Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
7
29%
Beter geworden
9
38%
Minder geworden
2
8%
Een complete ramp
3
13%
Een kwestie van wennen
3
13%

Totaal aantal stemmen: 24

Terwispel
Nieuw talent

Re: Official website, Media en PR

Bericht door Terwispel »

tha boelie schreef: 18-08-2025 12:56 Vind het vrij slordig overkomen dat hier nog steeds de namen staan van oa Jouad Bouaffra en Nico Romeijn. Zijn half augustus geweest, tijd voor een update.

https://www.sc-heerenveen.nl/club/over- ... rganisatie
Ik zie niks staan dus ze zullen je gezien hebben.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Terwispel schreef: 18-08-2025 19:03 Ik zie niks staan dus ze zullen je gezien hebben.
Ja klopt. Ze lezen hier wel mee dus ;)
Zal de nieuwe lijst er binnenkort wel op staan.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Nieuwe website dus, vandaar dat de oude op sommige plaatsen niet meer werd geupdate.

Vroeg me toevallig vorige week nog een keer af, misschien is het wel eens tijd voor een nieuwe website.

https://www.sc-heerenveen.nl/
.-
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ondervinden mensen ook problemen met de nieuwe site?
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

In zijn algemeenheid vind ik wel dat er op een clubsite altijd een wedstrijdverslag moet komen te staan. Nu heb je altijd een nabeschouwing met quotes en een wedstrijd bericht in een. Dat zou ik zelf altijd opsplitsen, ook om het nieuwsoverzicht wat overzichtelijker en meer up-to-date te houden.

Het lijkt nu soms net alsof er geen wedstrijden worden gespeeld omdat de quotes vaak helemaal niet over de tegenstander gaan. Zie laatstse voorbeeld met Meerveld is blij met debuut, maar teleurstelling overheerst: "Wij moeten de kansen afmaken" of ook deze voorbereidingspost: Maxence Rivera heeft zin in thuiswedstrijd: "Je voelt dat de fans je steunen".

Verder lijkt de nieuwe website vooral gericht op het verkopen van tickets, daar wordt de hele pagina mee gevuld. Ziet er mooi uit met die video op de achtergrond maar voor mij als seizoenkaarthouder heeft dat weinig toegevoegde waarde en zoek ik eerder naar het laatste nieuws of wat het programma is voor de komende wedstrijden. Dat laatste staat nu zeker een stuk beter op de website, inclusief de aanvangstijd. Dat ontbrak op de oude website.
Joucke
Verified
Wereldspeler

Bericht door Joucke »

Vrieskist schreef: 26-08-2025 10:39 Ondervinden mensen ook problemen met de nieuwe site?
Op mobiel sowieso, glitchy as fuck op mijn iphone
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Joucke schreef: 26-08-2025 11:55 Op mobiel sowieso, glitchy as fuck op mijn iphone
Wat voor dingen zie je en wat voor telefoon heb je?

Ik werk zelf niet aan deze site, maar wel bij TRES (digitale partner van SCH), dus ik kan dingen doorgeven.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Iphone 14pro
iOS 18.6.2
Safari

Werkt als een zonnetje
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ben geen fan van ‘side scrolling’ is niet intuïtief.

Verder leuke site, niet heel bijzonder … vraag me ook af wie de site van de club (los van ticketing) bezoekt.

Had wel een grotere plek voor de info uit de sociale verwacht. Het is nu wel een statisch geheel
Het is maar een spelletje
Joucke
Verified
Wereldspeler

Bericht door Joucke »

Vrieskist schreef: 26-08-2025 12:37 Wat voor dingen zie je en wat voor telefoon heb je?

Ik werk zelf niet aan deze site, maar wel bij TRES (digitale partner van SCH), dus ik kan dingen doorgeven.
Grappig is dat, was mogelijk een cache issue. Wilde net een screencast maken maar kan het niet reproduceren.

Wat ik wel raar vind is bepaalde info bij spelers (Meerveld rugnummer 0, Braude en Hopland zijn middenvelders om maar wat te noemen)
Plaats reactie