Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
tsfo
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 31-03-2014 11:03

Bericht door tsfo »

Tuurlijk verlengen dat zal ik altijd doen tot ik er niet meer heen kan op 1 of andere manier.
Wij zijn met een man of en verlengen ieder jaar en er wordt weer gebouwd aan een stabiele toekomsten daar willen wij toch bij zijn !
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Al spelen we eerste divisie. Ik blijf komen en ook dan zal ik geen seconde twijfelen of ik moet verlengen of niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Laatst hadden wij het daar op de tribune ook over. Waarom zou je eigenlijk opzeggen als Heerenveen eerste divisie speelt? Je komt toch voor je eigen club, en niet voor de tegenstander? Daar waren opvallend veel mensen het eigenlijk wel mee eens. :lol:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ook ik heb weer verlengd. Dit keer met iets meer overtuiging dan afgelopen jaar. Echter verwacht ik wel dat de club de komende jaren wat meer ambitie gaat uitstralen zich ook daadwerkelijk in de subtop te willen nestelen. Zoals ik al in een ander topic aangaf zou ik het mooi en niet meer dan logisch vinden wanneer ze zich eens gaan meten met een club als AZ al is het maar vanwege de ambitie die die club wel wenst uit te spreken. (zie bijvoorbeeld het streven Van Aken bij een concurrent weg te willen plukken)
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik heb er geen seconde over getwijfeld. Gewoon verlengen!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Verlengd!
SCH
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Verlengd!!!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik moet nog even wachten tot ik mijn vakantiegeld binnen heb, maar dat ik ga verlengen staat vast!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

[..]
De 17.000 seizoenkaarthouders van Twente hadden tot dinsdag de mogelijkheid om hun plaats veilig te stellen voor het nieuwe seizoen. Er kon nog geen tussenstand naar buiten worden gebracht door de Tukkers.
[..]
bron: fcupdate.nl
In twee opzichten voor mij opmerkelijk bericht, 1) het aantal van 'slechts' 17 000 seizoenkaarten op de stadioncapaciteit van +- 30 000 en 2) dat er voor behoud van de eigen plaats deze week (3 speelrondes voor het einde van de reguliere competitie) al verlengd moest worden.

Ook hier zal er wel weer voor 1 juni verlengd gaan worden (de afgelopen jaren van 2 naar 4 kaarten inmiddels). Toch blijft zo'n vroege "deadline" wat ongemakkelijk aanvoelen.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Pure liquiditeitskwestie. Op deze manier sleep je als club toch wat geld in een periode dat er verder maar weinig aan inkomsten binnenkomt.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

diepFries schreef: In twee opzichten voor mij opmerkelijk bericht, 1) het aantal van 'slechts' 17 000 seizoenkaarten op de stadioncapaciteit van +- 30 000 en 2) dat er voor behoud van de eigen plaats deze week (3 speelrondes voor het einde van de reguliere competitie) al verlengd moest worden.

Ook hier zal er wel weer voor 1 juni verlengd gaan worden (de afgelopen jaren van 2 naar 4 kaarten inmiddels). Toch blijft zo'n vroege "deadline" wat ongemakkelijk aanvoelen.
Ik zal TD even voor zijn: "De overige 13 000 plaatsen zijn sponsorplaatsen!"

;-)

Edit om on topic te blijven: Ik ga het ook weer proberen, door een onvoorziene uitgave is van mijn reservering momenteel slechts 60 euro over. Dat wordt een kwart-seizoenskaart ;-) Kijken wanneer het vakantiegeld binnen komt, wellicht dat het daar van kan.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

En als het niet lukt, dan wil de club vaak wel meewerken aan een alternatieve betalingsregeling (bijv. gespreid betalen). Het is niet gebruikelijk, maar er zijn wel mogelijkheden voor degenen die het bedrag niet zomaar kunnen missen. :)
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Ook ik heb mijn 2 kaarten weer verlengd. Wilde er zelfs nog een derde bij kopen, maar vond geen geschikte plaats bij mij in de buurt. Gisteren nogmaals gekeken, maar nu kan ik niet meer een extra kaart reserveren. Dat kan pas weer vanaf 1 mei. Vreemd!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Pacman
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-03-2015 15:15
Locatie: Groningen

Bericht door Pacman »

Heeft iemand een idee hoe je een seizoenskaart in NN kan krijgen? Ik probeer al 3 jaar te verplaatsen van de hoektribune naar NN, maar elk jaar krijg ik hetzelfde antwoord van de klantenservice: 'We doen niet (meer) aan een wachtlijst, dus probeer het elke dag maar en misschien komt er een plekje vrij.'

