Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ehizibue zou mooi zijn als vervanger van Dumfries, wordt wel lastig. Wel hetzelfde type, komt veel mee op en heeft potentie. Snel en ook fysiek sterk.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=325536

Heeft iemand die Andrija Novakovich ooit zien voetballen?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

HVNFL schreef:http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=325536

Heeft iemand die Andrija Novakovich ooit zien voetballen?
Ja, op het schakelkanaal van FOX...
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Nog even een lijstje met spelers die ik echt graag bij Heerenveen zou zien komend seizoen, gewoon weer jonge talentvolle jongens uit de Jupiler League en Eredivisie.
- Rody de Boer (Telstar), jonge talentvolle keeper die zich dit seizoen goed ontwikkeld bij Telstar. Zou een prima back-up zijn voor Warner Hahn. Dan heb je met Warner Hahn, Rody de Boer en Trevor Doornbusch gewoon drie erg talentvolle keepers in huis.
- Sherell Floranus (Sparta Rotterdam) speelt dit seizoen iets minder bij Sparta maar blijft een zeer talentvolle verdediger. Heeft ook nog maar een contract tot 2019 dus zal niet extreem veel gaan kosten. Prima vervanger voor Doke Schmidt als je wil door selecteren, kan ook op alle posities achterin uit de voeten.
- Jamiro Monteiro (Heracles Almelo) stond voor dit seizoen al in de belangstelling van ons. Is echt een moderne middenvelder, lopend vermogen en enorm sterk aan de bal. Mooie vervanger voor Yuki en dan ga je er misschien nog wel op vooruit ook.
- Joey Veerman (FC Volendam) wordt ook gezien als enorm groot talent. Een echte stylist op het middenveld met enorm sterk in balbezit is. Zal stappen moeten vaak in verdedigend opzicht. Ook prima statistieken dit seizoen met 7 goals uit 29 wedstrijden.
- Arnaut Groeneveld (NEC) ik word echt gek als deze jongen naar een PEC Zwolle of Heracles gaat ipv naar Heerenveen. Dit is nou echt een typisch pareltje voor onze club. Heeft alles wat een buitenspeler nodig heeft. Is snel, sterk, goed schot, overzicht en onvoorspelbaarheid. Bovendien ook nog iemand die echt het publiek kan vermaken met zijn acties. Ideale vervanger voor Arber Zeneli.
-Vito van Crooij (VVV Venlo) snelle wendbare buitenspeler die net zoals Groeneveld beschikt over een goed schot. Met op rechts Van Crooij en op links Groeneveld ben je de eerste twee jaar voorzien van ontzettend veel dreiging op de flanken. Als ik Heerenveen was had ik deze jongens voor dit seizoen al gehaald ipv de dure Rojas en Mihajlovic.
- Sam Lammers (PSV Eindhoven) vraag me af of deze jongen haalbaar is maar dit is de ideale spits voor ons. Zou voor zijn ontwikkeling enorm goed zijn om bij ons te komen voetballen. En ik zou als ik Heerenveen was zeker wel 1,5 miljoen durven uittrekken voor deze jongen. En ik zie hem PSV niet heel snel de kans krijgen, zeker niet als De Jong nog een jaar blijft en ze hebben natuurlijk nog een Argentijn gehaald voor veel geld dus wat dat betreft.

Met een voorhoede Arnaut Groeneveld- Sam Lammers - Vito van Crooij en Michel Vlap erachter heb je enorm veel voetballend vermogen, talent en dreiging in de voorhoede.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Mooie lijst Gerald! Vooral de laatste 3 zijn inderdaad wat mij betreft meer dan welkom.
Hopen dat Gerry een beetje meeleest hier ;)
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

https://www.transfermarkt.nl/manuel-win ... aison=2015
Zou dit een interessante speler voor ons kunnen zijn wanneer Reza en Henk beide vertrekken? Een jong talent, nu 2 seizoenen spelend voor de A-junioren van Bayern. 19 Jaar, 1.84m., 2-benig en cijfers waar je op zich best wel u tegen mag zeggen (Neusje voor de goal of zoals onze Oosterburen zeggen Torgeil) En ja, het niveau, ik weet het. Maar de cijfers van bijvoorbeeld Mark Uth waren in Duitsland minder opvallend. Contract loopt nog een paar maanden en de marktwaarde zou rond de ton zijn. Daar kun je me lijkt me nooit een bult aan vallen. En met een goed verhaal lijkt me het ook alles behalve onmogelijk om zo'n jongen te halen. Moeten ze wel snel proberen zaken te doen want met 2 goals helpt hij mee aan de 4-1 winst van Duitsland onder 19 tegen de leeftijdsgenoten van Oranje. Daarmee schakelt hij mede onze Oranje jongens uit voor de EK in Finland.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 27-03-2018 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Mooie lijst inderdaad. Staan mooie namen tussen die Hamstra wel in de gaten mag houden.

Verder ben ik benieuwd welke namen de buitenlandse scouts op hun lijstje hebben staan. Hoop dat die Frederiksen (scout en vader van jeugdspeler) Hamstra kan overtuigen om Anders Dreyer op te halen. Spelend in de Jupiler league van Denemarken bij Esbjerg. Die Ted Van Leeuwen doet het daar overigens heel aardig, want er lopen een paar leuke talenten rond bij Esbjerg. Dreyer is 19 jaar, rechtsbuiten en heeft een goede linkerpoot. Heeft in 20 wedstrijden 12 goals gemaakt en 4 assists gegeven.
Ook Groeneveld vindt ik een erg goede speler. Een andere optie voor op de flank is Luka Menalo.

Een andere speler waarvan ik hoop dat hij gehaald wordt is Ferhan Hasani. Een aanvallende middenvelder die het jaren geleden niet kon maken bij Wolfsburg en Brondby. Inmiddels 27 jaar en spelend in zijn thuisland Macedonië. In 20 wedstrijden 19 goals gemaakt en 13 assists gegeven. Als dat geen indrukwekkende cijfers zijn weet ik het ook niet meer. Voordeel van Hasani is dat zijn contract deze zomer afloopt, en dus zonder transfersom kan worden binnen gehengeld.

Ook de spitspositie is een cruciale taak voor Hamstra deze zomer. Ik ben benieuwd waar hij mee op de proppen gaat komen. Lammers is een interessante speler die best eens haalbaar zou kunnen zijn, aangezien de aanwezigheid van De Jong en Romero. Een andere optie die al voorbij is gekomen is Ohomijufano, die vorig jaar veel goals maakte in Noorwegen. In Servië scoort Milan Pavkov aan de lopende band. Wat mij een goede optie lijkt is een naam die niet eerder is genoemd. Kenyu Sugimoto! Heeft vorig jaar in Japan 22 goals gemaakt in 35 wedstrijden, en is een spits die goed mee kan voetballen. Een voordeel is dat we met Yuki al een landgenoot hebben, wat hij vast fijn vindt. Hij is inmiddels 25 en speelt ook bij het Japans elftal. Zijn contract loopt aan het einde van het jaar af (31-12-2018), dus hij zou niet veel mogen kosten. Het is natuurlijk wel afwachten met zulke jongens of ze hier kunnen aarden (andere cultuur, ander spelsysteem).

Verder heeft ook Linus Wahlqvist een contract tot 31-12-2018. Schmidt laten gaan en Wahlqvist halen, aangezien ik niet verwacht dat Dumfries nog jaren bij ons blijft.

Ik zie dat Van der Steen ook vertrekt. Rok Vodisek heeft in Slovenie een aflopend contract en is een talentvolle doelman. Wordt begeerd door enkele grote clubs dus weet niet of hij haalbaar is. Ook de hier al meermaals genoemde De Boer is een prima optie als 2e doelman achter Hahn.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Harmiej schreef:Mooie lijst inderdaad. Staan mooie namen tussen die Hamstra wel in de gaten mag houden.

Verder ben ik benieuwd welke namen de buitenlandse scouts op hun lijstje hebben staan. Hoop dat die Frederiksen (scout en vader van jeugdspeler) Hamstra kan overtuigen om Anders Dreyer op te halen. Spelend in de Jupiler league van Denemarken bij Esbjerg. Die Ted Van Leeuwen doet het daar overigens heel aardig, want er lopen een paar leuke talenten rond bij Esbjerg. Dreyer is 19 jaar, rechtsbuiten en heeft een goede linkerpoot. Heeft in 20 wedstrijden 12 goals gemaakt en 4 assists gegeven.
Ook Groeneveld vindt ik een erg goede speler. Een andere optie voor op de flank is Luka Menalo.

Een andere speler waarvan ik hoop dat hij gehaald wordt is Ferhan Hasani. Een aanvallende middenvelder die het jaren geleden niet kon maken bij Wolfsburg en Brondby. Inmiddels 27 jaar en spelend in zijn thuisland Macedonië. In 20 wedstrijden 19 goals gemaakt en 13 assists gegeven. Als dat geen indrukwekkende cijfers zijn weet ik het ook niet meer. Voordeel van Hasani is dat zijn contract deze zomer afloopt, en dus zonder transfersom kan worden binnen gehengeld.

Ook de spitspositie is een cruciale taak voor Hamstra deze zomer. Ik ben benieuwd waar hij mee op de proppen gaat komen. Lammers is een interessante speler die best eens haalbaar zou kunnen zijn, aangezien de aanwezigheid van De Jong en Romero. Een andere optie die al voorbij is gekomen is Ohomijufano, die vorig jaar veel goals maakte in Noorwegen. In Servië scoort Milan Pavkov aan de lopende band. Wat mij een goede optie lijkt is een naam die niet eerder is genoemd. Kenyu Sugimoto! Heeft vorig jaar in Japan 22 goals gemaakt in 35 wedstrijden, en is een spits die goed mee kan voetballen. Een voordeel is dat we met Yuki al een landgenoot hebben, wat hij vast fijn vindt. Hij is inmiddels 25 en speelt ook bij het Japans elftal. Zijn contract loopt aan het einde van het jaar af (31-12-2018), dus hij zou niet veel mogen kosten. Het is natuurlijk wel afwachten met zulke jongens of ze hier kunnen aarden (andere cultuur, ander spelsysteem).

Verder heeft ook Linus Wahlqvist een contract tot 31-12-2018. Schmidt laten gaan en Wahlqvist halen, aangezien ik niet verwacht dat Dumfries nog jaren bij ons blijft.

Ik zie dat Van der Steen ook vertrekt. Rok Vodisek heeft in Slovenie een aflopend contract en is een talentvolle doelman. Wordt begeerd door enkele grote clubs dus weet niet of hij haalbaar is. Ook de hier al meermaals genoemde De Boer is een prima optie als 2e doelman achter Hahn.
Goede lijst, ik zie Wahlqvist graag in ons shirt spelen. Talentje en international. Goede RB.
Heerenveen fan in Leiden
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Mackan68 schreef:https://www.transfermarkt.nl/manuel-win ... aison=2015
Zou dit een interessante speler voor ons kunnen zijn wanneer Reza en Henk beide vertrekken? Een jong talent, nu 2 seizoenen spelend voor de A-junioren van Bayern. 19 Jaar, 1.84m., 2-benig en cijfers waar je op zich best wel u tegen mag zeggen (Neusje voor de goal of zoals onze Oosterburen zeggen Torgeil) En ja, het niveau, ik weet het. Maar de cijfers van bijvoorbeeld Mark Uth waren in Duitsland minder opvallend. Contract loopt nog een paar maanden en de marktwaarde zou rond de ton zijn. Daar kun je me lijkt me nooit een bult aan vallen. En met een goed verhaal lijkt me het ook alles behalve onmogelijk om zo'n jongen te halen. Moeten ze wel snel proberen zaken te doen want met 2 goals helpt hij mee aan de 4-1 winst van Duitsland onder 19 tegen de leeftijdsgenoten van Oranje. Daarmee schakelt hij mede onze Oranje jongens uit voor de EK in Finland.
Interessante optie inderdaad. Lijkt mij de gok waard, hier zul je het toch wat van moeten hebben.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik zie wel wat in het lijstje van Gerald! Mij lijkt het niet verstandig om te investeren in nog meer buiten-EU-spelers met Rojas en Mihajlovic op de loonlijst, terwijl ook Yuki zijn salaris niet overtuigend terugverdient. Bovendien zullen spelers met ervaring in de Nederlandse competitie zich veel sneller aanpassen. Volgens mij voldoende talent voorhanden, als we voor de verandering eens slagvaardig te werk gaan.

Voor een positie wil ik nog wel een uitzondering maken: de spits. Zowel sportief als bedrijfseconomisch (op aanvallers verdienen we het meest) van veruit het hoogste belang. Ik vind het ronduit on-Heerenveens dat we hier nu twee harken hebben lopen die ook nog eens nauwelijks transferwaarde hebben.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Zomaar een naam roepen: Joël Veltman.
Geeft aan dat hij weer wil spelen en maakt hem niet uit of dat bij Ajax of andere club is.
Voor Heerenveen misschien wel een goede?
Als er een ''Ajax-trainer'' gehaald wordt, wil ie misschien wel mee..
Zeg maar niks!
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Baas schreef:Zomaar een naam roepen: Joël Veltman.
Geeft aan dat hij weer wil spelen en maakt hem niet uit of dat bij Ajax of andere club is.
Voor Heerenveen misschien wel een goede?
Als er een ''Ajax-trainer'' gehaald wordt, wil ie misschien wel mee..
Een 26-jarige speler van Ajax, was totdat hij op de bank kwam aanvoerder. Nu een paar wedstrijden op de bank en hij is dus ontevreden. Inmiddels 19 interlands gespeelt voor NL Elftal.
Financieel is hij onhaalbaar en ook qua ambities is hij zeker onhaalbaar. Ik zie hem eerder naar Duitsland vertrekken of naar een club als Olympiakos/Celtic.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Heb vandaag de Fox docu gezien over Fran Sol. Zijn voetbalkwaliteiten zijn hier al vaker genoemd, maar wat een sympathieke gast is dat. Werkt ook zeer hard en is, in tegenstelling tot Reza en Veerman, en rasechte spits. Ik zou hem hier graag zien, maar is wellicht al niet haalbaar meer.

Hij is overigens ook topscorer aller tijden in de jeugd van Real Madrid (226 goals meen ik me te herinneren). Dan kan je wel wat.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Goran Popov schreef:Heb vandaag de Fox docu gezien over Fran Sol. Zijn voetbalkwaliteiten zijn hier al vaker genoemd, maar wat een sympathieke gast is dat. Werkt ook zeer hard en is, in tegenstelling tot Reza en Veerman, en rasechte spits. Ik zou hem hier graag zien, maar is wellicht al niet haalbaar meer.

Hij is overigens ook topscorer aller tijden in de jeugd van Real Madrid (226 goals meen ik me te herinneren). Dan kan je wel wat.
Ze hadden die ruil tussen Veerman en Sol natuurlijk altijd moeten doen. Jammer dat Streppel iedereen voor de gek heeft gehouden met z'n lulverhaal iedere keer. Reken er maar op dat er na het eerdere akkefietje met Willem2 ze nog eens gaan proberen Heerenveen een poot uit te trekken. Sol heeft nog een contract tot volgend jaar en Willem2 de optie voor nog een seizoen. Over een topscorerstitel kan ik trouwens niets vinden. 226 Goals lijkt me ook wel bizar veel. Struikt ook niet met statistieken van later bij andere clubs.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Leuk keeperstalent (gratis op te halen van NEC): Maarten Paes
https://www.transfermarkt.nl/maarten-pa ... ler/396077

Paes is jeugdinternational van Nederland. Wil graag een stap hoger, aangezien hij niet wilde verlengen. Kan samen met Doorbusch strijden om onze toekomstige keeper te worden.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7717
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik vind dat elke club ongeveer 4 ervaren spelers nodig heeft, en dat betreft de keeper, de 2 CV's en de 6 positie
De overige 7 posities allemaal talenten die geld op kunnen leveren. Er zijn altijd uitzonderingen, want er zijn ongetwijfeld talenten op bovenstaande 4 posities, maar dan zullen dat zekerheidjes moeten zijn. Jerry St, Juste heeft geld opgeleverd, maar heeft ook heel veel punten gekost. Kijk nu naar Pierie. 17/18 jaar groot talent. Allemaal mooi, maar heeft inmiddels echt heel wat punten gekost. De media hyped zo'n jongen natuurlijk ook, maar das bij elke club.
Dan is Daniel Hoegh misschien geen topper, maar van de 28 gespeelde wedstrijden scoorde hij 20 wedstrijden minimaal een 7, 5x een 5,5 en hooguit 3x een dikke onvoldoende.

Mijn voorkeur gaat de rest van het seizoen ook uit naar Dumfries - Hoegh - Bulthuis - PIerie

Dus die jeugdige keepers hoeft van mij niet zo. In ieder geval voor de beloften en dan als reservekeeper/3e keeper
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Feanfan 1 schreef:Ik vind dat elke club ongeveer 4 ervaren spelers nodig heeft, en dat betreft de keeper, de 2 CV's en de 6 positie
De overige 7 posities allemaal talenten die geld op kunnen leveren. Er zijn altijd uitzonderingen, want er zijn ongetwijfeld talenten op bovenstaande 4 posities, maar dan zullen dat zekerheidjes moeten zijn. Jerry St, Juste heeft geld opgeleverd, maar heeft ook heel veel punten gekost. Kijk nu naar Pierie. 17/18 jaar groot talent. Allemaal mooi, maar heeft inmiddels echt heel wat punten gekost. De media hyped zo'n jongen natuurlijk ook, maar das bij elke club.
Dan is Daniel Hoegh misschien geen topper, maar van de 28 gespeelde wedstrijden scoorde hij 20 wedstrijden minimaal een 7, 5x een 5,5 en hooguit 3x een dikke onvoldoende.

Mijn voorkeur gaat de rest van het seizoen ook uit naar Dumfries - Hoegh - Bulthuis - PIerie

Dus die jeugdige keepers hoeft van mij niet zo. In ieder geval voor de beloften en dan als reservekeeper/3e keeper
Ik zou niet weten waarom Bulthuis erin moet. Pierie mooi laten staan, die word alleen maar beter. Bulthuis heeft niet aangetoond dat hij echt een klasse beter is. Verder doet Woudenberg het na de winter naar behoren, dus die zou ik ook zeker laten staan.

En wat betreft die Paes, niet aan beginnen. De Fockert was ook jeugdinternational, en dat is ook niks geworden. Paes heeft nog niet op het hoogste niveau gespeeld, dus is het een grote gok, aangezien we niet weten hoe Hahn terug zal komen. Een solide doelman die op het hoogste niveau heeft gespeeld is een betere optie (tenzij er echt een keeperstalent van buitencategorie opgepikt kan worden). Een doelman als Unnerstall van VVV lijkt mij een hele goeie optie.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Harmiej schreef:Een doelman als Unnerstall van VVV lijkt mij een hele goeie optie.
Volgens geruchten zouden AZ, Utrecht, Vitesse en Heerenveen zich gemeld hebben voor Unnerstall. Volgens mij staat bij zowel AZ, Utrecht als Heerenveen de 1e keepersplek niet ter discussie (bij ons na terugkeer Hahn volgend seizoen) Bij Vitesse staat Pasveer onder enorme druk. En daar lijkt me ook het meest beschikbare geld te zitten. Ik acht de kans groot dat hij daar vanaf volgend seizoen 1e keeper is, aangezien de concurrent van Pasveer daar tot nog toe ook niet blundervrij heeft staan te keepen. Maar het zou inderdaad geweldig zijn wanneer onze club hem vast weet te leggen.
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 01-04-2018 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ik ben een fan van Kingsley Ehizibue, een getalenteerde rechtsback van Zwolle. Bijna 23 jaar met een contract tot de zomer van 2020. Helaas wel duur aan het worden...

https://www.transfermarkt.nl/kingsley-e ... ler/272812
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Haal ook gelijk maar die Monteiro van Heracles. Vervanger voor Schaars
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Jazz schreef:Haal ook gelijk maar die Monteiro van Heracles. Vervanger voor Schaars
Die was goed afgelopen zondag inderdaad!
Alleen.. denk wel dat het een typische kunstgrasvoetballer is.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Baas schreef: Alleen.. denk wel dat het een typische kunstgrasvoetballer is.
Mooi, we spelen best vaak uit ;)
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Heeft iemand scherper voor de geest hoe die ruildeal met Sol en Veerman destijds in elkaar zou zitten? Moesten wij dan nog bijbetalen? Ik kan (toegegeven: met de kennis van nu) geen enkele reden bedenken waarom je dat niet zou doen. Aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen waarom Willem II dat zou willen.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Kaz_SCH schreef:Heeft iemand scherper voor de geest hoe die ruildeal met Sol en Veerman destijds in elkaar zou zitten? Moesten wij dan nog bijbetalen? Ik kan (toegegeven: met de kennis van nu) geen enkele reden bedenken waarom je dat niet zou doen. Aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen waarom Willem II dat zou willen.
http://www.soccernews.nl/news/406315/wi ... or-veerman

Zou echt ongelofelijk zijn als dit echt waar is maar we zullen nooit weten of het wel of niet waar is.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Als dat waar is, is Hamstra knettergek en Mathijssen nog veel gekker.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in Sol geen stormram zagen die Veerman wel is. En dat ze er vanuit gingen dat Reza door zou gaan zoals vorig seizoen. Als invaller heb je wellicht meer aan Veerman dan aan Sol.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Reza heeft er vorig jaar aardig wat ingeschoten, dus het is niet zo heel raar als Hamstra verwacht had dat hij daar mee door zou gaan. Daarnaast was iedereen die hier had geroepen dat Sol er dit seizoen zo veel zou maken op dit forum per direct voor gek verklaard. Met de kennis van nu is het natuurlijk ontzettend jammer dat die deal niet door is gegaan, maar destijds was het zeker nog geen uitgemaakte zaak dat het zo zou zijn gelopen als nu.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Er moet echt een vervanger komen voor Schaars. Heeft vandaag een ernstige beenbreuk opgelopen. De vraag is hoe hij terugkomt. Hij is ook alweer oud aan het worden en de vraag is wie hem gaat opvolgen. Ik zie het niet echt zitten in Bruijn.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ben Rienstra vind ik ook een goede vervanger van Schaars. Clint Leemans zou ik hier graag willen zien maar is misschien te vergelijkbaar met Yuki. Monteiro vind ik zeker geen onaardige speler maar lijkt een kunstgrasvoetballer en zal hier dan ook mislukken vrees ik.

Qua spitsen loopt er weinig rond. Sam Lammers heb ik al eerder getipt en lijkt me een goede. PSV zal hem echter niet voor noppes laten gaan.
nou nou
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Lasse Schöne.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Duo Maxwell schreef:Lasse Schöne.
Daar dacht ik ook net aan. Maar: Contract tot 2019 met optie voor Ajax voor nog een seizoen. Het is maar net wat de plannen met hem zijn. Ik acht de kans niet bijster groot, maar het zou wel weer een megastunt zijn als je hem binnen kunt halen. Kan ook nog eens een goal maken. Wat we de laatste seizoenen teveel missen. De vraag is natuurlijk ook of Lasse dat zelf ziet zitten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie