Moderators: Beheerders, Fanmasters
hhage schreef:Oei, dan lopen we 800 achter tov vorig seizoen
badfrisianboy schreef:Toeschouwersaantal play-offs:
Donderdag 1 juni 18:45 uur:
sc Heerenveen - FC Twente: 21.360
Ebiede schreef:Al een week stilte omtrent de seizoenskaarten.. Is dat een slecht teken of ben ik een doemdenker?
Otsje P schreef:Min of meer gelijkopgaand aan vorig seizoen dus. Wel is de campagne dit jaar later begonnen natuurlijk.
Had er toch iets meer van verwacht moet ik zeggen, gezien de belangstelling gedurende de 2e seizoenshelft. De campagne is nog niet ten einde natuurlijk. Hoop toch dat we een kleine stijging tegemoet gaan zien ten opzichte van vorig seizoen.
Bubbe schreef:Context hierbij is dat andere clubs een kleiner stadion hebben, in het geval van een PEC, NEC bijv betekent dit dat zij al bijna uitverkocht zijn. Wij stijgen (met nog c.a. een week te gaan voor de huidige SKHers) nog gestaag door en zullen uiteindelijk wel weer tussen de 11 en 12,5 duizend uitkomen, wat gewoon prima is. Aangevuld met vrije verkoop ga je dan toch weer richting een gem toeschouwersaantal van >20k en dat is een paar jaar flink lager geweest.
Bubbe schreef:Context hierbij is dat andere clubs een kleiner stadion hebben, in het geval van een PEC, NEC bijv betekent dit dat zij al bijna uitverkocht zijn. Wij stijgen (met nog c.a. een week te gaan voor de huidige SKHers) nog gestaag door en zullen uiteindelijk wel weer tussen de 11 en 12,5 duizend uitkomen, wat gewoon prima is. Aangevuld met vrije verkoop ga je dan toch weer richting een gem toeschouwersaantal van >20k en dat is een paar jaar flink lager geweest.
zweed1 schreef:Is het niet verstandig om eens wat info te geven over volgend seizoen, beetje nieuws over transfers. Vindt het lastig wel een kaart kopen maar niet weten of de selectie na de verkopen van Milan, Thom en Andries weer op orde is.
Superfries1994 schreef:Die duidelijkheid kan niemand je geven, zijn ze vast ontzettend druk mee.
Kaz_SCH schreef:Hopelijk ruim over de 10K op de uiterste verlengdatum, dan zie ik het richting eind v/d zomer wel goedkomen t.o.v. vorig jaar. Kanttekening is wel dat ik het idee heb dat er veel seizoenkaarten met dikke korting verkocht worden, en dat ook dit seizoen veel stoeltjes gevuld zijn met gratis kaarten. Dat is een investering, maar die moet zich dan nog gaan terugbetalen.
Ebiede schreef:
Dat was vorig seizoen ook al zo.. Ben het met je eens dat het link is, maar als de helft de kaart voortzet is dat winst.
Kaz_SCH schreef:Hopelijk ruim over de 10K op de uiterste verlengdatum, dan zie ik het richting eind v/d zomer wel goedkomen t.o.v. vorig jaar. Kanttekening is wel dat ik het idee heb dat er veel seizoenkaarten met dikke korting verkocht worden, en dat ook dit seizoen veel stoeltjes gevuld zijn met gratis kaarten. Dat is een investering, maar die moet zich dan nog gaan terugbetalen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten