Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik weet dat de deadline nog niet is gepasseerd, echter Hamstra beloofde ons eind december dat er ruimte was voor aankopen. Tot op heden hebben we alleen Bulthuis binnen. Zou er nog wat bij komen (spits) of zijn we weer blij gemaakt met een dode mus.
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Moet ook geld zijn om Streppel evt te ontslaan
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ebiede schreef:Ik weet dat de deadline nog niet is gepasseerd, echter Hamstra beloofde ons eind december dat er ruimte was voor aankopen. Tot op heden hebben we alleen Bulthuis binnen. Zou er nog wat bij komen (spits) of zijn we weer blij gemaakt met een dode mus.
Volgens mij is dit volgens afspraak. Er was wat geld voor een speler. Bulthuis. Warner moest vervangen worden wat Hansen geworden is. Mochten er een of meer spelers verkocht worden dan zal er gehandeld worden. Wordt komende zomer nog wat. Veerman en Reza transfervrij weg. Yuki, Zeneli zullen indien ze niet bijtekenen (waar ik vanuit ga) verkocht moeten worden. Na een matig seizoen en tegenvallende eindkwalificatie zal er voor hen niet de hoofdprijs betaald worden. Of nog sterker, het is afwachten hoe groot de interesse van clubs zal zijn. En volgens mij zijn er nog wel wat spelers die bijna of helemaal uit contract lopen. Als er geen grote transfersommen binnenkomen kan het nog wel eens spannend worden. Als de lijn zich doorzet minder verkocht seizoenkaarten, weinig transferinkomsten, nog rodere cijfers.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Mackan, je bent echt véél te negatief over de financiën van de club. We hebben ondanks het kleine verlies van vorig jaar nog een eigen vermogen van 20 miljoen euro en een solvabiliteit van 77%. We hebben na het sluiten van het boekjaar nog zo'n 12,5 miljoen binnen gekregen aan transferinkomsten (St. Juste, Larsson, Van Aken en Johnsen), wat ruim meer is dan het totaal aan uitstaande schulden (5,6 miljoen). Grote kans dus dat we aan het eind van dit boekjaar volkomen schuldenvrij zijn. Een bizar contrast met clubs als Zwolle, Utrecht en Twente.

Financieel is de club dus kerngezond. Té gezond als je het mij vraagt, want sportief gezien blijft het sappelen. Op de langere termijn moeten we ervoor zorgen dat toeschouwers en sponsoren betrokken blijven en daarvoor heb je goede resultaten nodig. Hoog tijd dus om te investeren in de selectie en door te selecteren.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Jullie hebben beide gelijk. sc Heerenveen staat er verhoudingsgewijs niet eens zo slecht voor, maar door gebrek aan ambitie verliezen mensen hun interesse, leveren de betere spelers niet meer de hoofdprijs op vanwege lage(re) klasseringen, door slechtere spelers in de selectie waarmee ze samen moeten spelen. Nivellering als beleidsmodel. Mijn interesse zijn ze hierdoor al lang kwijt. Wie volgt?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat een onzin hier weer. Streppel haalt lang niet het maximale eruit momenteel. Met een betere trainer zoals Gert-Jan Verbeek staan we er meteen beter op. Zowel fysiek als mentaal. Want deze twee aspecten beheerst Streppel voor geen meter.
Waardeloos dat het bestuur deze trainers omzetting niet had doorgevoerd toen het nog kon. Nu is het te laat.

Ook onze spelers zijn tientallen miljoenen waard. Een groot talent als Pieri of Zeneli en coming man Pelle van Amersfoort.
Ook Dumfries staat hoog op allerlei lijstjes van grote clubs hoor. Daar hoeven we niet over in te zitten.

Hadden we maar een betere trainer :roll: .
Samen maken we de club sterk.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Crash schreef:Jullie hebben beide gelijk. sc Heerenveen staat er verhoudingsgewijs niet eens zo slecht voor, maar door gebrek aan ambitie verliezen mensen hun interesse, leveren de betere spelers niet meer de hoofdprijs op vanwege lage(re) klasseringen, door slechtere spelers in de selectie waarmee ze samen moeten spelen. Nivellering als beleidsmodel. Mijn interesse zijn ze hierdoor al lang kwijt. Wie volgt?
Zo ver is het nog niet, Crash. Dat bewijst de afgelopen transferperiode. En van de huidige selectie zijn er ook nog wel enkelen te noemen die aardig wat kunnen opleveren, zoals BK opmerkt. Neemt niet weg dat het met een andere trainer (en een evenwichtiger selectie) natuurlijk nog veel beter kan. Probleem is echter dat de club het allemaal wel best lijkt te vinden en geen moeite doet om aansluiting te vinden bij de subtop.

Ik maak me in het bijzonder zorgen over de kapitaalsvernietiging die zich nu voltrekt met Rojas en Mihajlovic. Is er wel voldoende afstemming tussen TD en trainer? Ook vind ik het bedrijfseconomisch dom dat we voor onze meest lucratieve positie (spits) twee figuren hebben die nauwelijks transferwaarde vertegenwoordigen. Tot slot ben ik van mening dat we geen spelers meer moeten huren - zelfs geen toptalenten als Ödegaard - voor posities waar we meer dan genoeg eigen talent hebben.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

AllardP schreef: Ik maak me in het bijzonder zorgen over de kapitaalsvernietiging die zich nu voltrekt met Rojas en Mihajlovic. Is er wel voldoende afstemming tussen TD en trainer? Ook vind ik het bedrijfseconomisch dom dat we voor onze meest lucratieve positie (spits) twee figuren hebben die nauwelijks transferwaarde vertegenwoordigen. Tot slot ben ik van mening dat we geen spelers meer moeten huren - zelfs geen toptalenten als Ödegaard - voor posities waar we meer dan genoeg eigen talent hebben.
Ik maak me niet veel zorgen over 'kapitaalsvernietiging' m.b.t. Mihajlovic. Bij het aantrekken van deze jongen is ook duidelijk met hem en zijn zaakwaarnemer besproken dat hij een zgn. coming man is en dat hij eerst de tijd zou krijgen in de Beloften. Dat Mihajlovic mede door het vertrek van Johnson en blessures van onze vleugelspelers eerder en vaker zijn wedstrijden in het eerste heeft gespeeld is wat dat betreft juist een plus. Deze jongen komt er wel en hoeft er op dit moment ook nog niet zo nodig te staan.
Wat betreft Rojas deel ik je mening. In Duitsland is hij geflopt en het lijkt alsof Streppel ook niet genoeg vertrouwen in hem heeft in Rojas als basisspeler. Wat dat betreft is het ook een moeilijke keuze om Vlap en Pelle voor de club te behouden (die je dus af en toe speeltijd moet geven) en Odegaard verplicht op te stellen gezien z'n kwaliteiten. En dus blijft in de Streppeltactiek de linksbuiten positie over voor Rojas, welke positie hem niet ligt. De vraag die al langer op dit forum doorsijpelt blijft dan ook wederom staan en betreft de keuze voor Odegaard op de rechtsbuiten wat indirect kapitaalvernietiging kan zijn betreffende de waarde van Rojas.
Daarnaast lijkt Odegaard geen voldoende schotkracht te hebben die van doorslaggevend succes is op een vleugelpositie. Derhalve zou hij veel buiten tot z'n recht komen op de '10'. Jammer genoeg valt Odegaard mij tegen en zal hij ook de clubleiding enigszins zijn tegengevallen. Aan de andere kant heeft zijn komst de club commercieel en ook qua aantrekkingskracht voor sponsoren en nieuwe spelers weer op de kaart gezet. Ik denk dat dergelijke factoren de komst van een buitenkans als Odegaard rechtvaardigen. Vlap en Pelle hebben op dit moment bij lange na niet het niveau van Odegaard en het is ook maar de vraag of ze bij andere Eredivisieclubs in de basis hadden gestaan vanaf de zomer van 2017.
Wat betreft de spitspositie zijn we verwend geraakt met de spitsen die in het verleden hier furore hebben gemaakt. Tegenwoordig blijkt het steeds moeilijker te zijn om een talentvolle spits aan te trekken die met een enorme meerwaarde kan worden doorverkocht na een aantal seizoenen. Wat dat betreft vind ik het geen rare stap van de club om iemand als Reza aan te trekken (ligt goed in de groep, leidersrol, ervaring) om zo de scouting en de club de tijd te geven om een nieuwe talentvolle spits te vinden cq aan te trekken. In dat kader deel ik Allards mening ook dat het nu wel lang duurt en de club nog geen nieuwe spits heeft gevonden: Is er dan zoveel vertrouwen in Veerman of ziet de club het helemaal zitten in Hornkamp (die eigenlijk niet eens bij het eerste zit). Ik kan me dat niet voorstellen. Ik kan me alleen voorstellen dat de club ervan uitgaat dat Reza na dit seizoen vertrekt, en dat Veerman wordt verkocht (ik zie in hem geen typische Heerenveen spits zolang hij zich niet significant ontwikkelt op korte termijn) en dus heeft de club al een nieuwe spits op het oog die na dit seizoen wordt aangetrokken? Voor alsnog is Reza een relatief goedkope tussenoplossing geweest en kan Veerman met meerwaarde worden verkocht. Je mag na dit seizoen van de club eigenlijk wel verwachten dat er na dit seizoen de portemonnee flink wordt getrokken voor een echte spits: Dat wordt tijd.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Toch jammer dat er niks meer gaat gebeuren vandaag.
Hamstra had aangegeven dat er toch versterkingen zouden komen.
Bij versterkingen denk ik aan meerdere spelers en op dat moment was de blessure van Hahn nog niet aan de orde.
Gemiste kans.
Zeg maar niks!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Baas schreef:Toch jammer dat er niks meer gaat gebeuren vandaag.
Hamstra had aangegeven dat er toch versterkingen zouden komen.
Bij versterkingen denk ik aan meerdere spelers en op dat moment was de blessure van Hahn nog niet aan de orde.
Gemiste kans.
Bulthuis zal daarmee bedoeld zijn.

Bovendien zijn Odegaard en Zenelli terug, dat zijn dan wel geen nieuwe spelers maar ten opzichte van de afgelopen maanden wel degelijk versterkingen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Baas schreef:Toch jammer dat er niks meer gaat gebeuren vandaag.
Hamstra had aangegeven dat er toch versterkingen zouden komen.
Bij versterkingen denk ik aan meerdere spelers en op dat moment was de blessure van Hahn nog niet aan de orde.
Gemiste kans.
Die zijn er. Bulthuis & Hansen.
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Baas schreef:Toch jammer dat er niks meer gaat gebeuren vandaag.
Hamstra had aangegeven dat er toch versterkingen zouden komen.
Bij versterkingen denk ik aan meerdere spelers en op dat moment was de blessure van Hahn nog niet aan de orde.
Gemiste kans.
Er is niet genoeg budget voor nog een directe versterking. Daarnaast is het materiaal nu goed genoeg. De spitspositie blijft matig bezet, maar het is nu aan Streppel om er wat van te maken. De selectie is goed genoeg.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Bulthuis is 1.
Hamstra had versterkingEN beloofd voordat Hahn geblesseerd raakte.
Daarom reken ik Hansen niet mee. Maar goed.
We moeten het dus met de huidige selectie volhouden tot de zomer.
Zeg maar niks!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

pes5 schreef:Er is niet genoeg budget voor nog een directe versterking.
Iedereen lult elkaar maar wat na over geen geld, maar waar baseer je dit op? Sla het jaarverslag er eens op na: we hadden afgelopen zomer ongeveer 5,6 miljoen aan totale schulden en krijgen nog zo'n 12,5 miljoen binnen aan verkochte spelers (verkopen waren te laat om mee te nemen in het jaarverslag). We zijn na dit seizoen dus volkomen schuldenvrij - dat is zelfs Ajax niet - en kunnen daardoor behoorlijke investeringen doen zonder risico.

Ik weet ook nog wel een positie die een investering kan gebruiken: de spits. Reza en Veerman zijn beiden niet goed genoeg en hebben bovendien heel beperkte transferwaarde. Zowel sportief als bedrijfseconomisch niet handig. Ook dom om daarmee te verwachten, want we moeten zien dat we op korte termijn weer stijgen op de ranglijst voor tv-gelden.
Silver

Bericht door Silver »

Weet niet of pes5 dit budget bedoeld, maar las laatst wel dat ons salarishuis behoorlijk vol zit. Wat niet verwonderlijk is met grootverdiener Schaars en de non-EU salarissen van Kobayashi, Rojas & Mihajlovic. Reza & Høegh zullen ook goed verdienen. Bovendien hebben Pierie & Vlap nieuwe verbeterde contracten getekend en ook van Amersfoort zal met de gelichte optie wel meer gaan verdienen. Nu zullen dit geen astronomische bedragen zijn, maar het tikt wel op.

Waarschijnlijk zal eerst ruimte in het salarishuis gecreëerd moeten worden voordat we weer versterkingen kunnen binnenhalen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Volgens mij is Yuki gehaald op het moment dat de buiten-EU-regeling voor Japanse spelers niet van toepassing was. Ik weet alleen niet of dat geldig is voor de hele contractduur. Ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Maar ook dan zal hij best goed verdienen. Verder verwacht ik niet dat Vlap en van Amersfoort héél veel meer zijn gaan verdienen. Het probleem op de linksback/LC is met een 3e speler in ieder geval opgelost. Dat was waarschijnlijk ook de ruimte die er was, of waar men geld in wilde investeren. Na de komst van Bulthuis heeft Hamstra meteen al kenbaar gemaakt dat er pas vervangers gehaald zouden worden wanneer er nog spelers zouden vertrekken. Naar mijn idee is de selectie nu ook best wel aardig. Aan Streppel de kunst en de eer om het maximale uit deze selectie te halen. Zowel basis- als wisselspelers dus. Maar Streppel is mij teveel een twijfelaar. Hij kan eigenlijk geen keus maken tussen Reza of Veerman. Hij begint nu weer te wisselen tussen Vlap en van Amersfoort. De een heeft kennelijk schijnbaar het eeuwige vertrouwen en voor andere spelers geldt dat maar voor een reeks van een stuk of 5 wedstrijden. Ook vond hij de keus tussen van der Steen en Hansen lastig. Na echt een prima pot van Wouter in La Manga. Geholpen door de blessure van Wouter hoefde hij die keus niet te maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

@Silver. Ongetwijfeld. Maar dat 'salarishuis' is ook maar een kunstmatige constructie. Als je geld over hebt, is het verstandig beleid om het salarisplafond te verhogen. Wat moet je er anders mee? Uitkeringen aan aandeelhouders zijn niet aan de orde en het dossier-stadion lijkt voorlopig gesloten, waardoor de fiscus de enige is die profiteert van onze komende miljoenenwinst.

@Mackan. Ik vind het ook wat vreemd hoe Streppel bezig is. Vorig jaar stapte hij pas na een volledige ineenstorting af van zijn vaste team, terwijl er nu wekelijks andere namen op het veld staan. Het enige dat hij niet lijkt te willen, is spelen met een passer op tien (Vlap of Ödegaard) en twee echte buitenspelers. Terwijl ik dat toch graag eens zou zien. Wat mij betreft trouwens ook een optie om Vreezman eens te vervangen door een valse spits, want beiden presteren onvoldoende.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

AllardP schreef:@Silver. Ongetwijfeld. Maar dat 'salarishuis' is ook maar een kunstmatige constructie. Als je geld over hebt, is het verstandig beleid om het salarisplafond te verhogen. Wat moet je er anders mee? Uitkeringen aan aandeelhouders zijn niet aan de orde en het dossier-stadion lijkt voorlopig gesloten, waardoor de fiscus de enige is die profiteert van onze komende miljoenenwinst.

@Mackan. Ik vind het ook wat vreemd hoe Streppel bezig is. Vorig jaar stapte hij pas na een volledige ineenstorting af van zijn vaste team, terwijl er nu wekelijks andere namen op het veld staan. Het enige dat hij niet lijkt te willen, is spelen met een passer op tien (Vlap of Ödegaard) en twee echte buitenspelers. Terwijl ik dat toch graag eens zou zien. Wat mij betreft trouwens ook een optie om Vreezman eens te vervangen door een valse spits, want beiden presteren onvoldoende.
Kwantitatief gezien is het aardig voor elkaar. Alle posities zijn goed bezet. Dat wil zeggen dat we bijvoorbeeld niet meer met een Schmidt op linksback hoeven te spelen en dat er ook voldoende vleugelspelers zijn (moet Streppel ze wel opstellen), dat er geen Yuki meer hoeft te spelen. Als je er nu bijvoorbeeld een spits bij zou halen, heb je drie spelers met een behoorlijk salaris, dat is zonde aangezien we nog maar 14 duels te spelen hebben. Je had moeten doorselecteren, zoals een Reza en/of Veerman verkopen, en dan heb je voldoende geld door de winst om te investeren.

Je zou de winst kunnen uitgeven aan de vernieuwing van Skoatterwald. Dat schijnt aan vervanging toe te zijn. Het is inderdaad wel zaak de winst zo veel mogelijk te drukken.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Met budget bedoelde ik inderdaad salarishuis en dat is ook al flink gestegen het afgelopen jaar.

Verder wordt er geld gereserveerd voor het nieuwe jeugdcomplex. Bij een vertrek van bijvoorbeeld Zeneli, denk ik dat het er gaat komen. Plannen zijn al vergevorderd.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

pes5 schreef:Met budget bedoelde ik inderdaad salarishuis en dat is ook al flink gestegen het afgelopen jaar.

Verder wordt er geld gereserveerd voor het nieuwe jeugdcomplex. Bij een vertrek van bijvoorbeeld Zeneli, denk ik dat het er gaat komen. Plannen zijn al vergevorderd.
Hoe kom jij aan deze informatie dat ze geld reserveren voor een nieuw jeugdcomplex? Wil je iets met ons delen? :)
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Jazz schreef: Hoe kom jij aan deze informatie dat ze geld reserveren voor een nieuw jeugdcomplex? Wil je iets met ons delen? :)
Wil ik ook wel weten. Er is toch ook nog geen duidelijkheid over de locatie ivm interesse van Vd Valk voor dezelfde plek ?
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Bronnen bij de gemeente en club.

Er wordt aan gewerkt. Dit is trouwens ook absoluut prioriteit, want Heerenveen kan absoluut niet concurreren met AZ en Vitesse op deze manier. Zowel qua krachttraining, genoeg goede velden, video-opnamen en andere technische snufjes. De kennis is er wel, maar kan lang niet goed toegepast worden vanwege de beperkingen op SKW.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ik ben benieuwd of Jupiler-talenten zoals Groeneveld van NEC ook gevolgd worden door Hamstra. Met hem hebben we al een aantal exotische verrassingen binnen gehaald, zoals Yuki, Rojas en Mihajlovic, maar nog geen speler uit de Jupiler League, waar meestal toch een aantal talenten spelen, die nog relatief goedkoop op te pikken zijn en zich meestal snel kunnen aanpassen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

pes5 schreef:Bronnen bij de gemeente en club.

Er wordt aan gewerkt. Dit is trouwens ook absoluut prioriteit, want Heerenveen kan absoluut niet concurreren met AZ en Vitesse op deze manier. Zowel qua krachttraining, genoeg goede velden, video-opnamen en andere technische snufjes. De kennis is er wel, maar kan lang niet goed toegepast worden vanwege de beperkingen op SKW.
Wat weet je allemaal? Willen ze op de huidige plek blijven? Gaat VV Heerenveen verhuizen?
Heerenveen fan in Leiden
abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

Ik weet niet of hij hier al eens genoemd is, maar ik denk dat het interessant is voor de club om Hugo Vetlesen (17) van Stabaek in de gaten te houden. Er is dit jaar al een bod op hem uitgebracht door een grote club van een miljoen euro maar hij wilde niet, omdat hij het geen goede keuze vond voor zijn carrière. Hij noemde laatst zelf in een interview dat hij een voorbeeld wil nemen aan de stap die Morten Thorsby zette naar Heerenveen. Ik heb deze jongen een aantal keren zien spelen en ik vond hem een vrij goede spelmaker voor zijn leeftijd. Hij zal nog wel veel moeten leren, maar hij heeft al wel bewezen een verstandige speler te zijn. In potentie is hij zeker een aanwinst voor de club.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Lennart Thy van VVV vind ik best een aardige spits. Sterk, goed aan de bal, kan een keer iemand wegsteken. Kwam dit seizoen wat moeilijk tot scoren, maar begint nu echt wel goed te spelen en ik ben benieuwd op welk aantal hij gaat eindigen. Is wel 'al' 25 jaar, wat het minder aantrekkelijk maakt om door te verkopen. Toch zou ik in hem wel één van de twee spitsen zien volgend seizoen (ik zou Reza en Veerman namelijk laten gaan). Moet van Werder Bremen komen, en ik denk dat dat in principe geen probleem moet zijn. Daar zal hij namelijk nog wel tekort voor komen.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

pes5 schreef:Bronnen bij de gemeente en club.

Er wordt aan gewerkt. Dit is trouwens ook absoluut prioriteit, want Heerenveen kan absoluut niet concurreren met AZ en Vitesse op deze manier. Zowel qua krachttraining, genoeg goede velden, video-opnamen en andere technische snufjes. De kennis is er wel, maar kan lang niet goed toegepast worden vanwege de beperkingen op SKW.
Krachttraining verwacht ik dat dat wel goed zit met de beste turnsters van het land die in de sporthal ernaast trainen, zal het matriaal daarvoor allemaal wel aanwezig zijn
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

De selectie van Heerenveen doet aan krachttraining in de omloop van het stadion. Allesbehalve professioneel.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

pes5 schreef:De selectie van Heerenveen doet aan krachttraining in de omloop van het stadion. Allesbehalve professioneel.
Zou je kunnen reageren op mijn post hierboven, of mag je niks delen? :lol:
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Jazz schreef:
Zou je kunnen reageren op mijn post hierboven, of mag je niks delen? :lol:
Excuus Jazz, even overheen gelezen.

In principe willen ze blijven op de huidige locatie, maar als dat te duur en ingewikkeld wordt, is nieuwbouw vlak buiten Heerenveen ook een optie.
Plaats reactie