Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

tha boelie schreef:Gudmundsson kan ook prima op rechts.
Sterker nog, volgens transfermarkt is het zijn favoriete positie. Met LV en AM als nevenposities.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
robfriend1
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-05-2009 19:32

Bericht door robfriend1 »

Als Larsson vertrekt zou ik voor adnane tighadouini gaan..
Vitesse huurde hem vorigjaar met een optie tot koop, zo'n constructie zou voor ons idiaal zijn
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Ik was even op transfermarkt aan het kijken naar interessante vervangers voor Sam Larsson en toen stuitte ik op de volgende naam: Takahiro Sekine, een 22 jarige Japanner die speelt bij Urawa Reds. Kan zowel op links als rechts maar op basis van filmpjes lijkt het mij meer een rechtsbuiten die we zoeken. Gewoon snelheid erlangs achterlijn halen en een goede voorzet afleveren. Natuurlijk heb ik deze jongen nog nooit live zien spelen maar op beeldmateriaal zie je meteen dat dit een goede speler is en een speler die je weinig meer ziet. Nu we met Yuki al een Japanner hebben is het makkelijker voor zo'n jongen om zich hier te settelen. Bekijk maar eens wat beelden van deze jongen. Link 1: https://www.youtube.com/watch?v=NS46zSoZ-rc
Link 2: https://www.youtube.com/watch?v=3v_qMM6CNiU
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Speler op basis van Youtube-filmpjes halen, laten we dat maar niet meer doen.
Spijt heb je morgen maar!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Stingl is onderweg naar Schiphol, lijkt er nu toch echt op dat hij gaat komen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hoe weet je dat ? Van Jazz Media ?
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Hoe weet je dat ? Van Jazz Media ?
:lol: :lol:

Nee volgens Jazz Media heeft hij de eerste afslag naar Alkmaar genomen :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Van Rhijn misschien? Mag weg bij Brugge en Nederlandse clubs zijn geïnteresseerd. Dan denk je al gauw aan AZ/Heerenveen als de topclubs niet komen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Superfries1994 schreef:Van Rhijn misschien? Mag weg bij Brugge en Nederlandse clubs zijn geïnteresseerd. Dan denk je al gauw aan AZ/Heerenveen als de topclubs niet komen.
Zou geen rare optie zijn denk ik..
Zeg maar niks!
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Rienstra mag weg bij AZ, iets voor ons?
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Ligt geen prioriteit op dit moment lijkt mij.
hhage
Basisspeler
Berichten: 929
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Irevino schreef:Rienstra mag weg bij AZ, iets voor ons?
Nee
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Juist wel, is gewoon een goede voetballer en Schaars zal nog vaak zat geblesseerd zijn! Kun je weer met allerhande lapmiddelen komen, maar Rienstra op die positie gewoon prima.
nou nou
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik denk dat Rienstra, wel een goede aanvulling kan zijn.
Ik denk hierbij aan een aantal jaar terug, wij waren wel klaar met Elm (of hadden beter) maar bij AZ is hij zeker nog van waarde geweest.
Bij Heracles vond ik Rienstra ook wel een goede speler.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries1996 schreef:Juist wel, is gewoon een goede voetballer en Schaars zal nog vaak zat geblesseerd zijn! Kun je weer met allerhande lapmiddelen komen, maar Rienstra op die positie gewoon prima.
Rienstra is helemaal geen controleur. Is meer een box to box speler. Helemaal geen type voor de plek van Schaars.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik ben benieuwd wat er klopt van het gerucht dat Heerenveen interesse zou hebben in Tankovic. Heb bij die jongen altijd wel het gevoel gehad dat er meer uit te halen is
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Tankovic kan op beide vleugels spelen maar we hebben toch Odegaard, Zeneli, Johnson ?
evt Vlap ook nog.
Laten ze maar eens wat goede verdedigers halen aub.
Samen maken we de club sterk.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Hamstra is in samenwerking en overleg met de scouting druk bezig om twee backs aan te trekken. Ze gaan voor kwaliteit. Dat houd een risico in omdat dat soort spelers lastiger te halen zijn dan middelmatige spelers. Ik had ook graag gezien dat die backs er al waren maar alle vertrouwen dat het goed komt.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Is dit een aanname? Of komt dit uit een betrouwbare bron?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Die backs gaan zeker komen.
Maar wat zouden we met Tankovic moeten ?
Misschien om alle posities dubbel bezet te hebben of gaat Zeneli echt weg ?
Toch een apart gerucht. Misschien weet Jelmer wat meer weet over de herkomst van dit gerucht.
Samen maken we de club sterk.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik kwam dit op Twitter tegen, geen idee wat de exacte herkomst is
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Tankovic tsja heeft wel potentie ergens zitten maar veel te wisselvallig als back up kan het nog. Als Zeneli echt weg gaat. Eigenlijk moet er ook nog steeds een vervanger voor Slagveer komen qua kwantiteit. Verder is het afwachten of Odegaard rechts blijft spelen of op het middenveld, mijn voorkeur gaat uit naar rechtsbuiten.

Links:........................rechts

Johnsen..................Odegaard/aankoop
Aankoop.................aankoop
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Op het forum van AZ werd ook een melding gedaan dat sc Heerenveen interesse zou hebben in Tankovic.

Technisch gezien een zeer goede speler die in de kleine ruimte zeer behendig is. In dat opzicht zeker een speler die in een aanvallend spelend team zou passen. Met zijn 22 jaar nog altijd een jonge speler maar vanwege zijn leeftijd ook nog wel wisselvallig. Maar dat laatste vind ik Zeneli ook. Na een goed eerste half jaar vorig seizoen heeft hij na de winterstop ook geen bal meer geraakt. En wat ik van Zeneli in de voorbereiding heb gezien viel me ook niet erg mee. Tankovic lijkt vooral te mogen vertrekken omdat van den Brom het niet in hem ziet zitten.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het was al langer duidelijk bij mij, maar na vandaag weer helemaal. Er moet een scorende "10" bij.
Er van uitgaande dat Odegaard op de rechtsbuiten komt te staan, komt het aantal doelpunten van onze middenvelders niet boven de 5
Schaars, Kobayashi en Thorsby zijn daar de spelers niet voor en Van Amersfoort is mijns inziens niet goed genoeg en ook hij zal de 5 goals niet halen.
Als al onze aanvallers een offday hebben of de tegenstanders hebben hen in de tang, dan blijven de goals achterwege en is het moeilijk winnen
zijlijner
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-06-2013 19:40

Bericht door zijlijner »

Feanfan 1 schreef:Het was al langer duidelijk bij mij, maar na vandaag weer helemaal. Er moet een scorende "10" bij.
Er van uitgaande dat Odegaard op de rechtsbuiten komt te staan, komt het aantal doelpunten van onze middenvelders niet boven de 5
Schaars, Kobayashi en Thorsby zijn daar de spelers niet voor en Van Amersfoort is mijns inziens niet goed genoeg en ook hij zal de 5 goals niet halen.
Als al onze aanvallers een offday hebben of de tegenstanders hebben hen in de tang, dan blijven de goals achterwege en is het moeilijk winnen
Helemaal mee eens. Ook in de tweede helft van vorig seizoen brak het scorend vermogen ons op. Helemaal tegen verdedigende teams hadden wij het lastig.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Spelers die ik graag in ons shirt wil zien:

Voor de toekomst:
Van Drongelen (CV, 18 jaar, Sparta, 900K marktwaarde, contract tot 06-2019)
https://www.transfermarkt.nl/rick-van-d ... ler/354340

Voor nu (directe versterking):
Dumfries (RV, 21 jaar, Sparta, 1 miljoen marktwaarde, contract tot 06-2019)
https://www.transfermarkt.nl/denzel-dum ... ler/321528

Woudenberg (LV, 23 jaar, Feyenoord, 1 miljoen marktwaarde, contract tot 06-2019)
https://www.transfermarkt.nl/lucas-woud ... ler/221766

Van Crooij (RB, 21 jaar, VVV-Venlo, 700K marktwaarde, contract tot 06-2019)
http://www.transfermarkt.nl/vito-van-cr ... ler/312493

Ahannach (RB, 21 jaar, Almere City, 300k marktwaarde, , contract tot 06-2018)
https://www.transfermarkt.nl/soufyan-ah ... ler/262895
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Helemaal eens met Ahannach, Dumfries en Woudenberg. Dan is de selectie nagenoeg rond! Allen haalbaar, betaalbaar en spelers die kunnen aanhaken op dit niveau én kunnen uitgroeien tot een smaakmaker.
nou nou
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Woudenberg schijnt Feijenoord alleen te willen verhuren.
Die over Van Drongelen schijnt een groot talent te zijn, daar kunnen we wel in investeren.
Voor de rest is het niet wat magertjes ?
Ik hoop dat we net als voorgaand jaar weer flinke verassingen krijgen zoals een Japanner (Yuki).
Wat mij betreft trekken we de landsgrenzen weer over en komt er weer een eens goeie Roemeen of een Kroaat of zo.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik ben zelf geen fan van Dumfries. Vind hem verdedigend zwak.

Ik hoop dat het ze lukt om Nissen te halen. Dat vind ik echt een goede speler. Die kun je ook wel doorverkopen naar Duitsland over twee jaar. Vrees alleen dat hij niet haalbaar is, zeker niet na de goede prestaties in de EL.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Woudenberg schijnt Feijenoord alleen te willen verhuren.
Die over Van Drongelen schijnt een groot talent te zijn, daar kunnen we wel in investeren.
Voor de rest is het niet wat magertjes ?
Ik hoop dat we net als voorgaand jaar weer flinke verassingen krijgen zoals een Japanner (Yuki).
Wat mij betreft trekken we de landsgrenzen weer over en komt er weer een eens goeie Roemeen of een Kroaat of zo.
Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we deze spelers kunnen ophalen. Als ik eerlijk ben heb ik weinig zin in "verassingen" :roll:

Op zo'n moment zie ik dat de club liever safe speelt door een speler op te pikken in Nederland dan dat we een onbekende Balkanees halen die geen Engels spreekt, geen idee heeft hoe het hier aan toe gaat qua cultuur en leven, en moet aanpassen aan onze manier van spelen.

PS. BK, wie wil je anders als nieuwe RV/LV zien? Heb je namen of ben je gewoon niet tevreden over mijn suggesties? :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Plaats reactie