''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Kaz_SCH schreef:Ik hoop dat ze het in ieder geval proberen bij Fred Rutten, zijn naam gonst ook bij FC Twente, maar daar heeft 'ie vast geen zin in als het Jupiler League wordt.
Fred moet voor 1 mei beslissen of hij doorgaat bij Maccabi Haifa. Als de volgende ronde 28-29-30 april uitsluitsel geeft over de situatie van Twente kunnen ze hem op de valreep nog binnen halen. Ik ga er ook niet vanuit dat hij met niks Twente weer naar de eredivisie wil/kan brengen. Misschien dat hij het over een jaar of 4-5 wel aandurft wanneer de Tukkers de weg naar boven weer weten te vinden. Tot die tijd kan hij mooi bij ons wat moois neerzetten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Guus Hiddink.
Die zou toch mooi bij ons op een mooie manier met zijn laatste trainersklus kunnen eindigen ?
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

BK2007 schreef:Guus Hiddink.
Die zou toch mooi bij ons op een mooie manier met zijn laatste trainersklus kunnen eindigen ?
Oude stempel, ben meer voor een vernieuwer die spelers beter maakt. Hiddink is een manager geen trainer.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Wenger maar eens polsen? Die weet wel hoe je een jeugdig elftal moet neerzetten....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Volgens Jan Boskamp wil Dick Advocaat na dit seizoen nog wel weer beginnen aan een nieuwe Eredivisieclub. Ook op Feanonline wist iemand te melden dat Heerenveen zijn zinnen op Advocaat had gezet. Past natuurlijk niet helemaal in het profiel maar is wel echt een topcoach die ons misschien eens af kan helpen van de "best genoch" cultuur binnen de club. En dan samen met iemand zoals Ruud van Nistelrooij ernaast, die dan 2 jaar kan leren van Dick om daarna het stokje over te nemen. Ben benieuwd naar jullie mening, als Dick zou willen moet je hem dan aanstellen of niet?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Prima idee. Ook al is hij wat op leeftijd, maar dat zijn Wenger en Hiddink ook.
Ik zou Advocaat samen met van Nistelrooij prachtig vinden.
Samen maken we de club sterk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

GeraldSibon35 schreef:Volgens Jan Boskamp wil Dick Advocaat na dit seizoen nog wel weer beginnen aan een nieuwe Eredivisieclub. Ook op Feanonline wist iemand te melden dat Heerenveen zijn zinnen op Advocaat had gezet. Past natuurlijk niet helemaal in het profiel maar is wel echt een topcoach die ons misschien eens af kan helpen van de "best genoch" cultuur binnen de club. En dan samen met iemand zoals Ruud van Nistelrooij ernaast, die dan 2 jaar kan leren van Dick om daarna het stokje over te nemen. Ben benieuwd naar jullie mening, als Dick zou willen moet je hem dan aanstellen of niet?
Het zou wel passen bij de woorden van Westerhof dat een trainer die miljonair is hier heel mooi zou kunnen werken (en niet om miljonair te worden). Zou daarom best kunnen. Dickie weet toch van geen ophouden.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Superfries1994 schreef: Het zou wel passen bij de woorden van Westerhof dat een trainer die miljonair is hier heel mooi zou kunnen werken (en niet om miljonair te worden). Zou daarom best kunnen. Dickie weet toch van geen ophouden.
Klopt. Maar de woorden kunnen ook refereren aan Stam. Ik zou Dick Advocaat trouwens graag aan de slag bij Heerenveen zien. Ik vraag me alleen af of we Dick kunnen betalen aangezien Heerenveen geen nostalgieclupje zoals Sparta van hem is. Daarnaast kan hij bij een goed salaris elders zo z'n contract inleveren. Dick blijft een risico.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Daarnaast kan hij bij een goed salaris elders zo z'n contract inleveren. Dick blijft een risico.
Jan Boskamp wist te melden dat hij niet meer trainer mocht worden in verre oorden. Misschien ziet ze zelfs een paar jaartjes Friesland nog wel zitten ook. Lekker wat in Langwar aan het water. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Blijft vd Brom eigenlijk nog bij AZ ?
Misschien dat Advocaat dan daar naar toe zal gaan...mocht vd Brom weg gaan.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

V.d. Brom had bijgetekend dacht ik toch?
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Hoe is Advocaat met jeugd spelers?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij gaat voor resultaat. En het liefst met ervaren spelers. Bij Sparta is Duarte een groot talent, maar speelt niet.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:Hij gaat voor resultaat. En het liefst met ervaren spelers. Bij Sparta is Duarte een groot talent, maar speelt niet.
Maar zo de voetballerij hè.
Sparta moet zich kost wat kost handhaven. Dan heiligt het doel de middelen en heb je natuurlijk iedere laatste strohalm nodig.
Samen maken we de club sterk.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wat is er mis met een trainer die gaat voor resultaat? Zolang Hamstra niet vijf spelers huurt van topclubs, lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat hij onze talenten gaat passeren.

Ik zie Dickie graag komen, liefst met een assistent die het na twee jaar van hem kan overnemen. Over zijn salaris maak ik me geen zorgen: hij zit nu in een fase dat hij voor zijn plezier traint, dus vooral zaak om met een goed verhaal te komen. Met de gedrevenheid zit het ook nog altijd wel goed, zoals we wekelijks kunnen zien.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Dit duurt allemaal veel te lang.
Ze konen straks met Rodenhuis, Herder, verbeek, Klompe, van Dijk of menzo.

Vreemd en apart dat het allemaal zolang moet duren.
de trainers die genoemd worden lopen allemaal uit contract of zijn ontslagen. dus hoeven ze niet te wachten tot play-offs voorbij zijn.

Vreemd verhaal word het weer, en op het einde van het liedje zijn de suporters weer aan het lijntje gehouden.
En staat er weer een clown voir de groep.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Jan Wouters?
nou nou
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Jan Wouters... Die heeft niet eens meer de ambitie om hoofdtrainer te worden, en terecht.

Ik vind het nog wat vroeg om in paniek te raken. Je zou inderdaad trainers die uit hun contract lopen al kunnen benaderen, maar trainers met een doorlopend contract zullen eerst het seizoen willen afmaken. Het moet natuurlijk niet te lang gaan duren, maar eind mei zou nog prima kunnen.
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

igo schreef:.
Wie is dit?
Heerenveen fan in Leiden
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Jazz schreef: Wie is dit?
De nieuwe trainer
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Van welke club ?
Samen maken we de club sterk.
sytse83
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 22-01-2014 07:53

Bericht door sytse83 »

mooie oude foto van henk de jong, :stan:
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

LVG
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

igo schreef: De nieuwe trainer
Henk de Jong. Is dit wat je denkt of zit je dicht op het vuur?
Zeg maar niks!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Henk de Jong, dan kom ik niet meer.
Spijt heb je morgen maar!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

De namen Dick Advocaat en Henk de Jong zouden wel verklaren waarom het nog even duurt. Mocht het een van deze twee zijn dan wordt dit natuurlijk pas na afloop van de play-offs bekend. Een Marcel Keizer of Maurice Steijn zou je nu al kunnen presenteren.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Zoek maar eens op berichten van Igo, hij heeft het steeds over De Jong, lijkt mij meer een wens dan een geweten.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

lowietje van gaal heeft een niet te weigeren aanbieding in beraad zegt 'ie :lol:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Van Gaal is in ieder geval wel een miljonair. Daar is de club naar op zoek meen ik.
Voor zover ik weet is Henkie de Jong geen miljonair. Dus die zal het iig niet worden.
Samen maken we de club sterk.
Gesloten