Feanonline

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanonline

Berichtdoor Ebiede » 11-02-2018 12:25

Ik vindt het jammer dat de enige onafhankelijke website van Heerenveen, zo niet kritisch is richting de club.

Alleen goed nieuws berichtjes worden gepost. De columnisten lijkt weinig kritisch te willen zijn. Ze doen meer een wedstrijdje verplassen over wie het beste een quasi lollige column kan schrijven. Daarnaast menen ze boven de fans te staan door iedereen die in hun ogen te kritisch is de les te willen lezen.

Redmar weet vandaag ook weer te melden "Een gelijkspel is tegen Roda is voor de vele brulboeien weer een reden om te zeggen dat ‘de club helemaal kapot gaat’. En daar moeten de realisten weer een week naar luisteren." Tussen de regels door geeft hij zo ook aan dat hij de wijsheid in pacht heeft en dat de rest dom is.

Je zou bijna denken dat de club de site financiert.

Van een onafhankelijk site mag je toch wel iets meer verwachten dan knip en plak werk en quasi lollige columns.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Re: Feanonline

Berichtdoor BK2007 » 11-02-2018 12:33

De commentaren, van diegenen die inloggen en reageren, zijn vaak nogal kritisch, toch ?
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Silver » 11-02-2018 13:54

Ebiede schreef:Van een onafhankelijk site mag je toch wel iets meer verwachten dan knip en plak werk en quasi lollige columns.

Misschien schat je FO dan wat te hoog in, het is in essentie toch gewoon een knip-en-plak site die alles wat ook maar enigszins Heerenveen-gerelateerd overneemt? Met zo af en toe wat eigen nieuws.
De columns zijn de meningen van de betreffende schrijvers, maar hebben m.i. evenveel waarde als de mening van jou, mij of ieder andere Heerenveen-supporter. En mocht je het oneens zijn met hun standpunt, dan heb je hier of op hun site de vrijheid om er tegenin te gaan.
Denk bovendien niet dat de mening van een columnist het standpunt van de site vertegenwoordigd.
Silver
Basisspeler

Berichtdoor paparazzi » 12-02-2018 00:29

Ik kom daar ook weleens maar zeer zeldzaam.
Wat mij stoort aan die columns van die mijnheer redmer is dat hij de gemiddelde commentaren van de mensen die daar posten op een hoop gooit en daaruit opmaakt hoe de vlag erbij hangt in ''t Haagje.
Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Als er een stuk of tien roepen dat dit of dat niet goed is kun je dat niet als gemiddelde maatstaaf nemen.
Ik had liever gelezen hoe hij er zelf over denkt en wat daar aan te doen zonder die paar supporters daarin te betrekken.
Maar ik vermoed dat mijnheer zelf niet kritisch genoeg is dus ook de ballen niet heeft eens flink uit te halen.
Een gemiste kans.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor CS1984 » 12-02-2018 16:30

Prima verzamelplek voor nieuws, maar ook een hoop knip en plakwerk om clicks te genereren. En een keertje een spellingscontrole installeren kan ook geen kwaad. Besluit ik realistisch.
CS1984
Bankzitter

Berichtdoor Baas » 13-02-2018 08:44

Ik begin het een irritante site te vinden. De columns moeten per sé positief zijn. Slecht praten over de club mag niet.
En als er 1 interview wordt gegeven door een speler, dan weet Feanonline daar 3 of 4 nieuwsberichten over te plaatsen...
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 13-02-2018 14:12

Baas schreef:Ik begin het een irritante site te vinden. De columns moeten per sé positief zijn. Slecht praten over de club mag niet.
En als er 1 interview wordt gegeven door een speler, dan weet Feanonline daar 3 of 4 nieuwsberichten over te plaatsen...

Gelukkig krijgen de columnisten en eeuwige positivo's genoeg tegengas. Bij de een duurt het nu eenmaal wat langer voordat het kwartje valt dan bij anderen. Te veel supporters vinden alles best zolang ze maar een avondje of middag 'by it wiif wei kinne'. Winst, gelijkspel of verlies, een mooie wedstrijd of eentje waarvoor spelers zich kapot zouden moeten schamen, het is allemaal prachtig want zij zijn erbij.
Handelen Hamstra! Op naar een betere 2e helft!
Mackan68
Superster

Keer terug naar Algemeen