@Bubbe Ik heb ook (nog) geen mail gehad, maar op de site staat: ''Zorg ervoor dat je voor 1 juni verlengd, tot die datum houden we jouw huidige plaats(en) vast.''
Het is beter om een slecht plan te hebben dan geen plan.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Over het gespreid betalen..
Meende dat Groningen dat al ingevoerd heeft.
Zou mij persoonlijk ook beter uit komen.
SCH
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Pacman schreef:Heeft iemand een idee hoe je een seizoenskaart in NN kan krijgen? Ik probeer al 3 jaar te verplaatsen van de hoektribune naar NN, maar elk jaar krijg ik hetzelfde antwoord van de klantenservice: 'We doen niet (meer) aan een wachtlijst, dus probeer het elke dag maar en misschien komt er een plekje vrij.'
Het is gewoon een kwestie van op het juiste moment op de juiste plek zijn en anticiperen als je verneemt dat er plek is. Ik had zelf eerst een plek in vak 12, maar vorig jaar zomer vernam ik via vrienden dat er plek was in NN. Onmiddelijk gebeld en gelukkig was ik nog op tijd. Dus gewoon op de hoogte blijven en anticiperen wanneer de kans zich voordoet. Een ander advies kan ik je helaas niet geven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Bubbe schreef:Voor wanneer moet je verlengen? 1 mei of 1 juni? Heb geen brief of mail gehad.
Heb de mail 18 april ontvangen, kijk anders eens in je spamfolder.
Beste seizoenkaarthouder,

Marten de Roon heeft verlengd, jij toch ook?
Ga nu naar ticketing.sc-heerenveen.nl/seizoenkaarten om jouw seizoenkaart(en) voor seizoen 2015-2016 te verlengen! Jouw seizoenkaart(en) verleng je eenvoudig met jouw MijnHeerenveen-account. Heb je nog geen account, dan kun je deze eenvoudig aanmaken.

Profiteer tot 1 mei van jouw voorrangspositie
Tot 1 mei heb je als seizoenkaarthouder voorrang bij het uitzoeken of bijkopen van een nieuwe plaats. Het aanbod van beschikbare plaatsen verschilt per dag. Zit er nog geen geschikte nieuwe plaats tussen, log dan op een later moment weer in om het meest recente aanbod te bekijken. Na 1 mei kunnen ook andere supporters een plaats uitzoeken.

Verleng voor 1 juni
Zorg ervoor dat je voor 1 juni jouw seizoenkaart verlengt. Tot die datum houden wij jouw huidige plaats vast. Betalen doe je eenvoudig met iDeal of incasso. Naast verlengen of verplaatsen kun je, indien gewenst, jouw seizoenkaart aan een andere supporter overdragen.

Vragen en aanvullende informatie
Klik hier voor het stappenplan voor het verlengen van jouw seizoenkaart(en) en aanvullende informatie, waaronder de prijzen en antwoord op veelgestelde vragen. Is jouw vraag daarna nog niet beantwoord, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@sc-heerenveen.nl of 0513 - 612100.

Kom ook volgend seizoen naar ons Abe Lenstra stadion en maak het samen mee!


Met sportieve groet,

sc Heerenveen
afdeling Klantenservice
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Het klopt wel dat sommigen de nieuwsbrieven niet krijgen. De e-mailadressen zijn allemaal wel bekend bij de club, maar de software waarmee de mailtjes worden verzonden lijkt te haperen. Dit probleem is er overigens al jaren, maar zelfs de makers komen er niet uit. En in sommige gevallen belanden de mailtjes inderdaad in de spammap.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

feanryp23 schreef:Het klopt wel dat sommigen de nieuwsbrieven niet krijgen. De e-mailadressen zijn allemaal wel bekend bij de club, maar de software waarmee de mailtjes worden verzonden lijkt te haperen. Dit probleem is er overigens al jaren, maar zelfs de makers komen er niet uit. En in sommige gevallen belanden de mailtjes inderdaad in de spammap.
Ach ja her zijn maar je klanten. En ach het probleem speelt pas jaren....

Ik word hier echt boos om, de sk houders zorgen voor een vol stadion dus die moet je tevreden houden. En als zelfs de softwaremakers er niet uit komen, dan stap je over naar een nieuw, werkend pakket.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ze worden er zelf ook moedeloos van hoor. En je stapt niet zomaar over op een ander pakket, omdat TRES nu eenmaal sponsor is. Geloof me, het probleem wordt nu echt aangepakt.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Hier ook nog geen mail gehad al jaren niet en al meerdere keren door gegeven.
Email is bekend komt alleen nooit door.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

feanryp23 schreef:Ze worden er zelf ook moedeloos van hoor. En je stapt niet zomaar over op een ander pakket, omdat TRES nu eenmaal sponsor is. Geloof me, het probleem wordt nu echt aangepakt.
Tres zou natuurlijk kunnen overstappen naar een nieuwe mailservice ;-)
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Hoe bedoel je? De mailservice is geïntegreerd in het websitebeheerprogramma, dus er valt weinig aan te doen. Misschien ligt er wel een virusscanner dwars.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

feanryp23 schreef:Hoe bedoel je? De mailservice is geïntegreerd in het websitebeheerprogramma, dus er valt weinig aan te doen. Misschien ligt er wel een virusscanner dwars.
Ik weet precies hoe het in elkaar steekt en geïntegreerd is. Ik heb ermee gewerkt toen ik er stage liep ;-)

Maar: Je zou een third-party service kunnen inzetten voor het afleveren van de mails nadat ze zijn opgesteld, in plaats van dit door je eigen service te laten afhandelen. Je kunt prima het bestaande CMS de mails bij deze third-party service laten aanleveren.

De beste aanpak zou natuurlijk zijn om te inventariseren wat de omstandigheden zijn waarin de mails niet aankomen (qua systeem van de ontvanger: e-mailprovider, e-mailclient, virusscanner, besturingssysteem, etc) maar het lastige hierbij is dat je deze mensen die de mails niet ontvangen niet bereikt om ze te laten meedoen ;-)
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ahh nu begrijp ik je beter! :wink: Dat is nog niet zo'n gekke gedachte, maar ik heb zelf ook al geprobeerd om zo'n nieuwsbrief te laten omleiden (dus niet rechtstreeks uit CMS). Helaas met hetzelfde resultaat...
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Dan blijft dus de optie over om uit te zoeken wat de overeenkomst is tussen de mensen die 'm niet ontvangen. Daarvoor een stappenplan opstellen over hoe je die mensen bereikt (mail versturen met de melding dat je de mensen gaat bellen die niet op een link klikken, bijvoorbeeld, zodat je de mensen die wel op de link hebben geklikt kunt afstrepen), en dan onderzoeken wat ze voor gemeenschappelijke factor hebben.

De vraag is ook of de mail 'gewoon' niet aankomt bij deze mensen, of dat er een delivery failure notification wordt verzonden. In dat geval moeten deze notificaties geanalyseerd worden, om te kijken wat er aan de hand is.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Feit is alleen dat er verschrikkelijk veel mailinglijsten zijn, en je dus steeds alles individueel moet uitzoeken, en daar ben je gewoon full-time mee bezig. Eén voordeel: alle mensen die de mail hebben bekeken kun je heel makkelijk wegstrepen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

feanryp23 schreef:Ahh nu begrijp ik je beter! :wink: Dat is nog niet zo'n gekke gedachte, maar ik heb zelf ook al geprobeerd om zo'n nieuwsbrief te laten omleiden (dus niet rechtstreeks uit CMS). Helaas met hetzelfde resultaat...
Tot zover ik werk/loop geen stage bij de club...
Wij zijn HEERENVEEN
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

feanryp23 schreef:Feit is alleen dat er verschrikkelijk veel mailinglijsten zijn, en je dus steeds alles individueel moet uitzoeken, en daar ben je gewoon full-time mee bezig. Eén voordeel: alle mensen die de mail hebben bekeken kun je heel makkelijk wegstrepen.
In principe kun je alle mailadressen bij elkaar op 1 hoop gooien, en daar die proefmail aan versturen. Als hij dan wel bij iedereen aankomt, ligt het aan de diverse mailinglijsten. Zo niet, ligt het aan specifieke ontvangers, waaruit je dan de overeenkomsten kunt bepalen.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Wij zijn al drie jaar bezig om ons over te laten plaatsen vanuit NN naar de lange of korte zijde. 4 stoelen op een rij, dat valt niet mee (en nee we willen niet in de hoek of naast het uitvak bivakkeren).
Plaats reactie