Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

En toch hoorde ik 'in de wandelgangen' goede berichten over het aantal verkochte seizoenkaarten. Ik ben benieuwd wanneer de club met cijfers naar buiten komt.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Er is nu ook de mogelijkheid om naast / bij elkaar te gaan zitten. Dat was vroeger niet het geval. Er kan wat dat betreft nieuwe aanwas zijn.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

En toch hoorde ik 'in de wandelgangen' goede berichten over het aantal verkochte seizoenkaarten. Ik ben benieuwd wanneer de club met cijfers naar buiten komt.
Her en der ook even om me heen geïnformeerd en ik kan ook bovenstaande bevestigen. Er lijken iets meer seizoenkaarten te zijn verkocht dan vorig jaar om deze tijd inmiddels. Als dit bewaarheid wordt dan is dat een mooie ontwikkeling. Helaas lijkt het aantal sponsoren nog wel naar beneden te gaan. Laten we hopen dat deze belangrijkste bron van inkomsten ook weer de weg omhoog weet te vinden in de toekomst.

Inderdaad ben ik net als Hielke wel benieuwd wanneer de club eens met cijfers naar buiten komt. Juist als er inderdaad meer seizoenkaarten lijken te gaan worden verkocht dan moet je dat naar buiten brengen. Positief nieuws moet je optimaal naar buiten brengen en kan het enthousiasme bij anderen weer aanwakkeren. Goed nieuws moet je uitbuiten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De economie is aan het opkrabbelen en het vertrouwen bij consumenten neemt toe. De sponsoren moet je dan ook wel weer terug verwachten. Hoe en wanneer is de vraag maar ik denk dat het wel moet lukken. Overigens vraag ik me wel af of het niet noodzakelijk is om een extra verbouwing te doen. Was het niet zo dat de commerciële ruimten in het stadion eigenlijk niet meer voldoen ?
Samen maken we de club sterk.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Overigens vraag ik me wel af of het niet noodzakelijk is om een extra verbouwing te doen. Was het niet zo dat de commerciële ruimten in het stadion eigenlijk niet meer voldoen ?
Daar zijn ze nu toch mee bezig als ik goed ben geïnformeerd. In samenspraak met de OSSH worden de verschillende zalen )op één na als ik het goed heb) opnieuw ingericht en ge-restyled.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Via het nieuwe systeem van seizoenkaarten is goed te zien hoeveel en waar er kaarten nog beschikbaar zijn.
Na enig gepuzzel is de conclusie dat excl de NN vakken en sponsorplaatsen er op dit moment nog ruim 2400 plaatsen beschikbaar zijn.
De 1e ring (het 'oude" stadion) is duidelijk het meest populair, minder dan 5% van de kaarten is beschikbaar en daarbij gaat het vooral om "losse" en daarmee ook moeilijker te verkopen plaatsen. Alleen in vak 23 en 25, naast het uitvak, zijn erg veel plaatsen beschikbaar. Goed voorstelbaar als je elders ook terecht kunt zonder steeds naar opgestoken middelvingers te hoeven kijken.
Opvallend is dat vak 12, recht achter de goal geen vrije plekken heeft. Het zou kunnen dat daar de vrijkomende plaatsen niet meer worden verkocht in afwachting van een mogelijke verplaatsing van het NN-vak naar beneden.

Veel vrij plekken zijn er in de "hoge" vakken achter de palen. Koplopers zijn 416H en 424H waarbij bijna de helft van plekken beschikbaar is. De "leegstand" op noord hoog is 28%, op zuid hoog 35%.
Ter vergelijking, onder de palen is dat op Noord 3% en Zuid 7%
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mochten er toch plekken overblijven kunnen ze een vak vrij houden voor allerlei ludieke wervingsacties. Zit het alsnog vol.
Samen maken we de club sterk.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

mitrita schreef: Opvallend is dat vak 12, recht achter de goal geen vrije plekken heeft. Het zou kunnen dat daar de vrijkomende plaatsen niet meer worden verkocht in afwachting van een mogelijke verplaatsing van het NN-vak naar beneden.
Toevallig dat ik eindelijk mei het laatste plekje in vak 12 kocht. De rest was al bezet
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zo nu en dan komen er plekken in vak 12 nog vrij, paar bekenden van mij hebben pracht plekken gescoord.
Alle ballen op Henkie!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Via het nieuwe systeem van seizoenkaarten is goed te zien hoeveel en waar er kaarten nog beschikbaar zijn.
Na enig gepuzzel is de conclusie dat excl de NN vakken en sponsorplaatsen er op dit moment nog ruim 2400 plaatsen beschikbaar zijn.
Valt dat nu mee of tegen. Weet namelijk niet welke vakken allemaal sponsorplaatsen zijn, is dat vrijwel beide gehele lange zijden? NN zal het probleem niet zijn, zal wel 'gewoon' uitverkocht zijn.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Vandaag de nieuwe seizoenkaart (verplaatsing) op de mat en gisteren de mail over de 2 gratis toegangskaarten:





Wanneer kun je jouw gratis toegangskaarten bestellen?
- sc Heerenveen – FC Dordrecht (zaterdag 9 augustus, aanvang 18.30 uur)
te bestellen van vrijdag 18 juli; 09.00 uur t/m woensdag 30 juli; 23.59 uur
- sc Heerenveen – Excelsior (zaterdag 23 augustus, aanvang 19.45 uur)
te bestellen van vrijdag 01 augustus; 09.00 uur t/m woensdag 14 augustus; 23.59 uur
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Sportklup Hearrenfean hat oant no ta hast 15.000 seizoenkaarten ferkocht foar it seizoen 2014\2015. Se rinne dêrmei foar op de ferkeap fan ferline jier.

Tiisdei of woansdei wurdt de 15.000e keaper fan in seizoenskaart ferwachte. Dy sil dan ekstra yn it sintsje set wurde.
aldus omrop fryslan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Dat is goed nieuws, maar was wel te verwachten door het aantrekken van de economie.
Nu nog een topspits.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

De grote vraag is of dit inclusief of exclusief sponsoren is. Als het inclusief is dan is het zorgelijk.
Spijt heb je morgen maar!
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Dit is exclusief de sponsorplaatsen.

Weet er iemand het aantal seizoenkaarten wat vorig jaar is verkocht uiteindelijk? Waar zijn we vorig jaar op geeindigd? Want een tussenstand die boven die van vorig jaar ligt (rond deze tijd) is leuk maar dat is geen garantie dat de eindstand ook hoger komt te liggen dan vorig seizoen.

Het aantal sponsoren gaat wel naar beneden zo lijkt het dus qua sponsorplekken gaan we er al op achteruit. Vraag is dus wat er met de gewone plekken gaat gebeuren. Voorlopig een hogere tussenstand, maar wat wordt de eindstand.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

frisianbadboy schreef:
Het aantal sponsoren gaat wel naar beneden zo lijkt het
Is dat een aanname of een feit?
Spijt heb je morgen maar!
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

frisianbadboy schreef: Weet er iemand het aantal seizoenkaarten wat vorig jaar is verkocht uiteindelijk?
Vorig jaar op 01/08 waren er 14.000 verkocht. Wat het uiteindelijk het eindgetal was, kan ik niet vinden.

In 2012 hadden we in totaal 20.400 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsors) en in 2011 waren dit er nog 21.435 (exclusief sponsors)

Bron: VI
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

al 1000 meer dan vorig jaar. Dit is een goed teken, maar ook een teken dat mensen weer vertrouwen krijgen in de economie. Vorig jaar leek alles veel somberder. Had er persoonlijk geen last van maar zag wel veel in mijn omgeving die er wel last van hadden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Vorig jaar rond deze tijd was het natuurlijk allemaal erg rommelig. Net de uitslag van het vernietigende rapport. De onzekerheid over hoe het na het vertrek van het geboefte zou gaan. Nu dat allemaal achter ons ligt en ook de economie weer wat aan lijkt te trekken is er ook bestuurlijk duidelijkheid gekomen. Supportersverenigingen zijn gezamenlijk actief met oa. het opfrissen van de grachten met een beste lik verf, en het proberen te verplaatsen en eventueel uitbreiden van Nieuw Noord. Wat er vorige zomer is ontstaan heeft een goed vervolg gekregen. De verbondenheid tussen supporters is er weer. Iedereen met een goed gevoel voor onze club zou daarbij moeten willen horen. Nu is er de kans. Je kunt bijna overal plaats krijgen waar je maar wilt.
Hopelijk gaat dat ook tot uiting komen in het totaal aantal verkochte seizoenkaarten aan het eind van de rit.
Een tussenstand van 1000 seizoenkaarten meer als vorig jaar om deze tijd is bijzonder mooi, maar het blijft uiteraard een tussenstand. Het zou mooi zijn als het totaal aantal seizoenkaarten meer richting de 20-duizend gaat dan dat het bij de 15-duizend blijft steken. Dan kunnen we echt zien dat we weer terug gaan naar goede Heerenveen-tijden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Hoi,

Is er al iets bekent over de gratis kaarten na verlenging?
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

heerenveenown schreef:Hoi,

Is er al iets bekent over de gratis kaarten na verlenging?
Ja. Gewoon bestellen via https://ticketing.sc-heerenveen.nl/. Bij het kiezen van kaarten kun je bij het tarief aangeven dat je je gratis kaarten wil gebruiken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Je moet wel opschieten.Het gaat heel snel. Ik was afgelopen dinsdag bij het stadion en er waren nog een paar plekken beschikbaar.Ik ga met mijn jongste zoon.Kunnen niet meer naast elkaar zitten nog wel achter elkaar.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ik verwacht eigenlijk dat er nog wel meer kaarten beschikbaar komen zodra de seizoenkaartverkoop stopt.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Ik ben benieuwd hoeveel er inmiddels verkocht zijn.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

En wanneer de verkoop stopt. Soms kijk ik even naar het overzicht van de beschikbare seizoenkaarten, via Mijn Heerenveen. Er komen nog steeds plekken vrij, van opzeggers of niet-verlengers. Zo zijn er nu weer een paar seizoenkaarten voor NieuwNoord te koop.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

wald pyk schreef:Je moet wel opschieten.Het gaat heel snel. Ik was afgelopen dinsdag bij het stadion en er waren nog een paar plekken beschikbaar.Ik ga met mijn jongste zoon.Kunnen niet meer naast elkaar zitten nog wel achter elkaar.
Er zijn volgens het systeem geen kaarten te halen?!
Hoe kan ik nou ooit 4 gratis kaarten opeisen..
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

heerenveenown schreef:
Er zijn volgens het systeem geen kaarten te halen?!
Hoe kan ik nou ooit 4 gratis kaarten opeisen..
Dan moet je 1 beschikken over 2 seizoenkaarten en 2 deze allebei verlengd hebben voor 1 juni. Gisteravond waren er nog zat kaarten verkrijgbaar en ik neem aan nu nog. Gewoon later nog eens proberen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Mackan68 schreef: Dan moet je 1 beschikken over 2 seizoenkaarten en 2 deze allebei verlengd hebben voor 1 juni. Gisteravond waren er nog zat kaarten verkrijgbaar en ik neem aan nu nog. Gewoon later nog eens proberen.
Beide heb ik..
Ik kon nog 1 kaart opeisen volgens het systeem.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Even met Heerenveen bellen. Z willen je graag helpen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Er zijn ook weer een paar plaatsen beschikbaar op NN en ook schitterende plaatsen op vak 12, zelfs twee stoelen naast elkaar.
Heerenveen till I die!
Plaats reactie