Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Jazz schreef:
Ik kan nergens uit de video opmaken dat Eisenga suggereert dat ze nu pas aan het zoeken zijn. Ik ben het dan ook niet eens met jouw mening dat het niet sterk gecommuniceerd is. De club en de slimme supporter weten heus wel wat de club nodig heeft. Het is geen rocket science dat als je vaste LB weggaat, dat je dan een goede vervanger moet hebben.
Het gaat me om dit soort uitspraken; "Daar zijn we hard naar op zoek. We zoeken naar jongens die in het team passen" en "Maar je moet eerst kijken wat er in het plaatje past" en "Hij is daar met zijn team en scouts naar aan het kijken".

Het geeft de indruk da ze nu pas wakker schrikken, terwijl je al sinds de winterstop weet wie er vertrekken. Ik vind dat (ook kijkend naar de seizoenskaart verkoop) niet sterk overkomen.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Volgens de media hebben diverse clubs geïnformeerd bij Sporting Portugal om Douglas Texeira over te nemen. Zal wel veel te duur voor Heerenveen zijn, maar is wel het type bikkel dat we nodig hebben.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/74 ... glas-.html
Maarten de Jong, de kalkvreter!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Pelle Clement van Ajax heeft nog een 1 jarig contract. Kan op meerdere posities uit de voeten voorin, lijkt me een leuke opvolger voor Slagveer. Zal bij Ajax het niet gaan redden denk ik maar zou hier wel tot bloei kunnen komen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef:
Ik kan nergens uit de video opmaken dat Eisenga suggereert dat ze nu pas aan het zoeken zijn. Ik ben het dan ook niet eens met jouw mening dat het niet sterk gecommuniceerd is. De club en de slimme supporter weten heus wel wat de club nodig heeft. Het is geen rocket science dat als je vaste LB weggaat, dat je dan een goede vervanger moet hebben.
Als ze nog 'druk op zoek' zijn dan hebben ze of nog geen geschikte kandidaat gevonden. Of ze hebben dat wel maar willen geen slapende honden wakker maken. Of ze 'kopen' tijd om het toneelstukje goed ten uitvoer te brengen. Als je al een half jaar weet dat je keeper vertrekt had je dus al lang met kandidaten kunnen praten. Of zelfs rondkomen zonder het naar buiten te brengen. Maar misschien is dat ook wel zo maar wordt dat vakkundig stil gehouden. Roda heeft van Heerenveen nog geen bod ontvangen op van Leer. Terwijl we mochten geloven dat het allemaal al zowat rond was toen Roda nog volop in de PO zat. Van van Leer zelf hoor je na het veiligstellen van eredivisievoetbal door Roda ineens ook niets meer. Utrecht schijnt ook voor hem op de markt te zijn. Gezien het feit dat ze daar wel doorpakken en zeer waarschijnlijk Ruiter kwijt gaan raken is dat voor ons slecht nieuws. En het zou me dan ook totaal niet verbazen dat onze nieuwe keeper 'gewoon' de transfervrije Lamprou wordt. Met een fantasie verdediging voor zich. Ze wekken nu in ieder geval de indruk dat hij niet kandidaat nummer 1 is. Voor wie het graag wil geloven... Hij wil graag. Streppel kent hem en schijnt hem te willen. Streppel bepaalde ook de komst van de keeperstrainer. Een optelsom.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Saman Ghoddos. 18 wedstrijden in de spits, 10 goals en 7 assists. Speelt wel aardig op het eerste niveau van Zweden. Hier zit nog wel rek in, plus, hij kan naast Reza staan (beide Iranees). 23 jaar maar hij heeft de Zweedse nationaliteit dus geen hoge "buiten-EU" taferelen.

https://www.transfermarkt.nl/saman-ghod ... ler/204294
Heerenveen fan in Leiden
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

In het kader van naamdropping nieuwe assistent: Gerard de Nooijer.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Ik hoop dat het geen vreemdelingen legioen wordt net als bij Roda.
Dumfries, Woudenberg, Van Leer zijn, wanneer haalbaar, prima spelers voor Heerenveen.
Centraal zie ik niet 1,2 Zou ik niet een speler weten uit de nederlandse competitie. Misschien Dumic.

Voor de back up/concurrentie achterin zie ik graag Menno Koch van jong Psv komen.
Middenveld versterken met Monteiro van Cambuur.
Gustav Engval er voorin bij.
Op de Nederlandse velden zie ik voor de vleugels geen haalbare opties.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

du longhi schreef: Op de Nederlandse velden zie ik voor de vleugels geen haalbare opties.
Ik wel Boetius, Ahhanch, Cantepeel..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Pff.. Ebiede, dat zijn toch geen versterkingen...
Die Ahanach is zelfs al 22 of zo. Dat is toch geen talent meer.
Voor de vleugel moet je jongere talenten van een jaar of 18 of 19 aantrekken en verder opleiden.
Zo hebben we dat altijd gedaan. De kunst is het voor de scouting om weer zulke pareltjes te vinden en dat zal ook wel weer gebeuren let maar op.
Ze komen heus weer met een stuk of 3 spelers waar we hier nog nooit van hem gehoord.
Overigens ook al weer een tijdje geleden dat we wat Roemeense spelers hebben gehad, daar mag ook wel weer eens wat vandaan komen.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Boetius is een gevestigde naam, mag van mij komen evenals Biseswar of Emnes. Deze jongens staat er meteen, kennen de competitie en zijn ervaren. Zullen zeker een aanwinst zijn.

Cantepeel is 20 jaar en Ahannach pas 21, lijkt me geen enkel probleem, Assaidi was 21 toen hij hier kwam en zo oud waren Larson en Zeneli ook toen ze hier kwamen..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Boëtius en Biseswar zijn lekker aan het cashen, die komen niet naar Heerenveen. Dat soort jongens spelen voor de centen, niet voor het spelletje.
Kuipers van Excelsior is wel een leuke back.
Henk Dijkhuizen was een talent bij Sparta, maar lang geblesseerd bij Roda.
Dumic is een goede optie.
Vito van Crooy en Ahannach op de vleugels.
Van Leer of Lamprou op goal en een middenvelder er bij die kan scoren (Rauno Sappinen -- FC Flora Tallinn) en dan heb je weer een behoorlijk elftal
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Sjoerdbokje schreef:Boëtius en Biseswar zijn lekker aan het cashen, die komen niet naar Heerenveen. Dat soort jongens spelen voor de centen, niet voor het spelletje.
Kuipers van Excelsior is wel een leuke back.
Henk Dijkhuizen was een talent bij Sparta, maar lang geblesseerd bij Roda.
Dumic is een goede optie.
Vito van Crooy en Ahannach op de vleugels.
Van Leer of Lamprou op goal en een middenvelder er bij die kan scoren (Rauno Sappinen -- FC Flora Tallinn) en dan heb je weer een behoorlijk elftal
Estlandse competitie is van het niveau hoofdklasse :huh: dus doe maar geen speler daar vandaan.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Goed Hamstra, als we feanonline en VI mogen geloven kunnen we eindelijk eens een keer juichen als supporters zijnde (1ste versterking in aantocht?)

Ik ben iniedergeval razend benieuwd en ik hoop op 1 van deze spelers.

Rechtsback met stip op 1--> Linus wahlquist (19) van Norkopping heeft nog een 1 jarig contract en is een fantastisch talent, heeft meer dan 100 wedstrijden achter zijn naam staan in Zweden en dat op die leeftijd.

2--> Tomasz Kędziora(Lech Poznan) Polen, spelers met erg veel potentie en heeft de juiste winnaars mentaliteit i.t.t onze softies.
1 jarig contract nog maar!

3--> Todd Kane (ex Nec) goeie speler.

Linksback:

Adam lunqvist of Alexander Gersbach, vooral die laatste is een erg talentvolle speler waar veel rek nog in zit! https://www.youtube.com/watch?v=NmJE8YYYCr8
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1374
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Sjoerdbokje schreef:Boëtius en Biseswar zijn lekker aan het cashen, die komen niet naar Heerenveen. Dat soort jongens spelen voor de centen, niet voor het spelletje.
Kuipers van Excelsior is wel een leuke back.
Henk Dijkhuizen was een talent bij Sparta, maar lang geblesseerd bij Roda.
Dumic is een goede optie.
Vito van Crooy en Ahannach op de vleugels.
Van Leer of Lamprou op goal en een middenvelder er bij die kan scoren (Rauno Sappinen -- FC Flora Tallinn) en dan heb je weer een behoorlijk elftal
Ben vorig jaar toevallig tijdens een teamuitje bij een wedstrijd van Flora tegen Levadia Tallinn geweest, de Estse klassieker. Dat ging echt he-le-maal nergens over. De andere namen die je noemt kan ik me een stuk beter in vinden!
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Is Lucas Andersen als vervanger van Larsson niet iets. Bij Ajax is het niet gelukt maar kwaliteiten en scorend vermogen heeft hij zeker.
Mag Ajax hem over twee jaar weer overnemen voor 10 miljoen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

du longhi schreef:Is Lucas Andersen als vervanger van Larsson niet iets. Bij Ajax is het niet gelukt maar kwaliteiten en scorend vermogen heeft hij zeker.
Mag Ajax hem over twee jaar weer overnemen voor 10 miljoen.
Lucas Andersen heeft een contract bij Grasshoppers tot 2020, dus er zal een aardige transfersom betaald moeten worden. Wij zullen uit een andere vijver moeten vissen denk ik.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

ThiagoAlcantara schreef:Goed Hamstra, als we feanonline en VI mogen geloven kunnen we eindelijk eens een keer juichen als supporters zijnde (1ste versterking in aantocht?)

Ik ben iniedergeval razend benieuwd en ik hoop op 1 van deze spelers.

Rechtsback met stip op 1--> Linus wahlquist (19) van Norkopping heeft nog een 1 jarig contract en is een fantastisch talent, heeft meer dan 100 wedstrijden achter zijn naam staan in Zweden en dat op die leeftijd.

2--> Tomasz Kędziora(Lech Poznan) Polen, spelers met erg veel potentie en heeft de juiste winnaars mentaliteit i.t.t onze softies.
1 jarig contract nog maar!

3--> Todd Kane (ex Nec) goeie speler.

Linksback:

Adam lunqvist of Alexander Gersbach, vooral die laatste is een erg talentvolle speler waar veel rek nog in zit! https://www.youtube.com/watch?v=NmJE8YYYCr8
Eens met dit lijstje. Had ook al iets uitgezocht. Ik hoop ook op Wahlqvist en Lundqvist.

Andere opties (transfervrij en mogelijk haalbaar) zijn Marko Petkovic van Rode Ster Belgrado en Joel Untersee van Juventus. (al sinds 2014 elk jaar verhuurd.)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Keeper van Luxemburg is wel interessant om als tweede keeper te halen, zit ook nog wel rek in.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Boeiend Ebiede! Een tweede keeper...
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef:Keeper van Luxemburg is wel interessant om als tweede keeper te halen, zit ook nog wel rek in.
Al een paar pilsjes op Ebiede? Kom op man...
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ebiede schreef:Keeper van Luxemburg is wel interessant om als tweede keeper te halen, zit ook nog wel rek in.
Die geeft les van maandag tot vrijdag, dat is lastig op de training en met doordeweekse wedstrijden. :roll:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Sjoerdbokje schreef: Kuipers van Excelsior is wel een leuke back.
Excelsior laat hem transfervrij gaan...

'Voorts krijgen Filip Kurto, Henrico Drost, Elso Brito - tekende al bij Telstar -, Cedric Badjeck en Bas Kuipers geen nieuw contract en keren de huurlingen Arghus, Warner Hahn, Jordy de Wijs en Danilo Pantic terug naar hun clubs'
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Is Douglas, de oud centrum verdediger van Twente geen optie? Was toen erg sterk vond ik en inmiddels aardig ervaren.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

HVNFL schreef:Is Douglas, de oud centrum verdediger van Twente geen optie? Was toen erg sterk vond ik en inmiddels aardig ervaren.
En verdiend inmiddels al jaren miljoenen in Rusland. Die komt echt niet naar Heerenveen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hij zal bovendien Heerenveen vooral herinneren van die verloren bekerfinale.... :lol:
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Otsje P schreef: En verdiend inmiddels al jaren miljoenen in Rusland. Die komt echt niet naar Heerenveen.
Dan had ik zijn naam niet genoemd op het forum. Hij speelt al 2 jaar niet meer in Rusland. Dit jaar heeft hij in Portugal bij de ploeg van Dost amper gespeeld.

Hij schijnt momenteel met Utrecht in onderhandeling te zijn. Dan lijkt het me toch wel dat er iets mogelijk zou kunnen zijn.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

HVNFL schreef: Dan had ik zijn naam niet genoemd op het forum. Hij speelt al 2 jaar niet meer in Rusland. Dit jaar heeft hij in Portugal bij de ploeg van Dost amper gespeeld.

Hij schijnt momenteel met Utrecht in onderhandeling te zijn. Dan lijkt het me toch wel dat er iets mogelijk zou kunnen zijn.
Ok, dat had ik dan echt even gemist.

Dan zou het misschien een mogelijkheid zijn. Heeft een Nederlands paspoort voor zover ik weet.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Linksback Dave Bulthuis is ook transfervrij, lijkt mij ook een goede optie.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

HVNFL schreef:Linksback Dave Bulthuis is ook transfervrij, lijkt mij ook een goede optie.
Zeker goede optie, echter schijnen ook Utrecht en Twente met hem bezig te zijn. Waarbij vooral Utrecht wel iets meer te bieden heeft volgens mij ( o.a. Europees )
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Als Utrecht zo doorgaat hebben die aan het eind van de transferperiode straks 5 volledige elftallen staan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Plaats reactie