"Nieuwe bestuur"

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 03-12-2015 10:50

jorro schreef:
Was het niet zo dat de OR destijds 'tegen' was omdat Vonk 0 ervaring had als manager voetbalzaken? Dat is nu wel anders, dus het zou goed kunnen dat de OR dat beletsel nu niet meer op zal voeren.


Klopt maar in de LC stond dat nog ze wederom tegen een eventuele aanstelling zijn.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Lardy » 03-12-2015 11:03

Ik ben ook tegen een nieuwe aanstelling van Vonk. Dan kan je een lijstje opnoemen met spelers die hij allemaal gehaald heeft voor veel geld en hoge salarissen. Maar dan lopen er jongens als Gudmundsson en Bikel gratis de deur uit, na een belachelijk contractvoorstel. Vonk heeft zich niet bewezen de afgelopen twee jaar.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 03-12-2015 11:27

Lardy schreef:Ik ben ook tegen een nieuwe aanstelling van Vonk. Dan kan je een lijstje opnoemen met spelers die hij allemaal gehaald heeft voor veel geld en hoge salarissen. Maar dan lopen er jongens als Gudmundsson en Bikel gratis de deur uit, na een belachelijk contractvoorstel. Vonk heeft zich niet bewezen de afgelopen twee jaar.


Volgens mij kan je dat elke technische man wel verwijten, Riemer heeft goede keuzes en slechte keuzes gemaakt, idem voor Yme Kuiper en Johan Hansma. Ook de nieuwe TD zal dit overkomen. Maar goed dit zal wel geen verwijt zijn van de OR. Zou niet best zijn als de koffiejufvrouw en de wasvrouw dit als argumenten zouden gebruiken.

Overigens is Gudmundsson niet gratis de deur uit gelopen. Daar heeft de club meerdere tonnen aan over gehouden. Die jongen was niet te houden, zijn vader en hij hadden zo de zinnen gezet op PSV en met een aflopend contract kon Vonk niet veel anders.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor mitrita » 03-12-2015 11:28

Het stuk uit de LC van vandaag
‘Luuc Eisenga is echt een natuurlijke leider

SC Heerenveen krijgt weer een ‘normaal’ voetbalbestuur, met directie en raad van commissarissen. Luuc Eisenga is de leider die de club nodig heeft, zegt formateur Sjoerd Feenstra.

Het moet heel gek lopen wil de ondernemingsraad van SC Heerenveen binnenkort negatief adviseren over Luuc Eisenga, de beoogde algemeen (en enige) directeur. ,,Dan vreet ik mijn bezem op”, stelt Sjoerd Feenstra, die eind oktober door het stichtingsbestuur werd gevraagd om een nieuwe clubleiding samen te stellen. ,,Egbert van Hes (adviseur van Feenstra, red.) en ik hebben twee keer uitgebreid met hem gesproken en waren er toen wel uit. Luuc is echt een natuurlijke leider. Dat ben je of dat ben je niet. Hij heeft charisma en communiceert goed.”

Feenstra kende Eisenga aanvankelijk niet. Zijn naam werd hem door verschillende personen aangereikt. ,,Ik heb meteen gezegd dat ik op zoek zou gaan naar iemand met bestuurlijke ervaring in de sportwereld”, aldus Feenstra, in de jaren zeventig en tachtig de grote man achter de successen van ijshockeyclub Feenstra Flyers. ,,Luuc past perfect in dat plaatje. Het is geen nadeel dat hij niet uit de voetbalwereld afkomstig is. Hij heeft andere inzichten en kan juist daardoor iets toevoegen. Hij benadert dit professioneel, maar met een emotionele achtergrond. Hij heeft altijd een band gehad met Friesland, met Heerenveen.” Feenstra en Van Hes hebben ook andere personen de revue laten passeren. Zo stond ook Nico-Jan Hoogma, huidig directeur van Heracles, hoog op de lijst. ,,Maar er is wat ons betreft geen twijfel mogelijk: Luuc Eisenga is de man die Heerenveen nodig heeft. Met hem kan de club nog jarenlang vooruit.”
Eisenga, die vanaf 1 januari in dienst zou moeten treden, krijgt een stem in de samenstelling van het team dat hem moet bijstaan in het leiden van de club. Er komt een technisch, een commercieel en een financieel manager. Voor die drie functies zijn er verschillende kandidaten. Onder hen is waarschijnlijk ook de huidige interim-bestuurder Hans Vonk, die daardoor mogelijk verantwoordelijk blijft voor de voetbalzaken bij de club. ,,Die kans is aanwezig”, zegt Feenstra. De ondernemingsraad bij Heerenveen is daar in principe geen voorstander van en wil dat de gehele vorige clubleiding definitief terugtreedt, dus ook Vonk. Het bestuursmodel met een ‘one tier board’ zoals dat in 2013 werd ingevoerd, verdwijnt in de prullenbak. Het werkte de afgelopen jaren niet. ,,Het was niet goed ingeregeld. Uitvoerende en niet-uitvoerende bestuursleden zaten veel te dicht op elkaar.” Feenstra adviseert weer een ‘ouderwetse’ raad van commissarissen (rvc) in het leven te roepen. Die moet toezicht houden op de directie. Over wie welke verantwoordelijkheden heeft, kan dan geen twijfel meer bestaan. ,,We hebben veel sollicitanten voor een plek in de rvc en ze komen overal vandaan”, zegt Feenstra. ,,Dat verbaast me, gezien de onrust die er de afgelopen jaren is geweest. Ik zoek kundige mensen die zich niet al te veel willen profileren en die een klankbord vormen voor directie en managementteam.”

De formateur heeft bij zijn werkzaamheden voor de club tot nu toe geprofiteerd van de goede sportieve resultaten die Heerenveen onder leiding van interim-trainer Foppe de Haan heeft geboekt. ,,Het product van een voetbalclub vind je op het veld. Gaat het daar goed, dan is de stemming een stuk prettiger. Dat maakt ons werk makkelijker. Wij laven ons aan het Foppe-effect. Het is belangrijk dat de resultaten in de toekomst goed blijven. Dat kan helpen bij het terugdringen van operationele verliezen. De club zal de opbrengsten moeten verhogen met nieuwe verdienmodellen.” Feenstra weigert bij het zoeken naar kandidaten voor managementteam en rvc in kampen te denken. ,,Met die kampen ben ik helemaal klaar. Het gaat om deskundigheid.” Voor 1 januari wil hij adviseren over de bemensing van de functies. ,,Eisenga hebben we voorgedragen, nu gaan we verder met traject twee.” Heerenveen zou moeten vasthouden aan een stichtingsbestuur met vertegenwoordigers uit alle clubgeledingen. Wel adviseert Feenstra het aantal leden uit het oogpunt van onder meer slagvaardigheid terug te brengen van tien naar vijf. Meerdere afgevaardigden namens de sponsors vindt de formateur bijvoorbeeld overdreven. Eentje is voldoende. Dat geldt ook voor fans en vrijwilligers. Een financieel expert en een voorzitter zouden het stichtingsbestuur compleet maken. Op termijn zou de club gebruik moeten blijven maken van de kennis van erevoorzitter Riemer van der Velde en Foppe de Haan, vindt Feenstra. ,,Zij zijn nog van grote waarde voor de club. Ik vind dat daar wel eens wat spastisch mee wordt omgegaan. Riemer, een vriend van mij, heeft soms een andere visie dan ik. Maar we respecteren elkaar in hoge mate. Hij heeft de club opgebouwd. Petje af. Riemer en Foppe hebben een geweldige kennis van zaken.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Fryskeboy22 » 03-12-2015 11:32

Lardy schreef:Ik ben ook tegen een nieuwe aanstelling van Vonk. Dan kan je een lijstje opnoemen met spelers die hij allemaal gehaald heeft voor veel geld en hoge salarissen. Maar dan lopen er jongens als Gudmundsson en Bikel gratis de deur uit, na een belachelijk contractvoorstel. Vonk heeft zich niet bewezen de afgelopen twee jaar.



Voor Gudmundsson heeft Heerenveen € 500,000 ,- ontvangen, lang zo slecht nog niet voor een A1 junior/1ste jaar belofte. En om heel eerlijk te zijn, zo geweldig vind ik die Bikel nou ook weer niet.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor fuotbalgek » 03-12-2015 12:29

AllardP schreef:We hebben de zevende begroting en staan nog steeds in het rechterrijtje. Het is maar waar je tevreden mee bent. Ik ben het pas als we clubs als Heracles, PEC, NEC en Utrecht achter ons laten; die hebben pas 'beperkte middelen'.


Volg jij de club wel?
Kijk je bij Twente ook alleen naar de begroting?

Er is altijd nog een verhaal van kosten. Het spelersbudget hier is minder groot tov concurrentie dan de begroting doet vermoeden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor siesta » 03-12-2015 13:11

Volgens mij maakt het niet uit wie er zit, scouting is belangrijker. Riemer en Foppe zitten vaak bij die gesprekken (heeft Riemer aangegeven). Dus daar maak ik me niet zo druk om, of Vonk blijft of niet.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 03-12-2015 13:44

Fryskeboy22 schreef:
Voor Gudmundsson heeft Heerenveen € 500,000 ,- ontvangen, lang zo slecht nog niet voor een A1 junior/1ste jaar belofte. En om heel eerlijk te zijn, zo geweldig vind ik die Bikel nou ook weer niet.


Die Bikel staat wel even in de belangstelling van Porto, Benfica en wat Duitse clubs! Gudmundsson wilde zelf ook weg, dus dat was moeilijk tegen te houden.

Begrijp ik nu uit het verhaal van Feenstra hierboven dat we geen voorzitter krijgen maar een algemeen directeur, met daaronder een financiële, een technische en een commerciële man?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor vakje12 » 03-12-2015 14:13

Superfries1994, volgens mij is een voorzitter bij een voetbalclub in de praktijk de algemeen (statutair) directeur. Wat Feenstra nu ook weer terug wil.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor baasje » 03-12-2015 14:44

Is die verschrikkelijke Ben Takkenberg als eens weg? Krijg het idee dat hij de dans ontspringt. Deze man mag onder geen beding blijven zitten.

Wat Vonk betreft: mag van mij aanblijven. Destijds een flater geslagen door Johan Hansma aan de kant te schuiven, wat nog steeds doodzonde is.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 03-12-2015 19:57

Lardy schreef:Ik ben ook tegen een nieuwe aanstelling van Vonk. Dan kan je een lijstje opnoemen met spelers die hij allemaal gehaald heeft voor veel geld en hoge salarissen. Maar dan lopen er jongens als Gudmundsson en Bikel gratis de deur uit, na een belachelijk contractvoorstel. Vonk heeft zich niet bewezen de afgelopen twee jaar.

Bikel doet het leuk bij NEC. Is ook gewoon een goede middenvelder. Maar wat gebeurd is is gebeurd. Gudmundsson moet ik het nog maar van zien of hij door gaat breken bij PSV. Ik heb daar mijn ernstige twijfels over. Bij ons was hij in ieder geval nog lang niet zover dat hij ook maar speelminuten zou maken in het 1e.
Tegen het vertrek van deze spelers kun je trouwens het verlengen met Jerry en Joost wegstrepen. Iedereen zag ze al voor peanuts weggaan na dit seizoen. Maar daar zal flink voor betaald moeten worden. Vooralsnog staan ze langdurig bij ons onder contract. Prima gedaan dus. Voor Vonk is het een leerproces en ik geef hem absoluut het voordeel nog van de twijfel.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 04-12-2015 04:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 03-12-2015 20:07

baasje schreef:Is die verschrikkelijke Ben Takkenberg als eens weg? Krijg het idee dat hij de dans ontspringt. Deze man mag onder geen beding blijven zitten.

Wat Vonk betreft: mag van mij aanblijven. Destijds een flater geslagen door Johan Hansma aan de kant te schuiven, wat nog steeds doodzonde is.


Als Vonk zou moeten vertrekken op advies van de OR, dan ontkomt Takkenberg ook niet aan een vertrek.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor badfrisianboy » 03-12-2015 21:46

Het nieuwe bestuur moet natuurlijk maar één ding doen. Het vertrouwen terugwinnen van het publiek en met name de sponsoren. Het nieuwe bestuur kan en mag op geen enkele wijze ook maar een link hebben met het verleden. Een connectie met het mislukte One Tier Board-project maakt dat een nieuw bestuur meteen al op achterstand begint. Het oude bestuur met al zijn bestuursleden heeft volledig gefaald en daarvan maakte ook Vonk deel uit. Het is tijd voor een nieuw begin en een schone lei. Daarin past mijns inziens Vonk totaal niet. Het zou het nieuwe bestuur gelijk een smet geven en een link met het mislukte verleden. Niet aan beginnen. Nu serieus werk maken van een nieuw bestuur zonder smerige handen is bittere noodzaak gezien de staat van onze club. Bovendien zou je bij het installeren van een nieuw bestuur gelijk weer je personeel tegen je in het harnas jagen als je Vonk zou laten zitten. Begint de tweespalt gelijk weer. Bovendien hebben ook beide supportersverenigingen het standpunt naar buiten gebracht dat ook zij van mening zijn dat de GEHELE one-tier board op zou moeten stappen. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun standpunt nu hebben gewijzigd. Dat zou getuigen van zwalkend beleid. Het gaat in deze niet eens om de capaciteiten van Vonk op technisch vlak, maar om vertrouwen dat het nieuwe bestuur moet hebben om sponsoren en publiek terug te krijgen en daarvoor is er een schone lei nodig om mee te beginnen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Sjoerdbokje » 03-12-2015 22:55

Dan kun je weer op zoek naar een TD. Dat lijkt me ook niet goed voor de continuïteit van de selectie. En om het voetbal, daar gaat het om.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor badfrisianboy » 03-12-2015 23:30

[quoteDan kun je weer op zoek naar een TD. Dat lijkt me ook niet goed voor de continuïteit van de selectie. En om het voetbal, daar gaat het om.][/quote]

Het voetbal is gebaat bij een hogere omzet. Sponsoren die weer terug komen. Daar begint het uiteindelijk. En die krijg je alleen maar terug als je als nieuw bestuur vertrouwen hebt. Mensen vertrouwen in je hebben en zeker zijn dat het verleden achter ons in gelaten. Er is niks minders dan een nieuw bestuur gelijk op te zadelen met een bestuurder uit het verleden, die ook verantwoordelijk was voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Baggerraartje » 03-12-2015 23:57

Mackan68 schreef: Gudmundsson moet ik het nog maar van zien of hij door gaat breken bij Twente. Ik heb daar mijn ernstige twijfels over. Bij ons was hij in ieder geval nog lang niet zover dat hij ook maar speelminuten zou maken in het 1e.


Heb ik iets gemist, maar deze speler ging toch naar PSV?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Feanfan13 » 04-12-2015 02:09

Aangezien Wim Jonk bij Aax ontslagen is, is dat niet wat voor ons als technische directeur en/of hoofdjeugdopleiding? Gewoon even een balletje opgooien.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 04-12-2015 04:59

Baggerraartje schreef:
Heb ik iets gemist, maar deze speler ging toch naar PSV?

Uiteraard, aangepast!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 04-12-2015 09:14

badfrisianboy schreef:
Het voetbal is gebaat bij een hogere omzet. Sponsoren die weer terug komen. Daar begint het uiteindelijk. En die krijg je alleen maar terug als je als nieuw bestuur vertrouwen hebt. Mensen vertrouwen in je hebben en zeker zijn dat het verleden achter ons in gelaten. Er is niks minders dan een nieuw bestuur gelijk op te zadelen met een bestuurder uit het verleden, die ook verantwoordelijk was voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.


Als ik zo links en rechts om me heen hoor is er voldoende vertrouwen van de achterban in Vonk. Hoop dat ze zo verstandig zijn om deze clubman weer aan te stellen. Wordt een beetje moe van de OR. Zijn die uberhaupt ergens voor? Ik heb geen vertrouwen meer in het personeel, zij hebben alle besturen meegemaakt, ook daar maar met een schone lei beginnnen dan? Niks minders dan zure personeelsleden die ook medeverantwoordelijk waren voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 04-12-2015 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor 12eMan » 04-12-2015 09:24

Grimo:

Juist, ik moet je alweer gelijk geven. De crux van een groot deel van alle ellende zit in mijn opinie in het personeel(inclusief OR). Onder diverse besturen komt er telkens weer narigheid, zeker op het commerciële vlak. Los van het feit dat deze besturen belabberd gefunctioneerd hebben steigert het personeel bij iedere verandering/vernieuwing. Meedenken anno 2015 lijkt er bij een groot deel niet in te zitten.

Ik ben dan ook erg bang dat een nieuw bestuur, met wie dan ook aan het roer, op termijn toch weer tegen dezelfde problemen aan loopt. Het is nu zaak om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen, inclusief personeel. Wie niet mee wil kan wat mij betreft vertrekken..., vastgeroest door middel van een jarenlang dienstverband of niet!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor vakje12 » 05-12-2015 05:02

Ja want de vorige directie leverde prima werk natuurlijk.. :roll:

Lees je eigen berichten de afgelopen paar maanden eens terug zou ik zeggen. Ik neem je hier in ieder geval niet meer serieus.

Zou mooi zijn als bepaalde zaken alsnog onderzocht worden. Onder andere het nemen van beslissingen (ontslaan van der Wiel) in het stichtingsbestuur zonder dat de besturen van desbetreffende stakeholders op de hoogte zijn. En ik ben erg benieuwd wat er precies in het rapport Vaessen Koopmans heeft gestaan afgelopen zomer en wie Hettinga wel en niet wilde laten horen. Voor vertrouwen in de toekomst deze keer svp geen dingen in de doofpot, want de geloofwaardigheid is weg en herhaling dient voorkomen te worden.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor BK2007 » 05-12-2015 09:52

Inderdaad. Arme Foppe moest ook weer van stal gehaald worden om greep te houden op de club.
Foppe is ook maar een pion op het schaakbord van Riemer.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor tsfo » 05-12-2015 10:38

Wij kunnen nu wel meteen weer van alles gaan zoeken en negatief gaan staan ouwe ho... op dit forum, maar wij beginnen al op de OR te lijken. Tuurlijk is het onmogelijk om iemand te vinden die nooit een woord met Riemer of met vrienden van Riemer heeft gesproken sowat. Ik ben blij met de aanstelling van deze man een Fries en geboren te Franeker en zat niet op de tribune naast Riemer en/of andere oud bestuurders etc.
Hij heeft een goede uitstraling en oogt geschikt voor deze moeilijke functie.
Ik zou zeggen stoppen met dat gelul en hopen op nog een paar goede namen die het bestuur compleet maken.

Wat Foppe betreft wees blij dat wij Foppe hebben, want bij DKV is er geen persoon net als Foppe die er even gaat staan !!!
tsfo
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 31-03-2014 10:03

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor BK2007 » 05-12-2015 10:52

Ach kom. De club heeft nu al vele jaren bestuurlijke onrust en daar is maar 1 reden voor...
Om de OR zomaar weg te zetten vind ik bijzonder kwalijk. De club is en wordt gemaakt van en door mensen. Ik vind dat er door formateurs dan ook goed geluisterd moet worden naar deze mensen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Erwin4ever » 05-12-2015 16:00

tsfo schreef:Wij kunnen nu wel meteen weer van alles gaan zoeken en negatief gaan staan ouwe ho... op dit forum, maar wij beginnen al op de OR te lijken. Tuurlijk is het onmogelijk om iemand te vinden die nooit een woord met Riemer of met vrienden van Riemer heeft gesproken sowat. Ik ben blij met de aanstelling van deze man een Fries en geboren te Franeker en zat niet op de tribune naast Riemer en/of andere oud bestuurders etc.
Hij heeft een goede uitstraling en oogt geschikt voor deze moeilijke functie.
Ik zou zeggen stoppen met dat gelul en hopen op nog een paar goede namen die het bestuur compleet maken.

Zo is het maar net, hij heeft nog geen voet in het ALS gezet of hij wordt al weer afgebrand!
Laten we nou voor de verandering eens van het positieve uitgaan!!!
Fries, capabel bestuurder, bekend met het sport wereldje. Volgens mij hadden we veel slechtere kunnen treffen!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Flying Tilster » 05-12-2015 21:08

BK2007 schreef:Om de OR zomaar weg te zetten vind ik bijzonder kwalijk


Het personeel moet ook eens leren dat er soms wijzigingen en veranderingen nodig zijn. De OR zeikt, zeurt en jankt al bij elke verandering die plaats vindt / danwel moet plaatsvinden.
Het gaat om voetbal.. en om voetbaltechnische zaken.. En als Vonk zijn werk goed doet (wat wellicht discussiepunt zou kunnen zijn), dan is er geen enkele reden hem weg te sturen.
En de formateurs hoeven niet te luisteren naar het personeel.. die moeten gewoon hun werk doen.. De formateurs moeten mensen vinden die capabel zijn om de club te leiden, niet om het personeel tevreden te houden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 07-12-2015 14:33

BK2007 schreef:Ach kom. De club heeft nu al vele jaren bestuurlijke onrust en daar is maar 1 reden voor...
Om de OR zomaar weg te zetten vind ik bijzonder kwalijk. De club is en wordt gemaakt van en door mensen. Ik vind dat er door formateurs dan ook goed geluisterd moet worden naar deze mensen.


De bezem moet door het personeel en als het even kan word jij ook weg gebezemt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor BK2007 » 07-12-2015 23:20

Grimo schreef:De bezem moet door het personeel .


Lekker anoniem wat roeptoeteren op ons forum. waar ga je beginnen met je bezem ?
Bij de koffiejufrouw of bij Ten Voorde of wie Grimo ?

Nou ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 08-12-2015 02:45

BK2007 schreef:
Lekker anoniem wat roeptoeteren op ons forum. waar ga je beginnen met je bezem ?
Bij de koffiejufrouw of bij Ten Voorde of wie Grimo ?

Nou ?

Spiegeltje spiegeltje........... Wie roeptoetert er het meeste......
Troll!
Wat dacht je van de afdeling commerciële zaken, waar ze al jarenlang achter de feiten aanlopen en ieder 5 voor 12 moment helemaal niks geholpen heeft?!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 08-12-2015 09:08

BK2007 schreef:
Lekker anoniem wat roeptoeteren op ons forum. waar ga je beginnen met je bezem ?
Bij de koffiejufrouw of bij Ten Voorde of wie Grimo ?


Als het kan bij jou. :twisted:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten