Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

heb je al een abonnement op de PABO mackkie?
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

TORCIDA schreef:heb je al een abonnement op de PABO mackkie?
Jij al op de Tina Torcie??
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Sponsoren die Heerenveen ook al? wel een beetje bij de les en ontopic blijven he! Volgens mij lees jij mijn berichten in een soort waas en begin je te trillen, de adrenaline schiet een beetje door en weet je eigenlijk niet goed wat je nu weer moet bedenken voor antwoord. laat je niet zo opnaaien jonge...
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

TORCIDA schreef:Sponsoren die Heerenveen ook al? wel een beetje bij de les en ontopic blijven he! Volgens mij lees jij mijn berichten in een soort waas en begin je te trillen, de adrenaline schiet een beetje door en weet je eigenlijk niet goed wat je nu weer moet bedenken voor antwoord. laat je niet zo opnaaien jonge...
Je hebt in deze helemaal gelijk. Zolang jij niet de capaciteiten of het fatsoen hebt om je forumgenoten normaal bij naam te noemen (zuigen, uitlokken, aandacht trekken) dan zou ik daar eigenlijk niet op moeten reageren. Bij deze dus. De laatste!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Fijn zijn we het eens. Niet overdrijven over fatsoensnormen hoor,
Je kunt er zelf ook wel wat van.
Hier heb ik geen woorden voor
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Thinkman schreef:Een korte video impressie van de vernieuwde OSSH ruimtes op de off. clubsite.
Dat ziet er best heel gelikt uit, met voor elk wat wils!

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/rond ... ruimtes/10
Nu snap ik waarom de sponsorstoelen zo leeg blijven. Ze blijven allemaal binnen zitten natuurlijk!
Die zaal met die kleedjes op tafel, moet eigenlijk de Riemerzaal heten.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

dirk3 schreef:
Nu snap ik waarom de sponsorstoelen zo leeg blijven. Ze blijven allemaal binnen zitten natuurlijk!

Was dat maar zo. Sponsorruimtes waren gisteravond weer nagenoeg leeg, ondanks een dj en een zanger. Maar goed in de cafés is het niet heel anders.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Grimo schreef: Was dat maar zo. Sponsorruimtes waren gisteravond weer nagenoeg leeg, ondanks een dj en een zanger..
Ik mocht voor het eerst eens zitten in sponsorruimtes, maar het was gewoon zielig voor die zanger, er was bijna niemand.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Lipton schreef: Ik mocht voor het eerst eens zitten in sponsorruimtes, maar het was gewoon zielig voor die zanger, er was bijna niemand.
kaaskop schreef: Waarom is het binnen een uur na de wedstrijd zo leeg in de sponsorruimtes?
Daar heb ik natuurlijk wel een idee over.
Voorheen kregen wij als OSSH-lid per seizoen een aantal consumptiebonnen.
(veel te weinig uiteraard, maar dat terzijde)
Sinds vorig seizoen zijn die bonnen afgeschaft.
Daar staat tegenover dat alle consumpties in de OSSH-ruimtes gratis zijn tot aan de persconferentie.
Wat zie je nu gebeuren?
Zodra de persconferentie is afgelopen, is iedereen vertrokken, want anders moet je losse consumptiebonnen gebruiken.
Die moet je weer uit een andere ruimte halen, en dat komt er dan niet van.
Dit is min of meer gewoon het hele probleem. Iedereen komt nu een uur voor de tijd en blijft even hangen tot de persconferentie maar om dan nog te betalen voor de drankjes nee. Verder zijn de grotere sponsoren met skyboxen hier ook niet echt over te spreken want zij moeten voor alles wat ze maar in hun box willen hebben los betalen terwijl de man met een zitje op de hoofdtribune het bovenstaande heeft.
Alle ballen op Henkie!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ook in cafés is het erg rustig op zaterdagavond tov van 5,6 jaar terug. Die tendens is er ook in de OSSH ruimtes.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef:Ook in cafés is het erg rustig op zaterdagavond tov van 5,6 jaar terug. Die tendens is er ook in de OSSH ruimtes.
Zou het dan wellicht met het rookverbod te maken hebben?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Of met de prijzen van drank? En gintonic kost al 5,5 euro per glas! Dat ook nergens meer over. :shock:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Mackan68 schreef: Zou het dan wellicht met het rookverbod te maken hebben?
Zijn er nog steeds mensen die roken dan? 8)

Nee, het is logisch. Als je in sponsorplaatsen meer dan halveert zal het ook een stuk minder druk zijn daar. Destijds was die verspreiding van sponsorruimtes nodig, maar nu zou je met de helft toe kunnen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:
Nee, het is logisch. Als je in sponsorplaatsen meer dan halveert zal het ook een stuk minder druk zijn daar. Destijds was die verspreiding van sponsorruimtes nodig, maar nu zou je met de helft toe kunnen.
Dus gooi een aantal zalen dicht na de wedstrijd en centraliseer alles zodat het weer gezellig vol is en mensen met elkaar kunnen netwerken. Nu staan er in sommige zalen 50 man elkaar wat aan te kijken.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Eens.

Maar nodig ook bedrijven uit! Zorg dat die plekken vol zijn met genodigden en probeer die mensen over te halen en enthousiast te maken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Eens.

Maar nodig ook bedrijven uit! Zorg dat die plekken vol zijn met genodigden en probeer die mensen over te halen en enthousiast te maken.
Wanneer het weer gezellig wordt, wordt het ook weer the place to be en dan gaat alles een stuk makkelijker.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Baggerraartje schreef:Of met de prijzen van drank? En gintonic kost al 5,5 euro per glas! Dat ook nergens meer over. :shock:
Die prijzen zijn in andere horeca niet anders.
Silver

Bericht door Silver »

sc Heerenveen is druk bezig met het werven van sponsoren en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven, zoals de agribox/boulevard. ,,Mooi is dat we sinds kort ook weer een sponsor voor de rug van het shirt hebben, te weten Kroon Leverworst,’’ kon Jelko van der Wiel de aanwezigen melden.
Uit het stukje over de OSSH seizoensopening: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/gesl ... ub-ossh/10
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Goed nieuws dat kroon nieuwe shirtsponsor is! Ook goed om te horen dat de OSSH op dit moment bestaat uit 600 sponsoren, en ze gaan proberen dit seizoen de 700 te halen.

Met dit voetbal, een trainer die ons zeer goed vertegenwoordigd, de bestuurlijke rust die wedergekeerd is en het juiste gedrag van ons als supporters, gaat dit helemaal weer goed komen! Laten we dus niet vergeten dat WIJ de club zijn, en hem op de juiste manier dienen te verkopen! Hoe positiever wij praten over de club, hoe meer sponsoren betrokken willen zijn bij onze club!

We dienen dus te voorkomen dat er weer bestuurlijke onrust ontstaat, ook als we dit seizoen als 12e eindigen! Topics als 'wanbeleid' zijn voor mij uit den boze, en helemaal niet relevant. Persoonlijk denk ik dat het bestuur vanaf Sporre tot heden, uitzonderlijk goed werk heeft geleverd! Qua prijs-kwaliteit verhouding is er alles uitgehaald door Vonk (en bestuur en scouting etc). Mijn complimenten voor het op poten zetten van wellicht de talentvolste selectie van de afgelopen 4 jaar. Niet te vergeten, we zijn de jongste eredivisie ploeg van NL! Hebben 10 punten in 5 wedstrijden, beschikken over de minste tegendoelpunten van de eredivisie, 5 van de 11 basisspelers zijn afkomstig uit de eigen jeugd, twee woorden: WAUW, TROTS!

Even vraagje tussendoor, was van der wiel uit drachten nog sponsor? Hoorde dat ze falliet zijn verklaard eergisteren.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Feanfan13 schreef:Persoonlijk denk ik dat het bestuur vanaf Sporre tot heden, uitzonderlijk goed werk heeft geleverd! Qua prijs-kwaliteit verhouding is er alles uitgehaald door Vonk (en bestuur en scouting etc). Mijn complimenten voor het op poten zetten van wellicht de talentvolste selectie van de afgelopen 4 jaar. Niet te vergeten, we zijn de jongste eredivisie ploeg van NL! Hebben 10 punten in 5 wedstrijden, beschikken over de minste tegendoelpunten van de eredivisie, 5 van de 11 basisspelers zijn afkomstig uit de eigen jeugd, twee woorden: WAUW, TROTS!
Kan me prima vind je in je postieve relaas. Maar met je laatste gedeelte sla je een beetje door. Over het aankoopbeleid heb ik inmiddels al genoeg gezegd. Dit was absoluut geen sterk optreden, wel willen maar teveel missers waardoor de gewenste versterkingen niet kwamen. De selectie is niet in balans en te smal. Het is nu hossanna met 10 punten uit 5 wedstrijden, absoluut knap maar het is te hopen dat er geen schorsingen en blessures komen want dan zit deze trainer al snel in de problemen. Tevens was de selectie van vorig seizoen talentvoller dan dit seizoen met spelers als Bilal en Ziyech erbij. Deze talentvolle selectie is geen verdienste van deze directie, deze directie profiteert nu slechts van het goede werk van jeugdafdeling wat een aantal jaren terug al in werking is gezet. De directie moet zijn handjes dicht knijpen met deze talentvolle spelers, want dit scheelt weer aankopen. Van deze basis lopen trouwens twee spelers gratis de deur uit aan het eind van het seizoen, Uth en Nordtfelt.
Laatst gewijzigd door Grimo op 19-09-2014 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Silver

Bericht door Silver »

Grimo schreef:{...} Van deze basis lopen trouwens twee spelers gratis de deur uit aan het eind van het seizoen, Uth en Nordtfelt.
Even off-topic: de club heeft bij Nordfeldt nog optie in het contract staan:
http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... rdfeldt/10
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

@grimo, heb het ook over de prijs/kwaliteitverhouding, ik denk dat daar het maximale wel uitgehaald is. Natuurlijk zijn we spelers misgelopen, maar dat gebeurt altijd. Bovendien is dat ook weer een mooie kostenbesparing, om maar in de positieve stemming te blijven.

De jeugd die nu doorbreekt is inderdaad van de langere termijn. Maar de club had ook voor eventuele huur opties kunnen kiezen waarbij ze de ontwikkeling van eigen talent hadden belemmerd.

En waarom ik het een talentvoller selectie vind? Het elftal is ten eerste jonger en er zitten meer eigen jeugdspelers in de selectie. En heb het ook over dit seizoen dus daar mag je Bilal nog wel beetje meerekenen. Bovendien vind ik Sinkgraven beter dan Ziyech. Zeker gezien zijn leeftijd.

Maar ik geniet gewoon van de eigenjeugd, en wellicht door een tekort aan spelers gaan we straks weer nieuwe talenten aan het werk zien. En ja, ik denk dat een aantal daarvan redelijk eenvoudig mee kunnen draaien in het eerste
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Egon Diekstra verzond gister de volgende tweet.
egon diekstra @ediekstra
Morgen bij #heepsv de opening van de Maatschappelijk Betrokkenheid loge en een volle Dairy loge :-)

Ze zijn inderdaad goed bezig. Goed om te lezen. Ook al zullen de loges eerst niet de volle mep opleveren. Als ze maar gevuld worden voor minder, dan is dat een prima initiatief.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Mackan68 schreef:Egon Diekstra verzond gister de volgende tweet.
egon diekstra @ediekstra
Morgen bij #heepsv de opening van de Maatschappelijk Betrokkenheid loge en een volle Dairy loge :-)

Ze zijn inderdaad goed bezig. Goed om te lezen. Ook al zullen de loges eerst niet de volle mep opleveren. Als ze maar gevuld worden voor minder, dan is dat een prima initiatief.
Positieve geluiden! Heb het idee dat er toch wel een en ander bedacht wordt om de trein weer op de rails te krijgen. Zou leuk zijn als we dan ook nog eens een fris en fruitig Heerenveen vandaag zien winnen van psv.
Alleen door goede wisselwerking sport en commercie krijgen we de schwung weer helemáál terug in de club.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Bubbe schreef:Naar mijn mening is de club goed bezig om de vrije ruimtes die zijn ontstaan op een goede manier in te vullen. Kinderfeestjes in een skybox bij sc Heerenveen, verzin het maar. Goede toekomstige klantenbinding! (en natuurlijk hopen dat er snel weer een mooi bedrijf deze ruimte huurt)

Afbeelding
Ze mogen ook wel eens mits als het uitvak opgesplitst is die hele hoek daarboven wel vullen met kinderen, geeft toch leuk sfeertje met de schelle kinderstemmen, was tegen Excelsior of Utrecht thuis ook mooi om te zien.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Puur op basis van cijfers: 6 meer dan op 2 juni 2014
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Bubbe schreef:http://www.sc-heerenveen.nl/businessclu ... ps.twitter

Nog een lange weg te gaan voor het oude niveau, maar dit is natuurlijk een begin. Men zit niet stil!
Veenstra Corporate Communicatie en Ontwerp B.V. mogen wij vanaf dit seizoen verwelkomen bij de Ondernemers Sociëteit Sportclub Heerenveen. De heer Veenstra en zijn gasten en/of collega’s zijn tijdens wedstrijden te vinden op Loge West.
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken bij deze sponsor.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6243
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

H-J schreef:Puur op basis van cijfers: 6 meer dan op 2 juni 2014
Dat is kijken naar de feiten. Ik vindt het knap dat je sponsoren terughaalt die hebben bedankt. Behoud is moeilijker dan nieuwe aanwas.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

abegoal schreef:


Kon een kleine glimlach niet onderdrukken bij deze sponsor (Veenstra Corporate Communicatie en Ontwerp B.V.).
Hoezo, vanwege de naam Veenstra bedoel je? De een heeft de club geplunderd. Deze komt geld binnen brengen. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie