Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 16-06-2018 16:38

Die melding van 10.002 seizoenkaarten heb ik helemaal gemist. Dan heb ik voor mijn beurt gesproken hier. Desalniettemin weer beduidend minder seizoenkaarten verkocht dan afgelopen seizoen. Helemaal als een verrassing komt dat echter niet.

De vorige post is qua aantallen aangepast.
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 19-06-2018 09:43

badfrisianboy schreef:Die melding van 10.002 seizoenkaarten heb ik helemaal gemist. Dan heb ik voor mijn beurt gesproken hier. Desalniettemin weer beduidend minder seizoenkaarten verkocht dan afgelopen seizoen. Helemaal als een verrassing komt dat echter niet.

De vorige post is qua aantallen aangepast.

Hamstra gaf aan dat we met die 10.002 iets achterlopen op precies dezelfde datum een jaar eerder, maar juist iets voorlopen als je kijkt naar het aantal dagen dat de verkoop geopend is. De verkoop begon dit jaar later.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor us Hearrenfean » 01-07-2018 22:24

Iemand enig idee wat de stad wat betreft seizoenkaarten inmiddels is?
Blue-White Army!!
us Hearrenfean
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-07-2018 03:41

us Hearrenfean schreef:Iemand enig idee wat de stad wat betreft seizoenkaarten inmiddels is?

Ik denk tussen de 10.000 en 11.000, anders hadden ze vast melding gemaakt dat we de 11.000 hebben aangetikt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 02-07-2018 13:32

Ik probeer alles redelijk fanatiek te volgen, maar het lijkt net alsof er vanuit de club niet zoveel reuring is rondom het verlengen van de kaarten. Hoop dat ik dat mis heb!
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor us Hearrenfean » 03-07-2018 09:55

Ik krijg er niet een heel goed gevoel bij dat er zo weinig over gecommuniceerd wordt vanuit de club. :?
Blue-White Army!!
us Hearrenfean
Selectiespeler

Berichtdoor Ebiede » 03-07-2018 11:31

Ik ga er maar vanuit dat het een drama is. Onze club blinkt uit in radiostilte..
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Silver » 03-07-2018 15:24

badfrisianboy schreef:2017 - 2018:
31 - 05 - 2017 10.000
03 - 06 - 2017 11.000
15 - 06 - 2017 12.000
28 - 06 - 2017 12.500
10 - 07 - 2017 12.800
21 - 07 - 2017 13.000
01 - 09 - 2017 13.500

2018 - 2019:
08 - 06 - 2018 10.002

Volgens bovenstaande cijfers zaten we vorig jaar rond deze tijd zo tussen 12.500 & 12.800. Nu op 3 juli heb ik nog geen bericht voorbij zien komen dat we de 11.000 (of hoger) aangetikt hebben. Dat is wel zorgwekkend.
Silver
Basisspeler

Berichtdoor Crash » 03-07-2018 19:25

Maar geheel conform verwachting, toch?

Je zal écht meer ambitie moeten gaan tonen dan de laatste jaren om het stadion weer vol te krijgen.
Zolang je geen selectie neerzet die kans van slagen heeft in een eventueel te behalen play-offs, ben je immers niets meer dan competitievulling; een grijze muis.

Het publiek dat de afgelopen jaren steeds weer uit hoop op een beter seizoen een seizoenskaart heeft aangeschaft blijft zich natuurlijk niet járen voor gek houden. Zeker niet wanneer er op het veld obligaat wordt gespeeld zoals de afgelopen seizoenen onder Streppel.

Je kunt alleen seizoenkaarthouders terug winnen door te durven investeren in betere (duurdere) spelers en met het behalen van resultaat in de vorm van het winnen van de play-offs en het behalen van Europees voetbal.

Ik verwacht dat de tendens van de afgelopen jaren qua stadionbezetting zich doorzet totdat er weer eens successen geboekt worden. Want iedereen wil daar uiteindelijk deel van uit maken.
Crash
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 03-07-2018 19:54

Crash schreef:Maar geheel conform verwachting, toch?

Je zal écht meer ambitie moeten gaan tonen dan de laatste jaren om het stadion weer vol te krijgen.
Zolang je geen selectie neerzet die kans van slagen heeft in een eventueel te behalen play-offs, ben je immers niets meer dan competitievulling; een grijze muis.

Het publiek dat de afgelopen jaren steeds weer uit hoop op een beter seizoen een seizoenskaart heeft aangeschaft blijft zich natuurlijk niet járen voor gek houden. Zeker niet wanneer er op het veld obligaat wordt gespeeld zoals de afgelopen seizoenen onder Streppel.

Je kunt alleen seizoenkaarthouders terug winnen door te durven investeren in betere (duurdere) spelers en met het behalen van resultaat in de vorm van het winnen van de play-offs en het behalen van Europees voetbal.

Ik verwacht dat de tendens van de afgelopen jaren qua stadionbezetting zich doorzet totdat er weer eens successen geboekt worden. Want iedereen wil daar uiteindelijk deel van uit maken.

Wat mij betreft hoeven die spelers helemaal niet zo duur te zijn. Ze moeten blij zijn dat ze voor onze club mogen spelen. Hun stinkende best doen en het liefst wat scorend vermogen hebben. En een trainer die niet blij is met 75% balbezit, 10 kansen maar een nipte 1-0 of 2-1 overwinning. Streppel heeft hier veel te veel vrijheid gehad. Waarschijnlijk vanwege dat Hamstra volledig vertrouwen in hem had, gebaseerd op het feit dat er pas ruim in januari of zelfs pas in februari vanuit de club besloten werd niet met hem door te gaan. En dat nadat ze in december nog naar buiten brachten dat het presteren van Streppel niet alleen een kwestie was van wedstrijdresultaten. En ja, dan heb je gelijk. Als je met dat soort uitspraken naar buiten komt. Onze supporters zijn niet allemaal onnozel. Wij zien zelf ook dondersgoed wat er fout gaat, hoe het beter kan. Maar ook hoe een trainer de vrije hand heeft en mag houden om maar onbeperkt door te prutsen. Streppel is werknemer. Als zaken op het veld niet lopen zoals het zou moeten dan mag de verantwoordelijke man best wel de suggestie laten vallen dat er misschien hier en daar aanpassingen nodig zijn. We hebben niet voor Jan met de korte achternaam een grote selectie waarin ook grote talenten nadrukkelijk op de deur rammelden en rammelen. Wat Streppel heeft gedaan met Namli, Mihajlovic, Rojas en ook Ødegaard was gewoon een keiharde lange neus naar ons scoutingsapparaat. Tenminste zo zie ik het.
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 04-07-2018 06:20

Mackan68 schreef:Wat mij betreft hoeven die spelers helemaal niet zo duur te zijn.... Streppel heeft hier veel te veel vrijheid gehad. Waarschijnlijk vanwege dat Hamstra volledig vertrouwen in hem had, gebaseerd op het feit dat er pas ruim in januari of zelfs pas in februari vanuit de club besloten werd niet met hem door te gaan..

Zo zie ik dat ook. Dure spelers aantrekken is helemaal geen noodzaak. Ik zie liever dat er meer in de jeugd wordt geïnvesteerd aangezien dat op de lange termijn veel meer effect heeft. We hebben met Schaars en Hoegh al een hele sterke centrale as. Je moet er nu voor zorgen dat de jongens die uit de jeugd doorstromen een meerwaarde vormen voor de selectie.Jongens als Sinkgraven en Johnsen moet je bijv. langer bewaren (dan maar een salarisverhoging van bijv. 2-3 ton). Dit geldt dus ook voor de jongens die dit seizoen doorstromen en een meerwaarde lijken te worden. Mocht de doorstroming vanuit de jeugd 1-2 seizoenen wel mager blijken, zal je wellicht wel een keer de portemonnee flink moeten trekken. Echter, structureel heeft dat geen zin.
Spelers moeten weer trots zijn om bij onze club te spelen. Dat kan je alleen doen door topfaciliteiten en een zeer warme en gemoedelijke sfeer te bieden, maar vooral door goede resultaten. We hebben te lang aangemodderd met Streppel en dan maakt een vriendschappelijke band tussen de heren zo'n situatie behoorlijk lastig. Niet voor niks heeft deze man nog geen werk en kan hij tot nu alleen maar kiezen uit promotie- en JL-clubs.
Verder is het jammer dat zoveel supporters elkaar napraten en denken dat de Lammers-constructie geen gunstige is en daarmee uit onwetendheid roepen dat de club niet meer is zoals 't was. 'We' hebben over alles een oordeel en kijken niet meer verder dan onze neus lang is.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Ebiede » 04-07-2018 07:10

Streppel is by far het ergste wat ons is overkomen. Een incompetente clown.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor g11 » 04-07-2018 11:34

Ebiede schreef:Streppel is by far het ergste wat ons is overkomen. Een incompetente clown.

Helemaal mee eens. Wat een lul de behanger. Was en is de Geert van Tuinen onder de trainers, altijd blijven lachen, en maar afvragen hoe het komt dat er steeds meer lege stoelen zijn.

Als het publiek de hahaha trainer al niet meer serieus kan nemen, de directie daar helemaal niks aan doet en zelfs overweegt om te verlengen in plaats van hem halverwege het seizoen een trap onder de reet te geven, haakt het publiek uiteindelijk af.

Iets afbreken gaat tien keer sneller dan iets opbouwen.

PS. Erger dan de afgelopen anderhalf jaar is niet mogelijk, dus voor mij gewoon wel weer een jaartje erbij.
Ik pas hier niet
g11
Basisspeler

Berichtdoor Mackan68 » 04-07-2018 15:05

Wizard schreef:Verder is het jammer dat zoveel supporters elkaar napraten en denken dat de Lammers-constructie geen gunstige is en daarmee uit onwetendheid roepen dat de club niet meer is zoals 't was. 'We' hebben over alles een oordeel en kijken niet meer verder dan onze neus lang is.

Dit is vooral een gevolg van weinig transparantie zoals GAR ook schrijft in zijn column op FO. Waarom niet gewoon zeggen dat de club een koopoptie heeft, mocht dat zo zijn. Of dat ze financieel meedelen bij een verkoop van Sam. Ik noem maar iets. Er is nu niets gecommuniceerd. 0,0. En daar knappen supporters na het geouwehoer met Veenstra en het daarop volgende bestuur op af. Met openheid bereik je mee dan met mensen onwetend proberen te houden. Het komt toch een keer uit. En als het dan alsnog een waardeloze deal blijkt te zijn ga je weer een aantal supporters kwijt raken. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Het hoeven geen uitgeplozen details tot op Aldi kleingeld te zijn maar iets meer duidelijkheid willen veel supporters graag. Hoe je het ook wendt of keert, een spits huren is gewoon niet des Heerenveens. Wat voor smeuig verhaal je er ook wel of niet van wilt maken.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Thinkman » 04-07-2018 15:59

Ik maak me niet druk om de constructie die ze gekozen hebben met Lammers, hoef ik ook niet per sé te weten.

Je moet kijken naar de grote lijnen; wat voor elftal staat er begin competitie, wat is de intentie, stijl van spelen. En daarnaast wat is de waardevermeerdering van je spelers door de seizoenen heen. Waarbij dit tot uiting komt in goed voetbal, doelpunten en uiteindelijk mooie transfers. De club doet (terecht) nooit uitspraken over transferbedragen, ook niet over hoe constructies precies in elkaar zitten. Als Lammers de juiste spits voor nu blijkt te zijn dan is het een topaankoop. Of tophuur.
Nu al een heel wat betere keuze dan de aankoop van Dalgaard, onze Deense topscorer.. :wink:
Thinkman
Superster

Berichtdoor Wizard » 05-07-2018 06:39

Mackan68 schreef:Dit is vooral een gevolg van weinig transparantie zoals GAR ook schrijft in zijn column op FO. Waarom niet gewoon zeggen dat de club een koopoptie heeft, mocht dat zo zijn. .

