''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Thinkman schreef:
Henk is de hele nacht op zichzelf aan het stemmen geweest. Stemmen op Henkie, biertsje, peukje, delete cookies, stemmen op Henkie, weer een biertsje.... :lol:
:lol: :lol: :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Als ze ook maar niet met zo'n betweterig type als Pepijn Lijnders aan komen zetten. Eerst wat ervaring opdoen bij Liverpool en nu matige resultaten bij NEC
Doe mij Mike Snoei maar :D 4e met Telstar is een wereldprestatie
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1001
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Poll op de site van de Leeuwarder Courant. Wie de lezers graag zien als opvolger van Streppel. Er kan gestemd worden op Mitchell van der Gaag, Alex Pastoor, Arne Slot, Mark van Bommel, Maurice Steijn, Henk de Jong en Jon Dahl Tomasson. Mocht je geen van de genoemde opties interessant vinden dan kan de lezer via de optie van een vraagteken nog zelf een naam noemen.


http://www.lc.nl/sport/Poll-Wie-is-volg ... 25355.html

Zojuist ook mijn stem uitgebracht. Persoonlijk gestemd op Arne Slot. Enorm goede veldtrainer en iemand met een duidelijke visie op voetbalgebied die ook niks tegen vernieuwing heeft.

De tussenstand na 1504 uitgebrachte stemmen:

1) Mitchell van der Gaag 25%
2) Henk de Jong 19%
3) Arne Slot 11%
4) Mark van Bommel 8%
5) Maurice Steijn 6%
6) Jon Dahl Tomasson 5%
7) Alex Pastoor 3%

Terwijl 21% van de stemmers een andere naam heeft genoemd.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Henk de Jong hoog in de poll,zegt niets er zijn misschien veel cambuursupporters de poll aan het trollen.Zou hem hier niet willen teveel een Cambuurman.Micheal Reizeger zou dat niet wat wezen???
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Ja dit lijkt een trollpoll. Uberhaupt de overal mislukte pastoor erin noemen is een belediging voor onze club.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

hhage schreef:Henk de Jong hoog in de poll,zegt niets er zijn misschien veel cambuursupporters de poll aan het trollen
Vergis je je in, denk ik. Veel van de LC lezers zijn slechts aan de zijlijn betrokken bij wat er leeft bij onze club en vernemen het nieuws dan ook alleen via de krant/ webpage LC.
Deze mensen denken slechts dat het wel leuk is om bij een Friese club ook een Fries aan het roer te hebben, "want Henk is tenslotte zo lekker gewoon gebleven".

Nou interesseert mij niet zoveel wat H. de Jong hiervoor heeft gedaan en/of geroepen, maar ik zie met de beste wil van de wereld niet in hoe de trainer van een middenmoter in de Jupiler league ons verder zou moeten brengen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Al die namen uit die poll zijn toch weinig hoopgevend of inspirerend of wel ?

Arne Slot ? Wie is dat ?

v Bommel dan. Is toch alleen assistent geweest ?

Maurice Steijn en vd Gaag. Tsja laten defensief spel op hun kunstgrasvelden zien. Maar moet dat bij ons. Nee toch hoop ik.

Henk de Jong is een ouwehoer.

Pastoor, heeft te weinig draagvlak. Is onpopulair.

Tomasson ??

Nee, dit is toch allemaal niks jongens.

Waar zijn de namen van Erwin Koeman, Bosz, F de Boer, Verbeek of Sollied ? Mocht daar niet op gestemd worden of zo.
Samen maken we de club sterk.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Lekker, BK. Je fikt alle namen af en komt dan zelf met De Boer en Bosz (onhaalbaar), Erwin Koeman (als zelfstandig trainer Jupilerniveau), Sollied (werkloze alcoholist) en Verbeek (laatste met Twente en notoire ruziemaker). Trouwens hilarisch dat je Van der Gaag en Steijn verwijt verdedigend voetbal te spelen. Een trainer die met Excelsior en VVV vol op de aanval speelt is toch niet wijs!

Dit toont wel weer aan hoe lastig het gaat worden om een geschikte trainer te vinden. Ik heb zelf liever een onbewezen talent (liefst met buitenlandervaring!) dan bewezen middelmaat. De jongere jongens zijn leergierig en zullen niet de neiging hebben (zoals sommige genoemde namen) om de hele club naar hun hand te willen zetten. Gebrek aan ervaring kun je compenseren met een oudere assistent, eventueel met een verleden bij de club.

Dan kom ik op Van der Gaag of een jonge buitenlandse trainer. Eventueel vind ik Arne Slot ook nog wel een optie; hij schijnt de stille kracht achter het succes van AZ te zijn en heeft het vorig jaar ook prima gedaan als interim bij Cambuur.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Gert Jan ontslagen bij FC Twente! Terug laten keren op het oude nest, JA of NEE?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik zeg JA.
Gert-Jan hebben we keihard nodig. Al is het maar om de spelers weer fit te zien rondlopen op het veld.
Daarnaast heeft hij heel veel ervaring en heeft hij in het verleden bewezen goede resultaten te kunnen halen.
Men kan hem een bemoeial vinden maar dat is misschien ook wel nodig bij ons gezien de onervaren directieleden die we nu eenmaal hebben.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

GeraldSibon35 schreef:Gert Jan ontslagen bij FC Twente! Terug laten keren op het oude nest, JA of NEE?
NEE!

GJV is ongeschikt.
Hij kan zich nu beter eens richten op zijn gezinnetje! :wink:


Einde discussie, wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Nee. Er is 0,0 garantie dat Verbeek het hier, met minder materiaal dan waarmee hij destijds wel succesvol was, goed gaat presteren. Onervaren directie is onzin. Alleen Eisenga is onervaren als voetbalbestuurder. En al helemaal als je dat gebrek aan ervaring wilt compenseren met einzelgänger en stronteigenwijze Verbeek. Als hij nou eens ergens anders aan het werk gaat en aantoont een beetje minder hoog van de toren te kunnen blazen, misschien dan ooit nog weer eens een terugkeer. Na het zoveelste en meest korte dienstverband bij droomclub Twente kan dat zeker nu niet aan de orde zijn. Tijden veranderen. Alleen Verbeek is stil blijven staan. En dan vooral wat betreft zijn persoonlijkheid. Zijn onmiskenbare kwaliteiten als trainer en kennis wat ontwikkelingen in het voetbal betreft laat ik buiten beschouwing.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
wilbot
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

nee, eens met wat Mackan schrijft laat GJV ergens anders maar eens goed presteren
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

100% NEE

Hij is hier 4 jaar trainer geweest en de eerste 3 jaar zagen er niet uit. Zijn 4e jaar was wel goed, met overwinnen van 9-0,7-0,5-0 enz. Maar nadat we PSV van de mat speelden in Eindhoven (1-1) kwam de klad erin en wonnen we daarna nog nauwelijks meer. Tevens werden we dat jaar uitgeschakeld door Helsingborg ....
Hij heeft wel 4x de doelstelling gehaald (ook dankzij play-offs)) maar dat lag meer aan de klasse van de spelers dan de coach Verbeek (Huntelaar,Alves enz.)

Het is een overschatte trainer met een ongelofelijke grote bek (PSV schijtbakkenvoetbal) en zelf 0,0 presteren met een selectie die rond plek 10-12 hoort te spelen.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

GeraldSibon35 schreef:Gert Jan ontslagen bij FC Twente! Terug laten keren op het oude nest, JA of NEE?
Nee, weg met deze narcist.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

GeraldSibon35 schreef:Gert Jan ontslagen bij FC Twente! Terug laten keren op het oude nest, JA of NEE?
Om Skoatterwâld helpen te verbouwen? Ja. Ik denk dat hij dat als geen ander kan. Als hoofdtrainer? Nee! Na zijn vertrek niets bijzonders meer gepresteerd. Tenzij je zijn AZ tijd als uitzondering wilt zien. Daar kwam hij in een gespreid bedje en had hij een prima selectie. Overigens is het in zijn carrière in Nederland overal mis gegaan vanwege klachten uit de spelersgroep. Op Heracles na. Ook dat is denk ik een reden om hem niet voor onze spelersgroep te zetten. Die bestaat niet echt uit hele sterke persoonlijkheden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat een overbodige kritiek hier op Verbeek als iemand die ruzie krijgt met iedereen etc.
Als je als club en directie vantevoren goede afspraken maakt over de taken, doelstellingen en functies.
Dan hoeft er geen probleem te komen. Met name bij Feyenoord en nu bij FC Twente werd hij aangesteld in zeer zware tijden.
Dat wordt hier maar even vergeten.
Stel hem vroeg aan en laat hem een analyse maken samen met Hamstra en de scouting over de selectie. Vervolgens de juiste spelers halen.
Geef hem tijd en rust om een goed en fit elftal op te bouwen. Verder weet ik wel zeker dat hij bij onze supporters en sponsoren goed ligt. En het oude vertrouwde Heerenveen weer mede vorm kan geven.
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Wat een overbodige kritiek hier op Verbeek als iemand die ruzie krijgt met iedereen etc.
Als je als club en directie vantevoren goede afspraken maakt over de taken, doelstellingen en functies.
Dan hoeft er geen probleem te komen. Met name bij Feyenoord en nu bij FC Twente werd hij aangesteld in zeer zware tijden.
Dat wordt hier maar even vergeten.
Stel hem vroeg aan en laat hem een analyse maken samen met Hamstra en de scouting over de selectie. Vervolgens de juiste spelers halen.
Geef hem tijd en rust om een goed en fit elftal op te bouwen. Verder weet ik wel zeker dat hij bij onze supporters en sponsoren goed ligt. En het oude vertrouwde Heerenveen weer mede vorm kan geven.
1. Overal gefaald als trainer
2. Uitgekotst door spelers
3. Uitgekotst door voetbalstaf
4. Slecht voetbal
5. Altijd excuses maken waarom het slecht gaat (zie een van zijn honderden citaten)

Nog meer redenen nodig?
Heerenveen fan in Leiden
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ach man, jij met je Verbeek. Bij zijn laatste vier clubs is hij ontslagen én maakte hij met iedereen ruzie. Verbeek is een dominante persoonlijkheid, die alles wil bepalen. Denk je nou echt dat hij zich in een hokje laat plaatsen door nobody's als Hamstra en Eisenga?

Ik ben het volstrekt oneens met de kritiek op Verbeeks functioneren als hoofdtrainer bij Heerenveen. We hadden hem toen een meerjarig contract moeten aanbieden, maar de Verbeek van nu moet je niet aan beginnen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Er wordt naar mijn mening een onterechte karikatuur geschetst van Verbeek die gewoon meetbare goede resultaten heeft geboekt bij ons, AZ en ook Heracles.
Het is een vakman.
Samen maken we de club sterk.
CS1984
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 12-10-2015 17:03

Bericht door CS1984 »

Het is wel iemand die de Friese identiteit kent en daardoor wel herkenbaar voetbal kan laten zien.. Maar was Riemer ook niet helemaal klaar met hem en moest ie mede daarom weg?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

CS1984 schreef:Maar was Riemer ook niet helemaal klaar met hem en moest ie mede daarom weg?
Yme Kuiper was destijds directeur. Ze wilden bij de club toen na 4 seizoenen Verbeek een 'frisse wind'. De relatie tussen Verbeek en die directie is nooit zo geweest als die tussen Verbeek en van der Velde. Die hadden over een weer ook wel eens wat, maar nooit zo erg dat zaken niet uitgesproken werden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

BK2007 schreef:Wat een overbodige kritiek hier op Verbeek als iemand die ruzie krijgt met iedereen etc.
Als je als club en directie vantevoren goede afspraken maakt over de taken, doelstellingen en functies.
Dan hoeft er geen probleem te komen. Met name bij Feyenoord en nu bij FC Twente werd hij aangesteld in zeer zware tijden.
Dat wordt hier maar even vergeten.
Stel hem vroeg aan en laat hem een analyse maken samen met Hamstra en de scouting over de selectie. Vervolgens de juiste spelers halen.
Geef hem tijd en rust om een goed en fit elftal op te bouwen. Verder weet ik wel zeker dat hij bij onze supporters en sponsoren goed ligt. En het oude vertrouwde Heerenveen weer mede vorm kan geven.
Volledig met je eens. Heb elders (nu en eerder) gezegd dat Verbeek mij een gok waard lijkt. Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed. In het slechtste geval moet je na een half jaar opnieuw op zoek. Bij een trainer als Bosz loop je een groot risico dat bij het eerste de beste succes dat hij weer verdwenen is, en je dus ook weer op zoek mag.

Verbeek is een vakman en meermaals op een verkeerd moment bij clubs ingestapt(Twente en Feyenoord), en had daar te maken met door en door verrotte en verdeelde selecties. Dat is hem niet allemaal aan te rekenen natuurlijk. Laat hem een mooie voorbereiding doen en ik wil het wel eens zien. Een kans waard.

Ik zou gaan voor Verbeek(want wie vinden we hier dan wel passen?). Voor de korte termijn heb je het stadion weer vol en als het goed uit pakt(wat heel goed mogelijk is), dan is continuïteit ook gewaarborgt.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

12eMan schreef:Volledig met je eens. Heb elders (nu en eerder) gezegd dat Verbeek mij een gok waard lijkt. Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed. In het slechtste geval moet je na een half jaar opnieuw op zoek. Bij een trainer als Bosz loop je een groot risico dat bij het eerste de beste succes dat hij weer verdwenen is, en je dus ook weer op zoek mag.

Verbeek is een vakman en meermaals op een verkeerd moment bij clubs ingestapt(Twente en Feyenoord), en had daar te maken met door en door verrotte en verdeelde selecties. Dat is hem niet allemaal aan te rekenen natuurlijk. Laat hem een mooie voorbereiding doen en ik wil het wel eens zien. Een kans waard.

Ik zou gaan voor Verbeek(want wie vinden we hier dan wel passen?). Voor de korte termijn heb je het stadion weer vol en als het goed uit pakt(wat heel goed mogelijk is), dan is continuïteit ook gewaarborgt.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar ik heb in tijden niet zo'n slecht stuk gelezen als deze... Aannames die nergens op zijn gebaseerd, spelen met geld alsof het water is...

1. "Volledig met je eens. Heb elders (nu en eerder) gezegd dat Verbeek mij een gok waard lijkt. Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed. In het slechtste geval moet je na een half jaar opnieuw op zoek".
Weet je niet hoeveel het kost om een trainer en zijn assistent de laan uit te sturen? "Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed"?? Hoe kom je hierbij? Als er geen kwalitatief goede spelers gehaald worden, dan heb je weinig aan Verbeek...

2. "Verbeek is een vakman en meermaals op een verkeerd moment bij clubs ingestapt(Twente en Feyenoord), en had daar te maken met door en door verrotte en verdeelde selecties".
Twente heeft een verrotte en verdeelde selectie?? Okee, het is geen suptop niveau, maar de middenmoot moet prima haalbaar zijn. Met spelers als Assaidi, Jensen, Maher, Cuevas, Lam en Tighadouni heb je zeker kwaliteit voorin. Een groot deel van deze spelers is gehuurd, maar met dit materiaal verwacht je zeker dat Twente zichzelf kan handhaven in de Eredivisie. Het komt deels door Verbeek dat het niet loopt.

3. "Ik zou gaan voor Verbeek(want wie vinden we hier dan wel passen?). Voor de korte termijn heb je het stadion weer vol en als het goed uit pakt(wat heel goed mogelijk is), dan is continuïteit ook gewaarborgt".
Hoe kom je hierbij? Heb je een enquete gedaan? Hoe weet je dat het stadion volstroomt als Verbeek weer trainer is? Pure aannames die nergens op zijn gebaseerd. Trainers die wel passen bij de club zijn: Mitchell van der Gaag en Bosz. Van der Gaag doet het prima met Excelsior en komt dicht bij de normen en waarde van de club (opleiden en doorverkopen).
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Met ''pakt het goed uit, dan zit je jaren goed'' denk ik dat bedoelt word dat Verbeek nu niet 1,2,3 zin heeft om weer ergens anders aan de slag te gaan. Verbeek is in z'n gedroomde Duitsland en bij Twente geweest. Als hij nu trainer wordt van Heerenveen en hij doet het prima, dan is de positie van trainer voor de komende jaren gewoon klaar.
Als je een getalenteerde trainer haalt die het 2 jaartjes goed doet, is de kans groot dat ze daarna een stap willen maken en kan je opnieuw beginnen..
Zeg maar niks!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

@Jazz Jij komt gelukkig wel met feiten! Welke jonge spelers heeft van der Gaag beter gemaakt en zijn met winst doorverkocht? Volgens mij spelen er bij Excelsior vooral jongens die in een wat hogere leeftijdscategorie zitten zoals Koolwijk, Bruins, Karami, van Duinen en Massop.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Dit is geen persoonlijke aanval, maar ik heb in tijden niet zo'n slecht stuk gelezen als deze... Aannames die nergens op zijn gebaseerd, spelen met geld alsof het water is...

1. "Volledig met je eens. Heb elders (nu en eerder) gezegd dat Verbeek mij een gok waard lijkt. Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed. In het slechtste geval moet je na een half jaar opnieuw op zoek".
Weet je niet hoeveel het kost om een trainer en zijn assistent de laan uit te sturen? "Pakt het goed uit, dan zit je voor jaren goed"?? Hoe kom je hierbij? Als er geen kwalitatief goede spelers gehaald worden, dan heb je weinig aan Verbeek...

2. "Verbeek is een vakman en meermaals op een verkeerd moment bij clubs ingestapt(Twente en Feyenoord), en had daar te maken met door en door verrotte en verdeelde selecties".
Twente heeft een verrotte en verdeelde selectie?? Okee, het is geen suptop niveau, maar de middenmoot moet prima haalbaar zijn. Met spelers als Assaidi, Jensen, Maher, Cuevas, Lam en Tighadouni heb je zeker kwaliteit voorin. Een groot deel van deze spelers is gehuurd, maar met dit materiaal verwacht je zeker dat Twente zichzelf kan handhaven in de Eredivisie. Het komt deels door Verbeek dat het niet loopt.

3. "Ik zou gaan voor Verbeek(want wie vinden we hier dan wel passen?). Voor de korte termijn heb je het stadion weer vol en als het goed uit pakt(wat heel goed mogelijk is), dan is continuïteit ook gewaarborgt".
Hoe kom je hierbij? Heb je een enquete gedaan? Hoe weet je dat het stadion volstroomt als Verbeek weer trainer is? Pure aannames die nergens op zijn gebaseerd. Trainers die wel passen bij de club zijn: Mitchell van der Gaag en Bosz. Van der Gaag doet het prima met Excelsior en komt dicht bij de normen en waarde van de club (opleiden en doorverkopen).[/quote]

Jazz:
Hoezo aannames(dat zijn het inderdaad) maar wil je zeggen dat jou relaas doorspekt is met feiten?

1.
Verbeek heeft zijn uitstapjes gehad. Lukt het hier, dan zal hij niet snel meer vertrekken gezien zijn eerdere uitspraken over onze club. Krijgt hij hier een kans en grijpt hij die, dan ben ik er van overtuigd dat hij blijft. Ik ken Verbeek goed genoeg om te weten dat hij richting Heerenveen erg loyaal is. Heerenveen heeft een goede selectie, Twente trouwens ook maar hij is daar ingestapt op een moment dat het alleen maar slechter kon gaan. Die selectie is dit spelletje(degradatievoetbal) niet gewend. Met een paar goede versterkingen(met name een spits) en de poppetjes op de juiste positie kan er bij Heerenveen echt wat moois gebeuren.

2.
Zie voorgaande. Twente draaide al waardeloos onder Hake en het was gedoemd te mislukken met Verbeek. Nauwelijks een voorbereiding en een ploeg zonder vertrouwen. Dat kon ook alleen maar misgaan bij een club die al in zwaar weer zit. Die neerwaartse spiraal is al 2 jaar eerder ingezet en de vraag is met welke trainer het bij Twente wel om te draaien is.

3.
Heb je daar een enquete voor nodig? Beetje inlevingsvermogen is voldoende, tenzij je er van uit gaat dat alle supporters fanatiek posten op een forum, wat al jaren van negativiteit doordrenkt is. Echt representatief is deze groep niet. Geluiden om je heen, op de tribunes, je vrienden- en kennissenkring etc etc zijn mijn bron. Die willen herkenbaarheid. Met Verbeek haal je een stuk herkenbaarheid terug waar een groot deel van de supporters(met name de wat ouderen) erg blij mee zouden zijn. Jij mag denken dat dat niet zo is(een aanname), ik denk dat dat wel zo is.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

12eMan schreef: 1.
Verbeek heeft zijn uitstapjes gehad. Lukt het hier, dan zal hij niet snel meer vertrekken gezien zijn eerdere uitspraken over onze club. Krijgt hij hier een kans en grijpt hij die, dan ben ik er van overtuigd dat hij blijft. Ik ken Verbeek goed genoeg om te weten dat hij richting Heerenveen erg loyaal is. Heerenveen heeft een goede selectie, Twente trouwens ook maar hij is daar ingestapt op een moment dat het alleen maar slechter kon gaan. Die selectie is dit spelletje(degradatievoetbal) niet gewend. Met een paar goede versterkingen(met name een spits) en de poppetjes op de juiste positie kan er bij Heerenveen echt wat moois gebeuren.

2.
Zie voorgaande. Twente draaide al waardeloos onder Hake en het was gedoemd te mislukken met Verbeek. Nauwelijks een voorbereiding en een ploeg zonder vertrouwen. Dat kon ook alleen maar misgaan bij een club die al in zwaar weer zit. Die neerwaartse spiraal is al 2 jaar eerder ingezet en de vraag is met welke trainer het bij Twente wel om te draaien is.

3.
Heb je daar een enquete voor nodig? Beetje inlevingsvermogen is voldoende, tenzij je er van uit gaat dat alle supporters fanatiek posten op een forum, wat al jaren van negativiteit doordrenkt is. Echt representatief is deze groep niet. Geluiden om je heen, op de tribunes, je vrienden- en kennissenkring etc etc zijn mijn bron. Die willen herkenbaarheid. Met Verbeek haal je een stuk herkenbaarheid terug waar een groot deel van de supporters(met name de wat ouderen) erg blij mee zouden zijn. Jij mag denken dat dat niet zo is(een aanname), ik denk dat dat wel zo is.
Goede punten, dat moet ik toegeven. Agree to disagree, ik vind Verbeek een gekke narcist die niet botert met spelers. In de media komen keer op keer verhalen naar boven. Spelers die naar de RvC gaan om hun beklag te geven etc. De club heeft een nuchtere trainer nodig. Meer drama en trammelant heeft de club niet meer nodig.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

@Jazz Jij komt gelukkig wel met feiten! Welke jonge spelers heeft van der Gaag beter gemaakt en zijn met winst doorverkocht? Volgens mij spelen er bij Excelsior vooral jongens die in een wat hogere leeftijdscategorie zitten zoals Koolwijk, Bruins, Karami, van Duinen en Massop.
Niet zo zeer beter gemaakt, maar de lange termijn strategie van Excelsior komt overeen met Heerenveen. Opleiden en met winst doorverkopen. Met een onderkant selectie staat hij mooi net onder Heerenveen. Hij doet het goed met fris voetbal en een goede visie.
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Maar diezelfde spelers zijn ook bij Hake naar de RvC gestapt.

De selectie daar is totaal niet in evenwicht en het botert niet tussen bepaalde groepen spelers. Dat zie je ook terug op het veld en dat was onder Hake ook al zo.

Neemt niet weg dat Verbeek wel de nodige conflicten heeft gehad en niet de makkelijkste is.

Toch zou ik het wel aandurven met hem. We hebben iemand nodig die wil aanvallen, zegt waar het op staat en met jonge jongens kan werken. Hoe je het ook went of keert, zo iemand is Verbeek wel.

Daarnaast heeft hij het bij Bochum ook gewoon goed gedaan. Dat de halve selectie werd weggekocht het afgelopen jaar en er nauwelijks versterkingen kwamen, kon hij ook niet veel aan doen. Hij heeft daar gewoon goed gepresteerd met weinig middelen.

Bij Feyenoord ging het mis omdat hij de conflicten met de oudere spelers te veel opzocht.

Bij Heracles en AZ heeft hij het goed gedaan en ook bij ons eerder prima.

2007/2008 was het beste voetbal dat ik hier ooit heb gezien. Dan kun je zeggen dat het aan de spelers lag, maar hij wist precies waar de kwaliteiten lagen en heeft zijn formatie veranderd na 5 duels. Ook Alves kon bij hem uitblinken, omdat Verbeek ervoor zorgde dat hij in dat systeem uit kon blinken.
Gesloten