Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

AllardP schreef: Zo niet, dan voorspel ik weer de nodige speelminuten voor Doke. Dat is alleen leuk voor zijn ouders.
En voor Doke zelf. In de breedte zijn we nu gewoon veel en veels te kwetsbaar. Aanval kan je oplossen, middenveld alleen van Amersfoort achter de hand of je begint met schuiven met Odegaard. Vlap en Bruijn daar kun je nog niet op bouwen. En verdediging alleen Doke. Moet nog minimaal 1 CV en 1 middenvelder bij en als Van Aken vertrekt nog 1 CV
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Excelsior zit achter de Wijs aan, aldus VI
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom is Pieri te licht? Heb je hem niet zien spelen gisteren en in de PO? Was 1 van de beteren. De Ligt is ook 17. Staat in het Ned. elftal, maar stapelt fout op fout. Iets wat Pieri niet doet. Het is gewoon angst voor zijn leeftijd, maar ik zou hem mooi laten staan. Speelt veel meer diep dan van Aken.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Heerenveen rules schreef:Waarom is Pieri te licht? Heb je hem niet zien spelen gisteren en in de PO? Was 1 van de beteren. De Ligt is ook 17. Staat in het Ned. elftal, maar stapelt fout op fout. Iets wat Pieri niet doet. Het is gewoon angst voor zijn leeftijd, maar ik zou hem mooi laten staan. Speelt veel meer diep dan van Aken.
Pieri speelde erg goed maar je ziet wel dat hij door de lucht nog kwetsbaar is. Tegen grote sterke spitsen is dat wel een probleem. Den Haag heeft eigenlijk nauwelijks kwaliteit in de voorhoede dus dan geen probleem. Bij corners en opportunistisch spel is hij wat kwetsbaar.

Verder is de spoeling veel te dun centraal wanneer er blessures of schorsingen zijn moet je improviseren. Twee man erbij en Pieri rustig brengen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tsja, je kunt gaan kijken wat hij niet kan. Maar hij bleef tegen Haller ook prima op de been. St Juste was ook zwak op lange ballen. Wat willen we nu? Ik zou een speler halen van 2 meter 35. Kan die mooi alle hoge ballen wegkoppen... Dit is een toptalent. Iedereen heeft mindere kanten. Gaat Hoegh mooi op de spits staan.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Heerenveen rules schreef:Tsja, je kunt gaan kijken wat hij niet kan. Maar hij bleef tegen Haller ook prima op de been. St Juste was ook zwak op lange ballen. Wat willen we nu? Ik zou een speler halen van 2 meter 35. Kan die mooi alle hoge ballen wegkoppen... Dit is een toptalent. Iedereen heeft mindere kanten. Gaat Hoegh mooi op de spits staan.
Moeten wij hier serieus op reageren ????
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nee hoor. Ik kan het niet zo serieus nemen dat er wordt gezegd dat Pieri moeite heeft met hoge ballen en fysiek sterke spitsen.......Gek he, als je 17 bent. Wat wil je dan? Kijk naar zijn lef, inspeelpass en tempo. Die zijn van hoog niveau.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Deed het prima! Kan vooral goed voetballen, uiteindelijk moest er toen van aken er nog was een speler bij. Eigenlijk iemand die centraal kan en linksback. Mocht Pierie en/of woudenberg uitvallen dan hebben we weinig achter de hand.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Tsja, je kunt gaan kijken wat hij niet kan. Maar hij bleef tegen Haller ook prima op de been. St Juste was ook zwak op lange ballen. Wat willen we nu? Ik zou een speler halen van 2 meter 35. Kan die mooi alle hoge ballen wegkoppen... Dit is een toptalent. Iedereen heeft mindere kanten. Gaat Hoegh mooi op de spits staan.
Pierie mooi laten staan inderdaad. Bij doeltrappen en dergelijke zet je Hoegh maar in de dekking op die grote sterke spits. Ik vind het wel prettig dat niet beide centrale verdedigers de draaicirkel van een DAF hebben. Van Aken/Hoegh is teveel van hetzelfde, niet mobiel genoeg.

Ik zou Sandler van Zwolle halen als Joost daadwerkelijk verkocht wordt. Die jongen moet nog wel wat leren, maar is in potentie echt een goede verdediger. Lengte, kopkracht maar toch redelijk mobiel en behoorlijk voetballend vermogen. Die krullenbol kan hoeft bovendien nog geen basisplek te eisen en kan/mag dan proberen Hoegh uit de basis te voetballen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Heerenveen rules schreef:Iets wat Pieri niet doet.
Conclusie op basis van twee wedstrijden, waarvan eentje tegen een uiterst zwak ADO...

Als we iets willen maken van dit seizoen, dan zal er achterin echt iets bij moeten. Het is idioot om jezelf afhankelijk te maken van een 17-jarige (die overigens nog moet bijtekenen om te voorkomen dat hij straks gratis naar de hoofdstad vertrekt). Ik denk dat Pierie ook niet zit te wachten op die druk. De Ligt functioneerde ook veel beter toen hij een minder dragende rol had. Pierie gaat hoe dan ook zijn minuten wel maken, links centraal of linksachter. Is hij beter dan de concurrent, dan wordt hij vanzelf basisspeler.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is allemaal angst bij jou. Omdat hij 17 is. Als hij 21 was geweest dan had je het prima gevonden. Goed is goed. Dat gepiep over leeftijd. Hij heeft laten zien het niveau aan te kunnen. Streppel en Schaars zijn erg over hem te spreken en dan vindt AllardP dat het niet kan. :lol: Dit is toch mooi man. Ook voor alle talenten in de opleiding. Dat jonge spelers de kans krijgen bij Heerenveen. Niet zo schijterig Allard, ook in jong talent kun je vertrouwen hebben.

De Ligt speelt al maanden op deze positie, dus daarin is qua rol niets veranderd. Heeft men ook vertrouwen in omdat hij goed genoeg is. En over druk en Pieri. Dat maak jij ervan. Dat hij druk zou voelen. Ken jij hem? Misschien voelt hij wel geen enkele druk. Niet zo ingewikkeld doen. Laat hem doen waar hij goed in is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Kan het zijn dat er bij de beloften nog een speler is die ook op CV kan.
Er was toch nog een sloveen gehaald meen ik ?
Samen maken we de club sterk.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Bubbe schreef:Er moet hoe dan ook een back up voor Kik bij, zolang hij beter presteert zal hij wel blijven staan. Hij heeft in ieder geval laten zien, zowel tegen Utrecht (play-offs) als tegen ADO. Liefste 2 versterkingen achterin maar dat zie ik niet meer gebeuren.

We hebben een goede selectie staan en met name op de flanken goed bezet, maar het zou wel fijn zijn als er nog een linker- en rechtercentrale verdediger bij kon, en liefst nog een goede back up voor Schaars.
Ben het hier mee eens. Wat mij betreft hoeft van Aken overigens ook niet te gaan, betwijfel of wij in die laatste paar dagen een vervanger van hetzelfde niveau kunnen aantrekken. Persoonlijk lijkt Thomas Lam mij ook geen gekke optie, zit nu op de bank bij Nottingham Forest en FC Twente zou ook interesse in hem hebben.

Kunnen nog onrustige dagen worden als Veerman ook blijkt te vertrekken. Daarnaast gaf Zeneli vandaag in de LC aan dat Genoa inderdaad interesse heeft:
Zenili gaf in Den Haag overigens toe dat Genoa FC zich afgelopen zomer bij hem meldde.

Zeneli: ,,Mijn zaakwaarnemer heeft de afgelopen periode een paar goede gesprekken met de club gehad. Maar de laatste tijd heb ik niets meer van ze gehoord. Ik hoef hier ook niet weg. Ik kan bij Heerenveen nog steeds een betere speler worden. Als er de laatste week van de transferperiode niets meer gebeurt, wil ik het niet een half- maar een heel seizoen bij deze club laten zien.’’
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Thomas Lam wordt waarschijnlijk door Twente gehuurd van Nottingham. Gemiste kans want dat was een goede vervanger voor Joost van Aken.

Ik blijf het vreemd vinden dat de transfer van Joost al ruim een week speelt en wij niet direct een vervanger hebben. Nog 3 dagen eens kijken wat het gaat worden.

Hoop niet dat het weer zoiets wordt als Faes/Facey.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Persoonlijk hoop ik dat Hamstra nog een linksbenige, centrale verdediger uit zijn hoge hoed haalt. Een optie is misschien een Pool. Ze hadden volgens de geruchten die linksback van Jong Polen op het oog. Ze hebben gescout op dat jeugdtoernooi, en naast die linksback staat misschien een hele goeie optie als vervanger van Van Aken.

Jaroslaw Jach is een 23- jarige verdediger van Zaglebie Lubin. Op het jeugd EK stond hij op Lcv. Zijn waarde word volgens Transfermarkt geschat op 1 miljoen. Hoe goed deze speler werkelijk is weet ik niet.
http://www.transfermarkt.nl/jaroslaw-ja ... ler/327755
abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

Harmiej schreef:Persoonlijk hoop ik dat Hamstra nog een linksbenige, centrale verdediger uit zijn hoge hoed haalt. Een optie is misschien een Pool. Ze hadden volgens de geruchten die linksback van Jong Polen op het oog. Ze hebben gescout op dat jeugdtoernooi, en naast die linksback staat misschien een hele goeie optie als vervanger van Van Aken.

Jaroslaw Jach is een 23- jarige verdediger van Zaglebie Lubin. Op het jeugd EK stond hij op Lcv. Zijn waarde word volgens Transfermarkt geschat op 1 miljoen. Hoe goed deze speler werkelijk is weet ik niet.
http://www.transfermarkt.nl/jaroslaw-ja ... ler/327755
Ik heb alle wedstrijden van polen op het EK -21 gezien en Jach was veruit de zwakste schakel. maakte behoorlijk veel fouten, dus als de scouts inderdaad daar aanwezig waren, komt hij denk ik niet.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Sigurd Rosted wellicht? Aflopend contract en behoort tot de betere verdedigers van de Noorse competitie.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

abrikozenkoning schreef:
Ik heb alle wedstrijden van polen op het EK -21 gezien en Jach was veruit de zwakste schakel. maakte behoorlijk veel fouten, dus als de scouts inderdaad daar aanwezig waren, komt hij denk ik niet.
A dank voor de info. Hoop in ieder geval dat er een linksbenige centrumverdediger met potentie komt.
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

De nieuwe speler is goedgekeurd, ben erg benieuwd wie het is.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik lees hier en daar Golla van NEC
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Een 18-jarige speler van Sydney FC die gaat aansluiten bij JO19. Zou dit het zijn voor vandaag? :?
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Nee, er komt nog iemand.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dus dit is het:

----------------------------- Hansen ---------------------------
------------------------------ Hahn ----------------------------
---------------------------- vd Steen --------------------------
------------------------------------------------------------------
Dumfries ------- Hoegh ------- Pierie ------ Woudenberg
Schmidt -------- Naess ---------------------------------------
------------------------------------------------------------------
------------- Schaars -------------- Kobayashi ---------------
-------------- Bruijn -------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
---------------------------- Thorsby ---------------------------
----------------------- van Amersfoort -----------------------
-------------------------------------------------------------------
Odegaard ----------------- Reza --------------------- Zeneli
Rojas -------------------- Veerman -------------- Mihajlovic
------------------------------------------------------------- Vlap


Ervan uitgaande dat Odegaard op rechtsbuiten staat en Naess als verdediger wordt gezien
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Zag afgelopen week een aardige rechts buiten bezig tegen Frankrijk. Spelend voor Luxemburg, Gerson Rodrigues!! Heeft nog een contract tot 2018.

https://www.transfermarkt.nl/gerson-rod ... ler/282734
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Linksbuiten, is rechtsbenig. Deed het goed tegen Frankrijk ja, maar dat zegt niks natuurlijk.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

"Vroeger" waren dit soort spelers allemaal voor/van ons. Alles wat een beetje goed was en kon voetballen kochten wij.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Hoho
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 29-05-2008 14:08
Locatie: Dútslân

Bericht door Hoho »

camataru schreef:"Vroeger" waren dit soort spelers allemaal voor/van ons. Alles wat een beetje goed was en kon voetballen kochten wij.
Vroeger was alles beter
stop staring at my avatar
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

camataru schreef:"Vroeger" waren dit soort spelers allemaal voor/van ons. Alles wat een beetje goed was en kon voetballen kochten wij.
Vroeger hadden we geweldenaren zoals Duric, Steppe, Papadopulos, Kopic en Matusiak... Wat een tijden...

Wat ben ik blij dat we nu in het heden leven en we niet meer enorme "gokjes" nemen.
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heerenveen moet Kaj Sierhuis proberen te halen van Ajax. Dat kan echt een heel grote worden!
Vanavond scoorde hij weer op fantastische wijze.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

De winterstop zit er al weer aan te komen en het is nu toch wel duidelijk geworden dat er een nieuwe spits nodig is. Nu zag ik dat Samuel Armenteros nog bijna geen wedstrijd heeft gespeeld in Italië. Misschien huren met optie tot koop? Zweden is natuurlijk geplaatst voor het WK en Armenteros moet speelminuten maken om in aanmerking te komen voor een selectieplaats. Gerry kan natuurlijk altijd een belletje wagen.
Plaats reactie