Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Feyenoord kan beter een Ayoub of Labbyad ophalen.
Ik vind Djuricic echt wel weer een gok.
Voor Heerenveen of Vitesse zou het wellicht een goede zijn.
Zeg maar niks!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Kuwas vind ik een interessante speler voor heerenveen. wil weg bij heracles
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Waarom zou Kuwas van de ene middenmoter naar de andere gaan? Die wil dan wel weg, maar alleen naar een betere club.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Zolang de club/trainer uitspreken tevreden te zijn met 23 punten in een seizoenshelft en 46 punten aan het eind van de competitie, komen spelers als Kuwas niet. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens is dat de club momenteel te weinig ambitie toont en te snel tevreden is. Uiteraard moet je reeel blijven, maar de doelstelling: play offs halen is mijn inziens te sumier. Dit zou moeten zijn: europees voetbal halen. Als dit dan 2 van de 5 keer niet lukt, dan is het jammer. Maar dit zou altijd je ambitie moeten zijn. Nu blijft het ‘te’ vrijblijvend allemaal en straal je weinig uit! De club moet nu doorpakken en proberen kwaliteitspelers als Maher of Djuricic te halen, maar betwijfel of ze dit soort spelers nog kunnen overtuigen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Uiteraard moet je reeel blijven, maar de doelstelling: play offs halen is mijn inziens te sumier. Dit zou moeten zijn: europees voetbal halen. Als dit dan 2 van de 5 keer niet lukt, dan is het jammer.
Europees voetbal halen is op zich een mooie en heldere doelstelling maar met de huidige regels en mogelijkheden worden we dan wel een trainerskerkhof. Top 3 speelt alleen nog direct Europees. 4-7 speelt de grote loterij om één ticket. En dan heb je nog het bekeravontuur.
Knappe trainer die met de huidige situatie in 5 jaar 3 keer Europees haalt. Het is niet uitgesloten maar het merendeel van de trainers gaat dat niet flikken. Het uitgangspunt van playoffs halen, oftewel top 7, is niet zo gek gesteld gezien de mogelijkheden. En als dit een paar keer leidt tot Europees zou dat natuurlijk prachtig zijn en voor een club als Heerenveen mag het toch ook wel weer eens.

Blijft natuurlijk staan dat zoals het nu gaat niet de bedoeling is. Het idee is dat we mooie wedstrijden spelen, het publiek vermaken én resultaten boeken die leiden tot een plek in de playoffs. En groeien naar een status waarbij we weer jaar op jaar meedoen direct achter de top 3.
The two most powerful warriors are patience and time.
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Wat vinden jullie van Dabney dos Santos?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Irevino schreef:Wat vinden jullie van Dabney dos Santos?
Bij AZ vorig seizoen een aardige speler. Niet héél adembenemende statistieken, maar gewoon een leuke buitenspeler. Maar moeten wij het doen met afdankertjes van AZ? Ik hoop dat de club zelf de pareltjes weer eens weet te vinden en dat een coach ze goed gebruikt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Dabney is geen verbetering inderdaad. Bij dat kaasklapperclubje zijn ze volgens mij ook niet heel enthousiast over hem als ik de reacties op hun forum mag geloven. Ik ben van mening dat wij in de basis een prima selectie hebben en dat onze sportieve wanprestaties niet liggen aan de kwaliteit van de spelersgroep an sich. Dabney hebben we dus niet nodig.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

PSV haalt Romero nu al. Lammers naar Heerenveen? Dat zie ik wel zitten.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

pes5 schreef:PSV haalt Romero nu al. Lammers naar Heerenveen? Dat zie ik wel zitten.
Volgens mij wil PSV alleen verhuren, anders wel een goede optie
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Appie_M schreef:Dabney is geen verbetering inderdaad. Bij dat kaasklapperclubje zijn ze volgens mij ook niet heel enthousiast over hem als ik de reacties op hun forum mag geloven. Ik ben van mening dat wij in de basis een prima selectie hebben en dat onze sportieve wanprestaties niet liggen aan de kwaliteit van de spelersgroep an sich. Dabney hebben we dus niet nodig.
We missen gewoon scorend vermogen, er moet een spits bij die alle kansen die we hebben eens verzilverd. Met alle respect maar Veerman en Reza zijn beide net niet.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zolang Streppel hier coach is hoef je geen nieuwe spelers te halen......
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Over 5 dagen vertrekken ze op trainingskamp, benieuwd hoe het met Hamstra z'n belofte zit. Zou wel ideaal zijn wanneer de versterking mee gaat op trainingskamp.
Spijt heb je morgen maar!
hhage
Basisspeler
Berichten: 930
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Buttner uit de selectie gezet bij Vitesse,zou die onze linksbackpositie niet kunnen invullen??
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

hhage schreef:Buttner uit de selectie gezet bij Vitesse,zou die onze linksbackpositie niet kunnen invullen??
Minder dan wat er nu staat kan haast niet hè ;)
Maher mag ook weg bij PSV, kan hij zorgen voor de creativiteit die wij missen?
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maher zou top zijn, maar Buttner? Denkt dat hij jezus is. Niet aan beginnen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Heerenveen rules schreef:Maher zou top zijn, maar Buttner? Denkt dat hij jezus is. Niet aan beginnen.
Als Sparta al meent dat ze Maher kunnen halen, dan zouden wij ook best een poging kunnen doen.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Waarom is Maher nou weer een topper ?
Die is toch niet beter dan onze eigen middenvelders, Yuki, Vlap, Pelle of Stijn ?
Ik zie liever onze eigen jongens dan weer een Maher of zo. Bovendien heeft hij wel erg lang op een zijspoor gezeten ondertussen.

Nee, wij hebben vleugelspelers en een spits nodig.
Eventueel ook een linksback, ook al doet Doke het erg aardig momenteel.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maher niet beter dan Pelle? Zullen we maar stoppen? Maher heeft wat geen enkele middenvelder heeft hier.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik heb ook wat gelezen over Filip Djuricic maar dat lijkt mij alleen zinvol als blijkt dat Ødegaard er nog maanden uit ligt. Ik denk wel dat Filip mentaal gezien wel toe is aan een stap naar Heerenveen, die wil gewoon weer eens aan spelen toekomen en toegejuichd worden door het publiek. Financieel zal hij dan wel enorm moeten inleveren.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

BK2007 schreef:..

Nee, wij hebben vleugelspelers en een spits nodig.
Eventueel ook een linksback, ook al doet Doke het erg aardig momenteel.
Jazeker! Wij hebben sowieso een spits nodig en liefst ook vleugelspelers.
Maar zonder Odegaard is er zeer weinig creativiteit op het middenveld.
Vlap doet het af en toe wel leuk, maar wisselt goede met hele slechte wedstrijden af.
Een Maher zou wat mij betreft niet misstaan en denk ook dat hij niet zo duur is.

Off: Dos Santos (hier ook genoemd) gaat naar Sparta.
Zeg maar niks!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Een aantal namen voor de spitspositie:

- Milan Pavkov (23) Radnicki Nis
- Gustav Engvall (21) Bristol City
- Miljan Skribic (22) NK Krsko
- Ohi Omoijuanfo (23) Stabaek IF

Voor de meesten misschien onbekende namen maar zijn gebaseerd op transfermarkt.nl en Youtube-beelden. Dit zijn spelers in de leeftijd waar in wij het moeten zoeken op deze positie.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:Maher heeft wat geen enkele middenvelder heeft hier.
Zitvlees. :lol:
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ik zie het nog steeds zitten in Maher, creative nummer 10 die het aanvallende spel kan maken.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Waar we in het verleden altijd de reputatie hadden met een goede aanval en een slechte verdediging lijkt het dit jaar andersom.
Achterin lijkt het allemaal wel vrij stabiel, zeker met Bulthuis erbij. Maar als je voorin niet scoort blijft zal de druk op de verdediging altijd blijven. En of het nu door de kwaliteit van de spelers komt of de speelwijze ...? Denk een combinatie
Als Streppel maar dravers zoals Thorsby of Van Amersfoort op 10 blijft zetten kan je ook niet heel veel verwachten. Ik weet niet of Maher in beeld is bij ons, maar ik denk toch dat die niet op 10 komt, want die is te kwetsbaar (volgens Streppel)

Streppel moet gewoon een blok op het middenveld zetten wat Van Basten deed met Ziyech, met De Roon en vd Berg erachter.
Dus dat blok is Schaars met Kobayashi/Thorsby en een creatieve nummer 10 (Odegaard / Maher) op 10 die mogen doen wat ze willen
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 04-01-2018 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik denk dat dat inderdaad het beste is ja. Een blok met daarvoor Odegaard. Het is belachelijk dat Streppel onze beste man niet belangrijk kan laten worden en beperkte dravers op 10 zet. Als Zeneli fit is en je haalt een goede rechtsbuiten, dan heb je een mooi team. Maar een slechte coach. Dus dan heb je er weinig aan.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Streppel had Rojas en Mihaljovic dus het mag inmiddels duidelijk zijn waarom Odegaard niet op tien speelt. Mihaljovic is er nog niet, Rojas is het niet. Gezien de selectie heeft Streppel in het begin geen rare keuzes gemaakt, door tegenvallende resultaten is hij van zijn geloof gevallen. Anyway, Odegaard op 10, had je dan een half seizoen met Rojas rechtsbuiten willen spelen? Voor mik blijft de versterking op de vleugel van Hamstra het meest kwalijke, net als het niet laten gaan van een spits om een betere te kopen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

fuotbalgek schreef:Streppel had Rojas en Mihaljovic dus het mag inmiddels duidelijk zijn waarom Odegaard niet op tien speelt. Mihaljovic is er nog niet, Rojas is het niet. Gezien de selectie heeft Streppel in het begin geen rare keuzes gemaakt, door tegenvallende resultaten is hij van zijn geloof gevallen. Anyway, Odegaard op 10, had je dan een half seizoen met Rojas rechtsbuiten willen spelen? Voor mik blijft de versterking op de vleugel van Hamstra het meest kwalijke, net als het niet laten gaan van een spits om een betere te kopen.
Ik heb Mihajlovic nog maar weinig meer goed zien doen dan Rojas. Waarom denk je dat hij het wel zou redden? Ik vind dat we beiden nog heel erg weinig gezien hebben, bij elkaar opgeteld hebben ze samen net iets meer dan een handvol basisplaatsen gehad. Dat is wel bijzonder weinig.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik heb het hier al vaker geroepen, maar velen denken dat hij onhaalbaar is, maar waarom zouden we de knip niet trekken voor Brandley Kuwas?
Heerenveen is t.o.v. Heracles financieel en sportief echt wel een stap vooruit.
Daarbij hebben PSV Ajax en Feyenoord hem nog steeds niet opgehaald, dus maken we echt wel kans.
Zou een topaankoop zijn en die kunnen we nu echt wel gebruiken.
Zeg maar niks!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Baas schreef:Ik heb het hier al vaker geroepen, maar velen denken dat hij onhaalbaar is, maar waarom zouden we de knip niet trekken voor Brandley Kuwas?
Heerenveen is t.o.v. Heracles financieel en sportief echt wel een stap vooruit.
Daarbij hebben PSV Ajax en Feyenoord hem nog steeds niet opgehaald, dus maken we echt wel kans.
Zou een topaankoop zijn en die kunnen we nu echt wel gebruiken.
Hij heeft al aangegeven dat zijn volgende stap een top 3 club is.
Heerenveen fan in Leiden
Plaats reactie