Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 07-05-2018 11:11

Ebiede schreef:
Ja hoor....

Deze is vorige jaar gehuurd van Manchester, heeft een verpletterende indruk gemaakt.. Net als Odegaard bij ons

Wat moet ik hier nou weer mee? Er zit volgens mij een behoorlijk verschil tussen het huren van "onbekende" spelers uit de jeugd van buitenlandse topclubs en het huren van spelers die bij Nederlandse topclubs nog net buiten de boot vallen. Gustafsen bij Roda, Zeefuik bij Groningen, Blind bij Groningen, Vertonghen bij RKC, Vermaelen ook bij RKC volgens mij. Cassiera werd kampioen in de Jupiler League en heeft Huntelaar en Dolberg voor zich.

Cassiera is gewoon een prima spits. Klasse beter dan Reza en Henk.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2018 11:13

Ik zou Cassiera ook wel willen hebben, maar niet op huurbasis
De spits levert normaal het meeste geld op, dus een spits huren zou erg dom zijn. Al ben ik sowieso geen voorstander van huren
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Ebiede » 07-05-2018 11:22

Otsje P schreef:
Wat moet ik hier nou weer mee?
.

Jij gelooft dat het een topper is, ik moet het nog maar zien..
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor AllardP » 07-05-2018 13:59

18 goals is niet zo veel voor de topscorer van het beste team van de Juup. Los daarvan: huren is bedrijfseconomisch heel dom, vooral voor de spitspositie, zoals je zelf ook al aangeeft. Zo'n noodsprong moet je alleen doen als alle andere opties niet lukken.
AllardP
Superster

Berichtdoor Jazz » 07-05-2018 15:56

tha boelie schreef:In dien Dumfries vertrekt, weer een poging doen bij Linus Wahlqvist? Heeft nog een contract tot 31 dec 2018, dus zou niet heel duur moeten zijn.

Wahlqvist zou fantastisch zijn, jong, speelt op het hoogste niveau van Zweden. Hier zit nog veel rek in.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-05-2018 19:03

Ik ben Kristensen hier ook vaak tegen gekomen. Die moesten we halen. Bakt er helemaal niks van bij Ajax. Ik heb niet zoveel vertrouwen in de Scandinavische competities meer.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Thinkman » 07-05-2018 19:37

Heerenveen rules schreef:Die moesten we halen. Bakt er helemaal niks van bij Ajax.

:lol:
Thinkman
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 07-05-2018 20:12

tha boelie schreef:In dien Dumfries vertrekt, weer een poging doen bij Linus Wahlqvist? Heeft nog een contract tot 31 dec 2018, dus zou niet heel duur moeten zijn.

Zou Ehizibue niet een stapje hogerop ambiëren? Is wel een beetje vergelijkbaar met Denzel. Heeft nog wel een contract voor 2 jaar bij PEC
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 07-05-2018 22:12

Mackan68 schreef:Zou Ehizibue niet een stapje hogerop ambiëren? Is wel een beetje vergelijkbaar met Denzel. Heeft nog wel een contract voor 2 jaar bij PEC

Dat zou een goede opvolger zijn, ongeveer hetzelfde type. Of hij een overstap ziet zitten vraag ik me wel af. Maar misschien komt hij voor AZ en de top drie net tekort.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor tha boelie » 08-05-2018 07:04

Hidde Ter Avest heeft ook een aflopend contract, lijkt mij ook een talentvolle back. Als ik op transfermarkt.nl zie, hebben ook Mitchell Donald en Saymak een aflopend contract. Donald is 29 jaar en heeft de laatste jaren de nodige ervaring opgedaan. Fysiek sterke jonge, denk wel dat het een versterking voor ons kan zijn.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Muck » 08-05-2018 08:01

Voor de spitspositie: Joel Pohjanpalo van Leverkusen. 23 jaar en 28 interlands voor Finland.
Als groot talent naar Leverkusen verkast, tweetal keren verhuurd geweest (Fortuna Dusseldorf en VfR Aalen). Contract tot 2019 en lijkt in de pikorde de 4e spits na Alaria, Volland en Kiessling. Ziet er niet naar uit, dat hij nog doorbreekt bij Leverkusen en zou mogelijk verkocht kunnen worden komende zomer.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Mackan68 » 08-05-2018 21:15

Muck schreef:Voor de spitspositie: Joel Pohjanpalo van Leverkusen. 23 jaar en 28 interlands voor Finland.
Als groot talent naar Leverkusen verkast, tweetal keren verhuurd geweest (Fortuna Dusseldorf en VfR Aalen). Contract tot 2019 en lijkt in de pikorde de 4e spits na Alaria, Volland en Kiessling. Ziet er niet naar uit, dat hij nog doorbreekt bij Leverkusen en zou mogelijk verkocht kunnen worden komende zomer.

Ben niet erg onder de indruk van zijn statistieken. Speelt nog maar amper en heeft ook nog eens een serieus lijkende enkelblessure. Ik zou vol gaan voor de transfervrije Manuel Winzheimer.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Sjoerdbokje » 08-05-2018 22:23

Volgens transfermarkt gaat die Duitser naar HSV: https://www.transfermarkt.nl/manuel-wintzheimer/profil/spieler/296429
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Sjoerdbokje
Selectiespeler

Berichtdoor Mackan68 » 09-05-2018 15:03

Volgens www.hsv.de ook. Eeuwig zonde. Had hier zijn eerste profcontract kunnen zijn. Een 2-benige spits met zijn statistieken, je kunt er alleen van dromen. Bij ons dromen ze misschien wel over Reza en een slecht WK voor hem. :( Want voor nu nam hij afscheid....
Mackan68
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 10-05-2018 11:58

tha boelie schreef:Hidde Ter Avest heeft ook een aflopend contract, lijkt mij ook een talentvolle back. Als ik op transfermarkt.nl zie, hebben ook Mitchell Donald en Saymak een aflopend contract. Donald is 29 jaar en heeft de laatste jaren de nodige ervaring opgedaan. Fysiek sterke jonge, denk wel dat het een versterking voor ons kan zijn.

Hidde ter Avest vind ik een goede suggestie. Jong en talentvol en ongetwijfeld lekker goedkoop.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor AllardP » 10-05-2018 16:28

Gelet op de uitslag van Emmen-NEC kunnen we wel gaan shoppen in Nijmegen. Daar lopen sowieso drie interessante spelers rond: Groeneveld, Kadioglu en Breinburg.

Ter Avest twijfel ik over: vooral tegenhouder en voetballend matig. Ook niet echt beter geworden na zijn debuut op zeer jonge leeftijd.
AllardP
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-05-2018 16:35

Groeneveld mag van mij nog wel. Kadioglu is een hele goede voetballer, maar net als Gustafsson van Roda een beetje hoe de wind waait. Als het goed gaat scoort hij een 8, als het team niet draait, zijn ze de eerste die door de ondergrens zakken
Breinburg hoeft van mij niet, das ook een van-alles-net-niet speler
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Rick » 12-05-2018 10:31

Uiteraard afhankelijk van de spelers die verkocht worden of waarmee de club niet gaat verlengen, zou dit mijn lijst zijn:

Lv
Assaidi -
Groeneveld -

Sp:
Cassiera
Novakovich
Lammers
Sierhuis
Ohi Omoijuanfo

RV
Kuwas -
L. Semedo -
Van Crooy -

AM
Maher - transfervrij
Saymak - transfervrij
Gustafsson -
Sinkgraven -
Kadioglu -
F. Jenssen -
Schöne -

LM
Leemans -
Sinkgraven -

RM
Schöne -
Monteiro -
Joey Veerman -

LB
De Wijs -

CB
De Wijs -
Mattheij -
Veendorp -
Leon Bergsma -

Rb
Van Rhijn -
Ehizibue -
Ter Avest - transfervrij
Van Anholt - transfervrij

K:
Unnerstal - transfervrij
Rody de Boer -

Voor de linksvoor positie is Groenveld mijn eerste keus, een speler die nog veel beter kan en veel kan opleveren. Echter, Is een constante speler als Assaidi in je team een absolute aanwinst. Mihijlovic kan dan vaak de laatste 20 minuten invallen en Assaidi mist ook nog wel eens een wedstrijd.

Voor de spits zie ik graag een snelle speler die diepgang heeft als Cassiera of Ohi en anders iiemand als Lammers die ala Uth juist goed in de combinatie is.

Voor de rechtsvoor verwacht ik volgend jaar meer van Rojas en is de goedkopere Semedo een ideale speler die de concurrentie kan aangaan.

Maher is transfervrij, heeft ervaring, zeer creatief en zou de ideale aanvallende middenvelder zijn. Tenzij een Schöne te horen krijgt dat hij nie meer in de plannen voorkomt. Die zou met al zijn kwaliteiten het hele elftal beter maken.

Leemans heeft zich dit seizoen bewezen en heeft met zijn vrije trap een extra wapen. Een ideale speler die Kobayashi kan vervangen. Bovendien is het maar afwachten hoe Schaars terugkomt. Sinkgraven is een droomkandidaat, maar niet haalbaar.

Voor de rechtsmid zie ik graag een goedkoper alternatief ala Joey Veerman, die met Bruijn en Thorsvy of met Leemans de concurrentie kan aangaan. Mocht Thorsby vertrekken dan zou Monteiro de perfecte basisspeler zijn!

Ik ga er in ieder geval vanuit dat Dumfries vertekt en zou daarvoor de Wijs en Van Rhijn terughalen. Spelers met snelheid, duelkracht en ervaring. Mocht de Wijs te duur zijn, dan zou ik gaan voor Leon Bergsma of Veendorp.

Unnerstal is transfevrij en mogelijk zelfs beter dan Hahn. Halen!! Anders Rody de Boer halen, genoeg perspectief hier!
In de basis:

Assaidi———-——-Lammers————Rojas

————-———-Maher/Schöne——

Leemans/Sinkgraven——Thorsby/Bruijn

Pieri—-De Wijs——-Hoegh——van Rhijn

——————-Unnerstal/Hahn——-
Laatst bijgewerkt door Rick op 12-05-2018 14:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor BK2007 » 12-05-2018 11:08

Ik mis Rotariu. Daar waren we mee bezig was het gerucht. Evenals Maher (wel op het lijstje).
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor hhage » 12-05-2018 16:04

Geen Assaidi aub,kon bij Twente ook geen potten breken,vaak geblesseerd en als die wel meedeed liep hij alleen maar met de bal totdat hij zich vast liep en dan pas een medespeler zocht.Ter Avest vonden de Twentesupporters 1 van de slechtste spelers bij hun.Wat moeten wij met een voetballer die 1 van de mindere is bij een degradant.
Ik zie het liefst dat ze jonge talentvolle voetballers uit de eerste divisie halen,en die dan met 2 jaar de vervolgstap maken en Heerenveen er een dikke winst op maakt,zoals Groeneveld,Veerman,Kadioglu.Zulke spelers als Lammers en Sierhuis zou ik alleen doen als je ze kan kopen,huren van de top 3 is geen optie,je verdiend er zelf niets aan en je maakt hun alleen maar beter.
Laatst bijgewerkt door hhage op 13-05-2018 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
hhage
Basisspeler

Berichtdoor camataru » 13-05-2018 13:20

kijk nu graafschap-telstar.
Graafschap zit niets bij.
Telstar wel Keeper de Boer, novakovic wel aardig maar ook mohamed Hamdaoui redelijk.
Rest is niks, graafschap is puur lange ballen , domme kracht en opportunisme.
Wij zijn Heerenveen.
camataru
Superster

Berichtdoor Jelmer1981 » 13-05-2018 14:31

Er vanuit gaande dat Veerman, Reza, Yuki, Dumfries en Zeneli gaan vertrekken is er echt werk aan de winkel! Novakovic van Telstar vind ik een aardige spits, eens polsen of City daar vanaf wil. Kadioglu van NEC zit daar tegenwoordig zelfs op de bank, maar zal het voetballen toch niet verleerd zijn? Een betrouwbare keeper en rechtsback gaat lastiger worden denk ik. En iemand die op het middenveld de lijntjes uit kan zetten.
Ik verwacht dat vanuit de jeugd in ieder geval Frederiksen en vd Heide in de voorbereiding een kans krijgen. Vd Heide lijkt me nog wat te jong, maar Frederiksen heeft enorm veel potentie, heerlijke voetballer!
Jelmer1981
Wereldspeler

Berichtdoor Jazz » 13-05-2018 14:45

Jelmer1981 schreef:Er vanuit gaande dat Veerman, Reza, Yuki, Dumfries en Zeneli gaan vertrekken is er echt werk aan de winkel! Novakovic van Telstar vind ik een aardige spits, eens polsen of City daar vanaf wil. Kadioglu van NEC zit daar tegenwoordig zelfs op de bank, maar zal het voetballen toch niet verleerd zijn? Een betrouwbare keeper en rechtsback gaat lastiger worden denk ik. En iemand die op het middenveld de lijntjes uit kan zetten.
Ik verwacht dat vanuit de jeugd in ieder geval Frederiksen en vd Heide in de voorbereiding een kans krijgen. Vd Heide lijkt me nog wat te jong, maar Frederiksen heeft enorm veel potentie, heerlijke voetballer!

City??? Reading bedoel je zeker...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Thinkman » 13-05-2018 21:52

Tom Overtoom van Almere is wel een leuke voetballer.
Thinkman
Superster

Berichtdoor paparazzi » 13-05-2018 22:36

Thinkman schreef:Tom Overtoom van Almere is wel een leuke voetballer.

Mee eens! Zou een waardige opvolger zijn van Schaars.
Beetje zelfde type ook. Ik zie hem wekelijks spelen.

#Tom Overtoom
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Satyr » 14-05-2018 07:48

Gustafson kan naar Utrecht.

Is het trouwens mogelijk om een speler eens niet te beoordelen op zijn club? Zo'n Novakovic kan makkelijk mee, maar omdat hij 'maar' bij Reading speelt, kan het nooit wat zijn? Even voor de duidelijkheid, Reading is jaarlijks 30 miljoen kwijt aan salaris en heeft een omzet 26,8 miljoen (ja, dan ga je de rode cijfers in). De Championship heeft zo'n 20 clubs die met de vingers in de neus van ons winnen.
Satyr
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 15-05-2018 00:51

Misschien al wat te oud, maar ik vond hem zeker aardig spelen afgelopen week: Mohamed Hamdaoui van Telstar. Buitenspeler/10, 11 goals gemaakt en technisch erg vaardig. Trapte twee geweldige vrije trappen erin in de dubbele ontmoeting met De Graafschap.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor tha boelie » 15-05-2018 08:41

Jay Roy Grot van Leeds United lijkt mij de ideale spits voor volgend seizoen, hoop dat hij bovenaan op het lijstje staat. Snel, sterk en heeft zelf een actie in huis, eigenlijk alles wat Reza niet heeft. Novakovich lijkt me een goede tweede.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2018 20:55

Kadioglu en Groenveld mogen bij NEC beiden weg.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 16-05-2018 23:38

BK2007 schreef:Kadioglu en Groenveld mogen bij NEC beiden weg.

Waar staat dat? Kan het zo niet vinden. Vooral Groeneveld is echt een speler die je hier naartoe zou moeten halen. Daar moeten we het van hebben.
Superfries1994
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten