Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Serero naar Vitesse, best jammer, had hem graag in onze shirt gezien.
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wat moeten wij met de dure Serero? We hebben Schaars, Kobayashi, Ødegaard, Thorsby, Van Amersfoort en Vlap die daar kunnen spelen. Als je een middenvelder haalt, dan moet het een talentvolle jongen zijn die uiteindelijk Schaars kan opvolgen vind ik.

Zaak is nu om backs te halen en een goede vleugelspeler. Ik vind dat Hamstra heel goed bezig is.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

HVNFL schreef:Linksback Dave Bulthuis is ook transfervrij, lijkt mij ook een goede optie.
Lijkt mij een hele goede optie zelfs. Als Utrecht ook in de markt is dan is het echter wel een moeilijk te halen optie.

Utrecht heeft echter ook al diverse opties voor die positie en kan ondertussen het salarisplafond ook wel eens een keer bereikt hebben. Selectie van 40 man straks en van Seumeren maar lappen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Er van uitgaande dat Marzo, St. Juste en Larsson vertrekken ziet onze selectie er zo uit:
Al weet ik niet wat er met Cavlan en vd Boomen gaat gebeuren en dan kan je nog wat schuiven met spelers (Kobayashi op 6 en Zeneli op rechts bijv.)

-------------------------------- Hahn --------------------------
------------------------------ vd Steen ------------------------
------------------------------ Bekkema -----------------------

-- ?? ------------- Hoegh --------- Van Aken -------- ?? ---
Schmidt ------------ ?? ------------- Pierie --------- Cavlan

---------------------------- Schaars ---------------------------
-------------------------- vd Boomen -------------------------

-------- Odegaard --------------------- Kobayashi -----------
--------- Thorbsy ------------------ Van Amersfoort ---------
---------- Vlap ----------------------- Thern (2018) ----------

----- Zeneli ------------------- Reza ------------------- ?? -----
-------- ?? ------------------- Veerman -------------Johnsen -
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 19-06-2017 17:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Zet dan iig Pierie als back. Die jongen moet spelen, nu die nog hier is. Over een jaar of twee is 'ie weg.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Satyr schreef:Zet dan iig Pierie als back. Die jongen moet spelen, nu die nog hier is. Over een jaar of twee is 'ie weg.
Eens, meters maken. Situaties opdoen die hij later als LCV zal herkennen waardoor hij er beter op kan anticiperen. Beter worden. Volwassen worden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Pierie kun je nu nog niet als basisspeler zien. Laat hem zo nu en dan minuten maken maar that's it.
Je hebt met Van Aken , St Juste en Hoegh al basisspelers.
Waarbij St Juste en Van Aken zelfs nog niet aan een stap hogerop toe zijn.
Met CVs is de selectie rond.

Alleen nog backs en vleugels. Misschien nog een ervaren back up voor Schaars ?

Wat is trouwens de status van Thern ? Mag hij zich weer bewijzen van de zomer ?
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je weet dat hij tot de winter verhuurd is?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Pierie kun je nu nog niet als basisspeler zien.

Wat is trouwens de status van Thern ? Mag hij zich weer bewijzen van de zomer ?
Heb je goed op hem gelet de laatste wedstrijd? En ken je de uitspraak 'wat goed is komt snel'? Basacikoglu/Ziyech/Sinkgraven/van Aken konden we destijds ook niet als basisspeler zien toch? Ik weet nog wel hoe het verliep met deze rookies... Je moet alleen als trainer ook een beetje ballen hebben. Maar misschien heeft Kik die wel meer dan Streppel. :D Age is but a number.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Maar is Pierie een linksback ? Je moet niet van een CV een back maken, althans niet bij hem op die leeftijd.
Wat goed is komt snel, dat klopt, maar ik zou hem als back-up gebruiken en regelmatig minuten laten maken. En als Van Aken weer eens geblesseerd is komt zijn kans wel
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan 1 schreef:Maar is Pierie een linksback ? Je moet niet van een CV een back maken, althans niet bij hem op die leeftijd.
Wat goed is komt snel, dat klopt, maar ik zou hem als back-up gebruiken en regelmatig minuten laten maken. En als Van Aken weer eens geblesseerd is komt zijn kans wel
Linksback is voor hem een nevenpositie. Ik denk dat wanneer je hem vraagt of hij daar wil spelen hij absoluut geen nee zegt omdat hij CV is. Door hem daar speeltijd te gunnen hoef je niet persé meteen een LB van hem te maken. Het is afhankelijk van de situatie. Sommigen willen van Aken naar de LB. Terwijl dat ook een LCV is. Als van Aken kan spelen kun je hem opstellen en Kik op LB. Kan Joost niet spelen dat stel je Kik lekker op als LCV.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Laat maar spelen als back, ik accepteer met alle liefde dat dat wat goals en punten kan kosten. Maar voor de lange termijn en zijn transferwaarde moet je hem gewoon opstellen. Voor zover ik het kan beoordelen is hij geen domme jongen en snapt hij heus wel dat spelen als LB beter is dan invallen als CV. Want dat gebeurd ook zelden.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

En toch moet je een back halen. Van Aken is namelijk erg blessuregevoelig.

Ik zou wel met Pierie op LB durven te starten. Als ie meer ervaring heeft, kan ie mooi doorschuiven naar LCV.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

pes5 schreef:En toch moet je een back halen. Van Aken is namelijk erg blessuregevoelig.

Ik zou wel met Pierie op LB durven te starten. Als ie meer ervaring heeft, kan ie mooi doorschuiven naar LCV.
Precies dit. Pieri als alternatief voor Van Aken en daarnaast sowieso een ervaren linksback die kan concurreren met Pieri.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Hoor geruchten dat er een Cambuur-speler onze kant uit komt, van Deelen en Monteiro worden genoemd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Monteiro heeft al beveiliging ingehuurd :mrgreen:
abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

Aangezien het nog niet in de media verschenen is, post ik het hier maar. Heerenveen, Mechelen en Genk schijnen interesse te hebben in Pawel Jaroszynski van Cracovia uit Polen. Ik weet verder niet wat er waar van is, maar deze meneer beweert het: https://twitter.com/karolzuradzki/statu ... 7924747264. Hij is momenteel actief als basisspeler op het EK-21. Een paar dagen terug zei hij zelf al in dit artikel dat er interesse was vanuit België en Nederland, dus zou zomaar waar kunnen zijn: http://www.sport.pl/mundial/7,154361,21 ... -czas.html.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Zou Ricardo van Rhijn misschien een optie zijn? Is ongelukkig in België en lijkt goed te passen in de speelstijl van Streppel.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik schat dat Van Rhijn boven de 5 ton per jaar zit in Brugge.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Hij zal inderdaad flink moeten inleveren, maar als hij in Brugge al ongelukkig is kan hij ook beter niet zijn zakken gaan vullen in een nog verder buitenland.
spettervanpetter
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 12-06-2015 11:58

Bericht door spettervanpetter »

Reken er maar op dat Van Rhijn heel wat meer verdient dan € 500.000. Die heeft 4 jaar bij Ajax gevoetbald en was international, die verdiende bij Ajax ook echt meer dan € 500.000.

Ik ben wel benieuwd met Heerenveen op de proppen komt. Ik denk eigenlijk niet dat Heerenveen nog serieus is voor Woudenberg. Hij mag weg bij Feyenoord, Heerenveen weet al een tijdje dat het eigenlijk een vervanger voor Bijker nodig heeft. Als Heerenveen heel serieus was geweest, was het mijns inziens toch al rond geweest.

Als vervanger voor Larsson vind ik Niclas Eliasson wel een mooie speler. Goede dribbelaar met veel oog voor zijn medespeler, heeft ook wel een mooie traptechniek. Ook Ghayas Zahid is een interessante naam, maar die zal wel wat duurder zijn verwacht ik.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Kan 'ie ook verdedigen? Da's wel iets wat we nodig hebben. Beetje lengte is ook welkom.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

spettervanpetter schreef:
Als vervanger voor Larsson vind ik Niclas Eliasson wel een mooie speler. Goede dribbelaar met veel oog voor zijn medespeler, heeft ook wel een mooie traptechniek. Ook Ghayas Zahid is een interessante naam, maar die zal wel wat duurder zijn verwacht ik.
Die Eliasson is zeker een hele fijne speler, zelfde geldt voor Wahlqvist van zijn ploeg. als je die 2 samen voor miljoentje of 2 a 2,5 [Na verkoop Larsson & St Juste] kan halen doe je hele goede zaken. Heb je 2 vliegen in 1 klap voor de linksbuiten en Rechtsback.

Voor Zahid schat ik in dat ze hem niet goed genoeg/bijzonder bevinden heeft niet de explosiviteit van die Eliasson of een Sander Svendsen van Molde. Wel goede speler die Zahid maar ik vind hem ietwat te statisch en voorspelbaar. Zahid scoort wel iets makkelijker dan Svendsen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Satyr schreef:Kan 'ie ook verdedigen? Da's wel iets wat we nodig hebben. Beetje lengte is ook welkom.
En heel hard werken :lol:
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1140
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Satyr schreef:Kan 'ie ook verdedigen? Da's wel iets wat we nodig hebben. Beetje lengte is ook welkom.
Kaz_SCH schreef: En heel hard werken :lol:
dan is misschien Daryl Werker van Roda wel wat? :P
Jan van Dessel
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 04-09-2015 11:34

Bericht door Jan van Dessel »

Michel Vonk, oud trainer van Sparta en Telstar, wordt de nieuwe tweede assistent van Streppel!
FeanfanSpursfan
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-03-2016 15:42

Bericht door FeanfanSpursfan »

Jan van Dessel schreef:Michel Vonk, oud trainer van Sparta en Telstar, wordt de nieuwe tweede assistent van Streppel!
Hoe kom je aan deze informatie?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Jan van Dessel schreef:Michel Vonk, oud trainer van Sparta en Telstar, wordt de nieuwe tweede assistent van Streppel!
Klinkt goed! Klinkt nog beter als het klopt!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Selectie op dit moment.
Spelers in Blauw = Jong Heerenveen.

Minimaal 1x Ervaren Rechter Centrale verdediger, Of talent achter Hoegh die in beloften kan spelen, Bij Vertrek St Juste
Minimaal 1x Rechtsback,
Minimaal 1x linksback, 2 als Cavlan vertrekt.
minimaal 1x linksbuiten, Vertrek Sam Larsson
Minimaal 1x Rechtsbuiten, eventueel Vertrek Arber Zeneli


-------------------------------------Warner Hahn
-------------------------------------Wouter v/d Steen
-----------------------------------Maarten de Fockert
-------------------------------------Jan Bekkema
-------------------------------------Wieger Sietsma.



Doke Schmidt---------------St Juste------------Van Aken-------------Caner Cavlan
Lewis Montsma-------------Høegh--------------Kik Pierie------------Jamal Amofa


Thorsby------------------------------Stijn Schaars--------------------Kobayashi
Van Amersfoort-------------------Julius Magnusson-----------------Tristan Borges.
Michel Vlap--------------------------Branco v/d Boomen--------------Simon Thern [verhuurd]
--------------------------------------Martin Ødegaard-------------------------------------------------.

Arber Zeneli --------------------------Reza Chooghanejad -----------Sam Larsson
Zohair Labyad------------------------Henk Veerman------------------Dennis Johnsen
-----------------------------------------Jizz Hornkamp------------------------------.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Sorry maar hoe kun je hier beginnen met minimaal één ervaren rechter cv? Die hebben we juist al binnen! We hebben backs en minimaal één extra vleugelspeler nodig.
Plaats reactie