Naar mijn mening hoeft de club helemaal niet transparantie te geven inzake de voorwaarden. Bij een internationaal bedrijf weten ook niet alle medewerkers wat er in elk verkoopcontract staat (qua voorwaarden); laat staan de supporters bij sc Heerenveen. En de column van GAR vind ik één grote naïeve, impulsieve en emotionele ellende dat vanuit de vriend GAR aan Sibon is geschreven. Een oliedom stuk waar hij al z'n Heerenveenkrediet te grabbel gooit. Sibon was een geweldige speler, maar geen geweldige trainer en was communicatief een hork. GAR belicht nu slechts één kant van het verhaal, namelijk de emotionele wat natuurlijk oliedom is.
En wat betreft de huurconstructie is Hamstra toch duidelijk geweest? Namelijk dat er geen sprake is van platte huur. M.a.w. er geldt een doorverkooppercentage bij een verkoop. Hij hoeft mijns inziens niet te vertellen hoe hoog dit percentage is danwel wat de extra voorwaarden zijn. Naar mijn mening ben je als club dan transparant naar je achterban. Ik vind dat dit juist Hamstra/de club siert aangezien ze toelichting geven bij deze constructie aangezien deze afwijkt van het beleid.
En natuurlijk hoeven we niet blind spelers te kopen en te verkopen wanneer er blijkbaar geen goede alternatieven zijn. Indien de technische staf ervan overtuigd is dat Lammers huren incl. doorverkooppercentage verstandiger is dan een kwalitatief mindere speler kopen, dan moeten we de club daar later op beoordelen en niet vooraf. Ik vind het - en OK dat is een mening - oliedom om vooraf de club te veroordelen inzake de huurconstructie van Lammers, omdat dit niet strookt met hetgeen waarmee de club groot is geworden. Laten we eerst afwachten hoe dit uitpakt. Mocht deze jongen echt een meerwaarde zijn: De spelers om hem heen ontwikkelen zich sneller, de sportieve resultaten worden beter en de supporters gaan weer enthousiast naar het stadion,spreekt iedereen van een geweldige deal. Dit is toch ook waar het uiteindelijk om draait? Ik verwacht dan ook dat dit de achterliggende gedachte is geweest om toch deze constructie aan te gaan.
Laten we met z'n allen eerst afwachten, dan oordelen. Tot nu toe zijn de 'kenners' positief over Lammers.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 05-07-2018 14:16

Wizard schreef:En wat betreft de huurconstructie is Hamstra toch duidelijk geweest? Namelijk dat er geen sprake is van platte huur. M.a.w. er geldt een doorverkooppercentage bij een verkoop. Hij hoeft mijns inziens niet te vertellen hoe hoog dit percentage is danwel wat de extra voorwaarden zijn.

Van de clubsite:
Directeur Luuc Eisenga tijdens de presentatie: "Mensen vragen of huren niet tegen de filosofie van sc Heerenveen is. Het antwoord is ja. Als het een platte huur geweest was, hadden we hier niet gezeten. We zijn een club die opleidt en spelers helpt de volgende stap in hun carriere te maken. Meestal doen we dat niet via een platte huurconstructie, maar we hebben nu een overeenkomst gevonden waardoor de afwegingen zo zijn dat Sam hier is."

Hierin wordt alleen gerept over een niet platte huur. Maar wat de opties betreft verder niets. 'Met andere woorden een doorverkooppercentage' is een suggestie. Net zoals ik stel dat er mogelijk voor ons een eerste koopoptie is bedongen mocht PSV er na deze verhuurperiode toch niet helemaal zeker van zijn dat Lammers het beoogde niveau van PSV aan kan, maar dat van ons wel. Ik schreef al dat het niet tot in de fijnste details kenbaar gemaakt hoeft te worden, maar enige richting, dus zonder bedragen of percentages, had aan dit verhaal wel gegeven kunnen worden. Zeker als je weet dat je weer eens achter de feiten aan loopt voor wat betreft het verlengen of verkopen van seizoenkaarten. Tenminste, daar ga ik voor het gemak maar vanuit. Anders was het hier en daar wel een goed nieuws show geweest net als andere jaren. Maar ook vanuit die hoek is het doodstil.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 09:19

Mackan68 schreef:"Directeur Luuc Eisenga tijdens de presentatie op de clubsite....." Hierin wordt alleen gerept over een niet platte huur. Maar wat de opties betreft verder niets.

Volgens mij heeft Hamstra in de Q&A gezegd (correct me if I am wrong) dat er sprake is van een doorverkooppercentage. Indien dat is gezegd, hebben ze naar mijn mening voldoende open kaart gespeeld. Hebben ze dat niet, dan neem ik m'n woorden terug en ben ik het met je eens dat er wat dat betreft meer transparantie had kunnen zijn.
Aan de andere kant is de club duidelijk richting haar supporters geweest door te vermelden dat er geen sprake is van een platte huurconstructie en dat er door afwegingen afgeweken is van de filosofie/beleid van de club. Hoe transparant moet je als club zijn? Zijn er misschien bepaalde voorwaarden afgesproken waarvan het niet handig is dat deze ook openbaar worden gemaakt voor andere clubs? Ik kan me niet voorstellen dat de club geheimzinnig/intransparant doet, wanneer dit niet nodig is.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 06-07-2018 14:42

Wizard schreef:Volgens mij heeft Hamstra in de Q&A gezegd (correct me if I am wrong) dat er sprake is van een doorverkooppercentage. Indien dat is gezegd, hebben ze naar mijn mening voldoende open kaart gespeeld. Hebben ze dat niet, dan neem ik m'n woorden terug en ben ik het met je eens dat er wat dat betreft meer transparantie had kunnen zijn.

Ik heb net de Q&A even terug gekeken. De naam van Lammers is nog niet eens genoemd dus laat staan voorwaarden van de huurdeal. Verhalen dat het om een doorverkooppercentage zou gaan komen uit het geruchtencircuit. Evenals verhalen dat de waarde van zijn aanwezigheid gezien moet worden in mogelijk goede prestaties van het team en daardoorhet in waarde stijgen van andere spelers. Dat kun je nooit in concrete cijfers beoordelen. Een mogelijk doorverkooppercentage is dat wel, mocht daar sprake van zijn. Zonder precies te weten wat er afgesproken is, is het later ook lastig om te beoordelen of dit werkelijk zo'n topdeal is.
Dit is vanuit een kritisch oogpunt bekeken, niet omdat ik negatief ben over de kwaliteiten van Lammers. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor en ik laat me daardoor graag leiden door verhalen die over hem de ronde gaan.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 16:00

Mackan68 schreef:Evenals verhalen dat de waarde van zijn aanwezigheid gezien moet worden in mogelijk goede prestaties van het team en daardoorhet in waarde stijgen van andere spelers. Dat kun je nooit in concrete cijfers beoordelen. Een mogelijk doorverkooppercentage is dat wel, mocht daar sprake van zijn. Zonder precies te weten wat er afgesproken is, is het later ook lastig om te beoordelen of dit werkelijk zo'n topdeal is.

Als we komend seizoen een topseizoen draaien en iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat Lammers andere spelers beter laat spelen, zullen we tevreden zijn. Hiervoor hoef je niet bijster veel voetbalverstand te hebben. Dit is tevens meetbaar aangezien de waarde van andere spelers zal stijgen en de interesse in spelers zal toenemen. Echter dit is niet meetbaar voor de fans, maar wel voor de club. Wat wel meetbaar voor de supporter is, is dat de sportieve prestaties beter moeten worden en dat het plezier van de fans in het spel weer toeneemt. Enfin, niet alles hoeft direct meetbaar te zijn; indirect is dat voor mij als fan en liefhebber ook prima.
Verder is er weinig anders te bedenken bij 'geen platte huur'. Een doorverkooppercentage lijkt het meest voor de hand. Een eerste recht op koop is alleen mogelijk bij een vooraf bepaalde prijs wat het al lastig maakt. Voor de rest kan ik weinig anders bedenken wat interessant zou zijn voor de club.
Wanneer wij een sportief prima seizoen draaien en de spelers om Lammers heen presteren beter (en de waarde stijgt), is dat wat mij betreft de belangrijkste factor. Dat we incidenteel afwijken van de filosofie en het team en de spelers presteren daardoor beter is dat wat mij betreft een prima reden. Uiteindelijk is dat de belangrijkste afrekenfactor: Sportief succes en de gemiddelde waarde van je spelers stijgt.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-07-2018 13:43

Als je je kaart verlengt, heb je de optie niet, maar als je vanuit een Clubcard nu een Seizoenkaart neemt is er in het keuzemenu ineens een optie voor 25% korting. Ik heb de club om opheldering gevraagd, maar vooralsnog geen reactie. Ik wil best 190 euro voor mijn kaart betalen, maar het was mij niet bekend dat nieuwe kaarthouders 25% korting krijgen. Je kunt dus beter elk jaar opzeggen, en dan een nieuwe kaart nemen als er een actie is. Erg raar, en erg krom richting de mensen die al langer een kaart hebben.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Mackan68 » 09-07-2018 14:22

Kaz_SCH schreef:Als je je kaart verlengt, heb je de optie niet, maar als je vanuit een Clubcard nu een Seizoenkaart neemt is er in het keuzemenu ineens een optie voor 25% korting. Ik heb de club om opheldering gevraagd, maar vooralsnog geen reactie. Ik wil best 190 euro voor mijn kaart betalen, maar het was mij niet bekend dat nieuwe kaarthouders 25% korting krijgen. Je kunt dus beter elk jaar opzeggen, en dan een nieuwe kaart nemen als er een actie is. Erg raar, en erg krom richting de mensen die al langer een kaart hebben.

Dan weet je denk ik meteen de stand van zaken voor wat betreft het aantal verkochte seizoenkaarten ook. Dit soort acties zijn helemaal niet nodig wanneer de club eens wat doortastender en vlotter te werk gaat. Waarom moet het bijvoorbeeld langer duren voor de 2e keeper er is? Die zou er bij de 1e training al staan. Willen ze Hansen weer vastleggen, maar vrezen ze dat dit mensen er van zal weerhouden te verlengen?
Mackan68
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-07-2018 14:39

Ik denk dat het bijna een fout moet zijn. Bloemers moest vertrekken omdat hij dit soort acties met sponsorplaatsen wilde doen, Eisenga is daar als Directeur voor gaan liggen. Dan is het niet te rijmen dat je nu 25% korting krijgt op een Seizoenskaart. Als de club wil dat mensen vroeg verlengen, of überhaupt gaan verlengen moet je loyaliteit belonen. Nu is het interessanter om een afwachtende houding aan te nemen, en te kijken wat voor aanbieding er op je pad komt. Echt heel erg stom als dit een bewuste campagne is (waar dan trouwens ook nog eens helemaal geen reclame voor gemaakt is).
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2018 06:49

Alleen mooi voetbal en sportief succes trekt supporters aan.
Vandaar dat we wel eens flink minder toeschouwers kunnen hebben dit seizoen. Het is aan de club om dit tij te keren en weer entertainment kan bieden.
Laten we maar hopen dat JOR dat kan in tegenstelling tot Streppel. Maar Hamstra moet JOR natuurlijk wel de juiste spelers geven.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Wizard » 10-07-2018 06:55

Kaz_SCH schreef:ls de club wil dat mensen vroeg verlengen, of überhaupt gaan verlengen moet je loyaliteit belonen. Nu is het interessanter om een afwachtende houding aan te nemen, en te kijken wat voor aanbieding er op je pad komt.

Precies dit dus. Waarom bied je de sk-houders niet een 10% korting aan wanneer ze voor een bepaalde datum verlengen?
Blijkbaar gaan ze er vanuit dat de trouwe aanhang toch wel verlengt en ze dus met een kortingsactie ca. 200k mislopen. Aan de andere kant mag je die trouwheid ook wel belonen/waarderen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor FeanFan88 » 10-07-2018 07:30

Heb de club op Facebook een bericht gestuurd om te vragen hoe dit zit. Ik vind namelijk dat je dan trouwe supporters dient te belonen. Ze vertelden mij dat het om een systeemfout ging en dat het geen actie voor nieuwe seizoenkaarthouders was. Als het goed is, dan is de fout inmiddels verholpen.
Forza Heerenveen!
FeanFan88
Bankzitter

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-07-2018 07:39

Ik heb hetzelfde gedaan, en kreeg gisteravond ook die reactie. Het is een foutje. Wel een raar foutje, want (en ik heb de screenshots), iemand van het webbeheer heeft echt de optie '25% korting' toegevoegd in het drop-down menu, dat is geen 'bug'. Dat is echt menselijk handelen. Zou me niks verbazen als het een soort verborgen optie had moeten zijn voor relaties, of gezinsleden van personeelsleden of weet ik veel wat.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor badfrisianboy » 12-07-2018 09:11

Is er iemand met Facebook die sc Heerenveen in zijn/haar contacten heeft staan? In het verleden (toen ik nog wel Facebook had) heb ik via Facebook wel eens vragen gesteld aan sc Heerenveen. Wellicht dat iemand daar kan vragen hoeveel seizoenkaarten er inmiddels zijn verkocht.

Zijn alle personen, die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd, inmiddels telefonisch benaderd? Als ik zo de plaatsen op internet bekijk (als ik een nieuwe seizoenkaart zou willen kopen) dan zijn nog niet alle plaatsen vrijgegeven.

Als ik tijd heb plaats ik binnenkort een lijst met verkochte plaatsen en het verschil met vorig seizoen.
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Marça » 12-07-2018 09:56

Heb gisteren bij de club nog even navraag gedaan over het aantal verkochte seizoenkaarten, maar nog geen reactie gekregen. Je gaat bijna denken dat het aantal dramatisch laag is of iets dergelijks, want voorheen werd bij iedere duizend wel een update gedaan. Nu is laatste tussenstand 10.000 van begin juni.
Marça
Superster

Berichtdoor Kevin1990 » 12-07-2018 12:09

Nieuwe tussenstand aantal verkochte seizoenkaarten zojuist op twitter: 11051.
Kevin1990
Bankzitter

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen