"Nieuwe bestuur"

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef: Wat dacht je van de afdeling commerciële zaken, waar ze al jarenlang achter de feiten aanlopen en ieder 5 voor 12 moment helemaal niks geholpen heeft?!
Juist, Jan van Erve, Joost Staupe, Corien van Keimpema,Joost Jetten allen kregen de laatste jaren deze afdeling niet meer aan de praat. Nu valt er genoeg over deze managers te zeggen, maar geloof er niks van dat het alleen aan deze managers ligt. Als ik sommige accountmanagers zie op een wedstrijddag..de ene zie je amper en weer een ander loopt na elke wedstrijd alleen maar af te pilsen. Het kan allemaal. Compleet vergroeit bij de club, alles kan maar. Heb nooit het idee gehad dat daar extra gas is gegeven na de jaren toen alles wel kwam aangewaaid.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Grimo schreef:
Juist, Jan van Erve, Joost Staupe, Corien van Keimpema,Joost Jetten allen kregen de laatste jaren deze afdeling niet meer aan de praat. Nu valt er genoeg over deze managers te zeggen, maar geloof er niks van dat het alleen aan deze managers ligt. Als ik sommige accountmanagers zie op een wedstrijddag..de ene zie je amper en weer een ander loopt na elke wedstrijd alleen maar af te pilsen. Het kan allemaal. Compleet vergroeit bij de club, alles kan maar. Heb nooit het idee gehad dat daar extra gas is gegeven na de jaren toen alles wel kwam aangewaaid.
In de interimperiode van van Erve (en Sporre) is juist een aanzienlijke inhaalslag gemaakt op commercieel gebied waarin het tekort zelfs is teruggebracht, onder het huidige of eigenlijk voormalige bestuur onder leiding van van der Wiel is dit echter weer opgelopen en OSSR verder gekrompen.
nou nou
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries1996 schreef:en OSSR verder gekrompen.
Wil jij onze zakenclub en de voormalige Sovjet Unie soms met elkaar vergelijken?? :wink:
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Superfries1996 schreef: In de interimperiode van van Erve (en Sporre) is juist een aanzienlijke inhaalslag gemaakt op commercieel gebied waarin het tekort zelfs is teruggebracht,
Is dat zo?!?!?! Vertel eens hier even wat meer over.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Otsje P schreef: Wil jij onze zakenclub en de voormalige Sovjet Unie soms met elkaar vergelijken?? :wink:
Als ik de verhalen hier zo nu en dan lees krijg ik het idee dat sfeer vergelijkbaar is ;) Maar het is natuurlijk OSSH.

En Xander, de exacte cijfers heb ik niet, zodoende moet ik vertrouwen op de persberichten die naar buiten zijn gebracht, maar Sporre gaf op een gegeven moment aan dat 'er een ton per week' teveel uitging, enkele maanden later is aangegeven dat dit tekort inmiddels aanzienlijk was gekrompen (mede door vertrek Pappa en Eikrem) maar ook door inspanningen op commercieel vlak sinds het vertrek van Veenstra.
nou nou
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Vorig seizoen publiceerde de club op de laatste werkdag voor de feestdagen de jaarcijfers. Volgens mij moet dat voor het einde van het jaar gebeuren, dus we zullen binnen niet al te lange tijd weten hoe het er financieel voor staat.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Vonk heeft er zo'n armetierige teringbende van gemaakt, kom jongens we zetten hem gewoon weer in het nieuwe bestuur.
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1001
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Het zou inderdaad ronduit beschamend zijn als iemand die Vonk is medeverantwoordelijk is voor het feit dat bestuursleden rollebollend met elkaar over straat gingen en ook medeverantwoordelijk voor het feit dat er geen eenheid was binnen het bestuur. Iemand die deel uit heeft gemaakt van een bestuur die niet met elkaar kon en wilde samenwerken en dus daar ook schuldig aan is zou je niet weer in een nieuw bestuur willen hebben. Bovendien is hij degene die verantwoordelijk is voor de kwaliteitsarme selectie die er nu op het veld staat. Iemand die EN op bestuurlijk vlak EN op voetbaltechnisch vlak er zo'n zootje van heeft gemaakt behoord nooit en te nimmer meer in een bestuur van SC Heerenveen plaats te nemen. Het nieuwe bestuur zou zijn geloofwaardigheid gelijk al zijn verloren als hij weer in een functie actief zou zijn.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Verstandig is om sowieso met een schone lei te beginnen. Niemand van het bestuur mag er weer in komen, je begint dan al met een achterstand!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Ach Hans Vonk die zou bij een normaal bedrijf niet verder komen dan voorman. Ik zag vandaag op de gewone tribune wel 2 topbestuurders maar weet niet of die willen met mensen zoals Vonk. Omdat ze niet in Friesland wonen en werken wellicht niet op de radar van Feenstra.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

zweed1 schreef:Ach Hans Vonk die zou bij een normaal bedrijf niet verder komen dan voorman. Ik zag vandaag op de gewone tribune wel 2 topbestuurders maar weet niet of die willen met mensen zoals Vonk. Omdat ze niet in Friesland wonen en werken wellicht niet op de radar van Feenstra.
Wie bedoel je precies?
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

[quote="Superfries1994"
Wie bedoel je precies?[/quote]

Ik ga geen namen noemen, de club kan toch zien aan wie zij kaarten verkoopt. Wellicht zijn deze personen op de radar. Zijn meer mensen om toezicht te houden.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zeg dan niks.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

zweed1 schreef:
Ik ga geen namen noemen, de club kan toch zien aan wie zij kaarten verkoopt. Wellicht zijn deze personen op de radar. Zijn meer mensen om toezicht te houden.
Jij denkt werkelijk dat Feenstra bij de club gaat informeren welke zogenaamde topbestuurders een kaartje hebben gekocht voor de wedstrijd tegen ADO, om deze eventueel te gaan benaderen? Wat is de reden dat je de namen hier niet zou noemen. Misschien heb je wel een scoop :wink:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

gebroeders Anker?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heeft iemand nog iets van die wielrenman Eisenga of zoiets gehoord ?
Samen maken we de club sterk.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

BK2007 schreef:Heeft iemand nog iets van die wielrenman Eisenga of zoiets gehoord ?
De spelers hadden zondag wel een bloedtransfusietje kunnen gebruiken. Beetje cortisonen. Niks mis mee.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Lardy schreef:Zeg dan niks.
Ok, kwam hier toch al niet zoveel meer. Sommige forum leden heb een wat breder netwerk en kennen wat mensen. Tot nu toe heeft Feenstra veel tijd nodig.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

12 Januari staat de bekendmaking van het nieuwe bestuur op de planning. Vorige keer was haastige (doorgedrukte) spoed absoluut niet goed. Al zou Feenstra er nog tot de zomer tijd voor nodig hebben....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

zweed1 schreef:
Ok, kwam hier toch al niet zoveel meer. Sommige forum leden heb een wat breder netwerk en kennen wat mensen. Tot nu toe heeft Feenstra veel tijd nodig.
Niets zeggen, maar nog wel even een veer tussen eigen billen steken. Een breder netwerk en mensen kennen. Poehpoeh! Hoe voelt dat nou om daar mee te koop te lopen zonder namen te noemen?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

zweed1 schreef:
Ok, kwam hier toch al niet zoveel meer. Sommige forum leden heb een wat breder netwerk en kennen wat mensen. Tot nu toe heeft Feenstra veel tijd nodig.
Er zijn ook forumleden, die heel interessant willen voorkomen maar boe noch ba zeggen. Liever veel tijd nodig dan er iets door drukken. Mooi dat er geen zaken uitlekken over de samenstelling van het bestuur. Knap werk.

BK2007 schreef:Heeft iemand nog iets van die wielrenman Eisenga of zoiets gehoord ?
Ja je krijgt de groetjes! :wink:
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Het is inderdaad erg stil, ook bij mijn bronnen.

Hopelijk wordt er ook nog even naar de scoutafdeling gekeken, zijn een hoop scouts ontevreden, en denken erover om de club te verlaten.

Aantal oorzaken daarvan zijn dat er nauwelijks gehoor wordt gegeven aan spelers die gescout worden. Zo zijn we al enkele pareltjes mis gelopen volgens hen.

En er deugt wel meer niet. Als een scout bijvoorbeeld bij sommige amateurclubs gaat scouten in de jeugd, bijvoorbeeld bij een amateurclub die een samenwerking heeft met een FC Groningen, dan wordt de scouts het verboden om contact op te nemen met de spelers of de ouders. Zo wordt langzaam alles afgebakend, en het voor sommige spelers erg moeilijk gemaakt om bijv bij Heerenveen te komen.

Daarom zijn alle voetbalclubs nu ook allemaal samenwerkingen aan het aangaan met amateurteams.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan13 schreef:Het is inderdaad erg stil, ook bij mijn bronnen.

Hopelijk wordt er ook nog even naar de scoutafdeling gekeken, zijn een hoop scouts ontevreden, en denken erover om de club te verlaten.

Aantal oorzaken daarvan zijn dat er nauwelijks gehoor wordt gegeven aan spelers die gescout worden. Zo zijn we al enkele pareltjes mis gelopen volgens hen.
Welke pareltjes precies? En door wie worden de scouts genegeerd. Vonk of Riemer? Als dit echt speelt is dat een serieus probleem.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Feanfan13 schreef:
En er deugt wel meer niet. Als een scout bijvoorbeeld bij sommige amateurclubs gaat scouten in de jeugd, bijvoorbeeld bij een amateurclub die een samenwerking heeft met een FC Groningen, dan wordt de scouts het verboden om contact op te nemen met de spelers of de ouders. Zo wordt langzaam alles afgebakend, en het voor sommige spelers erg moeilijk gemaakt om bijv bij Heerenveen te komen.
De speler is altijd vrij om te gaan naar welke club hij wil. Hoe jij het om schrijft zou betekenen dat jeugdspelers vast liggen bij een amateurclub. Wat niet het geval is. SC Heerenveen werkt ook met ontzettend veel amateurclubs samen. BVO's hebben niks te zeggen over spelers van een amateurclub waar mee wordt samengewerkt.
Feanfan13 schreef: Daarom zijn alle voetbalclubs nu ook allemaal samenwerkingen aan het aangaan met amateurteams.
Dat heeft daar niks mee te maken. Dat gaat om maatschappelijke betrokkenheid, investeren in de regio, achterban etc. SC Heerenveen doet dit ook met veel clubs in het noorden.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Feanfan13 schreef: En er deugt wel meer niet. Als een scout bijvoorbeeld bij sommige amateurclubs gaat scouten in de jeugd, bijvoorbeeld bij een amateurclub die een samenwerking heeft met een FC Groningen, dan wordt de scouts het verboden om contact op te nemen met de spelers of de ouders. Zo wordt langzaam alles afgebakend, en het voor sommige spelers erg moeilijk gemaakt om bijv bij Heerenveen te komen.

Daarom zijn alle voetbalclubs nu ook allemaal samenwerkingen aan het aangaan met amateurteams.
Dat is echt onzin. En ik kan je vertellen dat Groningen wel redelijke jaloers is op de sterke positie die Heerenveen inneem in het noorden.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is inderdaad dikke onzin. Ik ken een kind bij onze voetbalclub waar Heerenveen een samenwerkingsverband mee heeft die gescout is door PEC Zwolle. Ligt Heerenveen goed te slapen.....
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Heerenveen rules schreef:Dat is inderdaad dikke onzin. Ik ken een kind bij onze voetbalclub waar Heerenveen een samenwerkingsverband mee heeft die gescout is door PEC Zwolle. Ligt Heerenveen goed te slapen.....
Waarom benader jij alles standaard negatief? Wie weet is hij gewoon afgetest door Heerenveen. Bij Zwolle en bij Cambuur spelen vaak spelers die bij Heerenveen afgetest zijn. Dat is al jaren zo. Jeugdopleiding van Heerenveen ligt op een veel hoger plan dan in Zwolle. Waar overigens ook zelden tot nooit een een eigen jeugdspeler doorbreekt.

Je zou voor de aardigheid eens op een woensdagmiddag bij de voetbalschool van SC moeten kijken. Van heinde en ver komen ze met hun zoon de F pupil. Ouders die met hun kind uit Almere elke woensdag komen en roeptoeteren dat hun kind ook door PSV gescout was..tuurlijk..
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Ik ken een kind bij onze voetbalclub waar Heerenveen een samenwerkingsverband mee heeft die gescout is door PEC Zwolle. Ligt Heerenveen goed te slapen.....
Ligt Heerenveen te slapen, of vinden ze hem niet goed genoeg?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Oh sorry dat ik weer kritisch was heren. Het spijt me....
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Oh sorry dat ik weer kritisch was heren. Het spijt me....
Het was natuurlijk ook niet reëel om te verwachten dat je eens inhoudelijk zou reageren. :roll:

Was wel benieuwd namelijk.
Gesloten