Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Hoe lang heb jij eigenlijk al een seizoenkaart feanryp ? 2 jaar ? Ekte insider. :D Om je als club voor te schamen het soort supporters waar jij over praat.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Hou op zeg we weten inmiddels dat jij als 'fantieke' supporter meent dat iedereen jouw wijze van beleving zou moeten hebben om zich supporter en geen toeschouwer te mogen noemen.
Feanryp heeft gelijk dat buiten het forum maar weinig mensen benul hebben van alle kritiek en ophef die in het topic supportersbeleid aan de orde komt, laat staan dat dit soort niet voetbal gerelateerde zaken ze echt interesseert. Het gros van dat soort publiek komt waarschijnlijk al veel langer dan jij bij Heerenveen kijken, wil vooral een leuke weddtrijd zien en heeft geen idee wie Takkenberg is.Get used to it en accepteer dat dit bij Heerenveen hoort. Zo zijn we groot geworden als klein dorpsclubje en dat gaat niet anders worden.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef: En dat heeft allemaal niets met matig spel te maken.
Die dubieus samengestelde en aan het begin overschatte selectie heeft zeker ook invloed (gehad) op het matige spel wat we dit seizoen voorgeschoteld hebben gekregen. Maar het is wel mogelijk één van een rijtje redenen om eerst eens te kijken wat er bijvoorbeeld deze zomer gebeurt op de transfermarkt. Verlengen kan immers altijd nog.... Ook al zou je wachten tot de transferwindow gesloten is. Dan zijn we al een paar wedstrijden onderweg als ik me niet vergis.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

feanryp23 schreef:Ach, later lachen we er weer om.
Wil je a.u.b even voor jezelf spreken? Dit is exact de reden waarom een sfeervak er niet makkelijk door gewerkt kan worden. Omdat te veel mensen het allemaal wel prima vinden wat er gebeurd op vrijdag-, zaterdagavond en zondagmiddag. Winnen gelijk spelen of verliezen. Als het even tegenzit en de wedstrijd is niet om aan te gluren, dan lekker 10-15 minuten eerder naar huis om ook de ellende van de files niet nog eens te moeten ondergaan na een zaadpot.
Als er verloren wordt dan baal ik. En dat is echt niet na het laatst fluitsignaal over. Jij bent kennelijk met velen behoorlijk minder fanatiek dan een veel kleiner groepje andere supporters. Dat geeft niet, maar probeer niet anderen te laten geloven dat je aan bepaalde dingen niets kunt doen omdat 'het altijd zo geweest is'. Grotere kolder is er namelijk niet. Dat zijn uitspraken die bij een 60-70 jarige horen. 'Eartiids wie alles better. It wie doe goed, dat ik snap net dat der minsken binnen dy't dingen feroarje wolle'.
Brrrr veranderingen/verbeteringen. Nee dat moet je niet willen... :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Je begrijpt me totaal verkeerd. Als je nu terugdenkt aan die wedstrijd tegen Excelsior van jaren geleden toen we in de blessuretijd de 2-3 om de oren kregen, dan ben je daar toch niet meer boos over? Nee, op het moment dat dat gebeurt dan hoeft ook niemand tegen mij te praten, want dan heb ik de hel in. En trouwens, mensen die vroegtijdig naar huis gaan zijn voor mij de grootste ergernis rond de wedstrijd.
Het is alleen wel zo dat het grootste deel van de supporters nu eenmaal zo in elkaar zit, dat het belangrijker is om strijd te leveren en spektakel te bieden dan om te winnen. Ook die randzaken gaan totaal langs ze heen, omdat ze gewoon voor het voetbal komen. Dan spreek ik niet voor mezelf, maar voor het gros van de supporters. En ja, dat zijn meestal de senioren.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Daarom verwacht ik ook weinig opzeggingen. De wedstrijden zijn aantrekkelijker geworden en de resultaten zijn nu ook gewoon goed te noemen. Én de seizoenkaarten worden niet of nauwelijks duurder.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef:
Na 2 jaar Van Basten kun je het spel van afgelopen seizoen onmogelijk matig noemen. Bij vlagen worden we verwend en ja, de ondergrens is nog te laag. Maar om het matig te noemen.. daar doe je een hele selectie inclusief technische staf zwaar mee te kort.

Als mensen gevoelig waren voor matig spel, dan hadden ze vorig jaar wel opgezegd. Dat hebben ze niet gedaan.
Zal ook wel wat meevallen. Maar het is eigenlijk nog het zelfde. Een bepaald rijtje geweldige wedstrijden daar wordt over nagepraat. Maar er zijn er ook die vergeten de hele slechte wedstrijden niet. Het strijdplan is compleet anders. Dat ingekakte van van Basten was bij tijden niet om aan te gluren, maar een messcherpe effectieve counter was net zo mooi dat het nu niet om aan te gluren is wanneer spelers elkaar de bal niet weten toe te spelen. Of blind in de diepte trappen zonder ook maar te kijken of er een medespeler staat of loopt. Of zinloos rondspelen achterin. Het is te hopen dat er nu eens een beetje stabiliteit in komt. Maar dat lijkt onder Lodweges ook een lastige klus.
NAC, ADO, GAE, Excelsior, Willemll, Roda. Als jij dat nog positiever wilt omschrijven als matig.....Het was gewoon bar slecht.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Teveel redenen die hier worden aangedragen zijn alleen maar onderdeel van een pessimistische kijk, van een doemscenario. De club zit bestuurlijk in beter vaarwater dan een paar jaar terug, we hoeven niet direct spelers te verkopen om de salarissen te kunnen betalen, het spel is verzorgder en we staan gewoon in de sub-top en spelen play-offs.

Natuurlijk zijn er nog verbeterpunten en kunnen we als club nog stappen zetten na een moeilijke periode, maar we pakken de punten, er is met regelmaat spektakel in het stadion, waarom zouden nu opeens veel mensen gaan afhaken?

Je moet nu juist vol inzetten op het terugwinnen van verloren bezoekers. Het vol krijgen van het stadion. Meer seizoenkaarten verkopen dan dit jaar. Laat twee marketingstudenten een mooi promotie in elkaar draaien richting oud-seizoenkaarthouders en slinger die bende even goed aan.

De club staat er beter voor dan twee jaar terug, de economische vooruitzichten zijn beter dan 2 jaar terug, het voetbal is beter dan 2 jaar terug en er staan meer jeugdspelers in het team dan ooit tevoren. Daar moet je als club trots op zijn, en daarmee moet je het stadion weer vol krijgen. Niet bang zijn dat mensen weglopen. Hier moet je weer bij willen zijn!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Het is tijd voor een grote verandering een staantribune van minimaal 3000 man met 500 losse verkoop plaatsen. De jeugd moet massaal naar het stadion komen en je moet eens met vrienden leuk op de tribune kunnen staan. De huidige situatie is stilstand er moet snel wat veranderen.
Alle ballen op Henkie!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

xander schreef:Het is tijd voor een grote verandering een staantribune van minimaal 3000 man met 500 losse verkoop plaatsen. De jeugd moet massaal naar het stadion komen en je moet eens met vrienden leuk op de tribune kunnen staan. De huidige situatie is stilstand er moet snel wat veranderen.
Mee eens. Het merendeel van mijn vrienden heeft geen seizoenkaart, maar vinden het wel leuk om soms een wedstrijd te bezoeken. Meer losse verkoop voor het staanvak, zodat je je vrienden eens mee kan nemen naar het voetbal. Losse kaarten maximaal 15 euro.

De huidige situatie is niet meer van deze tijd.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Mee eens, tegen AZ zaten er ook weer gigantische veel lege plekken, de tarieven moeten naar beneden, ik blijf het maar roepen maar 26 euro voor een wedstrijd bezoeken is niet normaal.

Wellicht probeert de club met deze hoge tarieven mensen te verleiden voor een seizoenkaart? De club moet helaas de concurrentie aangaan met FOX, daar kun je nu voor 8 euro een wedstrijd bekijken. Laten we gerust 5X zo goedkoop als een bezoek aan het stadion zeggen, als ik rijkosten, consumptie en entree meereken.

Het stadion moet gewoon uitverkocht zijn elke wedstrijd, dat is ook beter voor sponsoren.

Nu ik het toch over sponsors heb, zou de club de ex-hoofdsponsor niet kunnen strekken van FC Twente, XXImo? Betaald 3,5 tot 4 miljoen per jaar aan Twente, Nu hoeven we ze natuurlijk niet als hoofdsponsor, want ben zeer tevreden over Univé. Maar voor 2 miljoen per jaar mogen ze van mij wel Shirtsponsor worden! Zijn we zowat meteen van onze tekorten af haha.

Unive betaald geloof ik 1,5 tot 2 miljoen.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Pas wel op voor hoogmoed, want voor een provincieclub hebben we natuurlijk een gigantisch stadion en an sich hele goede bezoekersaantallen. Neem nou Roda JC, ook een provincieclub, daar komen in de Eredivisie vaak maar zo'n 15.000 mensen kijken. Of AZ, weliswaar iets minder een provincieclub, hoeft toch ook niet veel meer supporters te verwachten bij de wedstrijden. Met andere woorden denk ik dat clubs als Heerenveen, Groningen, Twente en NAC de zaken gewoon uitstekend voor elkaar hebben qua bezoekersaantallen.

Ben het overigens wel gewoon met je eens dat losse kaarten te duur zijn en dat een stadionbezoek aantrekkelijker gemaakt moet worden voor niet-seizoenkaarthouders.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

mitrita schreef:Hou op zeg we weten inmiddels dat jij als 'fantieke' supporter meent dat iedereen jouw wijze van beleving zou moeten hebben om zich supporter en geen toeschouwer te mogen noemen.
Feanryp heeft gelijk dat buiten het forum maar weinig mensen benul hebben van alle kritiek en ophef die in het topic supportersbeleid aan de orde komt, laat staan dat dit soort niet voetbal gerelateerde zaken ze echt interesseert. Het gros van dat soort publiek komt waarschijnlijk al veel langer dan jij bij Heerenveen kijken, wil vooral een leuke weddtrijd zien en heeft geen idee wie Takkenberg is.Get used to it en accepteer dat dit bij Heerenveen hoort. Zo zijn we groot geworden als klein dorpsclubje en dat gaat niet anders worden.
Wat is dit nou weer voor onzinbericht. Ik zeg nergens dat iedereen mijn beleving moet hebben. Heb juist respect voor een ieder zijn beleving. Dat is helaas niet bij iedereen wederzijds. Maar als je bij een goal blijft zitten omdat de wedstrijd niet mooi is en jochies als feanryp hier gaan praten alsof ze overal verstand van hebben..

En je hoeft mij niet uit te leggen hoe we groot zijn geworden hoor, mijn opa heeft in het bestuur gezeten, ik kwam in het oude stadion al en had al een tijdje een seizoenkaart toen Mitrita mij ons kwam spelen mitrita.

Tijden veranderen. Juist met het oog op de toekomst en een jongere nieuwe doelgroep is het belangrijk dat bepaalde zaken niet moeten worden geaccepteerd nu. En dat staat los van of dat het merendeel nou wel of niet wat boeit.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

SVSCH schreef:
jochies als feanryp hier gaan praten alsof ze overal verstand van hebben..

Wat is dat toch met jou dat je elke op een vervelende manier/toon hier mensen weg zet. Laat iedereen zijn mening geven, iedereen heeft er op zijn manier verstand van. Jij hebt de wijsheid ook niet in pacht, nee dat zeg je ook helemaal niet maar die sneren steeds naar een ander,toon eens wat respect. Dan blijft je boodschap misschien ook wat meer staan.
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Moet dit nu weer in dit topic? Pb me maar of ga op mijn uitnodiging in. Of pb de beheerders, past beter in jouw straatje. Einde discussie.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

toch praat feanryp23 alsof het de waarheid is en hij voor anderen praat en precies weet hoe het zit,

enne Grimo, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....
Hier heb ik geen woorden voor
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:toch praat feanryp23 alsof het de waarheid is en hij voor anderen praat en precies weet hoe het zit,

enne Grimo, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....
Ach laat hem, iedereen heeft zijn waarheid maar moet daarom, als je een andere mening hebt iemand als een lulletje rozenwater weg gezet worden. Niemand hier heeft de wijsheid in pacht.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grimo schreef: Niemand hier heeft de wijsheid in pacht.
Laten we het daarmee maar doen. En nu graag weer verder als volwassen mannen over het betreffende topic.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Volgens mij moeten ze de supporters inzetten om het stadion weer vol(ler) te krijgen.

Een seizoenkaarthouder (persoon 1), welke iemand (persoon 2) aandraagt/overhaalt tot het kopen van een seizoenkaart belonen met bijvoorbeeld een wedstrijdshirt of 2 vrijkaarten voor een leuke wedstrijd.

Voorwaarden;

1. Persoon 1 neemt in seizoen 2015-2016 opnieuw een seizoenkaart
2. Persoon 2 had in sezoen 2014-2015 nog geen seizoenkaart
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6247
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Sinds de thuiswedstrijd tegen Feyenoord al bezig met het fenomeen Uitsupporters in de thuis vakken en het gevoel van veiligheid. (reeds in een ander topic besproken). Vandaag de mail betreffende de seizoenskaart, goede reden om de onvrede WEER kenbaar te maken.
Geachte heer Van der Wiel en mevrouw Van der Wal,

Ik heb u op 20 februari en 15 maart een mail gestuurd, waarop ik nimmer een reactie op heb mogen ontvangen.

Waarom zou ik moeten verlengen als jarenlange seizoenskaarthouder als u mij toch niet serieus neemt. Jullie geven de indruk dat ik als supporter noodzakelijk kwaad ben, maar vooral niet moet klagen over veiligheidszaken en gevoel. Dit is meer onder het motto betalen, zitten en @*# dicht.

Punt 1 is dat u een commissie onderzoek zou laten verrichten naar de veiligheid in het stadion. U zou me op de hoogte houden van de vorderingen. Zoals ik destijds al vermoede is dit een dooddoener geweest. Twee maanden verder en er is nog niets vernomen.

Punt 2 Onzekerheid over selectie. Ik vindt het een merkwaardige tendens dat onze jeugdspelers niet voor langere termijn bij onze club willen blijven. Gouweleeuw, Ziyech, Sinkgraven wisten niet hoe snel ze moesten vertrekken. Voor aankomende zomer raken we zoals het nu staat Otigba, Van Aken, Van Anholt, St. Juste, Schmidt en Bikel kwijt. Kwalijke zaak!

Ik zou graag antwoord op bovenstaande vragen ontvangen voordat ik mijn kaart verleng.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxx xxxxxx
Spijt heb je morgen maar!
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Er kan weer verlengd worden dames en heren!
Ook Nieuw Noord biedt nog een aantal plaatsen :D
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Verlengen is helemaal niet zo moeilijk bij sc Heerenveen, maar dat geldt kennelijk alleen voor de supporters. :wink:
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ze moeten de prijzen drastisch verlagen en zorgen dat het stadion vol zit. Van de seizoenkaarten moet een club het ook niet hebben. De sponsoren, die moet je hebben. En die komen alleen als het stampvol zit en er een goede sfeer hangt. Een los kaartje voor zomaar 26 euro, man man wat een onzin. Wie bedenkt zoiets?
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Je kunt het op twee manieren bekijken. Aan de ene kant laat de club veel betalen voor losse kaarten, maar aan de andere kant maakt de club een seizoenkaart bijzonder aantrekkelijk. Stel de club gaat losse kaarten aanbieden voor €15 per stuk, dan kun je dus voor 17 x €15 = €255 naar alle thuiswedstrijden. Wat je dan krijgt is dat supporters, die net zoveel (of zelfs meer) betalen voor hun seizoenkaart, hun kaart gaan opzeggen en met losse kaarten naar de wedstrijden gaan. Kost even veel, in sommige gevallen iets meer of iets minder, en je krijgt er ook nog eens meer vrijheid bij. Waarom zou je dan nog een seizoenkaart kopen? Veel lager dan €23 zie ik de lossekaartprijzen niet snel worden.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

HUNTELAAR schreef:Volgens mij moeten ze de supporters inzetten om het stadion weer vol(ler) te krijgen.

Een seizoenkaarthouder (persoon 1), welke iemand (persoon 2) aandraagt/overhaalt tot het kopen van een seizoenkaart belonen met bijvoorbeeld een wedstrijdshirt of 2 vrijkaarten voor een leuke wedstrijd.

Voorwaarden;

1. Persoon 1 neemt in seizoen 2015-2016 opnieuw een seizoenkaart
2. Persoon 2 had in sezoen 2014-2015 nog geen seizoenkaart
Goed idee!

Zal wel niets mee gebeuren. :frown:
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Beter ff wachten met verlengen krijg je er vast weer een thuisshirt voor terug.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Met het verlengen van de Roon adverteren om de seizoenkaart te verlengen trekt mij niet over de streep :roll: :lol: :wink:
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Dat er ieder seizoen weer mensen zijn die twijfelen om te verlengen verbaast mij echt. Ik denk er niet eens overna!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Lenstra schreef:Dat er ieder seizoen weer mensen zijn die twijfelen om te verlengen verbaast mij echt. Ik denk er niet eens overna!
Alle ballen op Henkie!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Gewoon nu doen, stel het niet uit!
https://ticketing.sc-heerenveen.nl/seizoenkaarten

:!:
Plaats reactie