Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Tegen Go Ahead was het hartstikke druk in het Hollands Cafe, dus ik weet niet wanneer dat is veranderd... :wink:
(Amstel Lounge ben ik niet geweest, wellicht dat die mensen nu ook naar Hollands Cafe gaan)
Incident waarschijnlijk.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Weer akelig leeg die hoofdtribune gisteravond. En hoeveel stoelen in de skyboxen (met name eerste ring) ook leeg zijn is schrikbarend.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

frisianbadboy schreef:Weer akelig leeg die hoofdtribune gisteravond. En hoeveel stoelen in de skyboxen (met name eerste ring) ook leeg zijn is schrikbarend.
Vind je het logisch? Ik wel! Ten eerste als ik aandeelhouder ben in een bedrijf (sponsor), dan zou ik geen geld stoppen in een bedrijf zonder duidelijke doelstellingen! Bovendien willen sponsors geassocieerd worden met succes, dus een club die het goed doet, hele simpele marketing feiten. Nu kun je een voetbalclub nooit vergelijken met een commercieel bedrijf, maar de denkwijze van veel sponsoren blijft hetzelfde.

Overigens hoor ik wel dat de sponsorcommissie wel de juiste stappen maakt, maar om weer een sponsorbestand van 1200+ op te bouwen, is wel een aantal jaren nodig. Hopelijk weet Heerenveen de twee nieuw te bouwen melkfabrieken als nieuwe sponsoren binnen te hengelen, daar zit veel geld, gebaseerd op de woning van de directeur in Oranjewoud.
Peter de Vries 1970
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-08-2014 18:54

Bericht door Peter de Vries 1970 »

commercieel weet de club helaas ook niet te scoren. die nieuwe grote zuivelbedrijven stappen niet in de club, maar in het schaatsten. zitten ze daar te slapen bij commercie? geen strategie, geen beleid. drama. er komen geen (grote) sponsoren bij.wel plannen, maar die leveren niets op... en dan die nieuwe man? hij zal als marketeer vooral geld uitgeven. en dan maar afwachten of er nieuwe sponsoren bij komen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Lees dit voor de aardigheid maar eens door
http://www.vanwijnen.nl/actueel/bouwnie ... ml?id=1365

Over connecties gesproken.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De Timmerman bouwt de zuivelgigant en Bart van der Meer is CEO. Die gaan niet eerder in Heerenveen investeren dan wanneer van der Velde zijn biezen heeft gepakt. Zolang hij blijft zitten waar hij zit en vriendjes en familie binnen haalt en houdt zorgt hij er doelbewust voor dat de club niet in één keer een hele grote stap kan zetten op financieel gebied.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Mackan68 schreef:De Timmerman bouwt de zuivelgigant en Bart van der Meer is CEO. Die gaan niet eerder in Heerenveen investeren dan wanneer van der Velde zijn biezen heeft gepakt. Zolang hij blijft zitten waar hij zit en vriendjes en familie binnen haalt en houdt zorgt hij er doelbewust voor dat de club niet in één keer een hele grote stap kan zetten op financieel gebied.
Zou het gigantische egoïstisch van Bart vinden mocht hij om deze reden het blokkeren. Clubliefde zou bij mij de voorhand krijgen, en hopelijk ook bij Bart. Nergens staat nog op papier dat deze twee giganten geen sponsoren willen worden. Ik blijf hoopvol.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Feanfan13 schreef:Zou het gigantische egoïstisch van Bart vinden mocht hij om deze reden het blokkeren. Clubliefde zou bij mij de voorhand krijgen, en hopelijk ook bij Bart. Nergens staat nog op papier dat deze twee giganten geen sponsoren willen worden. Ik blijf hoopvol.
Zo makkelijk is dat niet ben ik bang. Bart en Riemer kunnen elkaars bloed wel drinken, dus is er een grote kans dat Bart daarom die sponsordeal zou tegenhouden. Zolang Riemer er zit zal die groep rond Bart vd Meer waarschijnlijk geen cent meer in Heerenveen pompen. Daarvoor voelen ze zich te erg gekrenkt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Heeft ook iemand de jaarcijfers van Sportstad Heerenveen? Pronk zegt wel dat ze zwarte cijfers draaien, maar dan ben ik ook benieuwd hoeveel. Want hveen krijgt natuurlijk 33,5 procent.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als ik zijn reactie lees op feanonline vind hem wel erg makkelijk praten over verkoop van spelers.
Dat kan en mag nooit als oplossing worden gezien.
Dus moet er wat anders bedacht worden. Zou het bijvoorbeeld niet mogelijk zijn de buitenzijde van de Noord tribune volledig te verbouwen en vol te stoppen met bedrijven die daarvoor huur betalen ? Dan kan de club met deze extra huurinkomsten de begroting wat verbeteren. Natuurlijk zul je dan wel de verbouwingskosten ook moeten ophoesten maar goed dat is eenmalig investeren.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan13 schreef:Heeft ook iemand de jaarcijfers van Sportstad Heerenveen? Pronk zegt wel dat ze zwarte cijfers draaien, maar dan ben ik ook benieuwd hoeveel. Want hveen krijgt natuurlijk 33,5 procent.
Draaien die niet juist zwarte cijfers vanwege de jaarlijkse absurde 3,3 miljoen die ze bij ons uit de club persen?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Peter de Vries 1970
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-08-2014 18:54

Bericht door Peter de Vries 1970 »

Riemer moet gewoon zijn miljoenen aan de club nalaten. Dan mag hij een standbeeld naast Abe. Voor mijn part. Hij heeft toch geen erven dus laat hem versneld zijn legaat vrij geven aan de club. Dan zou Riemer een echte held en ere-voorzitter zijn. Nu verstopt hij zich omdat hij ruzie gemaakt heeft met Bart van der Meer en die van Van Wijnen. En zij geven nu geen cent aan de club. Logisch. Riemer, kom op met je miljoenen die je aan je bedrijf en de club hebt verdiend!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Wat een simplistische en schandelijke gedachte zeg.
SCH
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Peter de Vries 1970 schreef:Riemer moet gewoon zijn miljoenen aan de club nalaten. Dan mag hij een standbeeld naast Abe. Voor mijn part. Hij heeft toch geen erven dus laat hem versneld zijn legaat vrij geven aan de club. Dan zou Riemer een echte held en ere-voorzitter zijn. Nu verstopt hij zich omdat hij ruzie gemaakt heeft met Bart van der Meer en die van Van Wijnen. En zij geven nu geen cent aan de club. Logisch. Riemer, kom op met je miljoenen die je aan je bedrijf en de club hebt verdiend!!
Bij deze je post niet meer inzichtelijk gemaakt. Wat een idiote en belachelijke reactie!
Spijt heb je morgen maar!
Peter de Vries 1970
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-08-2014 18:54

Bericht door Peter de Vries 1970 »

Wie heeft de deal met Sportstad gesloten en wie heeft zelf miljoenen? Door wie hebben we nu een wurgcontract?
Dankzij Riemer dus. Toen een mooie deal, nu een wurgcontract. Laat die mannen als goede ondernemers om tafel gaan zitten, dan komen ze er wel uit. In ieders belang!

Is niets schandaligs of schandelijks aan. Punt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Op hun leeftijd is het overigens helemaal niet verkeerd dat een aardig groepje oudgedienden met een hele geschiedenis bij club de strijdbijl eens diep gaan begraven. Misschien dat er dan ook wat grote zuivelgiganten willen sponsoren. Nu kan het nog. Tot je te laat bent en ze hun naam verbinden aan Cambuur, Groningen of Zwolle.
Maar ach, een sponsortje meer of minder, daar maakt de club toch geen punt van? Of 'de club' toch wel maar een niet nader te noemen persoon zonder verantwoordelijkheid niet?
Wacht eens. Ik weet nu ineens waarom of meneer geen verantwoordelijkheid wilde.... Iets om eens over na te denken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

peter zegt het wat grof, maar een waarheid zit er zeker in.
en net als mackan zegt zou het niet top zijn als de oudjes het bijleggen?
maar ja alle ego s, is helaas nog niks beter geworden na de feanrevolutie.
hebben de ene ego ingeruild voor de andere en beide maken of maakte ze de club kapot!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Wie heeft de deal met Sportstad gesloten en wie heeft zelf miljoenen? Door wie hebben we nu een wurgcontract?
Dankzij Riemer dus. Toen een mooie deal, nu een wurgcontract. Laat die mannen als goede ondernemers om tafel gaan zitten, dan komen ze er wel uit. In ieders belang!

Is niets schandaligs of schandelijks aan. Punt.

echt een te simpele redenering met de kennis die je nu hebt... Sportstad en de bouw hiervan i.c.m. het stadion dateert van weet ik hoeveel jaar terug. Toen de bomen nog in de hemel groeide, hypothecair alles nog met gemak afgedekt kon worden en Heerenveen in een flow zat. Dat Riemer miljoenen bezit, heeft hier niets mee te maken, waar heeft hij die aan verdiend? niet aan Heerenveen in ieder geval, dus dat je nu parallellen probeert te trekken, deze zijn totaal ongefundeerd. Pure stemmingmakerij, waarom zou Riemer überhaupt doneren?

Dat huur hoog is klopt, maar is Heerenveen zelf ook niet aandeelhouder in Sportstad? Dus zomaar de huurovereenkomst aanpassen is niet zo simpel als jij redeneert.

Ik weet niet wie je bent, je schrijft alsof je er veel meer vanaf weet, maar ook met bepaalde wrok die stemming maakt en daardoor kraam je te simpele redenering uit. Net dat eerder schreef dat er geen sponsoren bij zijn gekomen, wat gewoon niet klopt, pertinent niet juist is. Als jij zo dicht bij de club zit als je doet voorkomen, schrijf dan met nuance je betoog, nu wordt het een soort Riemer / bestuur bashing wat ongeloofwaardig overkomt.
Hier heb ik geen woorden voor
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Aandelen kun je toch gewoon verkopen? Alleen is er waarschijnlijk geen ene gek op die in zo'n blamage project geld gaat steken, dus de aandelen van Heerenveen zou willen overkopen.

Ook las ik ergens dat als Hveen het stadion terugkoopt dat de huur nog maar 1,25 miljoen bedraagt. Mocht dit het geval zijn dan adviseer ik de club echt om dat zorgenkindje sportdorp Heerenveen de rug toe te keren! Dat sportdorp is een blamage eerste klas, wat heeft Heerenveen hier nou profijt van? Alleen dat ze een paar uurtjes gebruik kunnen maken van de turnzaal? Of de volleybal zandbak eens per jaar voor voetvolly?

Want krachttrainingen etc. worden allemaal bovenin de noord tribune gedaan.


Koop het stadion terug en leg achter noord je eigen faciliteiten aan, krachthonk, supportershome Etc. Laat het supportershome lekker runnen door de mensen van t'skoffeltsje, iedereen tevreden, behalve het failliete sportdorp, wat toch voorbestemd was om failliet te gaan. Want welke sportclubs los van voetbalclubs maken nou winst? En in een dorp als Hveen wat teveel aanbiedt qua sportvoorzieningen was dit echt te voorzien geweest, kwestie vraag en aanbod.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Sportstad is een prachtige voorziening die qua financieringsconstructie moeilijk in elkaar steekt. Een erg domme ontslagen Rabo directeur bemoeit zich met de bedrijfsvoering van zijn belangrijkste huurder danwel klant maar tevens eigenaar. Dat is niet alleen buiten alle perken maar draagt nergens toe bij. Alleen met vereende krachten wordt dit vraagstuk opgelost, waarbij andere partijen zoals provincie en bedrijfsleven mee zouden moeten praten. Sportstad heeft baat bij een goed draaiend Heerenveen, financieel en sportief. De regio heeft baat bij voorzieningen als Sportstad en Thialf. Die zijn moeilijk rendabel te maken. De opstelling van Fedde Pronk is van de ratten besnuffeld, die van groot licht Peter de Vries ook. Frustratie moet je uiten bij je psychiater of bij degene tegen wie die frustratie gericht is. Maar val ons er niet meer mee lastig.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Inderdaad Gekko, volledig mee eens.
Hier heb ik geen woorden voor
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Inderdaad de spijker op zijn kop.

Wanneer sc Heerenveen de belangrijkste levensader is voor sportstad hebben ze er niks aan om de club te dwingen in te leveren, en de begroting daarmee omlaag zien gaan. Juist door de club te helpen, kan de club sportstad helpen. Zo zou je kunnen denken aan een tijdelijk verlaging van de huur. Maar het gebrek aan flexibiliteit draait straks iedereen de nek om. Jammer.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Al begin volgend jaar gaat de omgeving van het ALS op de schop voor Sportstad Outdoor.
http://actueel.dst.nl/outdoor-sportconc ... renveen/32

Ziet er van boven in ieder geval indrukwekkend uit. Zou mooi zijn als het sportstad concept wat meer zichtbaarheid en body krijgt. Als er een realistische visie en financiering achterzit die winstgevend is, prima. Dit kan weer meer en nieuw publiek trekken, wat ook goed is voor sc Heerenveen.
Afbeelding
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

ben alleen bang dat onze sch het bekostigd voor het meest :erm:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het ziet er wel fantastisch uit eigenlijk. Maar hoe zit het met de toegang tot deze voorzieningen. Het ziet er nl. wel makkelijk te betreden uit. Maar ik neem aan dat alle bestaande sportverenigingen nu hier naartoe verhuizen ?
verder zullen er dan allerlei nieuwe sportverenigingen opgericht gaan worden voor sporten die hier in Heerenveen nooit werden beoefend ?
Samen maken we de club sterk.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Het ziet er inderdaad mooi uit, maar is het niet teveel voor een dorp als Heerenveen? Dit lijkt mij weer een verliesgevend project.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Feanfan13 schreef:Het ziet er inderdaad mooi uit, maar is het niet teveel voor een dorp als Heerenveen? Dit lijkt mij weer een verliesgevend project.
Dit soort dingen hebben wel een bovenregionale functie.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

http://www.sc-heerenveen.nl/businessclu ... renveen/20

Hoor je totaal niets over, alleen even onder het OSSH nieuws dingetje. Sponsors verdienen meer aandacht SC HEERENVEEN!!


Leuke actie van onze club!

Genoeg van het 'standaard' kerstpakket met wijn, toast en ragout? Bestel ons Kerstpakket en bezoek de wedstrijd sc Heerenveen - ADO Den Haag (vrijdag 19 december, 20.00 uur) geheel verzorgd met vier personen voor maar € 50,-!

Inhoud Kerstpakket: 4x toegangskaart sc Heerenveen - ADO Den Haag, 4x patat + frikandel + consumptie, 1x parkeerkaart P6, 25% korting in Feansjop!

Bestel het Kerstpakket via: https://ticketing.sc-heerenveen.nl/
Gebruikersavatar
De Gordyk 72
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-12-2014 11:09
Locatie: Oegstgeest, geboren op 'Leantsje 92 De Gordyk

Bericht door De Gordyk 72 »

Rju Eala, goeie,

Van de week het " kerstpakket" besteld, lijkt me leuk om eens met de kinderen ( Ids 7, Abe 4 ) naar de sc te gaan,
meestal zit ik in vak 26. Nu hebben we vak 424 toegewezen gekregen, heerlijk met de kinderen naast het ADO tuig.
En dat terwijl er bijna overal lege plaatsen zijn, zoals helaas ook laatst tegen Heracles, b.v. op de oostzijde.

Ik denk, als je mensen enthousiast wil maken voor de club die anders niet naar het stadion gaan, of een keer naast je
kinderen wil zitten, dan stop je ze toch niet weg in vak 424 ? Zo werf je toch geen nieuwe seizoenkaarthouders of fans.

Uw e-ticket - 424 - 014 - 028 | sc Heerenveen - ADO Den Haag (Kerstpakket)

Groetnis, o ja, en in noflike kryst minsken.

Âldgillis hearst
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

De Gordyk 72 schreef:Rju Eala, goeie,

Van de week het " kerstpakket" besteld, lijkt me leuk om eens met de kinderen ( Ids 7, Abe 4 ) naar de sc te gaan,
meestal zit ik in vak 26. Nu hebben we vak 424 toegewezen gekregen, heerlijk met de kinderen naast het ADO tuig.
En dat terwijl er bijna overal lege plaatsen zijn, zoals helaas ook laatst tegen Heracles, b.v. op de oostzijde.

Ik denk, als je mensen enthousiast wil maken voor de club die anders niet naar het stadion gaan, of een keer naast je
kinderen wil zitten, dan stop je ze toch niet weg in vak 424 ? Zo werf je toch geen nieuwe seizoenkaarthouders of fans.

Uw e-ticket - 424 - 014 - 028 | sc Heerenveen - ADO Den Haag (Kerstpakket)

Groetnis, o ja, en in noflike kryst minsken.

Âldgillis hearst
Gezien je liefde voor Heerenveen en het Friese (zie ook namen kids) zou ik bijna de vraag willen stellen, wat doe jij nog in dat vreselijke Zuid-Holland, waarom kom je niet gewoon weer 'thuis'? 8)
Daarnheen gelokt door de liefde, of je werk?
Plaats reactie