Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 23-05-2017 08:36

Voor de transfervrije spelers kun je beter een filter op salaris aanzetten, de helft zal al wel teveel verdienen voor ons. Verder mogen we toch hopen dat de club inmiddels bij de scouting gebruik maakt van databanken en statistieken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 23-05-2017 09:15

fuotbalgek schreef:Voor de transfervrije spelers kun je beter een filter op salaris aanzetten, de helft zal al wel teveel verdienen voor ons. Verder mogen we toch hopen dat de club inmiddels bij de scouting gebruik maakt van databanken en statistieken.


Blijkbaar niet, anders hadden we niet een Dalgaard in ons shirt gezien...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor E. Kloosterman » 23-05-2017 12:44

Satyr schreef:Eigenlijk moeten we de scouting even een lijstje van Football Manager geven, met alle aflopende contracten en goede spelers die uit beeld zijn.

Ik weet het, het klinkt een beetje lacherig, maar het lijkt me sterk dat ze bij een club van alle spelers weten wiens contract er afloopt. In FM is dat 99% correct verwerkt, er is elke maand wel een update.

edit: Ik ga ze gewoon een lijst mailen, fuck it :mrgreen:


Zo gek is dat niet eens, zijn best een aantal verhalen van clubs te vinden die met behulp van FM spelers gehaald hebben :wink:
En de database van hun is echt bizar groot en actueel idd!
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 28-05-2017 17:32

Na degradatie van NEC zal er wel een leegloop ontstaan daar. Voor ons interessant Grot, Dumic en Kadioglu.
Kom op Hamstra !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 29-05-2017 18:34

Grot is een hele matige speler anders, die iedere vorm van techniek mist om het uberhaupt ver te schoppen.

Kadioglu is werkelijk waar een fantastische voetballer die onbevangen en met overtuiging speelt en dat op zijn 17de.

Ik zou alles op alles zetten als Heerenveen zijnde om die in te lijven. Al kost deze speler je 1.5 miljoen, je gaat hem gewoon met veel winst verkopen.
Dan heb je met kadioglu, Pierie en Odegaard en in mindere mate Zeneli 4 groei briljantjes die waarde vertegenwoordigen op het veld. (odegaard natuurlijk gehuurd)
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-05-2017 19:21

Dat vind ik wel geestig. Grot is een gewild speler maar wordt hier weggezet als een matige speler. Alsof het een feit is. Quasi kenner? Heeft fysiek en is pijlsnel. Mag van mij komen. We hebben dit seizoen gezien hoe ver we komen met technische spelers als Larsson, Zeneli, Odegaard. Totaal geen strijd en fysiek.

Dumic erbij nemen!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor CJF » 30-05-2017 07:34

Dumic zie ik graag komen. Een fysiek sterke verdediger die ook aan de bal redelijk mee kan. Daarnaast prikt hij ook zo nu en dan een goaltje mee.

Grot is wel een talent, maar ik vond hem in de wedstrijd tegen ons dat zijn techniek wel te wensen overliet. Wel pijlsnel en fysiek sterk. Wanneer je hem goed gebruikt kan hij zich volgens mij wel ontwikkelen tot een sterke eredivisiespits.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 30-05-2017 09:19

Die zoon van Henke Larsson zit/zat toch ook bij NEC? Had ik meer van verwacht.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-05-2017 15:29

Heerenveen rules schreef:Dat vind ik wel geestig. Grot is een gewild speler maar wordt hier weggezet als een matige speler. Alsof het een feit is. Quasi kenner? Heeft fysiek en is pijlsnel. Mag van mij komen. We hebben dit seizoen gezien hoe ver we komen met technische spelers als Larsson, Zeneli, Odegaard. Totaal geen strijd en fysiek.

Dumic erbij nemen!


Ik heb grot meerdere malen live zien spelen en ondanks idd de belangstelling van Fiorentina vind ik het 3x niks.
Lees voor de grap maar eens het NEC forum na over deze speler :wink:

Wat betreft Dumic, Graag!!
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 31-05-2017 15:40

ThiagoAlcantara schreef:
Ik heb grot meerdere malen live zien spelen en ondanks idd de belangstelling van Fiorentina vind ik het 3x niks.
Lees voor de grap maar eens het NEC forum na over deze speler :wink:

Wat betreft Dumic, Graag!!

Op dat NEC forum wordt hij natuurlijk wel beoordeeld op basis van prestaties met zijn NEC teamgenoten. Als hij hier met iets betere spelers komt te spelen kan zij zelf waarschijnlijk ook wel een niveautje hoger. Ik zeg niet dat dat zo is, want daar ken ik deze speler niet goed genoeg voor. Maar vergeleken met Reza heb je dan wel een beest in de spits staan. Jong, groot, sterk en snel. Maar zolang Reza en Henk hier zijn zullen ze niet snel de markt op gaan voor nóg een centrumspits. Ik las de laatste tijd trouwens regelmatig dat Jizz Hornkamp (what's in a name) een goaltje maakte. Ken ook deze jongen niet goed genoeg om hier een goed oordeel over te vellen. Maar al zou het technisch gezien geen hoogvlieger zijn, hij staat dan zeker regelmatig op de goede plek om te scoren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor supergerjan » 01-06-2017 17:18

Christopher Telo, Ervaren linkerverdediger van Zweedse/Braziliaanse komaf en zijn contract loopt tot 31-12-2017. Optie?
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Avatar gebruiker
supergerjan
Nieuw talent
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 15-12-2012 16:22

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor mojo5040 » 01-06-2017 18:36

jean paul boetius.. Is nog jong. Deed het bij feyenoord erg goed, todat hij naar basel ging. Nooit meer het zelfde niveau gehaald zit nu in belgie. Het blijft een gok maar hij zou een ideale vervanger zijn voor slagveer. Kan trouwens zowel op links als rechts spelen.
mojo5040
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 19-07-2016 17:09

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 01-06-2017 19:02

NEC-verdediger Dario Dumic staat in de belangstelling van AZ, RC Genk en Derby County. Dat meldt het Bosnische medium Sportske. Dumic drukt zwaar op de begroting van het gedegradeerde NEC en mag dus vertrekken.

Het contract van de 25-jarige stopper loopt door tot medio 2019. Voetbal International meldde eerder al dat vrijwel geen enkel lid van de NEC-selectie een degradatieclausule in zijn verbintenis heeft staan. Dat betekent dat de Nijmeegse club in de Jupiler League dezelfde salarissen moet ophoesten - een onmogelijke opgave, gezien het feit dat de begroting met miljoenen euro's zal dalen.

Voor Bosnisch international Dumic is er dus belangstelling vanuit de Eredivisie, het Championship en België. AZ volgt hem en ook RC Genk, met de Nederlandse trainer Albert Stuivenberg aan het roer, zou geïnteresseerd zijn. De derde club die aan Dumic gelinkt wordt is Derby County. Dumic gaf eerder aan dat hij droomt van een avontuur in Engeland.

Ondanks het lijkt dat we, helaas, niet geïnteresseerd zijn wil hij dus zelf naar Engeland toe
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 02-06-2017 12:28

FC Utrecht is lekker bezig, halen vd Streek en Dessers al begin juni binnen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Silver » 02-06-2017 13:34

Tsja, die moeten over aantal weken alweer voetballen in de zoveelste voorronde van de EL. Logisch dat die wat meer haast hebben op transfergebied.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 03-06-2017 17:52

Grot is onderweg naar Fiorentina.
Dumic naar Engeland ?

Overigens denk ik dat we eerst Larsson moeten verkopen voordat we iets zelf kunnen binnenhalen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-06-2017 18:39

Grot, dat is die technisch matige spits die nooit een hoger niveau aankan toch? Subtop serie A... Niet slecht.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 04-06-2017 07:54

Heerenveen rules schreef:Grot, dat is die technisch matige spits die nooit een hoger niveau aankan toch? Subtop serie A... Niet slecht.


Tsja is natuurlijk een fantastische transfer voor hem, maar ik persoonlijk denk dat dit een gevalletje Diks wordt bij Fiorentina.

2 miljoen levert hij op toch? Daar hadden we ook nooit aan moeten beginnen als dat soort bedragen voor zo'n modale voetballer worden betaald. Ik blijf erbij dat dit een jongen is die niet zo heel erg bijzonder is dan mensen dat hier doen voorkomen.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 04-06-2017 12:45

Kaz_SCH schreef:FC Utrecht is lekker bezig, halen vd Streek en Dessers al begin juni binnen.


Utrecht had Haller al voor de Play-offs verkocht he, dat is heel prettig winkelen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-06-2017 14:37

Namen die hier ook nog wel eens voorbij kwamen, Gosens en Hasselbaink kunnen we nu ook wegstrepen.
Gosens gaat naar Atalanta (Italië en Hasselbaink gaat naar een club in Israël
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 05-06-2017 17:52

Mitchell Dijks keert na een verhuur periode terug naar Ajax.
Misschien wat voor ons ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor nickstok » 05-06-2017 17:54

BK2007 schreef:Mitchell Dijks keert na een verhuur periode terug naar Ajax.
Misschien wat voor ons ?


Heb ik ook even aan gedacht maar de reden dat hij terug keert is dat hij 'er niet uitkwam' met Norwich. Als dat om het salaris ging zijn wij bij voorbaat kansloos.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor AllardP » 05-06-2017 18:30

Utrecht had Haller al voor de Play-offs verkocht he, dat is heel prettig winkelen.


Wij hebben volgens het jaarverslag ruim zes miljoen euro aan kasmiddelen; dat zou ook prettig winkelen moeten zijn. Bovendien kun je je afvragen of een club meteen betaalt voor een speler die pas later komt (ik denk het niet). Ik vind het wat makkelijk hoe sommigen meegaan in het 'gjin jild' waar we al jaren mee worden doodgegooid.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-06-2017 18:40

Tijdens het Q&A met Eisenga gaf hij aan dat er wel ene potje met geld ligt voor aankopen. Echter hebben wij ook een beleid, dat er eerst een speler verkocht moet worden voordat er een nieuwe komt.
Ene kant logisch,andere kant heeft het ons ook al wat spelers door de neus geboord.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 06-06-2017 08:10

Wanneer je het hebt over onze betere spelers die voor aanmerking komen voor een transfer, dan zoek je vervangers die qua transfersom en salaris impact hebben op budget. Mochten we vervolgens niet verkopen worden de operationele verliezen nog gratis dan momenteel. Een doelman, een buitenspeler en een linksback lopen transfervrij weg, daar hoeven we niet te wachten op verkopen en zou de club al actie kunnen ondernemen. Wellicht hoopt men toch eerst te verkopen om ook deze posities niet met de goedkoopste optie in te vullen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 06-06-2017 11:31

fuotbalgek schreef:Wanneer je het hebt over onze betere spelers die voor aanmerking komen voor een transfer, dan zoek je vervangers die qua transfersom en salaris impact hebben op budget. Mochten we vervolgens niet verkopen worden de operationele verliezen nog gratis dan momenteel. Een doelman, een buitenspeler en een linksback lopen transfervrij weg, daar hoeven we niet te wachten op verkopen en zou de club al actie kunnen ondernemen. Wellicht hoopt men toch eerst te verkopen om ook deze posities niet met de goedkoopste optie in te vullen.


Hier heb je natuurlijk gelijk in. Mulder (flink salaris denk ik), Bijker, Slagveer en Otigba zijn van de loonlijst af. Ik verwacht overigens niet dat die laatste 3 grote salarissen hadden (relatief gezien dan he).

Er is dus zeker wel wat mogelijk. Het zou wel fijn zijn als er op korte termijn wat gepresenteerd wordt.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Ebiede » 06-06-2017 11:37

SC Heerenveen gaat in de komende transferperiode in ieder geval de jacht op een doelman en een linksback openen. Door het vertrek van Erwin Mulder en Lucas Bijker zijn de Friezen op die posities onderbezet.
"We kijken altijd hoe we ons kunnen versterken, daarbij kijken we naar elke linie. We hebben sowieso een keeper en een linksback nodig. Daar zijn we hard naar op zoek. We zoeken naar jongens die in het team passen, zowel sportief als qua mentaliteit", vertelt algemeen directeur Luuc Eisenga tijdens de Q&A op Facebook.
"Financieel is er genoeg haalbaar. Maar je moet eerst kijken wat er in het plaatje past en in het concept van het team. Heel veel heeft te maken met de cohesie in de selectie." Gerry Hamstra is druk opzoek naar nieuwe versterkingen. "Hij is daar met zijn team en scouts naar aan het kijken. We moeten creatief handelen. Daar zijn we altijd goed in geweest. We hebben er alle vertrouwen in dat het team wat er volgend jaar staat sterk zal zijn."


Het verbaasd met dat de tendens in zn stuk is dat ze de indruk wekken dat ze nu pas aan het kijken zijn. Dit weet je al vanaf januari, het had allang geregeld kunnen zijn. Niet sterk gecommuniceerd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 06-06-2017 13:22

Voor de linksbackpositie: Ari Freyr Skulason (Lokeren SC). Met zijn 30 jaar en 50 interlands voor IJsland genoeg ervaring. Heeft hier vroeger zelfs nog in de jeugd gevoetbald. Enige nadeel is dat hij nog een contract heeft tot 2019 maar ik denk dat de afkoopsom wel mee zou vallen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 06-06-2017 13:33

Ebiede schreef: Het verbaasd met dat de tendens in zn stuk is dat ze de indruk wekken dat ze nu pas aan het kijken zijn. Dit weet je al vanaf januari, het had allang geregeld kunnen zijn. Niet sterk gecommuniceerd.


Ik kan nergens uit de video opmaken dat Eisenga suggereert dat ze nu pas aan het zoeken zijn. Ik ben het dan ook niet eens met jouw mening dat het niet sterk gecommuniceerd is. De club en de slimme supporter weten heus wel wat de club nodig heeft. Het is geen rocket science dat als je vaste LB weggaat, dat je dan een goede vervanger moet hebben.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Louis'02 » 06-06-2017 14:41

Misschien een rare suggestie maar Wolff Eikrem zijn contract loopt af aan het eind van 2017. Vond ik een fijne voetballer in de korte tijd dat hij hier speelde. Heeft afgelopen 2 seizoenen bijna altijd basis gestaan bij Malmo maar lijkt dit seizoen zijn basisplaats kwijt.
Louis'02
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 24-01-2016 14:23

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron