''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor DimitriSCH » 22-03-2018 12:29

Jazz schreef:Sinds de trainer veel invloed heeft bij de technische trainer. Als de trainer zegt dat er een spits moet komen, grote kans dat er dan een spits komt.

Invloed ja, maar wie is eindverantwoordelijk? Wie stuurt de scouts? Wie heeft maandelijks overleg met de scouts?

De trainer kan om een spits vragen maar kan moeilijk beslissen dat de spits van Sparta Praag hier heen gehaald moet worden.
DimitriSCH
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-02-2018 11:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor DimitriSCH » 22-03-2018 12:32

BK2007 schreef:Ja. Jaap Stam samen met Petrovic.

Denk je nou echt dat dit qua salarisbudget uit kan?
DimitriSCH
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-02-2018 11:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor DimitriSCH » 22-03-2018 12:32

En alsjeblieft geen gok zoals Groningen doet met Buijs. Gedoemd om te falen.
DimitriSCH
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-02-2018 11:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Ebiede » 22-03-2018 12:41

Kaz_SCH schreef:
Fake news


Want?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 22-03-2018 13:17

Ebiede schreef:
Want?


Het is een aangepaste versie van het artikel toen die trainer van Australië naar Turkije ging. Artikel zoals het er nu staat is nergens terug te vinden.

https://www.smh.com.au/sport/soccer/wes ... ys383.html
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-03-2018 17:20

DimitriSCH schreef:En alsjeblieft geen gok zoals Groningen doet met Buijs. Gedoemd om te falen.


Kan een gok in jouw ogen alleen maar slecht uitpakken?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-03-2018 17:39

TORCIDA schreef:Ik hoorde dat Frank de Boer eergisteren in het ALS was.


Hier wordt overheen gelezen?

Dit zou wel een stunt zijn...
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor tha boelie » 22-03-2018 17:43

Een hele grote stunt! Voor mij zijn Frank De Boer en Peter Bosz de grote favorieten.

Zouden ze de gesprekken meteen al in het stadion voeren, meestal wordt dat toch op een andere plaats gedaan. Maar Torcida is meestal wel goed geïnformeerd ...
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 22-03-2018 18:05

Frank de Boer is een grote naam met goede resultaten uit zij Ajax tijd. Heeft een spelopvatting die aanspreekt.
Maar bij ons gaat dat natuurlijk wat anders allemaal. Onevenwichtige selecties en mindere kwaliteit dan Ajax.
Verder wil hij toch niet zo'n grote stap achteruit zetten ? Zowel qua club als salaris.
Geloof er niks van.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-03-2018 18:05

Als hier één trainer is waar balbezit heilig is, dan is het Frank de Boer wel
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor AllardP » 22-03-2018 19:26

Wie gelooft er nou dat Frank de Boer (vier keer landskampioen met Ajax) een provincieclub wil gaan trainen? Misschien tegen een monsterachtig salaris, maar dat geld kun je beter besteden aan een paar goede spelers. Ik denk trouwens ook dat hij hier zou mislukken: de Ajaxspeelwijze past net zo min bij Heerenveen als bij Inter en Crystal Palace. Peter Bosz zou het mogelijk wel goed kunnen doen, maar het lijkt mij erg stug dat zijn reputatie (finale Europa League!) zo hard is achteruitgegaan dat hij voor ons zou kiezen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor rust » 22-03-2018 20:09

Feanfan 1 schreef:Als hier één trainer is waar balbezit heilig is, dan is het Frank de Boer wel


Geloof dat hij ook een voorstander is van achterin rondspelen en terug op die keeper spelen. Dan kijk ik liever naar een ploeg die inzakt en countervoetbal speelt.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 22-03-2018 20:10

Jong oranje met Langeler als trainer wordt afgedroogd momenteel door jong België.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Thinkman » 22-03-2018 20:58

Als ik die namen hier zo voorbij zie komen.... Streppel was eigenlijk nog niet zo’n slechte keuze... :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 23-03-2018 09:18

BK2007 schreef:Jong oranje met Langeler als trainer wordt afgedroogd momenteel door jong België.

Ja Langeler maakt niet echt indruk bij Jong Oranje.
Ik vind hem een behoorlijk overschatte trainer.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-03-2018 10:07

Ik ben niet echt een voorstander van Frank de Boer, zijn laatste seizoenen Ajax waren heel erg saai. Maar dat hij nooit voor ons zou kiezen lijkt me ook weer niet. Goede resultaten met Ajax, maar mijn tante zou ook per ongeluk kampioen kunnen worden met Ajax. Daarna hopeloos bij Inter en bij Crystal Palace. Waar zitten ze momenteel op Frank de Boer te wachten? Denk niet dat die heel veel te kiezen heeft (in Europa).
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 23-03-2018 10:13

Baas schreef:Ja Langeler maakt niet echt indruk bij Jong Oranje.
Ik vind hem een behoorlijk overschatte trainer.


Het was van dat typische Hollandse school voetbal. Veel op balbezit spelen en zo hoog mogelijk.
Wat leidt tot eindeloos gebrei en moeilijk door de verdediging kunnen komen.
Uiteindelijk krijg je snelle counters en makkelijke goals tegen. Want Belgen beheersen countervoetbal als geen ander.
Zo zie je maar het failliet en falen van de Hollandse school in internationaal opzicht.
Eigenlijk kun je dat alleen spelen als je wereldspelers hebt als Robben die met een actie toch dat goaltje kan maken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 23-03-2018 10:54

BK2007 schreef:
Het was van dat typische Hollandse school voetbal. Veel op balbezit spelen en zo hoog mogelijk.
Wat leidt tot eindeloos gebrei en moeilijk door de verdediging kunnen komen.
Uiteindelijk krijg je snelle counters en makkelijke goals tegen. Want Belgen beheersen countervoetbal als geen ander.
Zo zie je maar het failliet en falen van de Hollandse school in internationaal opzicht.
Eigenlijk kun je dat alleen spelen als je wereldspelers hebt als Robben die met een actie toch dat goaltje kan maken.

Juist! En daarom hoop ik ook dat er, naast dat er een trainer aangetrokken wordt die het systeem aanpast aan het materiaal, er ook vanuit de club dat eeuwige 4-3-3 niet als heilig wordt gezien. Koeman doet dit nu ook bij Oranje. Heel simpel, we hebben de toppers niet meer zoals vroeger, dus moeten we het systeem veranderen. En ik hoop van ganser harte dat hij die omslag met succes door gaat voeren.

In de uitvoering van de traditionelen Hollandse school zul je een linkbenige linksvoor, een rechtsbenige rechtsvoor en een technisch redelijk onderlegde en vooral (lange) kopsterke spits moeten hebben. Als je deze spelers niet voor handen hebt kun je je beter richten op een ander systeem waarmee je met het spelersmateriaal wél uit de voeten kunt en waarmee je resultaat kunt halen.

En in mijn overtuiging heeft een systeem niet eens zo zeer met verdedigend of juist aanvallend voetbal te maken. Zelfs met 5 verdedigers, 3 middenvelders en 2 aanvallers kun je hartstikke aanvallend voetbal spelen. Het is maar net hoe je het invult en uitvoert.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Jazz » 23-03-2018 11:15

BK2007 schreef: Het was van dat typische Hollandse school voetbal. Veel op balbezit spelen en zo hoog mogelijk.
Wat leidt tot eindeloos gebrei en moeilijk door de verdediging kunnen komen.
Uiteindelijk krijg je snelle counters en makkelijke goals tegen. Want Belgen beheersen countervoetbal als geen ander.
Zo zie je maar het failliet en falen van de Hollandse school in internationaal opzicht.
Eigenlijk kun je dat alleen spelen als je wereldspelers hebt als Robben die met een actie toch dat goaltje kan maken.


Klinkt als Heerenveen onder Streppel. Veel balbezit, veel gebrei, weinig kansen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 23-03-2018 11:18

Ja klinkt inderdaad zo, lijkt me dus niet geschikt.
Peter Bosz zou echt een superstunt zijn, heeft Ajax echt mooi en effectief laten voetballen.
Hij heeft de tijd nodig om zijn speelstijl in het elftal te krijgen, dat heeft hem bij Ajax het kampioenschap gekost.
Uiteindelijk haalt hij wel de finale van de EL.
Frank de Boer is qua naam natuurlijk een hele grote. Die man heeft wel internationaal aanzien.
Mourinho wijdt zelfs een hele persconferentie aan hem :lol:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor vincentdelbos » 23-03-2018 14:02

Ik zie Bosz vaak voorbij komen, maar die gaat toch in hemelsnaam niet bij Heerenveen trainen? Die kan naar heel veel betere clubs dan die van ons lijkt mij.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 23-03-2018 14:39

vincentdelbos schreef:Ik zie Bosz vaak voorbij komen, maar die gaat toch in hemelsnaam niet bij Heerenveen trainen? Die kan naar heel veel betere clubs dan die van ons lijkt mij.

Wie niet groot(s) denkt, blijft klein :wink:
Een telefoontje kan nooit kwaad toch.. nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik zie liever dat ze ambitie tonen door te verrassen met de nieuwe trainer, dan dat ze in de grijze middenmoot-vijver gaan vissen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor AllardP » 23-03-2018 19:31

Eens dat we hoger moeten inzetten dan niveautje-Jan Everse, maar ik heb liever dat we het spaarvarken stukslaan voor een paar goede spelers dan voor een trainer. Echt zonde van het geld dat we Van Basten destijds 6,5 ton betaalden... Ik ben ook echt niet overtuigd dat De Boer een betere trainer is dan Van der Gaag.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor sonnema » 23-03-2018 20:26

Fraser kan in ieder geval streep door. Heeft getekend bij Sparta.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Thinkman » 23-03-2018 21:32

sonnema schreef:Fraser kan in ieder geval streep door. Heeft getekend bij Sparta.


Bij ons gaan ze eerst nog eens een profiel opstellen. Net als bij de vacature voor de opvolger van Bloemers, dat kan wel weer even duren. De vijver waaruit wij vissen wordt wel steeds leger, de keuze dus makkelijker. Vraag is wel wat voor visje er dan nog overblijft.

Als we maar nIet gaan vissen bij De Graafschap!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 23-03-2018 22:21

Verassende keus van Fraser aangezien Sparta nou niet de beste club is van de ere divisie. Maar hij heeft er een band mee. Gezien zijn verleden daar.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-03-2018 22:40

Thinkman schreef:Als we maar nIet gaan vissen bij De Graafschap!

Henk de Jong is tactisch wel een goede trainer en hij houdt ook van aanvallend voetbal. Daarbij heeft hij een Heerenveen-verleden en grotendeels van ons publiek ziet het wel in hem zitten.
Dat hij een Cambuur-verleden heeft interesseert mij niks, maar iedereen hier op het forum weet wel hoe Henk de Jong is.
Het is ontzettend veel blabla, fantastische supporters dit en ga zomaar verder. Allemaal goedpraterij om zieltjes te winnen. En dan hebben we het nog niet eens over zijn vaste assistent Sandor vd Heide :twisted:

Laat maar mooi in Doetinchem
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 24-03-2018 06:37

Op de site van de LC staat deze poll. Hier staat voor mij toch wel verrassend Henk de Jong hoog op de lijst met hetzelfde percentage voor iemand anders dan de genoemde namen. Dat Henk hoger staat dan van der Gaag en Arne Slot vind ik toch wel redelijk verbazingwekkend.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Thinkman » 24-03-2018 10:07

Mackan68 schreef:Op de site van de LC staat deze poll. Hier staat voor mij toch wel verrassend Henk de Jong hoog op de lijst met hetzelfde percentage voor iemand anders dan de genoemde namen. Dat Henk hoger staat dan van der Gaag en Arne Slot vind ik toch wel redelijk verbazingwekkend.



Henk is de hele nacht op zichzelf aan het stemmen geweest. Stemmen op Henkie, biertsje, peukje, delete cookies, stemmen op Henkie, weer een biertsje.... :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor jorro » 24-03-2018 10:28

Het volk wil blijkbaar dat Henk komt. Ergens snap ik dat wel, want onze club heeft keihard behoefte aan een positieve flow en een goede sfeer. En dat brengt hij wel. Maar ik kijk verder dan dat. Is Henk de Jong nu echt een trainer die spelers beter maakt en die in staat is wedstrijden met tactische ingrepen naar zich toe te trekken?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten