een wereldverdediger als Stam bij ons in het ALS komt spelen. Als het op deze manier in het LC staat, dan ben ik toch wel geneigd om te geloven dat er in ieder geval contact is geweest. We hebben het hier niet over de roddelpagina in de Telegraaf dacht ik zo.

Jaap, van harte welkom!
Petter Hansson, rots in de branding.
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

Maar Stam komt uiteindelijk wel van Cambuur, dus of dat nu wel zo goed is......!? :wink: :?
Is dit m'n 1ste biertje van Vandaag of de laatste van Gisteren?
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ach ja, daar moeten we dan maar aan geloven :wink:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

bohemians/praha schreef:Maar Stam komt uiteindelijk wel van Cambuur, dus of dat nu wel zo goed is......!? :wink: :?
Voor deze ene keer dan....
Voor Jaapie maak ik hier uit vrije wil een uitzondering voor :wink:

Wat ik nu van dit bericht moet denken.... Het kan alle kanten op, het kan opgeblazen
zijn (verhaal van Jaap en van Riemer dan). Aan de andere kant, jah waarom niet? Wat
er in het stuk van Stam staat kan ik me iets bij voorstellen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Ik zal binnenkort mijn bronnen eens aanspreken of de waarheidsgehalte hoog is.

(Bron zal overigens Stam zelf zijn).

Ik denk trouwens niet dat hij met Hansson een verdedigingsblok zal vormen.
Die speelt dan al bij een grotere club. :(
Zo......en nu weer gewoon 4e...
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Weet je wel wat die vent verdient,denk je echt dat hij zomaar voor een beetje zakgeld hier gaat afbouwen??

Natuurlijk hoop ik dat dit niet klopt en voor een laag salaris hierheen komt want dan hebben we een goede verdediger erbij en als we nog een spits hierheen kunnen halen
kunnen we hopelijk inderdaad weer op weg naar de champions league maar dat is
makkelijker gezegd dan gedaan
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Een Jaap is altijd welkom 8)
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Jaap F. schreef:Een Jaap is altijd welkom 8)
.....Gaap.......... :asian:
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

Overigens is een speler die zijn carriere ergens afbouwt niet altijd een garantie voor succes van een club, zie: Konterman bij vitesse. Al is Konterman van een iets ander kaliber dan stam natuurlijk.

Misschien dat Stam wel wordt gehaald als "publiekstrekker" om de toeschouwers die op de uitbreiding zitten te wachten (wachtlijst) over de figuurlijke streep te trekken om daadwerkelijk een seizoenskaart te kopen!?
Is dit m'n 1ste biertje van Vandaag of de laatste van Gisteren?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Waarom zou stam een topsalaris willen, hij geeft zelf aan dat dat niet hoeft.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Dit zegt hij in de VI;

'Een club onder de top drie vindt ik ook best. Het belangrijkste is dat een club niet verder ligt dan een uur rijden van mijn huis bij Zwolle. Heerenveen zou ik bijvoorbeeld prima vinden. Goed georganiseerde club, aardig elftal. Natuurlijk zal het niveau minder zijn dan ik gewend ben, maar daar moet je niet van schrikken. Het lijkt mij wel leuk andere jongens een beetje te helpen. Bovendien voel ik me niet snel ergens te groot voor.'

Dus als zijn contract medio 2005 afloopt in Rome zien we wel verder. Heeft Heerenveen ook teminste ook een echte vedette. 8)
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

hmm.. dit lijkt me een open sollicitatie :roll:

Al is 2005 nog ver weg! En we zitten prima in onze bezetting op dit moment toch?

Maar misschien goed voor het algehele image/ bekendheid? Dat Riemer hem daarom wel in wil lijven? En ach, hebben we ook weer es een Nederlandse international :P
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

taz schreef: hebben we ook weer es een Nederlandse international :P
Na het EK2004 stopt ie denk ik!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

JeroenB schreef: Na het EK2004 stopt ie denk ik!
Hij heeft aangegeven naar het EK 2004 Te stoppen!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Stam naar Heerenveen, zou geweldig zijn natuurlijk maar ik geloof er nog weinig van, ja oke die gesprekken zijn er misschien wel maar eerst zien en dan geloven!!

Jaapie in een pompebledden shirt..... :mrgreen:
Net fan dat benaude!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

kan best inkomen in deze gedachte van jaap stam het zou natuurlijk fantastisch zijn en een hoop supporters en media trekken, als tomasson nau ook zegt dat ie liever speelt dan de bank warm houdt ken hij mooi met stam naar nederland vliegen :D
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Dit meld VI vandaag!!H'veen hoopt op een-tweetje met Jaap Stam

22/12/2003 21:48

Jaap Stam vanaf het seizoen 2005/06 in het shirt van SC Heerenveen. Het klinkt wat vreemd maar Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde vindt het de moeite waard een charme-offensief te starten.
De rots in de branding van Lazio Roma en het Nederlands elftal is namelijk van harte welkom in het Abe Lenstra Stadion. En bij Heerenveen kan hij zijn carrière mooi afsluiten, meent Van der Velde.

Stam liet in het Kerstnummer van Voetbal International namelijk weten dat een terugkeer in de zomer van 2005 naar een Nederlandse club hem wel wat lijkt. 'Stam heeft gezegd dat hij zijn carrière in het Noorden wil afsluiten. Hij heeft in de buurt van Zwolle een huis, geloof ik', hintte Van der Velde op een een-tweetje tegenover het ANP.

'Toen ik Stam tijdens een interland tegenkwam, heb ik hem gezegd dat 't mooi zou zijn als hij in Heerenveen komt afbouwen. Maar dat moet hij natuurlijk wel vol gas doen', grapte de Friese preses.

Van der Velde ziet meer voordelen in een toekomstige samenwerking, al is er van serieus contact met de Kampenaar nog geen sprake. 'Ik heb een balletje opgegooid. Meer niet. Het zou prachtig zijn als Stam naar Heerenveen komt. Bij ons speelt een aantal jonge voetballers uit de omgeving van Kampen. Dan kan hij die spelers opleiden.'

Eerder werd gemeld dat er al serieus contact was!!
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Dit zou natuurlijk super zijn. Alhoewel ik toch denk, dat ie eerst nog naar PSV gaat.
Stam heeft in Rome natuurlijk meer dan genoeg verdiend, om daar nog vele jaren mee vooruit te kunnen. Het geld hoeft dan ook geen probleem te zijn.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Ik denk niet dat Stam eerst naar psv gaat gezien hij zelf al aangeeft dat de top 3 niet noodzakelijk is en hij niet te ver wil reizen dan kom je al ga uit bij Heerenveen, Groningen Zwolle.(eredivisie)
Daarnaar kijkent is het misschien wel vrij logisch dat Stam voor Heerenveen zou kiezen.
Zoals hij zelf zegt een club met de zaakjes op orde en ook nog redelijk niveau en wie weet met een dergelijke speler wel dicht bij de top 3.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Las net, dat Inter Milaan van plan is een bod op Jaap Stam te doen.
Als het geaccepteerd wordt door Lazio en Japie dan zien we Japie hier voorlopig niet.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jaap Stam nu nog es naar Milaan lijkt me sterk, dan had Milaan hem wel eerder gehaalt.
Een speler halen die 10 jaar jonger is dan Jaap is slimer die kan je nog wat leren en mischien is hij wel beter dan Stam.
superfriez
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 28-12-2003 02:51
Locatie: lemmer
Contacteer:

Bericht door superfriez »

waarom zou jaap stam op zijn 31 ste nog naar milaan gaan om het geld hoeft hij het echt niet te doen want dat heeft hij al lang verdiendt bij manchester en ik denk als hij dan samen met maldinie zou gaan spelen dat is voor milaan geen echte verbeterig is laat hem maar mooi naar heerenveen komen lekker dicht bij huis en familie !!!!!!!!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

superfriez schreef:waarom zou jaap stam op zijn 31 ste nog naar milaan gaan om het geld hoeft hij het echt niet te doen want dat heeft hij al lang verdiendt bij manchester en ik denk als hij dan samen met maldinie zou gaan spelen dat is voor milaan geen echte verbeterig is laat hem maar mooi naar heerenveen komen lekker dicht bij huis en familie !!!!!!!!
Het gaat over Inter niet over AC milan!

Maaruh niet doen stam!! kom straks maar lekker bij ons :lol:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Plaats reactie