Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ach, we gaan het zien. Maar de tijd begint wel te dringen.
Samen maken we de club sterk.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

BK2007 schreef:Woudenberg schijnt Feijenoord alleen te willen verhuren.
Die over Van Drongelen schijnt een groot talent te zijn, daar kunnen we wel in investeren.
Voor de rest is het niet wat magertjes ?
Ik hoop dat we net als voorgaand jaar weer flinke verassingen krijgen zoals een Japanner (Yuki).
Wat mij betreft trekken we de landsgrenzen weer over en komt er weer een eens goeie Roemeen of een Kroaat of zo.
Feyenoord wil Woudenberg nu liever verhuren omdat ze geen overeenstemming krijgen over de prijs van Woudenberg. Feyenoord wil 1,2 -1,5 miljoen. En Heerenveen zit op 8 ton.

Woudenberg is na de komst van Haps 3e speler op die positie, dus ze zitten wel met hem in de maag. Ik denk dat Feyenoord hem gaat stallen bij Sparta.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dan maar schakelen. 1.5 is veeeeel te veel voor Woudenberg.

Dit zou trouwens wel zo'n speler kunnen zijn die later in de transferperiode aantrekkelijker geprijsd wordt.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

pes5 schreef:Dan maar schakelen. 1.5 is veeeeel te veel voor Woudenberg.

Dit zou trouwens wel zo'n speler kunnen zijn die later in de transferperiode aantrekkelijker geprijsd wordt.
Eens wanneer ze Woudenberg al langer goed vonden dan hadden ze hem in de deal St. Juste moeten betrekken toen had Feyenoord haast. Nu niet en ze vinden dat Heerenveen al 2 keer gematst is. Goedkoop Hahn en St. Juste was duur.

Dus nu ook goede prijs voor Woudenberg.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Wat zouden jullie vinden van Xandro Schenk van Go Ahead Eagles? Kan als linker centrale verdediger achter van Aken dienen maar kan ook als linksback spelen. Was één van de weinige lichtpuntjes van go ahead afgelopen seizoen. Komt uit de Ajax jeugd en heeft nog een contract tot 2018, zal voor een paar ton te halen zijn.
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Je kan natuurlijk Conboy of Van der Struijk er ook bij halen. Ervaring genoeg!
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als je eens kijkt naar de selectie van Oranje onder 19 staan daar gewoon Grot en Kadioglu bij van NEC. Gewoon overkopen lijkt me vooral nu NEC gedegradeerd is.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Die Kadioglu is echt een talentje en grot is een grote sterke spits met potentie.
Zou ze beide hier wel willen zien! Denk dat Kadioglu aardig wat moet opleveren trouwens en Vitesse was er ook mee bezig.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Douglas als CV? Wordt momenteel zelfs aangeboden op LinkedIn!
nou nou
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Superfries1996 schreef:Douglas als CV? Wordt momenteel zelfs aangeboden op LinkedIn!
Dat zou fantastisch zijn, maar salaris kunnen wij nooit betalen denk ik.
Overige centrale verdedigers:

Wojciech Golla - moet 200.000 kosten ( prima stand in)
Rens van Eijden - wissel bij AZ
Maikel Van der Werff - wissel bij Vitesse
Perr Schuurs - aanvoerder Fortuna en 17 jaar
Jordy de Wijs - Obisbo is al bij selectie Psv gehaald, wordt dus waarschijnlijk 5de keus achter isimat, schwaab, luckassen en Obisbo. Is snel, sterk en zit nog rek in.

Voor het middenveld zie ik Pelupessy of Breinburg nog graag komen. Een ander type en waarschijnlijk onhaalbaar, maar Maher heeft ook nog steeds geen club. Een nieuwe spits zou ook nog mooi zijn, al ben ik bang dat wij het hiermee moeten doen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Schuurs wil bij Fortuna blijven, al is het op huurbasis. Ajax heeft al 1 miljoen geboden.

Overigens is hij een enorm 'mannetje'. Wilde alleen blijven/bijtekenen als hij aanvoerder werd en op stage mocht bij Liverpool... Hij is dus aanvoerder op basis van een contract eis.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Voor een extra verdediger zou ik voor jurgen matthij gaan van Excelsior.
Heeft lengte, al wat een ervaring.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Satyr schreef:Schuurs wil bij Fortuna blijven, al is het op huurbasis. Ajax heeft al 1 miljoen geboden.
Overigens is hij een enorm 'mannetje'. Wilde alleen blijven/bijtekenen als hij aanvoerder werd en op stage mocht bij Liverpool... Hij is dus aanvoerder op basis van een contract eis.
Zou een prachtige versterking zijn en volgend seizoen basis kunnen spelen voor Joost.
Ik verwacht overigens dat hij al op korte termijn naar PSV of Ajax gaat.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Hij speelt sowieso dit seizoen nog bij Fortuna, PSV wil hem alleen kopen en niet uitlenen, Ajax wil dat laatste wel doen. Zal dus wel Ajax worden.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Michiel Kramer.
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Michiel Kramer.
Gerucht? Droom? Troll? Wees even duidelijk BK...
Heerenveen fan in Leiden
Vedder1992
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 08-12-2014 20:40

Bericht door Vedder1992 »

Zlatan Ibrahimovic :lol: Transfervrij :P

Laat me graag verrassen Rojas viel al 2x goed in en lijkt een aanwinst dus mogelijk heeft de scouting weer een pareltje gevonden voor het rijtje:

Tomasson - Van Nistelrooy - Huntelaar - Alves - Dost - Uth
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

BK2007 schreef:Michiel Kramer.
Alsjeblieft niet zeg... Een brok onrust en je zult er nooit meer winst op maken. Matige voetballer, die nog minder kan voetballen dan Veerman/Reza. Dan liever een talent als Grot een voetballer als Armenteros of een investering in Ohi Omoijuanfo of Sam Lammers.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Mijn favoriet: Sam Ghoddos

22 wedstrijden in de spits, 11 goals en 8 assists. Speelt op het hoogste niveau van Zweden. Hier zit nog wel rek in. 23 jaar en is Iranees, maar hij heeft de Zweedse nationaliteit dus geen hoge "buiten-EU" taferelen. Saman heeft ook al zijn debuut gemaakt in het Zweedse elftal.

Zal wel voor tussen 1.5 en 2 miljoen euro op te halen zijn. Een hoop geld, maar hier heb je wel je toekomstige spits binnen die jaaaarenlang voor je kan spelen.

https://www.transfermarkt.nl/saman-ghod ... ler/204294
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jazz schreef:Een hoop geld, maar hier heb je wel je toekomstige spits binnen die jaaaarenlang voor je kan spelen.
Of die je na 23 goals in 40 wedstrijden weer kwijt bent aan Ajax oid :D

Ik zou wel eens willen weten of de scouting hier mee leest. Samen weten we meer dan de scouting alleen natuurlijk.
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Ik zou nog eens goed rondkijken bij NEC. Gregor Breinburg (voor als Schaars geblesseerd is, of wanneer we op kunstgras voetballen) vind ik een prima optie voor het middenveld. Heeft ervaring en nog een contract tot volgend jaar. Die kun je zo opprikken, want hij hoeft niet al te veel te kosten. Centrale verdediger mag er ook nog wel bij, want je moet er niet aan denken dat Doke daar moet invallen.

Als Veerman vertrekt, moet er natuurlijk een spits bij. Liefst iemand die ook echt kan concurreren met Reza.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Als Henk vertrekt dan aub Armenteros als eerste spits halen. Prachtvoetballer!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

We hebben Pelle van Amersfoort ook gewoon voor de spits positie.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

rust schreef:Als Henk vertrekt dan aub Armenteros als eerste spits halen. Prachtvoetballer!
Eens, maar of dat haalbaar is?!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

rust schreef:Als Henk vertrekt dan aub Armenteros als eerste spits halen. Prachtvoetballer!
Niet meer haalbaar, helaas.
Heerenveen fan in Leiden
Silver

Bericht door Silver »

Hier al vaker genoemd, maar bij vertrek van Veerman is de ideale gelegenheid om te investeren in een jonge, talentvolle spits die ons in de toekomst weer geld op kan leveren. Vind Jay-Roy Grot hier een goede kandidaat voor. Heeft lengte (1.93) en heeft ook het fysiek om als aanspeelpunt te fungeren. Is bovendien nog maar 19 en heeft nog 1 jaar contract bij NEC.
Vedder1992
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 08-12-2014 20:40

Bericht door Vedder1992 »

Silver schreef:Hier al vaker genoemd, maar bij vertrek van Veerman is de ideale gelegenheid om te investeren in een jonge, talentvolle spits die ons in de toekomst weer geld op kan leveren. Vind Jay-Roy Grot hier een goede kandidaat voor. Heeft lengte (1.93) en heeft ook het fysiek om als aanspeelpunt te fungeren. Is bovendien nog maar 19 en heeft nog 1 jaar contract bij NEC.

Die heeft toestemming om met Leeds United te praten
Silver

Bericht door Silver »

Ah dan wordt het waarschijnlijk lastig verhaal. Met Championship salarissen kunnen we niet concurreren.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Silver schreef:Ah dan wordt het waarschijnlijk lastig verhaal. Met Championship salarissen kunnen we niet concurreren.
Ik heb dat een keer uitgezocht, dat valt nog wel een heel klein beetje mee. Zeker de onderste helft van de Championship geeft niet veel meer aan salarissen uit dan dat wij doen voor het eerste elftal. Enige is dat je Grot dan als een dragende speler zou moeten inschalen ipv een jeugdspeler die net komt kijken, en ik weet niet of daarvoor ruimte is in het salarishuis.

De geschatte salarissen van de 1e selectie bij Leeds in 2016:
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... yers-wages

Er zitten enorme verschillen in, van 17.000 pond per week (€963.000 per jaar) tot 1.500 pond per week (€85.000 per jaar).

Edit:
https://www.insidermedia.com/insider/na ... -club-club

Iets oudere info, maar hier een overzichtje van de salarisuitgaven per Championship club, echt enorme verschillen. Met de top kunnen we inderdaad bij lange na niet concurreren, de onderkant wel. Vergeet ook niet dat de pond nog maar €1,09 is.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Is Ryan Donk niet haalbaar voor ons? Kan zowel centraal achterin als op het middenveld. Komt niet aan spelen toe bij Gala en heeft nog maar een jaarcontract en is 31 jaar.
Plaats reactie