Opvolger Lodeweges?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 10-03-2016 12:55

Ik geloof niet dat het stukgelopen is op een afkoopsom. Ik denk dat de club Langeler inzage heeft gegeven over de (on)mogelijkheden de komende jaren op transfergebied, voor zover nu al duidelijk (nog geen hoofdsponsor). Ik vrees dat Langeler hier uiteindelijk op is afgehaakt. Die wacht totdat er een betere optie langskomt of blijft mooi op zijn plek bij PSV. Waarom verhuizen uit een functie met perspectief op succes naar een club waarbij je volgend jaar moet strijden tegen degradatie danwel als grijze middenmotor meedoet. Slimme man, die Langeler, die klaarblijkelijk weet hoe je een carriere opbouwt en voorkomt af te breken.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor g11 » 10-03-2016 12:56

camataru schreef:Word gewoon Henk De Jong.
Gast is sinds zijn vertrek bij DKV nog bij geen enkele club genoemd, op zich vreemdTRANSFERVRIJE TRAINERS zit best leuk spul tussen.


Henk's grote droom was om ooit hoofdtrainer te worden bij Heerenveen. Toen Johan Derksen hem dat ooit eens voor de voeten wierp, kwam Henkie met de opmerking dat hij dat niet meer kon zeggen, omdat dat niet zo leuk was voor de geweldige supporters van DKV die hem altijd steunden.

Riemer kennende is hiermee het verhaal HdJ afgedaan. Of je wilt graag of niet. Henkie wilde wel, maar durfde daar niet voor uit te komen. Gezien het enorme aantal punten dat Henkie in 2015 gehaald heeft, lopen we wel een toptrainer mis. posting.php?mode=quote&f=16&p=584997#
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 12:57

sinjoor schreef:
Het zegt juist ontzettend veel! Wij hebben indertijd vele sponsoren uit Leeuwarden aan ons kunnen binden omdat Cambuur van eredivisie voetbal verstoken bleef terwijl wij juist een enorme vlucht namen. Daarnaast hadden wij toen een enorme positieve uitstraling waar veel sponsoren op mee wilden liften. Van die positieve uitstraling is inmiddels niks meer over. Niet voor niets heeft H'veen meer dan welke club ook te maken gehad met terugloop in sponsorinkomsten.

Dat H'veen moeite heeft met het zoeken naar een geschikte opvolger verbaasd me ook niks. De afgelopen jaren blijkt H'veen gewoon een lastige club om als hoofdtrainer te functioneren.


Wat Lardy zegt. Je haalt er zoals doen gebruikelijk weer niet relevante opvattingen bij die niks met bovenstaande heeft te maken. Helemaal in jouw negatieve straatje.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 12:59

BK2007 schreef:Maar, maar :shock: Afkopen ? Dat doen we nooit. Dus met Streppel zal ook wel niet doorgaan. :wink:


Voila!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor g11 » 10-03-2016 13:00

Crash schreef:Ik geloof niet dat het stukgelopen is op een afkoopsom. Ik denk dat de club Langeler inzage heeft gegeven over de (on)mogelijkheden de komende jaren op transfergebied voor zover nu al duidelijk (nog geen hoofdsponsor). Ik vrees dat Langeler hier op is afgehaakt. Die wacht totdat er een betere optie langskomt of blijft mooi op zijn plek bij PSV. Waarom verhuizen uit een functie met perspectief op succes naar een club waarbij je volgend jaar moet strijden tegen degradatie danwel als grijze middenmotor meedoet. Slimme man, die Langeler.


Als we dan toch gaan raden naar de oorzaak van het afhaken: ik denk dat Art met Routenet gekeken heeft hoeveel kilometers hij moet rijden van zijn woonplaats Zwolle naar het stadion in Heerenveen. Toen hij in de auto naar Heerenveen reed bleek daar een afwijking in te zitten waar Art niet mee kon leren leven. Wel slim om dit voor het tekenen van een contract even te checken.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 10-03-2016 13:03

Ook dat is een reeële mogelijkheid Grimo. Zo snel niet aan gedacht. :wink:
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 13:53

Ach, we kunnen ons er druk om maken of niet. Aangezien we nog nooit voor aanvang van het seizoen de selectie compleet, in balans en in orde hadden is het vroegtijdig rondkomen met een nieuwe trainer ook totaal niet belangrijk. Garanties kunnen er qua versterkingen niet gegeven worden met in het achterhoofd het nog steeds ontbreken van een nieuwe hoofdsponsor. We mogen de trainer die hier wél zonder enig positief vooruitzicht in durft te stappen misschien wel op de blote knieën danken achteraf. Dat zal dan in ieder geval een trainer zijn die het met de huidige middelen wél ziet zitten en dat is ook wat waard.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor sinjoor » 10-03-2016 13:54

Grimo schreef:
Wat Lardy zegt. Je haalt er zoals doen gebruikelijk weer niet relevante opvattingen bij die niks met bovenstaande heeft te maken. Helemaal in jouw negatieve straatje.



Jij bent altijd lekker relevant! Iedereen die een afwijkende mening van jou heeft baseert dat weer op aannames. Alsof jij altijd met feiten komt! Jouw posts zijn ook allemaal doorspekt van de aannames. Dat iets voor jou niet relevant is en jij gewoon niet wilt zien hoeveel onze club aan uitstraling heeft verloren is aan jou! Of het zo goed gaat met H'veen de afgelopen jaren.

Huppel jij lekker achter Riemer en Foppe aan, dan zal het allemaal wel goed komen! Lekker in de media interessant lopen lullen dat de komende trainer alleen nog accenten zou mogen aanbrengen en moet doorgaan op de fantastische weg die we zijn ingeslagen. Dan krijgen we ongetwijfeld weer een fantastische persoonlijkheid als Dwight Lodeweges voor de groep. En ach, als dat weer mislukt
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 10-03-2016 14:10

sinjoor schreef:
Jij bent altijd lekker relevant! Iedereen die een afwijkende mening van jou heeft baseert dat weer op aannames. Alsof jij altijd met feiten komt! Jouw posts zijn ook allemaal doorspekt van de aannames. Dat iets voor jou niet relevant is en jij gewoon niet wilt zien hoeveel onze club aan uitstraling heeft verloren is aan jou! Of het zo goed gaat met H'veen de afgelopen jaren.

Huppel jij lekker achter Riemer en Foppe aan, dan zal het allemaal wel goed komen! Lekker in de media interessant lopen lullen dat de komende trainer alleen nog accenten zou mogen aanbrengen en moet doorgaan op de fantastische weg die we zijn ingeslagen. Dan krijgen we ongetwijfeld weer een fantastische persoonlijkheid als Dwight Lodeweges voor de groep. En ach, als dat weer mislukt



Ik heb in tegenstelling tot jou, in discussies met jou, al met zoveel feiten jou standaard negatieve teksten weerlegt. Heerenveen is nog steeds een club met een prima uitstraling. Lardy legt prima uit waarom een beurs in Leeuwarden er niet toe doet, wie waar op welk pleintje staat. Er staan namelijk vele trouwe Heerenveen sponsoren ook op andere plaatsen op deze beurs. Ik zie vooral een Sinjoor die geen mogelijkheid onbenut laat om te zeiken, negatief te zijn of te klagen. Hoe kom je erbij dat ik achter Riemer aanhuppel. Wederom 1 van je verzinsels. Heb ik iets over Riemer gezeg? Neen. Ik heb alleen jou onwaarheden over Foppe met feiten weerlegt. Wat een brok negativeit ben jij.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor rust » 10-03-2016 14:26

Zijn er eigenlijk nog wel topics waarin we elkaar niet afzeiken?
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 10-03-2016 15:01

Mackan68 schreef:Ach, we kunnen ons er druk om maken of niet. Aangezien we nog nooit voor aanvang van het seizoen de selectie compleet, in balans en in orde hadden is het vroegtijdig rondkomen met een nieuwe trainer ook totaal niet belangrijk. Garanties kunnen er qua versterkingen niet gegeven worden met in het achterhoofd het nog steeds ontbreken van een nieuwe hoofdsponsor. We mogen de trainer die hier wél zonder enig positief vooruitzicht in durft te stappen misschien wel op de blote knieën danken achteraf. Dat zal dan in ieder geval een trainer zijn die het met de huidige middelen wél ziet zitten en dat is ook wat waard.

Nog steeds ontbreken van een nieuwe hoofdsponsor? Dat kost enorm veel tijd Mackan, dat is niet in een avondje 'ff' geregeld. De hoofdsponsor zal er echt wel komen hoor, zelfs Twente kreeg er één door Woerts. Die man heeft niet voor niets in de BPL gewerkt, heeft voldoende kwaliteit, dus heb gewoon geduld. En die trainer gaat er deze maand ook wel komen. Zo niet, dan vind ik dat je gelijk hebt en ze te veel tijd nemen. Jij neemt nu ook aan dat de trainer niet wil komen omdat die de huidige middelen niet ziet zitten. Hoe weet jij dat? Of is dat weer een aanname?
Als je als club zonder centjes bepaalde kwaliteit wil halen, ben je afhankelijk van clubs waarbij spelers buiten de boot vallen. Wij kunnen op dit moment niet de markt bepalen. En dus kan het lang duren voordat de spelersgroep rond is.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 15:15

Superfries1994 schreef:Nog steeds ontbreken van een nieuwe hoofdsponsor? Dat kost enorm veel tijd Mackan, dat is niet in een avondje 'ff' geregeld. De hoofdsponsor zal er echt wel komen hoor, zelfs Twente kreeg er één door Woerts. Die man heeft niet voor niets in de BPL gewerkt, heeft voldoende kwaliteit, dus heb gewoon geduld. En die trainer gaat er deze maand ook wel komen. Zo niet, dan vind ik dat je gelijk hebt en ze te veel tijd nemen. Jij neemt nu ook aan dat de trainer niet wil komen omdat die de huidige middelen niet ziet zitten. Hoe weet jij dat? Of is dat weer een aanname?

Zie jij me ergens zeggen dat het vinden van een nieuwe hoofdsponsor te veel tijd kost? Of dat ik daar over klaag? Ik hou het feit in mijn achterhoofd terwijl ik een aantal conclusies trek die alles behalve onlogisch zijn.
Ik vind het opvallend dat er sinds oktober vorig jaar nu minimaal 3 gesprekken hebben plaats gevonden. En dat het in dat 3e en laatste gesprek kennelijk bijna rond is gekomen. Dat dan toch de stekker er uit getrokken wordt en dat dat iets met geld of daar direct aan te verbinden consequenties te maken heeft is helemaal niet zo vreemd. Afkoopsom was te hoog. Salariseisen van Langeler waren te hoog. Of er was verder weinig mogelijk qua versterkingen. Dit zal natuurlijk nooit naar buiten mogen komen omdat dan meteen bekend is dat we volgend seizoen wéér naar deze slappe hap moeten kijken. Heel vreemd is dat toch niet? Of denk je zelf dat de club vind dat de buik van Art te dik was?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 10-03-2016 18:27

Mackan68 schreef:Zie jij me ergens zeggen dat het vinden van een nieuwe hoofdsponsor te veel tijd kost? Of dat ik daar over klaag? Ik hou het feit in mijn achterhoofd terwijl ik een aantal conclusies trek die alles behalve onlogisch zijn.
Ik vind het opvallend dat er sinds oktober vorig jaar nu minimaal 3 gesprekken hebben plaats gevonden. En dat het in dat 3e en laatste gesprek kennelijk bijna rond is gekomen. Dat dan toch de stekker er uit getrokken wordt en dat dat iets met geld of daar direct aan te verbinden consequenties te maken heeft is helemaal niet zo vreemd. Afkoopsom was te hoog. Salariseisen van Langeler waren te hoog. Of er was verder weinig mogelijk qua versterkingen. Dit zal natuurlijk nooit naar buiten mogen komen omdat dan meteen bekend is dat we volgend seizoen wéér naar deze slappe hap moeten kijken. Heel vreemd is dat toch niet? Of denk je zelf dat de club vind dat de buik van Art te dik was?

De woorden 'nog steeds' duidden voor mij erop dat je het te lang vond duren. Als je dat niet bedoelde, neem ik uiteraard mijn woorden terug.
Het zou een gedachtegang kunnen zijn inderdaad. Misschien heeft hij ook wel een (betere) aanbieding van PSV zelf gehad, of spelen persoonlijke redenen een rol. Daarnaast: Langeler had zelf ook nauwelijks middelen bij Zwolle. En bij welke club in de Eredivisie heb je dat wel? De meeste clubs kunnen maar een paar stuivers uitgeven. Enorme transfersommen zitten er niet bij. Alleen bij de topclubs en langzaamaan ook AZ kunnen wat uitgeven. Maar door die clubs zal Langeler nooit gevraagd worden. Dus zo raar is het dan ook niet dat het ook aan iets anders kan liggen dan alleen de mogelijkheden hier.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 18:52

Superfries1994 schreef:De woorden 'nog steeds' duidden voor mij erop dat je het te lang vond duren. Als je dat niet bedoelde, neem ik uiteraard mijn woorden terug.
Het zou een gedachtegang kunnen zijn inderdaad. Misschien heeft hij ook wel een (betere) aanbieding van PSV zelf gehad, of spelen persoonlijke redenen een rol. Daarnaast: Langeler had zelf ook nauwelijks middelen bij Zwolle. En bij welke club in de Eredivisie heb je dat wel? De meeste clubs kunnen maar een paar stuivers uitgeven. Enorme transfersommen zitten er niet bij. Alleen bij de topclubs en langzaamaan ook AZ kunnen wat uitgeven. Maar door die clubs zal Langeler nooit gevraagd worden. Dus zo raar is het dan ook niet dat het ook aan iets anders kan liggen dan alleen de mogelijkheden hier.

Met nog steeds bedoel ik niets anders dat we nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor hebben voor komend seizoen. Gewoon een feit. Wat er meer achter gezocht wordt is voor ieder eigen zijn verantwoordelijkheid. Wat mij betreft geen verwijt o.i.d. Andere clubs met óók weinig tot geen middelen hebben en hadden hun selectie wél op tijd op orde. Daarom acht ik de kans ook behoorlijk groot dat weinig daadkracht een struikelblok is geweest. Veel praten maar niet duidelijk maken wat je nu precies wilt. Of niet kunnen of willen duidelijk maken wat de mogelijkheden zijn. Net als afgelopen zomer is 'we wachten rustig af en laten ons niet opjagen' een stelregel van Vonk. En ik betwijfel of dat door iedereen gewaardeerd wordt. Net als bij de spelers mag er bij Vonk ook wel eens een pepertje in de kont. Van uitstel komt afstel is nu al meerdere keren bewezen. Streppel laat in het ED weten dat van belangstelling van Heerenveen hem niets bekend is. En dat zijn zaakwaarnemer het hem zeker zou hebben laten weten wanneer er op wat voor manier contact over geweest zou zijn. Het lijkt een beetje op ballonnetjes oplaten, maar daar verder niets mee doen dan ontkennen wanneer er daadwerkelijk naar gevraagd wordt. En reactie van Vonk zou op zich best aardig zijn, maar ik reken er niet op. Wat niet weet wat niet deert.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 10-03-2016 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Harmiej » 10-03-2016 19:11

Mackan68 schreef:Met nog steeds bedoel ik niets anders dat we nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor hebben voor komend seizoen. Gewoon een feit. Wat er meer achter gezocht wordt is voor ieder eigen zijn verantwoordelijkheid. Wat mij betreft geen verwijt o.i.d. Andere clubs met óók weinig tot geen middelen hebben en hadden hun selectie wél op tijd op orde. Daarom acht ik de kans ook behoorlijk groot dat weinig daadkracht een struikelblok is geweest. Veel praten maar niet duidelijk maken wat je nu precies wilt. Of niet in kunnen of willen wat de mogelijkheden zijn. Net als afgelopen zomer is 'we wachten rustig af en laten ons niet opjagen' een stelregel van Vonk. En ik betwijfel of dat door iedereen gewaardeerd wordt. Net als bij de spelers mag er bij Vonk ook wel eens een pepertje in de kont. Van uitstel komt afstel is nu al meerdere keren bewezen. Streppel laat in het ED weten dat van belangstelling van Heerenveen hem niets bekend is. En dat zijn zaakwaarnemer het hem zeker zou hebben laten weten wanneer er op wat voor manier contact over geweest zou zijn. Het lijkt een beetje op ballonnetjes oplaten, maar daar verder niets mee doen dan ontkennen wanneer er daadwerkelijk naar gevraagd wordt. En reactie van Vonk zou op zich best aardig zijn, maar ik reken er niet op. Wat niet weet wat niet deert.


Helemaal mee eens Mackan. Vonk mag wel eens daadkracht tonen. Hij weet dat minimaal 1 ervaren middenvelder een must is komende zomer. Deze speler kan je nu al vastleggen, nu kun je nog een koopje bemachtigen. De buitenkansjes zijn in de zomer al vertrokken naar andere clubs.

Een voorbeeld van zo'n buitenkansje voor Heerenveen was Zarko Tomasevic. Een 26-jarige verdediger uit Montenegro, speler van KV Kortrijk. In de zomer loopt zijn contract af. Een van de sterkhouders van zijn club. Na 3 jaar Kortrijk zal hij nu wel een redelijk woordje vlaams spreken. Inmiddels heeft hij een contract getekend bij het verassende KV Oostende.

Hier kan Vonk een voorbeeld aan nemen!
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 10-03-2016 19:45

Mackan68 schreef:Met nog steeds bedoel ik niets anders dat we nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor hebben voor komend seizoen. Gewoon een feit. Wat er meer achter gezocht wordt is voor ieder eigen zijn verantwoordelijkheid. Wat mij betreft geen verwijt o.i.d. Andere clubs met óók weinig tot geen middelen hebben en hadden hun selectie wél op tijd op orde. Daarom acht ik de kans ook behoorlijk groot dat weinig daadkracht een struikelblok is geweest. Veel praten maar niet duidelijk maken wat je nu precies wilt. Of niet in kunnen of willen wat de mogelijkheden zijn. Net als afgelopen zomer is 'we wachten rustig af en laten ons niet opjagen' een stelregel van Vonk. En ik betwijfel of dat door iedereen gewaardeerd wordt. Net als bij de spelers mag er bij Vonk ook wel eens een pepertje in de kont. Van uitstel komt afstel is nu al meerdere keren bewezen. Streppel laat in het ED weten dat van belangstelling van Heerenveen hem niets bekend is. En dat zijn zaakwaarnemer het hem zeker zou hebben laten weten wanneer er op wat voor manier contact over geweest zou zijn. Het lijkt een beetje op ballonnetjes oplaten, maar daar verder niets mee doen dan ontkennen wanneer er daadwerkelijk naar gevraagd wordt. En reactie van Vonk zou op zich best aardig zijn, maar ik reken er niet op. Wat niet weet wat niet deert.


Haha, dat is waar, dat kan ik ook niet meer recht praten :wink: Ik dacht uit je woorden op te kunnen maken dat je ook dit te lang vond duren, terwijl die contacten pas net gelegd zijn. Ik weet niet precies met wie Vonk praat, hoeveel hij mag uitgeven etc. Vind het dus moeilijk om aan te geven of hij echt niet doorpakt. Wat wel zo is: het is nu al een aantal keer gebeurd dat er bepaalde spelers bijgehaald moeten worden (dat zien de meesten van het forum hier nog) en dat die dan uiteindelijk niet komen, bijvoorbeeld die linksback, de buitenspeler die een seizoen lang uitbleef en nu weer een goede middenvelder afgelopen winter. Dat is vrij irritant en waardeloos.

Lees overigens op Voetbalzone bij een reactie dat Langeler meer salaris zou willen. De echte reden zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2016 20:48

Superfries1994 schreef:
Lees overigens op Voetbalzone bij een reactie dat Langeler meer salaris zou willen. De echte reden zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Dat is ook heel goed mogelijk. Ook trainers zullen hier voorlopig niet met tonnen aan salaris naar huis gaan denk ik. Ik heb geen idee wat hij als hoofd jeugdopleiding verdient, maar niemand wil er in geld ineens heel erg op achteruit gaan. Art is nooit een topvoetballer geweest en nog relatief jong. Ik denk nog niet dat hij al binnen is dus wil er het maximale uitslepen. Helemaal wetende dat hij in de belangstelling staat. En hij heeft uiteraard nog een prima contract in Eindhoven. Ik kan me best voorstellen dat een overstap naar ons hem behoorlijk in salaris scheelt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor DSCH » 11-03-2016 11:37

Het zou mij niets verbazen wanneer het toch Klompe wordt. Niet omdat hij eerste keus is, maar omdat dit de goedkoopste oplossing is.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor CJF » 11-03-2016 12:37

Klompe met Foppe als supervisor vind ik een risicovolle, maar mooie keus.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 11-03-2016 13:00

Andere goedkope opties zijn er ook wel te vinden lijkt mij.
Zo'n Faber was toch ook wel voor ons te betaalbaar. Als Grunn het kan ophoesten dan wij ook.
Denk dan ook aan:
- H de Jong
- Jaap Stam
- M Been
- Streppel
- Kalezic
- Ten Hag
- John Stegeman
- H Fraser
Slechts wat voorbeelden, ook al zitten er wat aan een contract vast of controversieel. Toch voorbeelden van normale trainers voor een subtopclub als de onze. Het hoeft toch niet zo lang te duren als je het mij vraagt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 11-03-2016 15:57

Timmer van VI geeft aan dat Langeler de gesprekken heeft gestaakt vanwege gebrek aan duidelijkheid bij Heerenveen. Daadkrachtig optreden is Vonk al eerder eens vreemd gebleken weten we uit ervaring, dus reden zou plausibel kunnen zijn.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Lardy » 11-03-2016 16:04

Vonk, ik help je wel even. Hoofdtrainer Stam, assistenten Ulderink en Janssen. Hoofd Jeugdopleiding Jonk of Moniz of de Jonge. Man man man, wat moeilijk. Daar heb je wel een maand of 5 voor nodig.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 11-03-2016 16:07

Crash schreef:Timmer van VI geeft aan dat Langeler de gesprekken heeft gestaakt vanwege gebrek aan duidelijkheid bij Heerenveen. Daadkrachtig optreden is Vonk vreemd weten we uit ervaring, dus reden zou plausibel kunnen zijn.

Vrij vlot daarna komt de melding van Dennis van Bergen dat er waarschijnlijk spoedig rond gekomen zal worden met WIllem II en Streppel. Een bestuurslid wil toegeven noch ontkennen dat er wat speelt tussen Streppel en Heerenveen.
'Vertrek Streppel moet alleen nog bekrachtigd worden', zegt @dennisvanbergen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 11-03-2016 16:14

Lardy schreef:Vonk, ik help je wel even. Hoofdtrainer Stam, assistenten Ulderink en Janssen. Hoofd Jeugdopleiding Jonk of Moniz of de Jonge. Man man man, wat moeilijk. Daar heb je wel een maand of 5 voor nodig.

Dan ben ik blij dat jij geen td bent. Ik zie namelijk liever een ervaren coach komen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 11-03-2016 16:18

Crash schreef:Timmer van VI geeft aan dat Langeler de gesprekken heeft gestaakt vanwege gebrek aan duidelijkheid bij Heerenveen. Daadkrachtig optreden is Vonk vreemd weten we uit ervaring, dus reden zou plausibel kunnen zijn.

Gebrek aan daadkracht is niet hetzelfde als onduidelijkheid. En onduidelijkheid waarover, of is dat niet gemeld? Streppel kan binnen een paar dagen wel opeens rond zijn, heeft Vonk dan opeens wel daadkracht? Misschien lag het meer aan Langeler zelf?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Jazz » 11-03-2016 16:50

Als ik de "boze tongen" hoor, dan is het mij weer duidelijk: Heerenveen treuzelt teveel. Alles gaat op hun eigen langzame tempo. Genoeg voorbeelden geweest waar wij 10 meter achter de rest aanlopen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Thinkman » 11-03-2016 17:08

Jazz schreef:Als ik de "boze tongen" hoor, dan is het mij weer duidelijk: Heerenveen treuzelt teveel. Alles gaat op hun eigen langzame tempo. Genoeg voorbeelden geweest waar wij 10 meter achter de rest aanlopen...


De "boze tong" is weer VI, waarbij overigens het treuzel scenario als optie wordt genoemd, niet als feit. Maar het straalt weer niet positief af op de daadkracht van Hans Vonk. Dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 11-03-2016 21:22

Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor mitrita » 11-03-2016 22:43

En er zijn vast nog veel meer.Van deze namen zou ik alleen Luhukay een aanwinst vinden.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Rick » 12-03-2016 07:15

Alleen Luhukay? Waarom hem wel en die anderen niet? Wij hebben volgens mij niet heel veel meer te willen. Seedorf, Stam, Rijkaard, Kluivert en Rutten zou ik hiet wel als trainer willen hebben.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten