"Nieuwe bestuur"

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2016 20:52

Ebiede schreef:Wat een onzin, Van der Boomen was vorig jaar de beste speler van de JL, daar zaten meerdere eredivise clubs achteraan. Deze jongen komt er nog wel.


Kijk jij bij het beoordelen van een speler altijd hoe hij het op een lager niveau een jaar ervoor deed? Jij ziet toch hopelijk ook wel dat in voor eredivisie begrippen ontzettend veel tekort komt?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 18-01-2016 22:27

Flying Tilster schreef:Dan zou het dus eigenlijk alleen gaan om Vonk in dit geval?

Dat is voor zover ik me goed heb laten informeren inderdaad de naam waar ze nog, of wéér moeite mee hebben.
Van de andere interimmers is er nooit gezegd dat ze eventueel aan mogen blijven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 11-03-2016 18:28

marco timmer ‏@marcotimmer 17 min17 minuten geleden
Henk Bloemers is de beoogde commerciële manager van #scheerenveen.Bloemers was vanaf 2007 commercieel, algemeen directeur bij #degraafschap

Een vlugge google op Henk Bloemers:
2014
Henk Bloemers stapt komende zomer op bij De Graafschap en verlaat de voetballerij. De Achterhoeker is dan acht jaar werkzaam geweest bij de eerste divisieclub. Eerst als commercieel en later als algemeen directeur. Voor zijn periode in Doetinchem werkte Bloemers ook bij NEC in een commerciële rol.

Vorig seizoen, waarin onder meer twee trainers het veld moesten ruimen, de technisch manager werd ontslagen en ook bestuurders kritiek kregen, kwam Bloemers flink onder vuur te liggen bij de Raad van Commissarissen en een deel van de fans. Onder druk keerde de Zelhemmer terug in zijn oude commerciële functie en verdween daarmee ook uit de schijnwerpers.

Bloemers bestrijdt dat hij onder dwang van de RvC weg is gewerkt die al geruime tijd geen toekomst meer zagen in de voormalig directeur. 'Nee, zo voelt dat zeker niet. Het is wel in overleg met de RvC gegaan, maar ik heb zelf de knoop doorgehakt. Het is wel een keer goed geweest en de club zit nu in rustig vaarwater. Dat is een mooi moment om te vertrekken heb ik ook altijd gezegd. Mijn relatie met de sponsors en de investeerders was altijd goed. Maar af en toe is het ook goed een nieuwe wind te laten waaien. Op de commerciële afdeling zitten jonge honden die het goed doen."

De voormalig algemeen directeur heeft geen afkoopsom meegekregen, zo beweert Bloemers zelf. 'Daar had ik zelf altijd een enorme hekel aan dat mensen hier met afkoopsommen vertrokken. Wel heb ik van de Bussinessclub twee stoelen voor het leven gekregen, zodat ik altijd bij de club kan terugkomen. De Graafschap is en blijft mijn club."

Bloemers weet nog niet precies wat hij nu gaat doen. "Ik heb nu een half jaar om iets te zoeken en me rustig te bezinnen. Zeker is wel dat ik weer in het bedrijfsleven wil gaan werken. Ik ga mijn werkzaamheden hier zo goed mogelijk overdragen en zal dan na dit seizoen uit het voetbal stappen."

Bron: Omroep Gelderland


Roept u maar....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Harmiej » 11-03-2016 18:46

Goede ontwikkeling, ook al heb ik verder geen idee wie dit is. Dit betekent exit Dijk neem ik aan.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 11-03-2016 18:56

Harmiej schreef:Goede ontwikkeling, ook al heb ik verder geen idee wie dit is. Dit betekent exit Dijk neem ik aan.

Dat betekent inderdaad exit Dijk. Maar als ik bovenstaand bericht lees van de supporterssite, dan krijg ik niet meteen het gevoel dat hij de redder van onze commerciële afdeling zal worden. Ik ben in ieder geval nog nergens iets tegengekomen dat ze hem of zijn kwaliteiten enorm gaan missen.
Maar ik wil hem uiteraard niet al afschieten voordat hij ook nog maar zijn handtekening onder een contract bij ons heeft gezet. Vandaar ook 'roept u maar'. Wellicht dat mensen meer weten over Henk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor mitrita » 11-03-2016 22:37

Maar even centraal in het topic directie Eisenga
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron