''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-05-2018 10:41

Na drie afzeggingen is SC Heerenveen uiteindelijk bij Jan Olde Riekerink terechtgekomen om hoofdtrainer Jurgen Streppel op te volgen. Frank de Boer, Jaap Stam en Mitchell van der Gaag bedankten eerder voor de eer, meldt Jaap Stalenburg op Twitter.

De mediastrateeg noemt Olde Riekerink een 'goeie maar verrassende keuze.' De 55-jarige trainer heeft 'ervaring in de top en in de jeugdopleiding. Verder stevige persoonlijkheid en behendiger in zijn communicatie met media en fans", vervolgt Stalenburg, daarmee ongetwijfeld doelend op Streppel.

Overigens is het geen schande dat Olde Riekerink 'vierde keus' zou zijn. De Friezen zouden Stam en De Boer hebben benaderd, maar gezien hun achtergrond was hun 'nee' geen verrassing. Bij Van der Gaag, die woensdag bij NAC Breda tekende, was dat waarschijnlijk wel het geval.


Via Feanonline. Blij dat ze dan bij Olde Riekerink zijn uitgekomen ipv een Vd Looi, Steijn of Faber.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-05-2018 11:06

Dit maakt het verhaal anders. Ze hebben het wel geprobeerd bij de Boer en Stam. Dan ook liever O.R ipv Steijn of Faber. Dan weet je dat je van middelmaat naar middelmaat gaat. Wellicht dat O.R. kan verrassen. Laten we daar dan maar op hopen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-05-2018 11:25

In ieder geval beter dan vd Looi of Faber
Afwachten met deze man die zeker een kans verdiend. We gaan er vergeleken Streppel alleen maar op vooruit
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 17-05-2018 12:09

Kaz_SCH schreef:Na drie afzeggingen is SC Heerenveen uiteindelijk bij Jan Olde Riekerink terechtgekomen om hoofdtrainer Jurgen Streppel op te volgen. Frank de Boer, Jaap Stam en Mitchell van der Gaag bedankten eerder voor de eer, meldt Jaap Stalenburg op Twitter.

De mediastrateeg noemt Olde Riekerink een 'goeie maar verrassende keuze.' De 55-jarige trainer heeft 'ervaring in de top en in de jeugdopleiding. Verder stevige persoonlijkheid en behendiger in zijn communicatie met media en fans", vervolgt Stalenburg, daarmee ongetwijfeld doelend op Streppel.

Overigens is het geen schande dat Olde Riekerink 'vierde keus' zou zijn. De Friezen zouden Stam en De Boer hebben benaderd, maar gezien hun achtergrond was hun 'nee' geen verrassing. Bij Van der Gaag, die woensdag bij NAC Breda tekende, was dat waarschijnlijk wel het geval.


Via Feanonline. Blij dat ze dan bij Olde Riekerink zijn uitgekomen ipv een Vd Looi, Steijn of Faber.


Als Japio het zegt, is het zo. Steijn had ik op zich na een lichte teleurstelling ook wel mee kunnen leven. Van een vd Looi was ik dus écht niet blij geworden. Geur- en smaakloos. Net als Erwin Koeman.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 17-05-2018 13:19

Er wordt overal geschreven dat er om 15:00 uur een persconferentie is..
Ik kan hierover niks op de site vinden van SCH. Is dat niet raar?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Otsje P » 17-05-2018 13:25

Heerenveen rules schreef:Dit maakt het verhaal anders. Ze hebben het wel geprobeerd bij de Boer en Stam. Dan ook liever O.R ipv Steijn of Faber. Dan weet je dat je van middelmaat naar middelmaat gaat. Wellicht dat O.R. kan verrassen. Laten we daar dan maar op hopen.


Ik had net als jij ook graag een wat grotere naam gezien hoor, maar die staan helaas niet te trappelen om bij ons te komen werken. Voor de seizoenkaartverkoop was Stam of de Boer beslist beter geweest hoewel dat eigenlijk geen argument zo moeten zijn voor de aanstelling van een trainer.

Ik ben al lang blij dat men niet uit de vijver Faber, v/d Looi, Stijn is gaan vissen.

Overigens ben ik wel benieuwd hoe de Nooijer het verder met Dordrecht gaat doen. Ik zie in Gerard wel een potentiële Heerenveen trainer voor de toekomst.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Otsje P » 17-05-2018 13:27

Baas schreef:Er wordt overal geschreven dat er om 15:00 uur een persconferentie is..
Ik kan hierover niks op de site vinden van SCH. Is dat niet raar?


Nee, dat is niet raar. Als je geen twitter, facebook en al die andere onzin hebt, dan heb je blijkbaar geen recht op info. Ik chargeer een beetje maar ik stoor me ook altijd mateloos aan het gebrek aan informatie op de eigen site.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 17-05-2018 13:34

Oke, dat is best raar inderdaad. Ik heb wel facebook en twitter hoor, maar dat is niet de eerste bron waar ik kijk als ik iets over SCH wil weten.
Komt er ook een livestream oid? of is dat niet bekend?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Demster » 17-05-2018 13:56

Baas schreef:Oke, dat is best raar inderdaad. Ik heb wel facebook en twitter hoor, maar dat is niet de eerste bron waar ik kijk als ik iets over SCH wil weten.
Komt er ook een livestream oid? of is dat niet bekend?

Volgens mij op Omrop Fryslan, zowel facebook als site

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/8109 ... heerenveen
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Flying Tilster » 29-06-2018 00:04

Volgens mij kan hier wel een slotje op.. :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten