Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

tha boelie schreef:In dien Dumfries vertrekt, weer een poging doen bij Linus Wahlqvist? Heeft nog een contract tot 31 dec 2018, dus zou niet heel duur moeten zijn.
Zou Ehizibue niet een stapje hogerop ambiëren? Is wel een beetje vergelijkbaar met Denzel. Heeft nog wel een contract voor 2 jaar bij PEC
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Zou Ehizibue niet een stapje hogerop ambiëren? Is wel een beetje vergelijkbaar met Denzel. Heeft nog wel een contract voor 2 jaar bij PEC
Dat zou een goede opvolger zijn, ongeveer hetzelfde type. Of hij een overstap ziet zitten vraag ik me wel af. Maar misschien komt hij voor AZ en de top drie net tekort.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Hidde Ter Avest heeft ook een aflopend contract, lijkt mij ook een talentvolle back. Als ik op transfermarkt.nl zie, hebben ook Mitchell Donald en Saymak een aflopend contract. Donald is 29 jaar en heeft de laatste jaren de nodige ervaring opgedaan. Fysiek sterke jonge, denk wel dat het een versterking voor ons kan zijn.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Voor de spitspositie: Joel Pohjanpalo van Leverkusen. 23 jaar en 28 interlands voor Finland.
Als groot talent naar Leverkusen verkast, tweetal keren verhuurd geweest (Fortuna Dusseldorf en VfR Aalen). Contract tot 2019 en lijkt in de pikorde de 4e spits na Alaria, Volland en Kiessling. Ziet er niet naar uit, dat hij nog doorbreekt bij Leverkusen en zou mogelijk verkocht kunnen worden komende zomer.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Muck schreef:Voor de spitspositie: Joel Pohjanpalo van Leverkusen. 23 jaar en 28 interlands voor Finland.
Als groot talent naar Leverkusen verkast, tweetal keren verhuurd geweest (Fortuna Dusseldorf en VfR Aalen). Contract tot 2019 en lijkt in de pikorde de 4e spits na Alaria, Volland en Kiessling. Ziet er niet naar uit, dat hij nog doorbreekt bij Leverkusen en zou mogelijk verkocht kunnen worden komende zomer.
Ben niet erg onder de indruk van zijn statistieken. Speelt nog maar amper en heeft ook nog eens een serieus lijkende enkelblessure. Ik zou vol gaan voor de transfervrije Manuel Winzheimer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Volgens transfermarkt gaat die Duitser naar HSV: https://www.transfermarkt.nl/manuel-win ... ler/296429
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Volgens www.hsv.de ook. Eeuwig zonde. Had hier zijn eerste profcontract kunnen zijn. Een 2-benige spits met zijn statistieken, je kunt er alleen van dromen. Bij ons dromen ze misschien wel over Reza en een slecht WK voor hem. :( Want voor nu nam hij afscheid....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

tha boelie schreef:Hidde Ter Avest heeft ook een aflopend contract, lijkt mij ook een talentvolle back. Als ik op transfermarkt.nl zie, hebben ook Mitchell Donald en Saymak een aflopend contract. Donald is 29 jaar en heeft de laatste jaren de nodige ervaring opgedaan. Fysiek sterke jonge, denk wel dat het een versterking voor ons kan zijn.
Hidde ter Avest vind ik een goede suggestie. Jong en talentvol en ongetwijfeld lekker goedkoop.
nou nou
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Gelet op de uitslag van Emmen-NEC kunnen we wel gaan shoppen in Nijmegen. Daar lopen sowieso drie interessante spelers rond: Groeneveld, Kadioglu en Breinburg.

Ter Avest twijfel ik over: vooral tegenhouder en voetballend matig. Ook niet echt beter geworden na zijn debuut op zeer jonge leeftijd.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Groeneveld mag van mij nog wel. Kadioglu is een hele goede voetballer, maar net als Gustafsson van Roda een beetje hoe de wind waait. Als het goed gaat scoort hij een 8, als het team niet draait, zijn ze de eerste die door de ondergrens zakken
Breinburg hoeft van mij niet, das ook een van-alles-net-niet speler
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Uiteraard afhankelijk van de spelers die verkocht worden of waarmee de club niet gaat verlengen, zou dit mijn lijst zijn:

Lv
Assaidi -
Groeneveld -

Sp:
Cassiera
Novakovich
Lammers
Sierhuis
Ohi Omoijuanfo

RV
Kuwas -
L. Semedo -
Van Crooy -

AM
Maher - transfervrij
Saymak - transfervrij
Gustafsson -
Sinkgraven -
Kadioglu -
F. Jenssen -
Schöne -

LM
Leemans -
Sinkgraven -

RM
Schöne -
Monteiro -
Joey Veerman -

LB
De Wijs -

CB
De Wijs -
Mattheij -
Veendorp -
Leon Bergsma -

Rb
Van Rhijn -
Ehizibue -
Ter Avest - transfervrij
Van Anholt - transfervrij

K:
Unnerstal - transfervrij
Rody de Boer -




Voor de linksvoor positie is Groenveld mijn eerste keus, een speler die nog veel beter kan en veel kan opleveren. Echter, Is een constante speler als Assaidi in je team een absolute aanwinst. Mihijlovic kan dan vaak de laatste 20 minuten invallen en Assaidi mist ook nog wel eens een wedstrijd.

Voor de spits zie ik graag een snelle speler die diepgang heeft als Cassiera of Ohi en anders iiemand als Lammers die ala Uth juist goed in de combinatie is.

Voor de rechtsvoor verwacht ik volgend jaar meer van Rojas en is de goedkopere Semedo een ideale speler die de concurrentie kan aangaan.

Maher is transfervrij, heeft ervaring, zeer creatief en zou de ideale aanvallende middenvelder zijn. Tenzij een Schöne te horen krijgt dat hij nie meer in de plannen voorkomt. Die zou met al zijn kwaliteiten het hele elftal beter maken.

Leemans heeft zich dit seizoen bewezen en heeft met zijn vrije trap een extra wapen. Een ideale speler die Kobayashi kan vervangen. Bovendien is het maar afwachten hoe Schaars terugkomt. Sinkgraven is een droomkandidaat, maar niet haalbaar.

Voor de rechtsmid zie ik graag een goedkoper alternatief ala Joey Veerman, die met Bruijn en Thorsvy of met Leemans de concurrentie kan aangaan. Mocht Thorsby vertrekken dan zou Monteiro de perfecte basisspeler zijn!

Ik ga er in ieder geval vanuit dat Dumfries vertekt en zou daarvoor de Wijs en Van Rhijn terughalen. Spelers met snelheid, duelkracht en ervaring. Mocht de Wijs te duur zijn, dan zou ik gaan voor Leon Bergsma of Veendorp.

Unnerstal is transfevrij en mogelijk zelfs beter dan Hahn. Halen!! Anders Rody de Boer halen, genoeg perspectief hier!
In de basis:

Assaidi———-——-Lammers————Rojas

————-———-Maher/Schöne——

Leemans/Sinkgraven——Thorsby/Bruijn


Pieri—-De Wijs——-Hoegh——van Rhijn

——————-Unnerstal/Hahn——-
Laatst gewijzigd door Rick op 12-05-2018 15:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik mis Rotariu. Daar waren we mee bezig was het gerucht. Evenals Maher (wel op het lijstje).
Samen maken we de club sterk.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Geen Assaidi aub,kon bij Twente ook geen potten breken,vaak geblesseerd en als die wel meedeed liep hij alleen maar met de bal totdat hij zich vast liep en dan pas een medespeler zocht.Ter Avest vonden de Twentesupporters 1 van de slechtste spelers bij hun.Wat moeten wij met een voetballer die 1 van de mindere is bij een degradant.
Ik zie het liefst dat ze jonge talentvolle voetballers uit de eerste divisie halen,en die dan met 2 jaar de vervolgstap maken en Heerenveen er een dikke winst op maakt,zoals Groeneveld,Veerman,Kadioglu.Zulke spelers als Lammers en Sierhuis zou ik alleen doen als je ze kan kopen,huren van de top 3 is geen optie,je verdiend er zelf niets aan en je maakt hun alleen maar beter.
Laatst gewijzigd door hhage op 13-05-2018 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

kijk nu graafschap-telstar.
Graafschap zit niets bij.
Telstar wel Keeper de Boer, novakovic wel aardig maar ook mohamed Hamdaoui redelijk.
Rest is niks, graafschap is puur lange ballen , domme kracht en opportunisme.
Wij zijn Heerenveen.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Er vanuit gaande dat Veerman, Reza, Yuki, Dumfries en Zeneli gaan vertrekken is er echt werk aan de winkel! Novakovic van Telstar vind ik een aardige spits, eens polsen of City daar vanaf wil. Kadioglu van NEC zit daar tegenwoordig zelfs op de bank, maar zal het voetballen toch niet verleerd zijn? Een betrouwbare keeper en rechtsback gaat lastiger worden denk ik. En iemand die op het middenveld de lijntjes uit kan zetten.
Ik verwacht dat vanuit de jeugd in ieder geval Frederiksen en vd Heide in de voorbereiding een kans krijgen. Vd Heide lijkt me nog wat te jong, maar Frederiksen heeft enorm veel potentie, heerlijke voetballer!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Jelmer1981 schreef:Er vanuit gaande dat Veerman, Reza, Yuki, Dumfries en Zeneli gaan vertrekken is er echt werk aan de winkel! Novakovic van Telstar vind ik een aardige spits, eens polsen of City daar vanaf wil. Kadioglu van NEC zit daar tegenwoordig zelfs op de bank, maar zal het voetballen toch niet verleerd zijn? Een betrouwbare keeper en rechtsback gaat lastiger worden denk ik. En iemand die op het middenveld de lijntjes uit kan zetten.
Ik verwacht dat vanuit de jeugd in ieder geval Frederiksen en vd Heide in de voorbereiding een kans krijgen. Vd Heide lijkt me nog wat te jong, maar Frederiksen heeft enorm veel potentie, heerlijke voetballer!
City??? Reading bedoel je zeker...
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Tom Overtoom van Almere is wel een leuke voetballer.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Thinkman schreef:Tom Overtoom van Almere is wel een leuke voetballer.
Mee eens! Zou een waardige opvolger zijn van Schaars.
Beetje zelfde type ook. Ik zie hem wekelijks spelen.

#Tom Overtoom
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Gustafson kan naar Utrecht.

Is het trouwens mogelijk om een speler eens niet te beoordelen op zijn club? Zo'n Novakovic kan makkelijk mee, maar omdat hij 'maar' bij Reading speelt, kan het nooit wat zijn? Even voor de duidelijkheid, Reading is jaarlijks 30 miljoen kwijt aan salaris en heeft een omzet 26,8 miljoen (ja, dan ga je de rode cijfers in). De Championship heeft zo'n 20 clubs die met de vingers in de neus van ons winnen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Misschien al wat te oud, maar ik vond hem zeker aardig spelen afgelopen week: Mohamed Hamdaoui van Telstar. Buitenspeler/10, 11 goals gemaakt en technisch erg vaardig. Trapte twee geweldige vrije trappen erin in de dubbele ontmoeting met De Graafschap.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Jay Roy Grot van Leeds United lijkt mij de ideale spits voor volgend seizoen, hoop dat hij bovenaan op het lijstje staat. Snel, sterk en heeft zelf een actie in huis, eigenlijk alles wat Reza niet heeft. Novakovich lijkt me een goede tweede.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Kadioglu en Groenveld mogen bij NEC beiden weg.
Samen maken we de club sterk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

BK2007 schreef:Kadioglu en Groenveld mogen bij NEC beiden weg.
Waar staat dat? Kan het zo niet vinden. Vooral Groeneveld is echt een speler die je hier naartoe zou moeten halen. Daar moeten we het van hebben.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

NEC forum.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

AZ wil Groeneveld halen als opvolger van Jahanbaksch volgens diverse media.
Als dit echt zo is, denk ik dat wij geen enkele kans maken.
Toch hoop ik dat men er in ieder geval al mee bezig is.
Zeg maar niks!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Een spits en een (reserve)keeper zijn prioriteit. Zou Robin Ruiter wel weer naar Nederland willen ? Hij is nu twee keer gedegradeerd met Sunderland en ik weet niet of hij wel in League One wil spelen of hoe goed hij er op staat bij andere clubs. Qua salaris zal hij zelfs op dat niveau denk ik nog wel hoger zitten dan wat hij bij Heerenveen kan verdienen
Denk niet dat we een volledig seizoen op Hahn kunnen vertrouwenr
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik maak me een beetje zorgen dat de club de afwezigheid van Schaars intern wil proberen op te lossen. Door wie dan? Bruijn is een leuke voetballer, maar dan lever je enorm in op ervaring en leiderschap. Yuki is te week in de duels, geen leiderstype en vertrekt bovendien waarschijnlijk. Thorsby is domweg te slecht in de passing voor zo'n sleutelpositie.

Sowieso een rare opmerking; Hamstra zou inmiddels toch wel moeten weten wat zijn spelers kunnen? Ik krijg een flashback naar Hans Vonk, die een halve zomer Veerman, Huser (wie?) en Van Amersfoort ging proberen en vervolgens met Te Vrede op de proppen kwam.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

PSV heeft al een bod geplaatst op Dumfries, denk dat die transfer uiteindelijk wel rond zal komen.
Even een paar namen op een rijtje

- Floranus (Hamstra was aanwezig bij Emmen - Sparta)
- Wahlqvist
- Zeefuik
- Hidde ter Avest
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

AllardP schreef:Ik maak me een beetje zorgen dat de club de afwezigheid van Schaars intern wil proberen op te lossen. Door wie dan? Bruijn is een leuke voetballer, maar dan lever je enorm in op ervaring en leiderschap. Yuki is te week in de duels, geen leiderstype en vertrekt bovendien waarschijnlijk. Thorsby is domweg te slecht in de passing voor zo'n sleutelpositie.

Sowieso een rare opmerking; Hamstra zou inmiddels toch wel moeten weten wat zijn spelers kunnen? Ik krijg een flashback naar Hans Vonk, die een halve zomer Veerman, Huser (wie?) en Van Amersfoort ging proberen en vervolgens met Te Vrede op de proppen kwam.
Mitchell Donald (aflcontr. 29 jaar)
Lukas Vacha (idem) en heeft meer dan 200 wedstrijden voor Tsjechische clubs gespeeld, hoofdzakelijk bij Sparta Praag. Ook 8 interlands.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Van Rhijn of Ehizibue van Zwolle. Als die niet haalbaar zijn, dan is een Floranus of Ter Avest een optie. Die Ter avest is echter zo traag en was afgelopen 1/2 jaar echt niet best. Grote kans dat een speler als Hoegh daardoor kwetsbaar gaat worden. Die heeft snelheid naast zich nodig. Verder zou de Wijs een welkome versterking zijn, maar het salarisbudget raakt dan wel aardig vol. Een leon Bergsma zou zich hier ook mooi kunnen ontwikkelen.

Rody de Boer absolute favoriet als 1ste of 2de keeper!

Op het middenveld mis je Schaars en Yuki kan zomaar einde van de transferperiode nog verkocht worden. De club is goed gek als ze daar niet 1 hele beste (eigenlijk 2) middenvelder(s) versterking halen. Maher,sinkgraven, kadioglue, schone, Leemans, Monteiro en Joey Veerman. Doe hier wat mee! Het middenveld miste al scorend vermogen en creativiteit en zonder schaars al helemaal. Schöne zou echt geweldig zijn!

Voorin graag Assaidi zien als je Zeneli verkoopt. Wel zou ik Semedo of Groeneveld alvast halen als vervanger van Odegaard en concurrent Rojas. Het liefst een spits ala Uth en denk dat Lammers in die schets het beste past.
Plaats reactie