Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En wie moet dan op de bank?
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Hoegh of van Aken en als hij dm speelt dan Kobayashi of Thorsby. Maar zie hem het liefst centraal achterin. Dit slome duo achterin met beiden een draaicirkel van het europaplein is volgens mij vragen om problemen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Rick schreef:Is Ryan Donk niet haalbaar voor ons? Kan zowel centraal achterin als op het middenveld. Komt niet aan spelen toe bij Gala en heeft nog maar een jaarcontract en is 31 jaar.
Verdient daar wel 1,5 miljoen per jaar..
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Grot naar Leeds United voor +-1.6 miljoen. Zouden wij dat betalen?
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Jazz schreef:Grot naar Leeds United voor +-1.6 miljoen. Zouden wij dat betalen?
Was hij wel echt een goede versterking geweest? Het is een grote en sterke jongen, maar dat is het zo'n ongeveer ook wel een beetje. Maakte op een gegeven moment een paar goals op een rij, dat is waarschijnlijk waar iedereen hem van kent, maar op die 3 wedstrijden na heb ik hem nauwelijks gezien, volgens mij.

In ieder geval, hij vertrekt dus naar Leeds. Ik denk dat wij ook wel zo'n bedrag kunnen neerleggen voor een talentvolle spits, als je het bedrag wat je voor Veerman krijgt meerekent. Moet mogelijk zijn.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik blijf stiekum een beetje hopen op een type als Uth, lekker allround, fysiek prima, technisch, doelgericht.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

We hebben ook 1,7 miljoen voor Mihajlovic betaald, dus dat zijn geen bedragen die voor ons niet te betalen zijn.

Lijntje uitgooien bij Boymans misschien, nog maar 28, contract in de woestijn maar speelt nooit.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Alsjeblieft geen boymans... en die 1.7 was volgens Hamstra niet juist.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Volgens Hamstra klopt geen enkel bedrag. Alles in zijn voordeel. Hij praat nooit over bedragen. Alleen dat ze niet kloppen. :lol:
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen rules schreef:Volgens Hamstra klopt geen enkel bedrag. Alles in zijn voordeel. Hij praat nooit over bedragen. Alleen dat ze niet kloppen. :lol:
Hij zegt: "hoger" of "lager", dus nu beweer je dat hij liegt :lol: ?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik zeg alleen dat het niet erg consequent is. Zeggen dat je nooit over bedragen praten en dan zeggen dat het hoger of lager is. Dan moet hij niets zeggen....Want hij praat niet over bedragen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Ik zeg alleen dat het niet erg consequent is. Zeggen dat je nooit over bedragen praten en dan zeggen dat het hoger of lager is. Dan moet hij niets zeggen....Want hij praat niet over bedragen.
Hij is consequent in het niet noemen van bedragen.
Enige duiding van de vele vaak onjuiste bedragen die circuleren in de media zie ik juist als een net stukje communicatie, ook naar de supporters. Prima toch?
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Wat is eigenlijk de reden dat bedragen niet meer genoemd worden?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wat maakt het uiteindelijk uit wat je voor een speler krijgt?
Volgens mij helemaal niks, we kregen voor Alves en Sulejmani tussen de 30 en 35 miljoen euro, en wat hebben we er voor terug gezien?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

rust schreef:Wat is eigenlijk de reden dat bedragen niet meer genoemd worden?
Uit angst dat de achterban boos wordt omdat het lager is dan dat ze gehoopt hadden.
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Jazz schreef:Uit angst dat de achterban boos wordt omdat het lager is dan dat ze gehoopt hadden.
Kan ook beter zijn voor de onderhandelingspositie van de club. Na de transfer van Neymar moet Barcelona een veelvoud betalen voor een opvolger (Dembele, 120 + 30 miljoen). Dortmund kon dat ook vragen doordat ze wisten wat Barça ontvangen heeft en dus ook dat geld geen gebrek was. Wel een extreem geval dit natuurlijk, maar ik denk dat het wel invloed kan hebben.
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

Lipton schreef:Wat maakt het uiteindelijk uit wat je voor een speler krijgt?
Volgens mij helemaal niks, we kregen voor Alves en Sulejmani tussen de 30 en 35 miljoen euro, en wat hebben we er voor terug gezien?
Wanneer heeft Heerenveen dit gehad dan?
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Lipton bedoelt dat ze samen meer dan 30 miljoen hebben opgebracht. Dat lijkt me wel te kloppen. Helaas is een groot gedeelte van dat geld verkeerd geïnvesteerd in ronduit lachwekkende aankopen. Een ander deel hebben we in gaten op de begroting gestopt, die mede zijn ontstaan door de salarissen van voornoemde individuen. Maar het is natuurlijk niet allemaal weg: deze verkopen - plus andere klappers in recente jaren - hebben ervoor gezorgd dat we een positief eigen vermogen van ruim 20 miljoen euro hebben; een ongekende luxe voor een subtopper.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Lipton schreef:Wat maakt het uiteindelijk uit wat je voor een speler krijgt?
Volgens mij helemaal niks, we kregen voor Alves en Sulejmani tussen de 30 en 35 miljoen euro, en wat hebben we er voor terug gezien?
Heel wat,mocht een topper weggaan voor 3 ton of voor 13 miljoen dat is toch wel belangrijk,voor het begrip of onbegrip voor de supporters....
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Lipton schreef:Wat maakt het uiteindelijk uit wat je voor een speler krijgt?
Rare reactie. Wat ben ik blij dat je niet onze TD bent. Met deze instelling kan je net zo goed al onze spelers voor een appel en een ei wegdoen... Want het maakt voor jou niks uit...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Armenteros waarschijnlijk naar de Serie A, Benevento
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Pieri deed het goed maar zou hem langzaam brengen. Wij zaten centraal er veel te krap maar nu helemaal er moeten wat mij betreft 2 centrale verdedigers bij.

Een Nederlander, opties Matthij, Schenk of de Wijs.

Verder zou ik uit Zweden nog een centrale verdediger halen. Bv. Joakim Nilsson van Elfsborg, als vervanger van Schaars Oscar Lewicki van Malmo.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

De Wijs lijkt een prima jongen, die je volgende week al kunt opstellen. Ik zou dan ook meteen Perr Schuurs van Fortuna halen; met de selectie die je dan hebt, zit je verdedigend voor de komende seizoenen geramd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De Wijs opstellen? Waarom? Pierri mooi laten staan. Minuten laten maken.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:De Wijs opstellen? Waarom? Pierri mooi laten staan. Minuten laten maken.
Juist! En dat contract ook even goed opwaarderen voordat er weer aangeklopt wordt vanuit Amsterdam!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Nog even voor de duidelijkheid:

- Perr Schuurs kan naar half Europa
- Hij wil per sé het seizoen bij Fortuna afmaken, al is het op huurbasis.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Waarom zou je die dure Schuurs halen? Met Kik hebben wij al een groot talent voor die positie. Gewoon Pierie laten spelen dan.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Er moet toch nog wel wat bij als Van Aken vertrekt. Zolang ze maar niet Peters gaan ruilen tegen Veerman. Benieuwd wat Hamstra gaat doen als ze achterin, op het middenveld en eventueel in de spits nog wat moeten in de laatste dagen.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen rules schreef:De Wijs opstellen? Waarom? Pierri mooi laten staan. Minuten laten maken.
Snap je punt, maar dat kunnen ze toch onderling uitvechten? Als Pierie beter is dan speelt hij gewoon. Maar je hebt straks alleen nog Doke voor de rechtsback, rcb, lcb en linksback!! Als de donder die de Wijs van Psv halen en Golla van Nec. Golla kan het mooi uitvechten met Hoegh en de Wijs met Pierie. Die Golla moet 200.000 kosten en de Wijs misschien iets meer.

Als ze die Peters halen dan ben je niet goed snik, die is veel te duur en kan er niks van.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

We hadden sowieso nog een back-up nodig in de verdediging, maar met het vertrek van Van Aken moet er ook nog een basiskracht bij. Pierie wordt wat mij betreft de eerste invaller op zowel lcv als lb, maar is fysiek (letterlijk) nog te licht voor een basisplaats centraal achterin. Als we echt willen, kunnen we De Wijs en Schuurs beiden halen; De Wijs heeft geen enkel zicht op de basis van PSV en Fortuna kan een bod van 1 miljoen of hoger echt niet weigeren.

De transfermarkt sluit al snel, dus actie is geboden. Zo niet, dan voorspel ik weer de nodige speelminuten voor Doke. Dat is alleen leuk voor zijn ouders.
Plaats reactie