''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-05-2018 10:57

Kaz_SCH schreef:Ik schaam me kapot voor alle negatieve reacties (niet alleen hier!) nog vóór hij ook maar getekend heeft, of iets uitgesproken heeft over zijn visie of werkwijze. Ik ken de beste man amper,


Schaam jij je maar voor supporters met ambitie. Is wat anders dan alles wel goed vinden. We zitten in een cruciale fase, veel supporters dreigen af te haken. En dan komen ze met een volslagen onbekende trainer die niets heeft gepresteerd als coach.

Ik hoop dat het een fabel blijft en dat er een coach van naam wordt gepresenteerd. Want dit kunnen ze niet menen....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor CJF » 16-05-2018 11:12

Olde Riekerink is dan wel niet de meest voor de hand liggende keus, maar een volslagen onbekende trainer zou ik hem niet willen noemen... Heeft zijn sporen in de voetbalwereld meer dan verdiend. Zij het met name in een rol achter de schermen (assistent of hoofd jeugdopleiding).
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Voorstopper » 16-05-2018 11:15

Heerenveen rules schreef:Ik hoop dat het een fabel blijft en dat er een coach van naam wordt gepresenteerd. Want dit kunnen ze niet menen....

Ambitieus zijn is prima maar bij ambities horen sportieve en financiele daden. Je kunt een grote naam aan willen stellen (met dito groot salaris, voor niets gaat de zon op) maar deze persoon zal toch ook iets te winnen willen hebben? Hoe zie je het zelf dan voor je. Een Jaap Stam komt hier, wint een paar potjes en bij de eerste beste leuke aanbieding uit de Premier League is meneer weer met de noorderzon vertrokken. Wellicht al met Kerst. Daar heb je toch ook geen drol aan?

Qua filosofie past deze trainer hier wel, verder is het natuurlijk wel een grote onbekende die in de Eredivisie alles nog te bewijzen heeft. Maar in de situatie waarin de club zich nu bevindt kan ik me ook wel voorstellen dat de "namen" niet in de rij staan om hier aan de slag te gaan. Of Jan Olde Riekerink de perfecte kandidaat voor ons is weet ik ook niet maar snap wel dat niet iedere trainer op dit moment staat te popelen om bij ons aan de slag te gaan.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Otsje P » 16-05-2018 11:18

Heerenveen rules schreef:Schaam jij je maar voor supporters met ambitie. Is wat anders dan alles wel goed vinden. We zitten in een cruciale fase, veel supporters dreigen af te haken. En dan komen ze met een volslagen onbekende trainer die niets heeft gepresteerd als coach.

Ik hoop dat het een fabel blijft en dat er een coach van naam wordt gepresenteerd. Want dit kunnen ze niet menen....


Een coach van naam? Waar zat je aan te denken HR?

Goed genoeg voor Galatasaray maar niet voor Heerenveen?

CJF schreef:Olde Riekerink is dan wel niet de meest voor de hand liggende keus, maar een volslagen onbekende trainer zou ik hem niet willen noemen... Heeft zijn sporen in de voetbalwereld meer dan verdiend. Zij het met name in een rol achter de schermen (assistent of hoofd jeugdopleiding).


Ik ga hier niet beweren dat ik hem op mijn lijstje had, hij was bij mij ook al een poosje uit beeld. Vind het echter een goede "out of the box" vondst. Heeft veel ervaring, in de diverse geledingen van een club. Affiniteit met de jeugdopleiding, gewerkt in de top, uit de van Gaal/Adriaanse school en in Nederland als hoofdtrainer een blanco "strafblad". Nogmaals, goede vondst.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-05-2018 11:36

Heerenveen rules schreef:Schaam jij je maar voor supporters met ambitie. Is wat anders dan alles wel goed vinden. We zitten in een cruciale fase, veel supporters dreigen af te haken. En dan komen ze met een volslagen onbekende trainer die niets heeft gepresteerd als coach.

Ik hoop dat het een fabel blijft en dat er een coach van naam wordt gepresenteerd. Want dit kunnen ze niet menen....


Ik schaam me zeker niet voor supporters met ambitie, dat staat er ook helemaal niet. Ik schaam me voor het onnodige negatieve gejank nog voor er ook maar iets rond is, nog voor de nieuwe trainer IETS verteld heeft over zijn plannen, spelopvatting, visie op de jeugd etc. Ook lekker selectief gequote, alleen eruit gehaald wat je nodig had voor je opmerking.

Waarom nu al zo negatief? Je zegt zelf dat je coach zonder naam vindt, hoe kan je dan al weten dat het niks is? Ik erger me er aan dat zo'n beetje alleen Pep Guardiola hier op een beetje krediet zou kunnen rekenen. En let wel he, ik zeg nergens dat OR een wereldtrainer is, alleen dat hij een eerlijke kans verdient en dat ik een aantal mooie aanknopingspunten zie.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor badfrisianboy » 16-05-2018 11:36

Bij mij was jarenlang het verlengen van een seizoenkaart een vanzelfsprekendheid. Het beleid van de afgelopen (pakweg) 8 seizoenen heeft gemaakt dat dat geen vanzelfzelfsprekendheid meer is, met als dieptepunt de twee seizoenen onder Streppel. Het plezier om naar het stadion te gaan en wedstrijden van mijn club te bezoeken is er de laatste twee seizoenen bijna vakkundig uitgeslagen.

Dat gevoel leeft niet alleen bij mij, maar die signalen hoor ik overal om mij heen op de tribunes. Veel seizoenkaarthouders twijfelen of ze hun kaart wel weer moeten gaan verlengen. De club (lees het bestuur) zal deze supporters het gevoel moeten geven dat het volgend seizoen weer de moeite waard is om naar het stadion te komen. Al die duizenden twijfelaars moeten overtuigd worden alsnog te gaan verlengen. Slaagt het bestuur daar niet in dan zullen er nog meer lege plekken te zien zijn dan dat dit seizoen al het geval was.

Ik deel de zorgen van Heerenveen rules en ik denk persoonlijk niet dat met het aantrekken van deze trainer de twijfels worden weggenomen bij de al twijfelende supporters. Integendeel zelfs als ik naar mijn gevoel luister.

Mocht inderdaad Jan Olde Riekerink de nieuwe trainer worden dan sta ik op voorhand ook niet te juichen. Dan zullen het de nieuwe aankopen (spelers) moeten zijn die de twijfelaars over de streep moeten trekken om hun seizoenkaart te gaan verlengen.

Even wat statistieken:
- Als zelfstandig coach als 8ste geëindigd met AA Gent waar hij na één teleurstellend seizoen mocht vertrekken.
- Na een succesvol seizoen waarin FC Emmen als tweede was geëindigd werd, na het vertrek van de toenmalige trainer, Jan Olde Riekerink als hoofdcoach aangesteld. In zijn eerste seizoen eindigde hij als 8ste en in zijn tweede seizoen als 19de waarna hij mocht vertrekken.
- In Turkije eindigde hij in zijn eerste seizoen (vanaf februari) als zesde. Wel won hij de bekerfinale met Galatasaray. In de finale versloeg hij destijds Fehnerbache. Het seizoen er op moest hij het veld ruimen na een nederlaag tegen een degradatiekandidaat. Op dat moment stond hij met Galatasaray op een derde plaats.
- Met jong Ajax twee keer kampioen geworden in de beloftencompetitie.

In een cruciale fase voor onze club, met veel twijfelende seizoenkaarthouders, lijkt me dit niet het soort boegbeeld wat we nodig hebben om het stadion weer vol te krijgen. Ik vrees op dat gebied dat het, na Streppel, wederom een verkeerde keuze zal blijken te zijn.

Nu is het zeker niet zo dat er geen zaken in het voordeel spreken van Jan Olde Riekerink zoals eerder al ergens aangegeven. Uiteindelijk krijg je het stadion echt vol door resultaten te behalen. Mocht hij daarin slagen dan zal wellicht het stadion voller gaan lopen gedurende het seizoen. Maar ik vrees dat er voorafgaande aan het seizoen, nu de seizoenkaarten weer verlengd moeten worden, deze naam niet veel twijfelaars over de streep zal trekken.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 16-05-2018 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2018 11:39

Voorlopig is het maar een gerucht.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor badfrisianboy » 16-05-2018 11:41

BK2007 schreef:Voorlopig is het maar een gerucht.


Het is zeker meer dan een gerucht want ik heb gistermiddag Jan Olde Riekerink zelf rond 16:00 uur bij het stadion gezien.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-05-2018 11:43

Ik hoop dat ze een trainer aanstellen op basis van visie, spelopvatting en affiniteit met de jeugd. Op basis van de vele gesprekken die de laatste tijd gevoerd zijn. Niet op basis van sentiment. Dat ze toch maar de portemonnee trekken voor Jaap Stam omdat het een grote naam is (als speler), terwijl ook hij in principe niks gepresteerd heeft als trainer. Waarom zou Jaap Stam een betere optie zijn dan Olde Riekerink, kan iemand mij daar inhoudelijke argumenten voor geven?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor tha boelie » 16-05-2018 11:48

[/quote]Het is zeker meer dan een gerucht want ik heb gistermiddag Jan Olde Riekerink zelf rond 16:00 uur bij het stadion gezien.[/quote]

Waarom niet meteen gemeld op het forum, haha.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2018 11:49

badfrisianboy schreef:Het is zeker meer dan een gerucht want ik heb gistermiddag Jan Olde Riekerink zelf rond 16:00 uur bij het stadion gezien.


Oké...
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-05-2018 11:53

Een naam Otsje waar het publiek warm voor loopt. Er zijn heel veel twijfels over verlengen al dan niet. Er blijven steeds meer mensen weg. Je moet het publiek iemand bieden...Nu ben je natuurlijk ook afhankelijk van willen of niet. Maar een Stam met Henk de Jong lijkt mij een topcombi. Een groot voetballer met Fries de Jong. Olde R is volslagen onbekend. Ik moest ook eerst googlen wat hij vootr verleden heeft. Wil niet zeggen dat hij geen capaciteiten heeft, maar het maakt helemaal niks los bij de mensen. Vertelde het vele mensen net. Reactie: wie????
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-05-2018 11:56

Ik vind het niet sterk om een trainer aan te stellen om het feit dat we die allemaal als voetballer hebben zien schitteren op TV, of omdat de gemiddelde supporter daar 'een gevoel' bij heeft.

Ik zeg niet dat Jaap Stam een betere/slechtere trainer is dan Jan Olde Riekerink. Ik weet het simpelweg niet, en ik heb ook nog geen argumenten gehoord waarom Stam een goede trainer is? Behalve dus de aansprekende naam.. maar daar gaat niemand beter van voetballen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2018 11:57

Stam en De Jong zijn wel Cambuur mannen...
Moet dat nou ? Ik vraag me af wat het draagvlak onder supporters daar eigenlijk van is :lol:
De Jong is hier echt niet populair, Rules...

JOR is wel ervaren. Lijkt me een groot pluspunt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor badfrisianboy » 16-05-2018 11:57

tha boelie schreef:
Het is zeker meer dan een gerucht want ik heb gistermiddag Jan Olde Riekerink zelf rond 16:00 uur bij het stadion gezien.[/quote]

Waarom niet meteen gemeld op het forum, haha.[/quote]

Ik zag hem gistermiddag bij het stadion en zijn gezicht kwam mij bekend voor. Op dat moment kon ik er even geen naam bij plaatsen. Tot ik vanmorgen het bericht over Jan Olde Riekerink las. Toen pas viel het kwartje om het maar zo te formuleren. Ik moet mij wel enorm vergissen mocht het gistermiddag niet Jan Olde Riekerink zijn geweest. Ik ben me daar eigenlijk wel zeker van.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor sonnema » 16-05-2018 12:07

Heerenveen rules schreef:Een naam Otsje waar het publiek warm voor loopt.

Zoals destijds met van Basten? Ik moet toegeven dat ik daar destijds ook enigszins euforisch over was, maar uiteindelijk kon hij de hooggespannen verwachtingen niet waarmaken.
Op ons niveau is het met trainers net als met voetballers, de ene zal hier slagen en de andere niet. Er zou dus ook geen enkele garantie zijn dat , pak 'm beet Jaap Stam het beter gaat doen dan JOR.
Wie het uiteindelijk ook gaat worden, bij mij beginnen ze allemaal met een schoon blad.
Ik vindt in dat opzicht veel interessanter wat er voor op het veld geinvesteerd gaat worden, dat zijn uiteindelijk de mannen waarvoor je naar het stadion moet komen, niet die ouwe kop van de trainer.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor AllardP » 16-05-2018 14:53

Tja, Olde Riekerink... Ik zie toch vooral het cv van een jeugd- en assistent-trainer; in zijn lange carriere is hij slechts drie korte periodes hoofdverantwoordelijke geweest bij een club. Ik vraag me af op basis waarvan Hamstra denkt dat Olde Riekerink die rol nu wel goed zou kunnen vervullen. Er zitten ook interessante kanten aan zijn cv (buitenlandervaring, kan met jonge spelers werken), maar het lijkt me wel een riskante keuze. Ik sta niet meteen te juichen in elk geval.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-05-2018 15:54

Het interesseert mij geen moer of een trainer goed met de jeugd kan. De beste 11 moeten spelen en of dat met of zonder eigen jeugd is lig ik niet wakker van.

Ik hoor ook vaak het woord vermaak. Dat is ook relatief. Zie je liever 10 hakjes en trucjes en je wint met 1-0 of je controleert de wedstrijd en wint met 4-0. Doe mij het laatste maar. Een ander woord voor vermaak is doelpunten. In mijn optiek dan
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2018 15:57

AllardP schreef:Tja, Olde Riekerink... Ik zie toch vooral het cv van een jeugd- en assistent-trainer; in zijn lange carriere is hij slechts drie korte periodes hoofdverantwoordelijke geweest bij een club. Ik vraag me af op basis waarvan Hamstra denkt dat Olde Riekerink die rol nu wel goed zou kunnen vervullen. Er zitten ook interessante kanten aan zijn cv (buitenlandervaring, kan met jonge spelers werken), maar het lijkt me wel een riskante keuze. Ik sta niet meteen te juichen in elk geval.

Bij iedere nieuwe trainer moet je een soort van risico incalculeren. Dat hebben we met Streppel wel gezien. Begon hier met abnormaal goed voetbal aan zijn klus en kijk eens wat er in 2 seizoenen van gekomen is. Hopelijk pakt de gok nu wel goed uit, ongeacht wie ze het meest geschikt achten en welke trainer hier graag wil werken. Een goede vervanger een concurrent voor Hornkamp en/of Veerman is wat mij betreft belangrijker. Daarin moet de club ook zeker doorpakken willen ze mensen vroeg hun seizoenkaart laten verlengen. Net als voorgaande jaren heb ik wel weer de tijd. Ik betaal graag de 10 euro meer wanneer ik globaal een beetje in kan schatten waar ik het komend seizoen naar moet gaan staan kijken qua spelersmateriaal.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 16-05-2018 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2018 16:14

badfrisianboy schreef:
Ik deel de zorgen van Heerenveen rules en ik denk persoonlijk niet dat met het aantrekken van deze trainer de twijfels worden weggenomen bij de al twijfelende supporters. Integendeel zelfs als ik naar mijn gevoel luister.

Mocht inderdaad Jan Olde Riekerink de nieuwe trainer worden dan sta ik op voorhand ook niet te juichen. Dan zullen het de nieuwe aankopen (spelers) moeten zijn die de twijfelaars over de streep moeten trekken om hun seizoenkaart te gaan verlengen.

Het laatste weegt voor mij ook zwaarder dan wie er uiteindelijk trainer zal worden. Ik zou vanuit de club bijvoorbeeld graag duidelijkheid willen krijgen over Reza. Dat hij definitief vertrokken is en niet, zoals hij het zelf tot 2x toe gebracht heeft, dat hij 'waarschijnlijk' zijn laatste wedstrijd in ons shirt heeft gespeeld. En dat de kans 'niet groot' is dat hij nog terugkeert bij ons. Daar krijg ik namelijk een beetje slappe knieën van. Een zwaar tegenvallend seizoen bij ons. Wel of niet een plek krijgen in de WK selectie. Indien dat wel het geval is, een net zo dramatisch WK spelen als dat hij bij ons deed en dan wellicht in samenspraak met de club de belofte gemaakt hebben dat de Heerenveendeur voor hem altijd op een kier blijft staan. Om een goed gevolg te geven aan zijn 1e seizoen en revanche te nemen voor het laatste. Ik zeg maar wat......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wolliepoly » 16-05-2018 16:52

JOR komt mbt zijn CV ook over als jeugdtrainer cq opleider over. Als hoofdtrainer een risico misschien.

Dan is er voor mij nog twijfel over welke functie hij gepolst is, iedereen gaat uit van hoofdtrainer maar ik zie dit nergens terug t de mond van JOR of scH bv.

Zou het misschien kunnen dat hij gepolst is voor assistent/hoofd opleiding? En dat ze misschien een ten Cate ofzo naast willen hebben?

Zomaar vragen die bij me op komen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Satyr » 16-05-2018 18:58

Een kenner van het West II district noemt Adrie Poldervaart als gerucht. Wie? Da's de trainer van Barendrecht.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Jazz » 16-05-2018 20:14

Satyr schreef:Een kenner van het West II district noemt Adrie Poldervaart als gerucht. Wie? Da's de trainer van Barendrecht.


Dat zou de anticlimax van de eeuw zijn. Al die maanden wachten, zouden ze dan echt met een amateurtrainer uit een plaatsje uit Zuid-Holland komen? Lijkt me sterk...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor sonnema » 16-05-2018 20:33

Dan eerder bij Excelsior, daar is ie volgens zijn Twitter nu ook al fysiotherapeut
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor sonnema » 16-05-2018 20:36

Wolliepoly schreef:
Zou het misschien kunnen dat hij gepolst is voor assistent/hoofd opleiding? En dat ze misschien een ten Cate ofzo naast willen hebben?

Zomaar vragen die bij me op komen.


Grappig, moest ik vandaag ook aan denken toen ik bericht zag dat Ten Cate terug naar Nederland komt.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Ebiede » 16-05-2018 20:48

Poldervaart heeft wel een verleden bij de club, altijd een pluspunt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor vincentdelbos » 16-05-2018 21:41

Soms bekruipt me het gevoel dat de supporters wachten op een krantenkop als "Mourinho en Pep maken ruzie over wie Streppel opvolgt bij Heerenveen". Ik had zelf gehoopt op een ervaren trainer uit het buitenland (puur om wat van die Hollandse school af te komen), maar om JOR af te serveren? Heeft bij veel grote clubs in de keuken gekeken, dus dat is prettig, neemt misschien een goed netwerk mee. Verder ken ik hem onvoldoende, maar hij zou een kans verdienen natuurlijk.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor tha boelie » 17-05-2018 07:30

15.00 uur presentatie. Benieuwd naar de verdere invulling van de staf.. Pastoor assistent?
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 17-05-2018 08:57

tha boelie schreef:15.00 uur presentatie. Benieuwd naar de verdere invulling van de staf.. Pastoor assistent?

Wie weet wordt Pastoor hoofdtrainer en JOR de assistent..
Er is nergens nog iets bevestigd, noch door JOR, noch door SCH.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Vrieskist » 17-05-2018 09:51

Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten