Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wat betreft LB in de categorie Van Rhijn, Büttner?
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

fuotbalgek schreef:Wat betreft LB in de categorie Van Rhijn, Büttner?

Ik vond Woudenberg vorig seizoen helemaal niet zo slecht,laat hem lekker staan en haal op andere positie's wat versterkingen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ja, die heeft zich wel hersteld en bewezen goed te zijn, wat mij betreft.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

We hebben vorig jaar Kik als back-up, wie is nu dan de tweede man voor die positie? Buiten dat vind ik Woudenberg erg weinig toevoegen aan de bal en verdedigend matig tot voldoende, mag minstens iemand bij die potentie heeft om meer dan hem toe te voegen wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Backup voor de linksback positie? Dat is toch Skovgaard?
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Lazaros Lamprou wordt nu genoemd als nieuw doelwit voor de aanval. Afgelopen seizoen gehuurd door Fortuna.

Zou het echt toejuichen mocht hij komen! Heb hem hier eerder genoemd, handen binder en kan op alle aanvallende posities uit de voeten. 7 goals en 8 assist is niet verkeerd bij een club als Fortuna.

Enige nadeel is zijn prijskaartje.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Dan moet Mihajlovic wel eerst weg.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

bennieeee schreef:Lazaros Lamprou wordt nu genoemd als nieuw doelwit voor de aanval. Afgelopen seizoen gehuurd door Fortuna.Zou het echt toejuichen mocht hij komen! Enige nadeel is zijn prijskaartje.
Wanneer je deze speler kunt aantrekken, moet je dat zeker doen. Deze jongen heeft genoeg potentieel om de volgende stappen te zetten na Heerenveen. Nadeel is dat Club ook geïnteresseerd is dat natuurlijk een veel grotere club is. Voordeel is dat wij als club bewezen hebben een betere springplank voor talent te zijn.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Brugge heeft ook net even een dikke tien miljoen netto overgehouden aan Damjuna.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... YaclyDiHkE

Interessante namen! Tjaron Chery (kennen we hem nog), Ramselaar, Veijnovic of Siem de Jong zie ik hier graag op het middenveld spelen. Wesley Hoedt zou een interessante huuroptie voor de verdediging zijn.
nou nou
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Superfries1996 schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... YaclyDiHkE

Interessante namen! Tjaron Chery (kennen we hem nog), Ramselaar, Veijnovic of Siem de Jong zie ik hier graag op het middenveld spelen. Wesley Hoedt zou een interessante huuroptie voor de verdediging zijn.
Wie gaat die salarissen betalen?
Heerenveen fan in Leiden
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries1996 schreef: Interessante namen! Tjaron Chery (kennen we hem nog), Ramselaar, Veijnovic of Siem de Jong zie ik hier graag op het middenveld spelen. Wesley Hoedt zou een interessante huuroptie voor de verdediging zijn.
Ramselaar en Hoedt zijn onbetaalbaar. De Jong is al 5 jaar alleen maar geblesseerd en Chery is lastig te beoordelen.

Veijnovic zou misschien een optie zijn als ervaren controleur met voetballend vermogen.

Zelf hoop ik nog altijd dat El Ahmadi genoeg heeft van de woestijn en zijn carrière in de Eredivisie af wil sluiten.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ik denk dat er nog 2 multifunctionele spelers bijkomen die inzetbaar zijn op meerdere posities. Wie moet er uit als je een middenvelder haalt die in de basis moet staan? Faik is niet gehaald voor de bank, en voor Kongolo en Bruijn is het eeuwig zonde als ze op de bank belanden.

Ik hoop daarom dat Tagseth en Lamprou gehaald worden. Met Tagseth heb je een backup op het middenveld en (geloof ik) ook als linksback. Lamprou kan op alle posities voorin uit de voeten. Beide zullen dan genoeg spelen, zonder de ontwikkeling van de huidige selectie enorm in de weg te zitten.

Dat we geen ervaring meer overhouden vind ik wel een beetje meevallen: Van Rhijn, Hahn, Woudenberg, Faik en Hoegh zijn 25+. Daarmee heb je wat mij betreft ook de ervaring waar je het wil hebben: achterin.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Met het vertrek van Rienstra op komst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een middenvelder worden gehaald.
Ook voorin is de spoeling behoorlijk dun. Daarom verwacht ik dan ook dat er zeker nog een middenvelder en aanvaller worden aangetrokken.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Nog zonder het vertrek van Rienstra was er toch al aangegeven dat we een centrale verdediger / controlerende middenvelder zochten, toch? Of is die centrale verdediger gevonden in de persoon van Botman?

Maar met een vertrek van Rienstra is de spoeling wel erg dun op het middenveld. Bij een blessure of schorsing leveren we toch wel erg veel kwaliteit in.

En hoe zit het met die eventuele huurlingen van Anderlecht? Zouden die de selectie niet kunnen opvullen?
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Een spits moet sowieso komen en zodra Rienstra vertrokken is, dan minimaal een middenvelder en eigenlijk twee. Mihajlovic zou ook zomaar kunnen vertrekken en dan moet je eigenlijk nog 4 spelers halen. Lastige opgave nog maar ook niet onmogelijk, zeker de laatste dagen kan er nog een hoop gebeuren.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Jazz schreef:
Wie gaat die salarissen betalen?
sc Heerenveen ga ik maar vanuit?
nou nou
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Is Sven Kums geen optie? Hij mag vertrekken bij Anderlecht. Vond ik destijds zeker een goede speler!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Superfries1996 schreef:sc Heerenveen ga ik maar vanuit?
Niet met dit salarishuis, we hebben al een aantal dure Non-EU spelers (Mihaljovic & Ejuke) dus ik ben bang dat we niet 1, 2 3 veel salaris aan deze spelers kunnen geven.
Heerenveen fan in Leiden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Jazz schreef:
Niet met dit salarishuis, we hebben al een aantal dure Non-EU spelers (Mihaljovic & Ejuke) dus ik ben bang dat we niet 1, 2 3 veel salaris aan deze spelers kunnen geven.
Daar staat ook het vertrek van grootverdieners als Schaars, Kobayashi en Rienstra tegenover. Net als het vertrek van nog een lading spelers. De selectie die nu staat is aanzienlijk goedkoper dan die van vorig seizoen lijkt mij. Al was het maar omdat we een stuk minder spelers hebben.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

HVNFL schreef:Is Sven Kums geen optie? Hij mag vertrekken bij Anderlecht. Vond ik destijds zeker een goede speler!
Dat zou zeker een aanwinst zijn, maar ik betwijfel of hij wil terugkomen naar ons. Kan denk ik ook wel naar een club die wat hoger aangeschreven staat en ook meer wil betalen.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Als 1 speler mij opvalt van de haalbare groep is het Tahiri van RKC. Technisch uitstekende nummer 8, die ook prima op 10 kan. Goede pass in de benen en zette vandaag ook de briljante goal tegen Twente op. Speler om op te letten.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dus er moet nog een middenvelder, een spits en een vleugelspeler komen
Hieronder 3 namen, maar denk dat je dan ook 5 miljoen kwijt bent, dus zal wel niet gebeuren
Diemers
Buitink
Lamprou (PAOK)
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Veerman lijkt me wel wat voor in de spits. Laat hem maar weer terugkomen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Novakovich lijkt naar Zwolle te vertrekken. Dat zou ik persoonlijk jammer vinden, had dat een leuke spits voor ons gevonden.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Ayoub mag weg bij Feyenoord, zou dat een haalbare kaart voor ons zijn?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

zat ik ook aan te denken, daarnaast heeft Heerenveen nog een speler nodig, helaas heeft Jan Ras zijn kruisbanden afgescheurd, hoorde ik net van iemand...
Hier heb ik geen woorden voor
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Misschien (weer) eens een lijntje uitgooien naar Marko Grujic?
Ik weet dat hij lang op onze lijstjes heeft gestaan.

Edit: Volgens mij heeft al al gekozen voor nog een jaar Hertha BSC (waar hij ook een iets te goed seizoen heeft gedraaid, waardoor hij onhaalbaar is voor ons)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dan moeten er dus sowieso nog twee middenvelders en een spits komen. Ben heel benieuwd!
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Het voelt alsof ik weer mijn scriptie aan het schrijven ben. Tijd zat.. tijd zat.. tijd zat.. kut bijna geen tijd meer. En dan maar hopen op een voldoende.

Het werd uiteindelijk een zesje, dat was voor mij prima, maar voor Gerry vind ik het te mager.
Plaats reactie