Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor bennieeee » 23-04-2019 05:54

Forza schreef:Waarom zou een middenvelder van Heracles nu naar Heerenveen komen?

Contract nog voor een jaar dus willen ze er aan verdienen moet die weg. Financiële plaatje bij ons misschien aantrekkelijker dan bij Heracles.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BakCristian » 23-04-2019 17:40

Cavlan, Bruijn en een nieuwe rechtsback (die voetballend goed is).
Daarbij een nieuwe spits.

Enorm veel voetbal in jet elftal en verdedigend hoeft het van mij dan niet als een huis te staan.
Als we maar onder druk uit kunnen voetballen.

Woudenberg vind ik enorm meevallen dit seizoen, maar voetballend komt hij gewoon tekort.
Floranus kan het helaas ook niet doen.

Nieuw høegh dresevic Cavlan

Kongolo

Rienstra Bruijn

Van bergen nieuw Johnsen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor HVNFL » 23-04-2019 19:02

BakCristian schreef:Cavlan, Bruijn en een nieuwe rechtsback (die voetballend goed is).
Daarbij een nieuwe spits.

Enorm veel voetbal in jet elftal en verdedigend hoeft het van mij dan niet als een huis te staan.
Als we maar onder druk uit kunnen voetballen.

Woudenberg vind ik enorm meevallen dit seizoen, maar voetballend komt hij gewoon tekort.
Floranus kan het helaas ook niet doen.

Nieuw høegh dresevic Cavlan

Kongolo

Rienstra Bruijn

Van bergen nieuw Johnsen


Cavlan? Die komt tekort voor ons, dat is al gebleken. Woudenberg doet het dit seizoen prima! Die kun je prima volgend seizoen daar weer neerzetten. Als je iemand van buitenaf haalt moet die significant beter zijn, anders is het kapitaal vernietiging. Het liefst zien ik een middenveld met Bruijn (Kobayashi?), Vlap (Frederiksen) en Kongolo (Rienstra).
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor hhage » 23-04-2019 21:33

Dat keepertje van Cambuur zou dat niet een goede opvolger van Hahn zijn.is nog jong en zal niet al te duur zijn.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Forza » 23-04-2019 22:22

Is hij beter dan Wouter van der Steen?

Ik begreep dat er meer belangstelling is voor Mous. Dan zullen we snel achter het net vissen.

1. Cambuur - Heerenveen ligt sowieso gevoelig
2. Er zijn nogal wat clubs die meer (voetbal, ranglijst, salaris) te bieden hebben.

Twente schijnt vanuit de eerste divisie terug met een begroting van 23 miljoen te gaan werken. Kom daar maar eens aan.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-04-2019 22:40

Belangrijkste is dat we weer een type Schaars op de 6 hebben, iemand die de mensen op hun plek zet. Niemand die dat kan op dit moment. Daarbij moet een scorende "10", want Vlap gaat weg en Bruijn is de derde middenvelder
Verdedigend blijft het drama, wie je er ook neerzet en een nieuwe keeper mag ook, maar gaat toch niet gebeuren
Voorin is Van Bergen wel een zekerheidje. Voor de linksbuiten is rendement Johnsen veel te laag.
Als spits zou ik Ferdi Druijf of Nick Venema wel willen zien. Spitsen die een neus voor de goal hebben en over 2 jaar voor groot bedrag worden verkocht. Weet alleen niet of Utrecht of AZ mee wil werken


---------------------- Hahn ------------------------
-----------------------------------------------------
--- ? ----- Hoegh ---- Dresevic -- Woudenberg
-----------------------------------------------------
------------------------ nr 6 ------------------------
--------- Bruijn --------------- nr 10 -------------
------------------------------------------------------
Van Bergen ---- Druijf/Venema ----- ? --------


Wissels:
Floranus, Dresevic, Rienstra, Kongolo, Hornkamp
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 24-04-2019 08:33

Feanfan 1 schreef:Belangrijkste is dat we weer een type Schaars op de 6 hebben, iemand die de mensen op hun plek zet.
.... Voor de linksbuiten is rendement Johnsen veel te laag.
Als spits zou ik Ferdi Druijf of Nick Venema wel willen zien

- Ik verwacht niet dat Utrecht wil meerwerken aan een vertrek van Venema. Wat betreft Druijf zie ik meer mogelijkheden.
- Aangezien Schaars stopt, er een grote kans is dat Vlap vertrekt (het zou fantastisch zijn wanneer hij nog een seizoen blijft) en de rechtsback de achilleshiel blijft, dient er voornamelijk voor deze 3 posities versterking te komen.
- Johnsen zou ik sowieso inlijven; zijn rendement is weliswaar laag, maar deze jongen speelt net zijn eerste (halve) seizoen Eredivisie, is nog vrij jong en heeft een enorm potentieel. Voor een bedrag van ca. 1,5 mio moet je hem zeker inlijven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Muck » 25-04-2019 13:16

Positie 6 of 8: Jerdy Schouten van Excelsior. Stormachtige ontwikkeling.
Positie 2: Ehizibue van PEC Zwolle. Erg kieskeurig, aanbod uit Italie afgeslagen. Stevig prijskaartje.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-04-2019 13:30

Mark Diemers is ook een uitblinker van Fortuna Sittard. Heeft in een interview ook gezegd graag voor Heerenveen of Groningen te willen voetballen omdat hij familie en vrienden heeft die in het Noorden wonen
Middenveld met Schouten - Bruijn - Diemers ...... tja
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 25-04-2019 13:38

In de afgelopen aflevering van Radio Camataru werd de naam van De Graafschap-aanvaller Delano Burgzorg (20) genoemd. Is afkomstig van Zeeburgia, waar we in het verleden wel meer spelers (o.a. Narsingh en indirect Assaidi) vandaan hebben geplukt.

Vijf goals (waarvan één à la Messi tegen ons) en drie assists in 24 duels is nog niet heel indrukwekkend, maar hij past qua leeftijd/ontwikkeling wel in het rijtje spelers waar de club naar op zoek is. Heeft nog een contract tot medio 2020.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 15:13

Marça schreef:In de afgelopen aflevering van Radio Camataru werd de naam van De Graafschap-aanvaller Delano Burgzorg (20) genoemd. Is afkomstig van Zeeburgia, waar we in het verleden wel meer spelers (o.a. Narsingh en indirect Assaidi) vandaan hebben geplukt.

Vijf goals (waarvan één à la Messi tegen ons) en drie assists in 24 duels is nog niet heel indrukwekkend, maar hij past qua leeftijd/ontwikkeling wel in het rijtje spelers waar de club naar op zoek is. Heeft nog een contract tot medio 2020.

Ben ook wel gecharmeerd van Matusiwa en El Jebli. Zijn knapen die het team wat karakter kunnen geven. Die staan bij degradatie van de Superboeren ook wel open voor een stapje hogerop neem ik aan. Hebben beide ook nog een contract tot en met volgend seizoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 25-04-2019 16:22

Muck schreef:Positie 6 of 8: Jerdy Schouten van Excelsior. Stormachtige ontwikkeling.
Positie 2: Ehizibue van PEC Zwolle. Erg kieskeurig, aanbod uit Italie afgeslagen. Stevig prijskaartje.

Dit zijn zeker versterkingen, echter ik verwacht niet dat deze jongens haalbaar zijn:
Schouten staat al behoorlijk in de schijnwerpers en het zou me niks verbazen wanneer hij na de zomer bij AZ of Vitesse (of hoger) voetbalt.
Ehizibue zal zeker 1,5 mio moeten kosten, wat wij niet gaan betalen voor een back.

Diemers en Matusiwa zijn ook absoluut welkome versterkingen. Met name een type Matusiwa als stofzuiger voor onze kwetsbare verdediging is geen overbodige luxe. Het probleem is wel dat je dan een minder voetballende '6' in je elftal krijgt en dan zal je je hele tactiek moeten veranderen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor hhage » 25-04-2019 17:31

Ehizibue die kon toch naar Sampdoria en zou daar 1,5 mil kunnen verdienen, maar er toch vanaf zag.gaat dan niet voor een paar ton voor Heerenveen voetballen. Schouten lijkt me wel haalbaar.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2019 18:38

Schouten en Ehizibue zijn niet meer haalbaar volgens mij, en anders betaal je het volle pond, net zoals andere clubs bij ons voor Vlap doen bijvoorbeeld. AZ zou voor Vlap een stap omhoog zijn, maar zij kunnen geen acht miljoen neerleggen. Hetzelfde geldt voor ons voor Ehizibue en Schouten.

Juist spelers die er nog niet alles uithalen maar die wel de potentie hebben om ons niveau te ontstijgen, die moet je halen. Gasten die nog niet opgevallen zijn bij de gemiddelde Studio Sport kijker. Daar vallen gasten als Matusiwa, Burgzorg onder. Ook een Diemers zou hier zoveel meer toevoegen dan Rienstra. Mensen die Johnson nu ook al afschrijven omdat hij geen goals maakt, die begrijp ik dan ook niet. Met 11 lopende mensen zoals Vlap, die het balletje vervolgens afmaakt, kom je er ook niet. Creatieve spelers heb je ook nodig.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2019 21:44

Vrousai die nu bij Willem II speelt, valt me ook al weken op. Goede dribbelaar is dat. Of kijken bij PSV, waar Ramselaar en Mauro Junior niet aan de bak komen (geen huur). En om nog maar eens iemand te noemen: Crowley.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Irevinho2 » 26-04-2019 08:47

Misschien kunnen we een ruil doen met Genk met Vlap voor Ingvartsen en wat geld. Speelt laatste jaar niet heel veel, maar was toch een aardig talent.
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor HVNFL » 03-05-2019 20:08

Momenteel zal het niet erg aan de orde zijn, maar in de Belgische tweede divisie doet de Nederlandse doelman Michael Verrips het dit seizoen uitstekend gedaan. Iemand om in de gaten te houden.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Snake » 06-05-2019 20:49

Mark Diemers halen van Fortuna, heeft aangegeven graag voor een club als Heerenveen te spelen. Middenveld met Diemers, Bruyn en Kongolo. Voorin misschien Druyf halen, samen met Van Bergen en evt Johnsen.
Snake
Selectiespeler
 
Berichten: 186
Geregistreerd op: 02-02-2010 22:58

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 11-05-2019 15:34

Matusiwa heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Ajax en aast op een club uit de subtop. Volgens mij moeten wij op dit soort spelers zitten, jong, talentvol en nu nog goedkoop. Maar ik denk dat Hamstra niet gek is en hem ook wel heeft zien spelen tegen ons in het Abe Lenstra Stadion.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 11-05-2019 16:45

Superfries1994 schreef:Matusiwa heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Ajax en aast op een club uit de subtop. Volgens mij moeten wij op dit soort spelers zitten, jong, talentvol en nu nog goedkoop. Maar ik denk dat Hamstra niet gek is en hem ook wel heeft zien spelen tegen ons in het Abe Lenstra Stadion.


Matusiwa is een speler die ik hier heel graag zou zien spelen. Agressief in de duels, rustig aan de bal en zich bewust van zijn taak. Fysiek zeer sterk en met loopvermogen en snelheid. Een beetje een Kanté-achtige speler die naar mijn idee op een hoog niveau gaat eindigen. Ik verwacht dat alle eredivisieclubs inclusief AZ, Vitesse, Utrecht en misschien zelfs Feyenoord hierop gaan duiken. Hij zal minder hoeven kosten dan Schouten en is daarom misschien wel een realistischer doel om het vertrek van Schaars, Thorsby, Yuki en van Amersfoort op te gaan vangen.

Vlap, Rienstra, Kongolo, Bruin en Matusiwa lijkt mij een heel aardig kwintet aan middenvelders. Dan heb je Emil Frederiksen daarbij als jonge nr. 6. Goede mix ook van defensieve kwaliteit en box to box spelers.

Matusiwa halen en Vlap behouden dan ben je op het middenveld klaar.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 11-05-2019 17:09

Otsje P schreef:
Matusiwa is een speler die ik hier heel graag zou zien spelen. Agressief in de duels, rustig aan de bal en zich bewust van zijn taak. Fysiek zeer sterk en met loopvermogen en snelheid. Een beetje een Kanté-achtige speler die naar mijn idee op een hoog niveau gaat eindigen. Ik verwacht dat alle eredivisieclubs inclusief AZ, Vitesse, Utrecht en misschien zelfs Feyenoord hierop gaan duiken. Hij zal minder hoeven kosten dan Schouten en is daarom misschien wel een realistischer doel om het vertrek van Schaars, Thorsby, Yuki en van Amersfoort op te gaan vangen.

Vlap, Rienstra, Kongolo, Bruin en Matusiwa lijkt mij een heel aardig kwintet aan middenvelders. Dan heb je Emil Frederiksen daarbij als jonge nr. 6. Goede mix ook van defensieve kwaliteit en box to box spelers.

Matusiwa halen en Vlap behouden dan ben je op het middenveld klaar.

Ik verwacht vrijwel zeker een vertrek van Vlap, dan zou je nog op zoek moeten naar een aanvallende middenvelder erbij. Maar het is zeker een heel aardig middenveld wat je dan op papier hebt. Vooral aanvallend gaat het spannend worden deze zomer, want eigenlijk is alleen Van Bergen van het niveau dat je zou willen die nog een langer contract heeft. Ik verwacht eigenlijk daar zo maar vier extra spelers (twee spitsen en twee buitenspelers). Een linksback en een rechtsback zijn ook geen overbodige luxe. En dan heb je eigenlijk vooral gaten lopen vullen in plaats van het team verbeteren. Gaat een pittige zomer worden voor Gerry.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 12-05-2019 00:24

Ik weet niet waar die verwachting vandaan komt, want we komen de laatste jaren niet verder dan een goedkope aankoop en een huurling. Verwacht zeker geen 4 aanvallers, eerder worden frederiksen en vd heide doorgeschoven, halen ze er één gratis op en kopen ze er één. Idem voor het middenveld. Bruin en Kongolo moeten het nu doen met rienstra en wellicht Pelle, past er nog eentje bij. Achterin hebben ze de vervangers ook al binnen. Misschien nog een back.

Ik verwacht weinig vuurwerk. De portemonnee is ook vrijwel leeg.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2019 00:43

Otsje P schreef: Dan heb je Emil Frederiksen daarbij als jonge nr. 6. Goede mix ook van defensieve kwaliteit en box to box spelers.

Emil is geen 6?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 12-05-2019 00:54

Mackan68 schreef:Emil is geen 6?


In dat verhaal de zesde middenvelder, voor de goede lezer. Niet als zes qua positie. Doe nog eens lezen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2019 11:30

fuotbalgek schreef:
In dat verhaal de zesde middenvelder, voor de goede lezer. Niet als zes qua positie. Doe nog eens lezen.

Oh ja, nu zie ik het. Na een lange dag niet zo scherp meer vannacht 8)
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 12-05-2019 21:21

Wat hebben we voor volgend seizoen?

KEEPER
Hahn
Bednarek
Doornbusch

VERDEDIGING
Floranus (RV)
Hoegh (CV)
Dresevic (CV)
Skovgaard (CV)
Woudenberg (LV)

MIDDENVELD
Kongolo (DM)
Rienstra (CM)
Bruijn (CM)
Vlap (AM)

AANVAL
Van Bergen (RA)
Hornkamp (CA)
Mihajlovic (LA)

Duidelijk dat er veel bij moet: twee vleugelverdedigers. Hornkamp daar maar niet weer neerzetten a.u.b. Waarschijnlijk zullen Drkusic (CV)
Frederiksen (AM)
Progon Maloku (CA)
kunnen doorschuiven. Dan moet er zeker nog een linkeraanvaller bij, een spits met enige ervaring en een middenvelder bij.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 12-05-2019 22:37

Ik ga er ook vanuit dat Hajal en Vd Heide doorschuiven.

We hebben sowieso 1/2 vleugels, een middenvelder, een spits en twee backs nodig.

Suggesties:

Johnsen (Kan nog steeds een smaakmaker worden)
Matusiwa (bikkel op het middenveld. Type Kante)
Efmorfidis (Uitblinker Almere, zeer technische linkspoot)
Druijf (Enorme potentie. Mocht hij bij AZ geen vertrouwen krijgen, dan meteen toeslaan)


Misschien nog wat ervaring achterin, maar heb zo even geen betaalbare opties in gedachten. Paul Verhaegh is een aardige naam, maar weet niet hoe goed hij nog is.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-05-2019 22:58

Qua jeugd doorschuiven meende ik dat Hamstra het er over had dat de eerste selectie uit 22 spelers bestaat.
18 spelers voor het eerste en 4 vanuit de jeugd die dan meetrainen en af en toe op bank zitten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 13-05-2019 07:03

Is er ooit wel eens iemand die dit topic, of de namen, eens naar de club mailt?

Er staan zoveel goede en op z'n minst nuttige tips in, maar als niemand het leest...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 13-05-2019 10:09

Satyr schreef:Is er ooit wel eens iemand die dit topic, of de namen, eens naar de club mailt?

Er staan zoveel goede en op z'n minst nuttige tips in, maar als niemand het leest...


Ga je gang zou ik zeggen :roll: Hamstra's e-mailadres is op te vragen
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten