Moderators: Beheerders, Fanmasters
1896 schreef:Als Willem II supporter zijnde ben ik blij dat Streppel vertrekt. Het huwelijk is uitgewerkt. Wij zijn hem dankbaar voor wat hij heeft betekent.
Streppel is in onze ogen meer een td dan een trainer. Tactisch is hij niet zo sterk. Daar heeft hij echt een goede assistent voor nodig. Streppel zal een wedstrijd ook niet kunnen omdraaien. We hebben hem niet kunnen betrappen op een tactische goede omzetting waardoor het in de tweede helft beter ging of later in de wedstrijd. De statistiek dat er dit seizoen nog geen invaller gescoord heeft bij Willem II zegt voldoende hierover.
Streppel is wel een trainer die pal voor zijn team blijft staan. Hij zal aanvallen richting zijn team vanuit de media altijd blokken en zelf de verantwoordelijkheid op zich nemen. Hij is een uitstekend uithangbord in de media voor de club.
Al met al gunnen we in Tilburg Streppel de overstap voor alles wat hij betekent heeft. Want ondanks de negatieve punten heeft hij ons toch weer omhoog geholpen en mede gezond gemaakt waardoor we nu sinds lange tijd weer in categorie 3 zitten.
Hoop voor jullie dat hij met meer middelen en betere spelers jullie club weer omhoog kan tillen.
Goed om ook eens een opinie te horen van een insider. Dat gebrek aan tactische vaardigheid tijdens een wedstrijd is wel zorgwekkend. Voor de rest denk ik dat Streppel inderdaad nog wel eens beter hier zou passen dan de meesten hier denken. Moeten we maar voor een tactisch vindingrijke assistent gaan.
1896 schreef:Overigens hoop ik voor jullie ook dat Streppel bij Heerenveen meer gaat doen met de jeugd dan hij bij ons heeft gedaan. We hadden een van de beste jeugdspelers van Nederland (Frenkie de Jong) deze is niet vertrokken voor het geld of voor de club Ajax. Frenkie had dolgraag bij Willem II willen blijven als hij wat kansen had gekregen mee te doen met het 1e. Uiteindelijk is het de schuld van Streppel dat hij is vertrokken. Frenkie heeft namelijk meer talent in zijn linker kleine teen zitten als de rest van de selectie bij elkaar.
Superfries1994 schreef:Is het ook niet zo dat Willem II veel oudere spelers heeft in de selectie? Dan is het toch lastig de jeugd de kans te geven.
Superfries1996 schreef:Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.
Hè hè, drie keer raden wie dat is..
Roelof de Vries @Roelofdevries83 · 38 min.38 minuten geleden
Gebeld met Art Langeler: "Heb de gesprekken met Heerenveen afgebroken. Had er geen goed gevoel bij."
"Waarom ik er geen goed gevoel bij had? Laat dat maar in 't midden." U wilt t achterste van uw tong niet laten zien? "Lijkt me niet netjes."
Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.
Dan is het toch juist makkelijk om er een jonge hond tussen te gooien?
Superfries1996 schreef:Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.
Hè hè, drie keer raden wie dat is..
Wizard schreef:Bedankt voor je post '1896'. Fijn om te lezen hoe een Willem II fan erover denkt.
Waar ik zelf al bang voor was/ben, wordt bevestigd. Tactisch niet sterk en geen jeugd durven in te passen. Vooral dat laatste is essentieel bij SC Heerenveen gezien haar selectie en mogelijkheden. Een uithangbord is prima, maar onze club heeft nu vooral een tactisch sterke trainer nodig die de club weer omhoog brengt waar het hoort, de subtop. Helmond Sport heeft hij weer richting subtop JL gebracht, maar het is hem niet gelukt om van Willem II een middenmotor te maken.
Jammer, dit zegt in mijn ogen veel over de ambitie van Vonk en in zijn verlengde, de club.
Wat had ik graag een Faber of Langeler hier gezien. Zonde!
1896 schreef:Kortom. Zorg dat er een tacticus naast Streppel komt en dwing m de jeugd te gebruiken.
SVSCH schreef:Eisenga heeft gezegd dat hij niet naar vetes uit het verleden kijkt. Dan is het een kwestie van tijd dat je weer gezeik krijgt. Wanneer gaat de bezem er eens echt door en kunnen we vooruit kijken? Hoop dat Eisenga onafhankelijk is maar verbaas me nergens meer over als achteraf anders blijkt..
12eMan schreef:Wat een opmerking van een "kandidaat trainer" weer voor een discussie op gang brengt. Riemer dit, Riemer dat, seizoenkaart opzeggen, oude vetes bla bla bla.
Maar niemand vraagt zich af waarom Riemer(als dat het geval is) met Langeler gesproken heeft, en niet Vonk. Zou daar heel misschien een goede reden voor zijn geweest....? Ik zou het niet weten wat maar klakkeloos aannemen dat Vonk hierin gepasseerd is gaat ook te ver. Weten wij veel wat de reden is. Misschien is het wel een tegemoetkoming aan een vurige wens van velen, nl het vertrek van Vonk...., misschien iets anders, wie weet.....
Daarnaast schieten we ook meteen Streppel maar even af. Tactisch zwak, past geen jeugd in en onze zogenaamde WII insider is ineens onze belangrijkste bron. Vooropgesteld, hij heeft netjes verwoord wat hij van Streppel vindt en dat hij dat hier post is hartstikke goed. Maar om daar allemaal blind op af te gaan is het andere uiterste. Heeft niemand zelf een mening op basis van wat hij met WII laat zien? Wie volgt WII op een dusdanig niveau dat hij kan zeggen dat Streppel tactisch zwak is? Ik niet, maar als men binnen de club voldoende draagvlak vindt voor Streppel(en ook Verbeek en Foppe aangeven dit een goede keuze te vinden), wie ben ik dan om daar aan te twijfelen.
Er is genoeg kritiek te verzinnen over het hele reilen en zeilen binnen de club. Die kritiek deel ik veelal ook maar het slaat door. Niks of niemand is goed genoeg en we zijn continu op zoek naar een nieuwe zondebok....
BK2007 schreef:
Voorlopig is hij net zo stil als vd Wiel.
Het moet dus nog maar blijken of hij wel personality heeft of dat hij gewoon een nobody blijkt te zijn.
Ik kan me zo ontzettend ergeren wanneer ik de reactie van Langeler lees: 'dat ligt wat gevoelig, geloof ik'
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast