Moderators: Beheerders, Fanmasters
Jazz schreef:Interessante keepers voor Heerenveen:
Isak Pettersson: Nog contract tot 31 december 2020. Spelend bij Norrkoping in de Allsvenskan. International van Zweden. Niet extreem lang (1.81) maar schijnt het goed te doen. Net 23 geworden, zit dus nog rek in.
https://www.transfermarkt.nl/isak-pette ... ler/296458
Jazz schreef:Interessante keepers voor Heerenveen:
Isak Pettersson: Nog contract tot 31 december 2020. Spelend bij Norrkoping in de Allsvenskan. International van Zweden. Niet extreem lang (1.81) maar schijnt het goed te doen. Net 23 geworden, zit dus nog rek in.
https://www.transfermarkt.nl/isak-pette ... ler/296458
Jazz schreef:Zijn er nog geruchten over mogelijke versterkingen? Met Mulder hebben we onze 1ste keeper.
zweed1 schreef:Tot nu toe kijken ze veels te weinig in de 2e en 3e bundeliga maar ook in de KKD. Scandinavië is teveel concurrentie nu.
Nou ja binnenkort in de voorbereiding tegen Osnabrück plaats 14 2e Bundesliga, die geven ons flinke klop. Ik noem verder geen namen want dat zoekt de scouting maar uit. Naar spelers uit de 2e Bundesliga spelen erg graag in de Eredivisie. Dat hebben Heracles en Willem2 net wat eerder ontdekt.
Otsje P schreef:Volgens de LC hoopt Heerenveen in de loop van de week een centrale verdediger te presenteren. Ik ben heel erg benieuwd waarmee Hamstra op de proppen komt. We hebben gezien wat een echt goede centrale verdediger kan doen voor een achterhoede. Wel goed om te merken dat ze dus duidelijk in een redelijk ver stadium van de onderhandelingen zitten en dat er nog geen namen gelekt zijn.
jeewee schreef:Otigba zat vanmiddag op het terras aan de Oude Koemarkt (instagram.com/otigba), zou dit hem zijn?
jeewee schreef:Otigba zat vanmiddag op het terras aan de Oude Koemarkt (instagram.com/otigba), zou dit hem zijn?
Hakansson schreef:Het is op het moment wel heel rustig rondom ons clubje,
weinig geruchten en dat terwijl er nog zeker 4 a 5 spelers bij moeten. Zou er dan echt helemaal geen geld meer zijn
andere clubs om ons heen zijn wel redelijk gewoon hun selecties aan het op peil brengen.
begin me toch lichtelijk zorgen te maken de competitie begint over een maand.
Feanfan 1 schreef:Het halen van een 2e keeper is nog het allermoeilijkste. Diegene weet dat ie reservekeeper wordt en niet tot nauwelijks zal spelen
Verder hoop ik dat Van Bergen verkocht wordt voor 4-5 miljoen. Ik vind dat zelf teveel, maar hij schijnt goed in de markt te liggen. Met dat geld en dat van Faik erbij en evt nog een miljoen voor Dumfries als die verkocht wordt, heb je wat miljoenen om te investeren. Ik zou Ejuke en Veerman nog een graag een jaar willen houden
Hakansson schreef:Summervile wil niet verlengen bij feyenoord, zou hij intressant zijn voor ons
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten