''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Misschien is het geen arrogantie, maar juist realisme. Dat hij ook inziet dat hij het hier niet aan de praat zou kunnen krijgen, omdat hij daar niet de juiste trainer voor is.

In ieder geval ben ik ook blij dat hij niet komt. Hij heeft laten zien bij Ajax dat hij ook lang niet met alle spelers goed door één deur kan en dat hij niet aantrekkelijk voetbal op de mat ligt. Dat hij wel een opbouwtrainer is, die Ajax terug naar de top heeft gebracht met veel jeugd, spreekt wel in zijn voordeel. Maar ik heb niet het idee dat hij de juiste man voor hier is.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:De Boer zegt over Heerenveen: ''Nou, dat denk ik niet''.
Hij heeft natuurlijk ook een onuitwisbare indruk achtergelaten bij zijn vorige 2 clubs...
Heb het net even terug gekeken. Aan het begin wordt hem gevraagd of de eredivisie een optie is, waarop iemand een opmerking maakt over belangstelling van Heerenveen. Het is me eerlijk gezegd niet geheel duidelijk of hij bedankt voor de eredivisie in het algemeen danwel Heerenveen in het bijzonder. Ik krijg het idee dat het 1e het geval is. Zo is ook terug te lezen op de site van de LC. Een terugkeer naar Nederland ziet hij gewoon nog niet zitten. Zal voor een heel groot gedeelte een financieel verhaal zijn. Makkelijk afstand doen van die Engelse miljoenen, ik zou daar ook ernstig over twijfelen.
Wat mij betreft zou ik Fred Rutten hier heel erg hartelijk welkom willen heten. Een echt opbouwtrainer. Heeft hij in het Twentse laten zien. Anderen zijn er dan wel met de eer van het kampioenschap vandoor gegaan, maar Fred heeft daar het voorbereidend werk verricht.
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 10-04-2018 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Moet Fredje niet de nieuwe grote man worden in Tukkerland?
Vraag me wel steeds meer af of hij dat wil trouwens..
De kans op handhaving wordt met de week kleiner.
De pleuris breekt straks echt uit daar en ben zeer benieuwd of die club overeind blijft.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:Moet Fredje niet de nieuwe grote man worden in Tukkerland?
Vraag me wel steeds meer af of hij dat wil trouwens..
De kans op handhaving wordt met de week kleiner.
De pleuris breekt straks echt uit daar en ben zeer benieuwd of die club overeind blijft.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat hij er daar nu in wil stappen. Degradatie. Spelers die vertrekken. Sponsoren en supporters die vertrekken. Tv-gelden die ernstig teruglopen. Het wil er bij mij niet in dat hij er daar heil in ziet om met nagenoeg helemaal niets iets neer te zetten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Hoho
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 29-05-2008 14:08
Locatie: Dútslân

Bericht door Hoho »

Geert Jan Verbeek aanstellen. Daar zou ik geen moment over twijfelen!
Het project Twente was gedoemd te mislukken, dat kan je niet afschrijven op de trainer, dat was daar niemand gelukt.
stop staring at my avatar
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Marcel Keizer in godsnaam waarom? Wegens zij geweldige werk bij Emmen, Cambuur en Telstar? Dat is gewoon een naam pikken op basis zijn werk bij Ajax.
Spijt heb je morgen maar!
edaluz
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 02-01-2008 19:49
Locatie: de hoofdstad

Bericht door edaluz »

Ebiede schreef:Marcel Keizer in godsnaam waarom? Wegens zij geweldige werk bij Emmen, Cambuur en Telstar? Dat is gewoon een naam pikken op basis zijn werk bij Ajax.
En waarom nam Ajax hem dan? Bij Jong Ajax behoorlijk goed gedaan, op basis daarvan hoofdtrainer geworden. Schijnt toch echt een hele goede trainer te zijn, en wat je ook van zijn snelle ontslag kunt zeggen, heeft toch weer stuk ervaring opgeleverd.
want morgen wordt alles anders
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Steijn en Keizer op de shortlist.
Dan werd ik toch echt warmer van de namen De Boer en Bosz waar Westerhoff het over had...
Mag hopen dat ze deze twee niet pakken, dan nog liever V/d Gaag of Verbeek.
Zeg maar niks!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Het probleem met de huidige trainers is, dat de meesten zijn opgeleid door die voormalige KNVB engerd Raymond Verheijen. Wie er tegenwoordig ook voor de camera staan, Steijn, Keizer, ten Hag, Streppel etc. ze praten alle clichés en open deuren aan elkaar vast. Er zijn maar weinig trainers met afwijkende teksten... Daarbij wil Heerenveen maar vast blijven houden aan de speelstijl 4-3-3 zonder goede buitenspelers. Dus krijg je een trainer die, net als Streppel al heel blij is dat hij bij Heerenveen mag werken. Die neemt die eis van speelstijl wel voor lief. Ik ben dus bang dat je straks gewoon een Streppel kloon krijgt.
Ik mis gewoon een beetje de Korbach`s types. Trainers die ook een beetje voor reuring zorgen en ook een beetje tegengas geven aan het bestuur.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit ga je niet menen? Steijn en Keizer.... Wat een middelmaat. Keizer heeft nog nergens wat gepresteerd, is notabene gedegradeerd met Cambuur en Steijn was bij ADO ook middelmaat en nu ook alweer 10 wedstrijden niet gewonnen. Dan denk je dat ze een goede trainer op de proppen komen. Dan kun je net zo goed Streppel houden. Denk je werkelijk dat supporters die twijfelen om te verlengen, dit wel doen als ze met deze twee op de proppen komen?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef: Denk je werkelijk dat supporters die twijfelen om te verlengen, dit wel doen als ze met deze twee op de proppen komen?
Nee.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Heerenveen rules schreef:Dit ga je niet menen? Steijn en Keizer.... Wat een middelmaat. Keizer heeft nog nergens wat gepresteerd, is notabene gedegradeerd met Cambuur en Steijn was bij ADO ook middelmaat en nu ook alweer 10 wedstrijden niet gewonnen. Dan denk je dat ze een goede trainer op de proppen komen. Dan kun je net zo goed Streppel houden. Denk je werkelijk dat supporters die twijfelen om te verlengen, dit wel doen als ze met deze twee op de proppen komen?
Volkomen met je eens! Dit zijn niet de namen waar je op hoopt.
Wat heeft Steijn gepresteerd? Doet het aardig met VVV, maar ook al 10 wedstrijden niet gewonnen idd.
En Keizer heeft nou ook niet een behoorlijk CV.

Wat mij betreft mogen ze deze 2 namen van de shortlist schrappen.
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als ik het stukje van Westerhof lees op feanonline, dan ligt het volgens mij wat anders. Hij heeft het over hoog inzetten en miljonairs.......Dan zullen deze twee het wel niet worden. Ik gok op Stam. Topkeuze zou ik dat vinden.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Jaap Stam met twee goede veldtrainers ernaast. De laatste jaren werkte hij samen met Ulderink en Bakkati, hoop dan wel op twee andere assistenten.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Waarom zou Stam een topkeuze zijn? Alleen om zijn naam, en dan vooral de mentaliteit die hij als speler uitstraalde? Staat volgens mij niet bekend om zijn aanvallende en aantrekkelijke voetbal.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat wel voor Keizer spreekt is dat hij Ajax toch aardig op de rit had na een slechte start. Desondanks werd hij ontslagen door Overmars.
Eigenlijk heeft Ten Hag het niet zoveel beter voor elkaar dan Keizer dat had en wat ook nog eens meespeelt is dat Bosz het daar in het begin ook erg lastig had, maar gewoon wel door kon. Allemaal niet erg consequent.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Voor de mensen die hoopten op Art Langeler. Die is dus niet meer beschikbaar.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327368
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik begrijp dat gedweep met oud-topvoetballers niet. Jaap Stam was inderdaad een fantastische verdediger, maar vooral dankzij zijn snelheid, kracht en mentaliteit. Niet omdat hij een briljant spelinzicht had. Hij mocht vanwege zijn staat van dienst de verkorte cursus trainer-coach doen, maar is daarmee gestopt omdat hij niet in een klaslokaaltje wilde zitten. Vervolgens kreeg hij het papiertje alsnog.

Stam is al meer dan tien jaar geleden gestopt met voetbal en de sport is sinds die tijd behoorlijk geëvolueerd. Ik wil graag een trainer die de ontwikkelingen volgt en liefst ook nog met eigen ideeën komt. Niet iemand die alles al denkt te weten omdat hij ooit bij Manchester United heeft gespeeld - en dat is wel de indruk die ik van hem heb. Lijkt me overigens ook qua communicatie geen feest om mee te werken.

Dat gezegd hebbende: ik zie de droomkandidaat ook even niet.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Die Dijkhuizen was ook zo'n uitvinder met die nieuwe technieken en kreeg daardoor een transfer naar Brentford. Maar is eigenlijk overal mislukt.
Die trainer van NEC, Pepijn Lijnders is assistent geweest van Jurgen Klopp bij Liverpool, maar die denkt ook dat hij het voetbal uitgevonden heeft, terwijl hij er niks van bakt bij NEC.
Daarentegen zijn er in Duitsland wel jonge trainers die succes halen, zoals die van Hoffenheim en Red Bull Leipzig.

Wie het ook wordt, hij zal sowieso voor- en tegenstanders hebben
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zo, wat een aannames in 1 alinea Allard! :mrgreen:

Nu graag feiten.....
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Aub geen Steijn,dan heb ik nog liever dat ze met Streppel doorgaan....
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

hhage schreef:Aub geen Steijn,dan heb ik nog liever dat ze met Streppel doorgaan....
Misschien is dat laatste wel een optie..
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Denk dat Steijn de poppetjes wel op de goede plek
Met Streppel ben ik klaar mee
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Sowieso niet door met Streppel!!!
Ondanks dat je nu even zesde staat,... echt die man begrijpt er niks van.
Steijn is voor mij geen goede kandidaat en Keijzer heb ik weinig mee.
Ik hoop dat ze ons positief verrassen.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Met namen als Steijn en dergelijke loopt het stadion alleen maar verder leeg. Zelfde laken een pak als streppel. Ik pleit graag voor Solskjaer die aanvallend voetbal combineert aan resultaat, veel ervaring heeft, statuur heeft en echt aan een team en spelers kan bouwen. Frank de boer ook goede suggestie maar niet realistisch. Jaap stam mooie naam maar zal niet leiden tot aamvallend voetbal, maar mogelijk wel resultaat.
nou nou
Gebruikersavatar
USAFries
Nieuw talent
Berichten: 95
Lid geworden op: 09-06-2009 16:59
Locatie: Carthage, MO (USA)
Contacteer:

Bericht door USAFries »

Ik weet dat ik in de minderheid ben, maar ik hoop stiekum toch op Verbeek of Preud'homme. Beide zijn eigenwijs, en hard gekookte mannen, die dicipline, hard werken en trainen hoog in het vaandel hebben staan. Die schijt hebben aan status en niet bang zijn om te zeggen hoe het zit en waar het op staat. Wie het ook wordt, ik hoop dat he een trainer wordt met tenminste die eigenschappen! Dat worden dan ook erg leuke media interviews! :lol: :lol: :lol:
Het leven is geen pak vla!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

USAFries schreef: Dat worden dan ook erg leuke media interviews!
We zitten niet te wachten op leuke media interviews. Een leuk extraatje, maar de nadruk moet liggen behoud van de subtoppositie en een vol stadion. Verbeek is nu te vaak mislukt en daar zou ik m'n vingers niet aan willen branden als bestuurslid.
Solskjaer lijkt me een uitstekende keuze (mocht hij willen). Van der Gaag wil helaas naar het buitenland, maar was iemand die ik hier graag zag komen. Keijzer zou ik zelf een prima keuze vinden. Zo slecht heeft hij het niet gedaan bij Ajax, en hij heeft laten zien goed te kunnen werken met jonge spelers.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ik hoop dat ze het in ieder geval proberen bij Fred Rutten, zijn naam gonst ook bij FC Twente, maar daar heeft 'ie vast geen zin in als het Jupiler League wordt.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zou het Arsene Wenger zijn? :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gesloten