Moderators: Beheerders, Fanmasters
Kaz_SCH schreef:Het zou me niks verbazen als Hamstra probeert Larsson terug te halen en Ejuke zo snel mogelijk aan de hoogste bieder te verkopen. Je bent dan in één klap gered voor komend seizoen. Larsson heeft toevallig ook net 4 seizoenkaarten van de club gekocht omdat hij hoorde dat de club het zwaar had toen hij contact met de club had. Daar win je terecht meteen een stuk sympathie mee terug, die hij bij zijn vervelende afscheid verspeeld had. Ik zou het niet zo'n gek idee vinden in ieder geval.
hhage schreef:Geen Larsson svp. Zet dan v.d.Heide er neer, dan gaat zijn marktwaarde ook omhoog.
Kaz_SCH schreef:Larsson schijnt inmiddels alweer weg te zijn uit China, en het beviel hem voor geen meter. Misschien is het teveel wishful thinking inderdaad, maar wie weet. Je zou elkaar een jaartje uit de brand kunnen helpen.
Mackan68 schreef:
Dit is de situatie waarin Sam momenteel verkeert. 'Weg uit China en het beviel hem voor geen meter' is niet helemaal goed geformuleerd blijkt. Zolang Ejuke nog hier speelt (en hijzelf gaat er vanuit dat dat komend seizoen zo zal zijn) is er geen enkele reden om Larsson terug te halen. Er zijn wel andere posities waarop Hamstra zich voorlopig serieus moet concentreren lijkt me.
https://www.vi.nl/nieuws/larsson-duikt- ... -in-zweden
Kaz_SCH schreef:Maarten Stekelenburg wil dolgraag terug naar Nederland. Is al 37 maar zegt in jaren niet zo fit geweest te zijn. Zeg niet dat ik het een geweldig idee is, maar wie weet is het het gokje waard, met een jongere keeper ernaast.
Kaz_SCH schreef:Maarten Stekelenburg wil dolgraag terug naar Nederland. Is al 37 maar zegt in jaren niet zo fit geweest te zijn. Zeg niet dat ik het een geweldig idee is, maar wie weet is het het gokje waard, met een jongere keeper ernaast.
badfrisianboy schreef:Gezien onze financiële situatie moeten we kapitaal op het veld hebben staan. Jonge spelers goedkoop halen en later voor een goede prijs verkopen. Met teveel oude voetballers breng je het verdienmodel van de club om zeep, en dat kan het voortbestaan van de club ernstig in gevaar brengen.
Wat mij betreft halen we dus niet teveel oude spelers voor in de basis. Wat mij betreft is één van deze drie genoeg voor in de basis. Dan zou ik kiezen voor een Huntelaar. Mochten ze Stekelenburg halen dan graag als reservekeeper en Koopmans als eerste keeper.
Feanfan 1 schreef:Ik heb liever een ervaren keeper op goal dan een iemand tot 27 jaar. Een organisatie neerzetten en rust op de goal is zo belangrijk
En meestal verdien je ook niet zoveel aan een keeper. Met een ervaren keeper kan je een verdediger juist meer waard laten worden
Kaz_SCH schreef:Dat gaat Stekelenburg natuurlijk niet doen, en wij ook niet. Hij is te duur en te goed om 2e doelman bij ons te zijn. Hij wil spelen.
Kaz_SCH schreef:Dat gaat Stekelenburg natuurlijk niet doen, en wij ook niet. Hij is te duur en te goed om 2e doelman bij ons te zijn. Hij wil spelen.
Kaz_SCH schreef:Bij ons vertrekken Hahn (27), Bednarek (27), Hoegh (29), van Rhijn (28). Faik en Woudenberg zijn de enige spelers boven de 25. We waren al het jongste team van de Eredivisie, en het gemiddelde schiet straks nog met een paar jaar naar beneden. Éen ervaren speler erbij is lang niet genoeg. Daarnaast maken ervaren spelers je jonkies júist meer waard. Met o.a. Ejuke, Van Bergen, Veerman, Kongolo, Dresevic staat er nog voldoende kapitaal op het veld. Ejuke is uiteindelijk veel meer waard als er een spits staat die zijn assists afmaakt, en Ejuke is ook veel meer waard als je 6e wordt dan als je 14e wordt. Ervaring is een must, zonder ervaring laat je je talenten juist verzuipen.
Jazz schreef:
2de doelman? We hebben geen doelmannen onder contract staan, hij zou gewoon als eerste keep gaan ballen.
badfrisianboy schreef:
Ik weet niet of hij te duur is om tweede doelman te zijn. Ik weet niet wat zijn salariseisen zijn. Dat is een aanname van je, die je niet kunt bewijzen. Of hij te goed is kan ik ook niet beoordelen. Met een goed en eerlijk verhaal kun je soms spelers aantrekken waarvan je van te voren noout gedacht hadden dat ze zouden komen.
Kaz_SCH schreef:Ejuke is uiteindelijk veel meer waard als er een spits staat die zijn assists afmaakt, en Ejuke is ook veel meer waard als je 6e wordt dan als je 14e wordt. Ervaring is een must, zonder ervaring laat je je talenten juist verzuipen.
Frisian Viking schreef:Moet Ejuke wel eens een balletje af gaan leggen. Want Huntelaar gaat het niet pikken als hij die bal niet krijgt als ie er om vraagt.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten