Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 18-05-2018 08:26

Die Ehizibue van Zwolle mogen ze wel halen.
Vind hem niet (veel) minder dan Dumfries.
Volgens mij was er echter al behoorlijk interesse in Ehizibue.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 18-05-2018 11:37

Ik vind Lammers nogal overschat.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1996 » 18-05-2018 13:01

Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 18-05-2018 15:53

Superfries1996 schreef:Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.


Jesus, Utrecht is wel echt goed bezig zeg. Ben jaloers... Gustafson en Overeem vs. Kobayashi en Van Amersfoort...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 15:59

Vorig jaar gebeurde precies hetzelfde; Utrecht is gewoon goed bezig. Heel knap dat je al in deze fase twee gewilde spelers weet vast te leggen.

Kom op Hamstra, dit kun jij ook! Alle voorwaarden zijn aanwezig: we weten al maanden dat we een spits en keeper nodig hebben en de bankrekening is goed gevuld. No excuses!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 16:26

Superfries1996 schreef:Gustafson en Joris Overeem naar Utrecht. Toch jammer, ik had ze graag hier gezien. Middenvelders met scorend vermogen. Bij ons scoort namelijk niemand.

En ze hebben van de Streek al. Ze doen het daar qua aankopen met scorend vermogen echt meer dan prima!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 18-05-2018 16:51

Het scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel dat zij Labyad al verkocht hebben, kun je snel handelen en dat doen ze ook zeker goed. Hoop dat wij ook snel kunnen toeslaan, een spoedige verkoop van Dumfries zou daarbij zeker kunnen helpen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 18-05-2018 17:10

DSCH schreef:Het scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel dat zij Labyad al verkocht hebben, kun je snel handelen en dat doen ze ook zeker goed. Hoop dat wij ook snel kunnen toeslaan, een spoedige verkoop van Dumfries zou daarbij zeker kunnen helpen.


Dat is echt onzin. Er is genoeg geld. Wat denk je van de miljoenen van Larsson en St. Juste?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 18:28

Klopt, we hebben voor een miljoen of twaalf verkocht! Natuurlijk ook het nodige weer geïnvesteerd en wat kosten, maar ik schat dat we toch zeker zes-zeven miljoen overhouden. Voeg dat bij de acht miljoen die al op de bank stond (zie vorige jaarverslag) en dan zit je er toch warmpjes bij. Helemaal als je het kapitaal op het veld (Zeneli, Dumfries, Pierie) meerekent.

Laten we als supporters niet meegaan in dat geklaag over geld van Streppel en consorten!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 18-05-2018 18:37

Allard, een nieuw trainingscomplex is ook niet gratis...
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 18-05-2018 19:34

Jazz schreef: Dat is echt onzin. Er is genoeg geld. Wat denk je van de miljoenen van Larsson en St. Juste?


Je hebt gelijk, natuurlijk moet er ergens nog wel wat geld zijn. Maar ik denk ook dat ze veel opzij zetten voor een nieuw trainingscomplex. Wanneer je Dumfries dan snel verkoopt geeft het toch net wat meer ruimte en kun je sneller toeslaan.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 20:10

Wanneer komt dat trainingscomplex dan, BK? Moeten we tot die tijd geld blijven oppotten? Hoeveel gaat het eigenlijk kosten? En gaan andere partijen niet medefinancieren? Je hoeft echt geen sloten kasgeld aan te houden omdat je over een paar jaar misschien een deel daarvan nodig hebt.

Het wordt tijd om dat geld te investeren in de club of actief te gaan (laten) beheren. Of maak een geldpakhuis, waar Eisenga in kan zwemmen als een dolfijn en graven als een mol. Maar doe er in elk geval iets mee, want op de bank wordt het alleen maar minder waard.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 18-05-2018 21:19

Dat trainingscomplex komt er snel aan. Binnen nu en een aantal maanden zal de bouw wel beginnen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 22-05-2018 08:52

Benieuwd of we deze zomer gaan shoppen bij Sparta. Chabot, Duarte en Floranus zijn talentvolle jongens, die hier zeker niet zouden misstaan (in de toekomst).
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 22-05-2018 11:36

Chabot is van het niveau excelsior. Floranus is een optie voor de rechtsback bij gebrek aan betere opties. Zie hem wel lisver dan ter avest. Duarte is een talent met veel potentie en is altijd welkom.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 13:20

Vervanger van Dumfries = Floranus van Sparta.
Vervanger van Schaars = Duarte van Sparta.
Vervanger van Odegaard op RV = Van der Water van Almere FC
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 22-05-2018 13:24

Jazz schreef:Vervanger van Dumfries = Floranus van Sparta.
Vervanger van Schaars = Duarte van Sparta.
Vervanger van Odegaard op RV = Van der Water van Almere FC

Prima lijstje. Vooral die Van der Water kan me erg bekoren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hoho » 22-05-2018 18:48

OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd
Van der Water = Almere !!!

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo
Even serieuze posts aub, wij zijn SC Heerenveen gvd!
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-05-2018 18:52

Floranus ben ik niet zo gecharmeerd van. Duarte kan wel aardig ballen, maar was ook wissel bij Sparta...
Van der Water is ook wel een aardige speler, maar echt zo'n speler als hij bij ons speelt er helemaal niks van bakt, maar als we tegen hem moeten dat hij er 2 maakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Appie_M » 22-05-2018 20:07

Hoho schreef:OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd
Van der Water = Almere !!!

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo
Even serieuze posts aub, wij zijn SC Heerenveen gvd!


Welkom bij Heerenveen in 2018 Hoho. De gouden tijden van 10-20 jaar geleden zijn alweer even voorbij. Vandaag de dag zijn we een grijze middenmoter die is ingehaald door de tijd. Vergelijk het maar met een 40 jarige die denkt dat hij nog net zo cool is als de jeugd en dat alle mooie jonge meisjes nog interesse in hem hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 20:16

Hoho schreef:OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd
Van der Water = Almere !!!

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo
Even serieuze posts aub, wij zijn SC Heerenveen gvd!


Alsof 1 speler een heel team kan dragen... al deze spelers hebben uitstekend gevoetbald en hebben uitstekende statistieken. Wie wil jij dan halen die betaalbaar en haalbaar is voor een club als Heerenveen? Ben benieuwd naar jouw lijstje maar ik verwacht namen die totaal niet haalbaar zijn in de echte wereld. Dit is geen Football Manager of Fifa...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hoho » 22-05-2018 20:48

Ik heb meer vertrouwen in onze scouting dan in jou met je kladjes, je snapt toch ook wel dat die namen van je van een totaal ander niveau zijn?
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 22-05-2018 21:03

Hoho schreef:Ik heb meer vertrouwen in onze scouting dan in jou met je kladjes, je snapt toch ook wel dat die namen van je van een totaal ander niveau zijn?


Prima, dat is jouw mening. Ik zie deze heren zeker een stap maken naar sub-top Eredivisoe niveau. Pak em beet een Dumfries en een Janssen hebben ook laten zien dat je de stap kan nemen van Jupiler League niveau naar sub-top Eredivisie niveau. Lekker makkelijk om kritiek te geven zonder zelf met suggesties te komen. Maar zoals ik al zei, welke spelers staan op jouw lijstje die EN haalbaar zijn EN kunnen groeien EN betaalbaar zijn? Ben benieuwd.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 23-05-2018 08:23

Jong Twente uit de piramide. Even dat plekje overnemen :mrgreen:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor sonnema » 23-05-2018 08:36

Hoho schreef:OMG mensen!
Floranus = gedegradeerd
Duarte = gedegradeerd
Van der Water = Almere !!!

Zijn wij SC Heerenveen of Cambuur? Deze namen kunnen we toch niet gaan halen als vervangers voor Dumfries, Schaars en Odegaard???
Wil je na volgend jaar de wedstrijden van H'veen in de Jupiler League gaan kijken ofzo
Even serieuze posts aub, wij zijn SC Heerenveen gvd!


Ken je historie, dt is wel de werkwijze waarmee Heerenveen destijds groot is geworden. De grote talenten/ uitblinkers uit de 1e divisie (jupiler league )of bij de "mindere" clubs uit de eredivisie halen. Nurmela, v. Nistelrooij, Huntelaar, etc.
Naast het feit dat we misschien ook wat minder koopkracht hebben als club, denk ik dat het ook niet meer zo vanzelfsprekend is dat spelers voor Heerenveen kiezen.Er valt meer te kiezen, omdat ook Utrecht, vitesse, AZ en zelfs clubs als Heracles en ADO nu interressant zijn voor spelers.
Ik ben wel met je eens dat we naast talenten ook wat spelers met enige naam moeten aantrekken, met name voor de spits positie en als vervanger voor (de rol van ) Schaars.
Maar, zoals gezegd, we zijn met meerdere clubs in dezelfde vijver aan het vissen.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 23-05-2018 09:12

Het is ook wel gek dat een speler die degradeert ineens niet goed genoeg. Alsof een speler dan ineens minder is? Het is geen Football Manager he :wink:

Ik had Sam Lammers wel bij ons willen zien, maar helaas.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Appie_M » 23-05-2018 09:50

Satyr schreef:Jong Twente uit de piramide. Even dat plekje overnemen :mrgreen:


De KNVB heeft onlangs in samenwerking met de clubs voorstellen voor een nieuwe opzet van de eredivisie gepresenteerd, waarin onder andere werd voorgesteld de beloftenteams uit de JL te halen. Eerst dat nog maar even afwachten voor we een dikke investering doen om de beloften te laten toetreden tot de piramide.

Bron: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/mi ... ~a55e9dfd/
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 23-05-2018 09:55

Satyr schreef:Het is ook wel gek dat een speler die degradeert ineens niet goed genoeg. Alsof een speler dan ineens minder is? Het is geen Football Manager he :wink:

Ik had Sam Lammers wel bij ons willen zien, maar helaas.


Denk dat PSV hem alleen wil verhuren, anders zou ik het ook wel aandurven. Dan zou hij eventueel betrokken kunnen worden in de deal met Dumfries. Zolang PSV hem alleen wil verhuren zou ik verder zoeken naar een spits die je wel vast kan leggen, ook met oog om er in de toekomst wat aan te verdienen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 23-05-2018 10:02

Ik zou Monteiro en Johnsen als zeer goede aanwinsten zien. Ik zie Johnsen niet als eendagsvlieg. Hij is rap, beschikt over een goede techniek als je kijkt naar zijn aannames en je hebt met hem een aanspeelpunt. Monteiro is veelzijdig, kan doelpunten maken en is toe aan een stap hogerop.

Daarnaast moet je kijken wat je in de eigen jeugd hebt rondlopen. Drkusic, Fredriksen en misschien Van der Heide zouden wat vaker kunnen gaan meetrainen/aansluiten.

Een ervaren tweede doelman lijkt me ook goed voor de balans in het elftal. We hebben veel jonge jongens.

Daarnaast moet je kijken naar een lijstje voor vertrekkende spelers. Groeneveld, Floranus, Vd Water zijn jongens met veel potentie. Ezhibue lijkt me nog beter, maar niet haalbaar.


Daarnaast heeft AA Gent een geweldige centrale verdediger. Samuel Gigot heet hij.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 23-05-2018 10:07

tha boelie schreef:
Denk dat PSV hem alleen wil verhuren


Ja, hij is verhuurd aan VVV
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron