Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 05-01-2018 13:58

Mijn volgende stap is Liverpool... maar als ze niet komen...
Ik bedoel alleen maar aan te geven dat als de top 3 geïnteresseerd was, dan was er ondertussen toch al iets gebeurd?
Het lijkt me in ieder geval de moeite waard om hem en z'n club te polsen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 05-01-2018 18:24

fuotbalgek schreef:Streppel had Rojas en Mihaljovic dus het mag inmiddels duidelijk zijn waarom Odegaard niet op tien speelt. Mihaljovic is er nog niet, Rojas is het niet. Gezien de selectie heeft Streppel in het begin geen rare keuzes gemaakt, door tegenvallende resultaten is hij van zijn geloof gevallen. Anyway, Odegaard op 10, had je dan een half seizoen met Rojas rechtsbuiten willen spelen? Voor mik blijft de versterking op de vleugel van Hamstra het meest kwalijke, net als het niet laten gaan van een spits om een betere te kopen.


Ik zou het wel aandurven met Rojas op de rechtsbuiten en Odegaard op 10. Odegaard kan hem dan juist mooi bedienen met steekpasses, zodat Rojas zijn snelheid kan benutten. Kortom: met Odegaard op 10 krijg je veel meer voetbal in je team. Met Zeneli op links en Rojas op rechts heb je daar ook echte buitenspelers staan die wat kunnen creeëren. Naar mijn mening komt het je spel, en daardoor ook je resultaten, alleen maar ten goede.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 09-01-2018 14:51

Die Fred Friday.. daar hadden wij blijkbaar interesse in toen AZ hem kocht.
Bij AZ komt hij niet veel aan spelen toe en dat is terecht met Weghorst voor je.
Nu blijkt Sparta interesse te hebben, maar is die jongen niet wat voor ons?
Ik zie hem niet heel vaak spelen, maar tegen ons was hij toch wel echt goed.

BTW: Gaat Dickie in Rotterdam de spelers zelf betalen ofzo?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-01-2018 21:37

Wij worden gelinkt aan Benschop van Hannover....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 09-01-2018 21:48

Heerenveen rules schreef:Wij worden gelinkt aan Benschop van Hannover....

Even snel gekeken, die heeft nu 2,5 seizoen eigenlijk niets gespeeld, voornamelijk door blessures. In het seizoen 14/15 scoorde hij nog dertien keer in 30 wedstrijden voor Fortuna Düsseldorf in de Tweede Bundesliga, een vergelijkbaar niveau als dat we hier hebben ongeveer. 28 jaar. Lijkt me toch niet de spits waar we weer miljoenen aan gaan verdienen..
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 09-01-2018 21:58

Vond ik bij AZ ook al geen bijzondere voetballer. Misschien een opvolger voor Veerman, maar als eerste spits niet goed genoeg, ook niet de juiste leeftijd. De nieuwe spits moet rond de 22/23 jaar zijn vind ik, iemand die veel geld kan
opleveren.
Lijkt er wel op dat ze veel naar Nederlandse spelers in het buitenland kijken, eerder al de interesse voor Janga en het binnenhalen van Bulthuis.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 10-01-2018 08:52

Man man man.. ik wordt niet heel vrolijk van de namen waar ze ons aan linken hoor.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 10-01-2018 10:04

Het lijstje van de primeurs waar VoetbalPrimeur de laatste jaren mee is gekomen is niet echt betrouwbaar te noemen. Tot nu toe zijn dat Rangelo Janga, Sanharib Malki, Charlison Benschop en Matthias Stingl. Die zijn één keer aan Heerenveen gelinkt maar vervolgens nergens in andere (serieuzere) media verschenen.

Ik hecht persoonlijk dan ook niet heel veel waarde aan het Benschop-gerucht. Hij zou een potentiële opvolger voor Veerman kunnen zijn, al vermoed ik dat hij liever ergens anders voor een basisplek gaat.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 10-01-2018 10:05

Een vent die al jaren niet gespeeld heeft, amper 10 minuten speelt (gemiddeld) per wedstrijd. Veerman 2.0. Niet aan beginnen!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 10-01-2018 13:53

Clint Leemans lijkt mij een goede speler voor ons, zou mooi links op het middenveld kunnen spelen ipv Kobayashi. Het contract van Yuki loop over anderhalf jaar af dus zou hem aankomende zomer laten vertrekken. Heeft tot nu toe niet laten zien wat er verwacht werd. Als het elftal goed draait laat hij wel eens leuke dingen zien, alleen wel zonder rendement. Zodra het elftal wat minder draait is hij 1 van de eersten die door het ijs zakt. Dus zou zeggen, haal Clint Leemans van VVV, Nederlandse jongen en nog maar 22.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 10-01-2018 14:37

tha boelie schreef:Clint Leemans lijkt mij een goede speler voor ons, zou mooi links op het middenveld kunnen spelen ipv Kobayashi. Het contract van Yuki loop over anderhalf jaar af dus zou hem aankomende zomer laten vertrekken. Heeft tot nu toe niet laten zien wat er verwacht werd. Als het elftal goed draait laat hij wel eens leuke dingen zien, alleen wel zonder rendement. Zodra het elftal wat minder draait is hij 1 van de eersten die door het ijs zakt. Dus zou zeggen, haal Clint Leemans van VVV, Nederlandse jongen en nog maar 22.


Als ze überhaupt zouden willen, moeten ze opschieten, zie:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=320622

Ik vind Yuki overigens een onderschatte kracht, al heeft hij wel zijn mindere wedstrijden.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 10-01-2018 20:29

Van Persie zou een mooie stunt zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 10-01-2018 22:52

Hansen maar vastleggen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 10-01-2018 23:00

tha boelie schreef:Hansen maar vastleggen.


Doe maar niet, heb liever Mulder of Nordfeldt dan Hansen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2018 12:38

Filip Djuricic zou ook een mooie stunt zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor vincentdelbos » 11-01-2018 12:41

Ik vind overigens wel dat wel snel onze spelers laten vallen. Dit jaar schittert niemand en schutteren velen. Ik zie ook Schaars slechte wedstrijden spelen, Veerman, Dumfries, Odegaard. Ik weet dat veel mensen ook niet gecharmeerd waren van de Roon en van la Parra, maar die doen het nu best aardig. Misschien moeten we iets meer geduld hebben.

Het zou me niet verbazen dat een aantal spelers (Mihaljovic, Rojas, Dunfries, Hoegh, Odegaard,etc.) onder een andere coach en bij een beter spelend team wel eens zouden kunnen groeien en wanneer ze meer kansen krijgen.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2018 12:47

vincentdelbos schreef:Ik vind overigens wel dat wel snel onze spelers laten vallen. Dit jaar schittert niemand en schutteren velen. Ik zie ook Schaars slechte wedstrijden spelen, Veerman, Dumfries, Odegaard. Ik weet dat veel mensen ook niet gecharmeerd waren van de Roon en van la Parra, maar die doen het nu best aardig. Misschien moeten we iets meer geduld hebben.

Het zou me niet verbazen dat een aantal spelers (Mihaljovic, Rojas, Dunfries, Hoegh, Odegaard,etc.) onder een andere coach en bij een beter spelend team wel eens zouden kunnen groeien en wanneer ze meer kansen krijgen.


Ben het hier zeker mee eens. Wie weet ligt het aan Streppel...
Verder wat Odegaard betreft, die is ook wel erg jong natuurlijk. Die heeft nog heel veel rek en tijd nodig.
Misschien is hij zelfs voor ons nog te jong of te vroeg om al te hoge verwachtingen te hebben. Hij is ook wat aan het forceren op het veld lijkt het. Te veel zich willen bewijzen ipv meer in dienst van het elftal te spelen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 11-01-2018 18:23

Zag dit net op Transfermarkt. Het is al van een paar dagen terug, maar toch: Geboren in Emmen. Zoon van een van onze befaamde rechtsbuitens. Zelf rechtsachter of verdedigende middenvelder. Mogelijke opvolger al vast voor Dumfries, Schaars of Yuki?
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 11-01-2018 19:05

Mackan68 schreef:Zag dit net op Transfermarkt. Het is al van een paar dagen terug, maar toch: Geboren in Emmen. Zoon van een van onze befaamde rechtsbuitens. Zelf rechtsachter of verdedigende middenvelder. Mogelijke opvolger al vast voor Dumfries, Schaars of Yuki?


Dat zou zeker leuk zijn! Spoeling van verdedigers bij de beloften is dun dus misschien bieden ze hem misschien een klein contract aan en wie weet wordt het wat.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 12-01-2018 13:20

Als bron wordt FeanOnline genoemd. Bij deze kan ik dat per direct ontkrachten, want zijn naam is door ons nergens genoemd.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor mojo5040 » 17-01-2018 22:03

Ik kwam toevallig een leuke spits tegen.

Noorse speler genaamd Ohi Omoijuanfo speelt bij Stabaek IF en is 24 jaar oud. Heeft bij alle jeugdelftallen van Noorwegen gespeeld is momenteel tussen de 600-800 ton met nog 2 jaartjes op zijn contract. Goed aanspeelpunt, Redelijke lengte (1.88) en gevaarlijk in de 16. Er zijn natuurlijk altijd betere spelers in de wereld, maar met een oog op realisme en het principe "bang for buck" en potentiële winst. Denk ik met wat ik gezien heb, dat hij een aangename toevoeging zou zijn.

Maar goed, I'm just a nobody :stan: :lol:
mojo5040
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 19-07-2016 17:09

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Barrie » 18-01-2018 14:09

Wie nog hoopte op Djuricic: die is vandaag officieel vertrokken naar de hekkensluiter van de Serie A. Ik heb even zitten neuzen op transfermarkt.nl en zag dat Magnus Wolff Eikrem sinds 1 januari zonder club zit. Hij speelde de laatste drie seizoenen bij Malmo FF, waar hij in 85 wedstrijden 11 goals en 35 assists noteerde. Hoewel hij wel een minder jaar kende in 2017 (450 minuten in de hoogste Zweedse competitie) noteerde hij toch één goal en vier assists, daar kan ons huidige middenveld alleen maar van dromen. Hij staat mij in het half jaar dat hij ons shirt droeg wel voor de geest als een creatieve speler die de rest van het elftal beter kan laten draaien. Achten jullie het de moeite waard zijn zaakwaarnemer te bellen?
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 18-01-2018 14:14

Barrie schreef:.. Achten jullie het de moeite waard zijn zaakwaarnemer te bellen?

Ja, goede speler. Bel jij even?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Fladian » 18-01-2018 15:11

Eikrem komt het beste tot zijn recht als aanvallende middenvelder, toch?

Al zal hij kwalitatief vast een aanwinst zijn, vraag ik mij af of de prioriteit zou moeten liggen op die positie. Het is de best bezette positie van de selectie. Los van de discussie of iedereen van voldoende kwaliteit is of de juiste positie wordt opgesteld, hebben wij al te veel spelers voor die positie. Ik zie liever dat het geld (salaris, tekengeld, etc.) in andere posities wordt gestoken.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 18-01-2018 23:50

Klich is in het buitenland weer niet geslaagd, maar blijft voor subtop eredivisie een goede speler. Gezien de leeftijd van Schaars en de ambitie van Yuki om verdere stappen te maken lijkt hij mij een zinvolle aanvulling op ons middenveld. Zou Yuki voorlopig op tien kunnen laten spelen, en op termijn hier de rol van Schaars kunnen overnemen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 18-01-2018 23:53

mojo5040 schreef:Ik kwam toevallig een leuke spits tegen.

Noorse speler genaamd Ohi Omoijuanfo speelt bij Stabaek IF en is 24 jaar oud. Heeft bij alle jeugdelftallen van Noorwegen gespeeld is momenteel tussen de 600-800 ton met nog 2 jaartjes op zijn contract. Goed aanspeelpunt, Redelijke lengte (1.88) en gevaarlijk in de 16. Er zijn natuurlijk altijd betere spelers in de wereld, maar met een oog op realisme en het principe "bang for buck" en potentiële winst. Denk ik met wat ik gezien heb, dat hij een aangename toevoeging zou zijn.

Maar goed, I'm just a nobody :stan: :lol:


Fysiek voldoet hij aan het type spits dat we hier nodig hebben, maar een speler die op zijn 24e nog in Scandinavië speelt ondanks lengte, kracht en gevaarlijk in de zestien zal ben ik bang voetballend tekort komen.

Heb ook niet het idee dat de club nu een spits gaat halen, we mogen hopen dat er richting de zomer weer een talentvolle spits wordt gehaald zoals eerder hier de gewoonte was.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Ebiede » 19-01-2018 10:01

Grot mag vetrekken bij Leeds, gelijk binnen hengelen!!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 19-01-2018 11:12

Ebiede schreef:Grot mag vetrekken bij Leeds, gelijk binnen hengelen!!

Vond ik bij NEC een hele goede! Sterk, groot, snel, goed schot.. prima eigenlijk
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 19-01-2018 11:35

Leeds wil hem echter alleen verhuren als ik het goed begrijp. Bovendien heeft hij dit seizoen al voor NEC én Leeds gespeeld en kan hij volgens de FIFA-regels niet meer voor een andere club uitkomen. Beetje hetzelfde verhaal als met Armtenteros en Utrecht (Heracles én Benevento).
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 22-01-2018 10:37

Ferdi Kadioglu, zou dat een speler zijn die haalbaar is voor ons? Paar wedstrijden op hem gelet, die is nu al te goed voor NEC. Daar zou ik wel 2 miljoen voor durven uittrekken want dat ga je dubbel en dwars terug verdienen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten