Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 17-05-2018 06:53

NEC forum.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Baas » 17-05-2018 08:54

AZ wil Groeneveld halen als opvolger van Jahanbaksch volgens diverse media.
Als dit echt zo is, denk ik dat wij geen enkele kans maken.
Toch hoop ik dat men er in ieder geval al mee bezig is.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-05-2018 21:35

Een spits en een (reserve)keeper zijn prioriteit. Zou Robin Ruiter wel weer naar Nederland willen ? Hij is nu twee keer gedegradeerd met Sunderland en ik weet niet of hij wel in League One wil spelen of hoe goed hij er op staat bij andere clubs. Qua salaris zal hij zelfs op dat niveau denk ik nog wel hoger zitten dan wat hij bij Heerenveen kan verdienen
Denk niet dat we een volledig seizoen op Hahn kunnen vertrouwenr
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor AllardP » 17-05-2018 22:00

Ik maak me een beetje zorgen dat de club de afwezigheid van Schaars intern wil proberen op te lossen. Door wie dan? Bruijn is een leuke voetballer, maar dan lever je enorm in op ervaring en leiderschap. Yuki is te week in de duels, geen leiderstype en vertrekt bovendien waarschijnlijk. Thorsby is domweg te slecht in de passing voor zo'n sleutelpositie.

Sowieso een rare opmerking; Hamstra zou inmiddels toch wel moeten weten wat zijn spelers kunnen? Ik krijg een flashback naar Hans Vonk, die een halve zomer Veerman, Huser (wie?) en Van Amersfoort ging proberen en vervolgens met Te Vrede op de proppen kwam.
AllardP
Superster

Berichtdoor tha boelie » 17-05-2018 22:02

PSV heeft al een bod geplaatst op Dumfries, denk dat die transfer uiteindelijk wel rond zal komen.
Even een paar namen op een rijtje

- Floranus (Hamstra was aanwezig bij Emmen - Sparta)
- Wahlqvist
- Zeefuik
- Hidde ter Avest
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor tha boelie » 17-05-2018 22:24

AllardP schreef:Ik maak me een beetje zorgen dat de club de afwezigheid van Schaars intern wil proberen op te lossen. Door wie dan? Bruijn is een leuke voetballer, maar dan lever je enorm in op ervaring en leiderschap. Yuki is te week in de duels, geen leiderstype en vertrekt bovendien waarschijnlijk. Thorsby is domweg te slecht in de passing voor zo'n sleutelpositie.

Sowieso een rare opmerking; Hamstra zou inmiddels toch wel moeten weten wat zijn spelers kunnen? Ik krijg een flashback naar Hans Vonk, die een halve zomer Veerman, Huser (wie?) en Van Amersfoort ging proberen en vervolgens met Te Vrede op de proppen kwam.

Mitchell Donald (aflcontr. 29 jaar)
Lukas Vacha (idem) en heeft meer dan 200 wedstrijden voor Tsjechische clubs gespeeld, hoofdzakelijk bij Sparta Praag. Ook 8 interlands.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Rick » 17-05-2018 22:40

Van Rhijn of Ehizibue van Zwolle. Als die niet haalbaar zijn, dan is een Floranus of Ter Avest een optie. Die Ter avest is echter zo traag en was afgelopen 1/2 jaar echt niet best. Grote kans dat een speler als Hoegh daardoor kwetsbaar gaat worden. Die heeft snelheid naast zich nodig. Verder zou de Wijs een welkome versterking zijn, maar het salarisbudget raakt dan wel aardig vol. Een leon Bergsma zou zich hier ook mooi kunnen ontwikkelen.

Rody de Boer absolute favoriet als 1ste of 2de keeper!

Op het middenveld mis je Schaars en Yuki kan zomaar einde van de transferperiode nog verkocht worden. De club is goed gek als ze daar niet 1 hele beste (eigenlijk 2) middenvelder(s) versterking halen. Maher,sinkgraven, kadioglue, schone, Leemans, Monteiro en Joey Veerman. Doe hier wat mee! Het middenveld miste al scorend vermogen en creativiteit en zonder schaars al helemaal. Schöne zou echt geweldig zijn!

Voorin graag Assaidi zien als je Zeneli verkoopt. Wel zou ik Semedo of Groeneveld alvast halen als vervanger van Odegaard en concurrent Rojas. Het liefst een spits ala Uth en denk dat Lammers in die schets het beste past.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Baas » 18-05-2018 08:26

Die Ehizibue van Zwolle mogen ze wel halen.
Vind hem niet (veel) minder dan Dumfries.
Volgens mij was er echter al behoorlijk interesse in Ehizibue.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor pes5 » 18-05-2018 11:37

Ik vind Lammers nogal overschat.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Superfries1996 » 18-05-2018 13:01

Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Jazz » 18-05-2018 15:53

Superfries1996 schreef:Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.

Jesus, Utrecht is wel echt goed bezig zeg. Ben jaloers... Gustafson en Overeem vs. Kobayashi en Van Amersfoort...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 15:59

Vorig jaar gebeurde precies hetzelfde; Utrecht is gewoon goed bezig. Heel knap dat je al in deze fase twee gewilde spelers weet vast te leggen.

Kom op Hamstra, dit kun jij ook! Alle voorwaarden zijn aanwezig: we weten al maanden dat we een spits en keeper nodig hebben en de bankrekening is goed gevuld. No excuses!
AllardP
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 16:26

Superfries1996 schreef:Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.

En ze hebben van de Streek al. Ze doen het daar qua aankopen met scorend vermogen echt meer dan prima!!
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor DSCH » 18-05-2018 16:51

Het scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel dat zij Labyad al verkocht hebben, kun je snel handelen en dat doen ze ook zeker goed. Hoop dat wij ook snel kunnen toeslaan, een spoedige verkoop van Dumfries zou daarbij zeker kunnen helpen.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Jazz » 18-05-2018 17:10

DSCH schreef:Het scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel dat zij Labyad al verkocht hebben, kun je snel handelen en dat doen ze ook zeker goed. Hoop dat wij ook snel kunnen toeslaan, een spoedige verkoop van Dumfries zou daarbij zeker kunnen helpen.

Dat is echt onzin. Er is genoeg geld. Wat denk je van de miljoenen van Larsson en St. Juste?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 18:28

Klopt, we hebben voor een miljoen of twaalf verkocht! Natuurlijk ook het nodige weer geïnvesteerd en wat kosten, maar ik schat dat we toch zeker zes-zeven miljoen overhouden. Voeg dat bij de acht miljoen die al op de bank stond (zie vorige jaarverslag) en dan zit je er toch warmpjes bij. Helemaal als je het kapitaal op het veld (Zeneli, Dumfries, Pierie) meerekent.

Laten we als supporters niet meegaan in dat geklaag over geld van Streppel en consorten!
AllardP
Superster

Berichtdoor BK2007 » 18-05-2018 18:37

Allard, een nieuw trainingscomplex is ook niet gratis...
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor DSCH » 18-05-2018 19:34

Jazz schreef: Dat is echt onzin. Er is genoeg geld. Wat denk je van de miljoenen van Larsson en St. Juste?

Je hebt gelijk, natuurlijk moet er ergens nog wel wat geld zijn. Maar ik denk ook dat ze veel opzij zetten voor een nieuw trainingscomplex. Wanneer je Dumfries dan snel verkoopt geeft het toch net wat meer ruimte en kun je sneller toeslaan.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 20:10

Wanneer komt dat trainingscomplex dan, BK? Moeten we tot die tijd geld blijven oppotten? Hoeveel gaat het eigenlijk kosten? En gaan andere partijen niet medefinancieren? Je hoeft echt geen sloten kasgeld aan te houden omdat je over een paar jaar misschien een deel daarvan nodig hebt.

Het wordt tijd om dat geld te investeren in de club of actief te gaan (laten) beheren. Of maak een geldpakhuis, waar Eisenga in kan zwemmen als een dolfijn en graven als een mol. Maar doe er in elk geval iets mee, want op de bank wordt het alleen maar minder waard.
AllardP
Superster

Berichtdoor pes5 » 18-05-2018 21:19

Dat trainingscomplex komt er snel aan. Binnen nu en een aantal maanden zal de bouw wel beginnen.
pes5
Beheerder

Berichtdoor tha boelie » 22-05-2018 08:52

Benieuwd of we deze zomer gaan shoppen bij Sparta. Chabot, Duarte en Floranus zijn talentvolle jongens, die hier zeker niet zouden misstaan (in de toekomst).
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Rick » 22-05-2018 11:36

Chabot is van het niveau excelsior. Floranus is een optie voor de rechtsback bij gebrek aan betere opties. Zie hem wel lisver dan ter avest. Duarte is een talent met veel potentie en is altijd welkom.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 13:20

Vervanger van Dumfries = Floranus van Sparta.
Vervanger van Schaars = Duarte van Sparta.
Vervanger van Odegaard op RV = Van der Water van Almere FC
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Wizard » 22-05-2018 13:24

Jazz schreef:Vervanger van Dumfries = Floranus van Sparta.
Vervanger van Schaars = Duarte van Sparta.
Vervanger van Odegaard op RV = Van der Water van Almere FC

Prima lijstje. Vooral die Van der Water kan me erg bekoren.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Hoho » 22-05-2018 18:48

OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd
Van der Water = Almere !!!

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo
Even serieuze posts aub, wij zijn SC Heerenveen gvd!
stop staring at my avatar
Hoho
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-05-2018 18:52

Floranus ben ik niet zo gecharmeerd van. Duarte kan wel aardig ballen, maar was ook wissel bij Sparta...
Van der Water is ook wel een aardige speler, maar echt zo'n speler als hij bij ons speelt er helemaal niks van bakt, maar als we tegen hem moeten dat hij er 2 maakt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Appie_M » 22-05-2018 20:07

Hoho schreef:OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo

Welkom bij Heerenveen in 2018 Hoho. De gouden tijden van 10-20 jaar geleden zijn alweer even voorbij. Vandaag de dag zijn we een grijze middenmoter die is ingehaald door de tijd. Vergelijk het maar met een 40 jarige die denkt dat hij nog net zo cool is als de jeugd en dat alle mooie jonge meisjes nog interesse in hem hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 20:16

Hoho schreef:OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd

Alsof 1 speler een heel team kan dragen... al deze spelers hebben uitstekend gevoetbald en hebben uitstekende statistieken. Wie wil jij dan halen die betaalbaar en haalbaar is voor een club als Heerenveen? Ben benieuwd naar jouw lijstje maar ik verwacht namen die totaal niet haalbaar zijn in de echte wereld. Dit is geen Football Manager of Fifa...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Hoho » 22-05-2018 20:48

Ik heb meer vertrouwen in onze scouting dan in jou met je kladjes, je snapt toch ook wel dat die namen van je van een totaal ander niveau zijn?
stop staring at my avatar
Hoho
Selectiespeler

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 21:03

Hoho schreef:Ik heb meer vertrouwen in onze scouting dan in jou met je kladjes, je snapt toch ook wel dat die namen van je van een totaal ander niveau zijn?

Prima, dat is jouw mening. Ik zie deze heren zeker een stap maken naar sub-top Eredivisoe niveau. Pak em beet een Dumfries en een Janssen hebben ook laten zien dat je de stap kan nemen van Jupiler League niveau naar sub-top Eredivisie niveau. Lekker makkelijk om kritiek te geven zonder zelf met suggesties te komen. Maar zoals ik al zei, welke spelers staan op jouw lijstje die EN haalbaar zijn EN kunnen groeien EN betaalbaar zijn? Ben benieuwd.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten