Opvolger Lodeweges?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als zo'n iemand als Langeler of Streppel interesse zou hebben zie ik hem pas in de zomer er in stappen. Niet in dit zwalkende geheel en met een selectie waar hij geen enkele hand in heeft gehad.
Wat dat betreft is het wel logisch wanneer ze uitkomen bij iemand die dichter bij de club staat.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Bericht door Rumsas »

Ik heb vernomen dat men met een buitenlandse trainer bezig is.
Echter geen naam gekregen. Afwachten dus...
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wie het ook wordt, graag een trainer die qua trainingsmethoden en tactiek is meegegaan met zijn tijd. De eredivisie als geheel is inmiddels een achtergebleven gebied, dus daar valt winst te behalen. Een buitenlander lijkt me daarom zo gek nog niet.

Sowieso geen ouwe zak die uit nostalgie blijft vasthouden aan de 'Hollandse school' en qua motiveren niet verder komt dan 'geen gelul voetballen'. Maar ook geen oud-voetballer die even wil kijken of het trainersvak wat voor hem is; onze club is geen veredelde stageplek.
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

- Streppel
- Langeler
- Luhukay
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

AllardP schreef:Wie het ook wordt, graag een trainer die qua trainingsmethoden en tactiek is meegegaan met zijn tijd. De eredivisie als geheel is inmiddels een achtergebleven gebied, dus daar valt winst te behalen. Een buitenlander lijkt me daarom zo gek nog niet.

Sowieso geen ouwe zak die uit nostalgie blijft vasthouden aan de 'Hollandse school' en qua motiveren niet verder komt dan 'geen gelul voetballen'. Maar ook geen oud-voetballer die even wil kijken of het trainersvak wat voor hem is; onze club is geen veredelde stageplek.
Amen.

Maar aan wat voor trainers zit je dan te denken?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik snap niet dat men hier denkt aan Dijkhuizen. Kon zijn trainingen niet overbrengen aan de groep. Was soms niet te volgen. Aardige kerel, maar niet het niveau wat wij zoeken.
Hier heb ik geen woorden voor
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TORCIDA schreef:ik snap niet dat men hier denkt aan Dijkhuizen. Kon zijn trainingen niet overbrengen aan de groep. Was soms niet te volgen. Aardige kerel, maar niet het niveau wat wij zoeken.
Als je kijkt naar het niveau waarop hij gevoetbald heeft en waar hij tot nu toe training heeft gegeven dan ben ik geneigd jou gelijk te geven. Hij deed het met Excelsior vorig jaar overigens wel aardig.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Rumsas schreef:Ik heb vernomen dat men met een buitenlandse trainer bezig is.
Echter geen naam gekregen. Afwachten dus...
En heb je dat vernomen van iemand van binnen de club of...?
Zeg maar niks!
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Van mij mag het Alex Pastoor wel worden. Hij heeft een verleden bij de club, werkt op een soort zelfde manier als Verbeek. Pastoor eerst dan dit jaar laten afmaken en daarna Verbeek ophalen bij Bochum en Pastoor assistent. Pastoor zit nu bij Sparta, kun je vast wel goedkoop daar weg halen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Robert schreef:Maar aan wat voor trainers zit je dan te denken?
Als ik het wist, zou ik het zeggen! Van de namen die ik hier voorbij zie komen, vind ik Luhukay er nog het beste bij passen. En Verbeek is wat mij betreft altijd welkom, maar die zal de eerste jaren nog geen trek hebben.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Art Langeler of Kasper Hjulmand hoop ik. Zijn beide trainers met vernieuwende ideeën.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Henk de Jong zou ik hier graag zien, maar dat zal wel niet gebeuren. 8)
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Denk dat Henk de Jong zelf nu ook niet wil.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Rick schreef:Denk dat Henk de Jong zelf nu ook niet wil.
Ik denk dat hij niet eens durft... Maar denk wel dat hij een ander type trainer is. Iemand die passie en plezier in een ploeg kan brengen. Op een gegeven moment raakt dat wel wat uitgewerkt, zoals wellicht nu bij Cambuur, maar zeker voor een x-periode is hij iemand voor wie spelers door het vuur gaan.
Laatst gewijzigd door Knipecity op 21-10-2015 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Wil niet zolang Riemer hier nog in beeld is.
Zwart Schoeisel
Bankzitter
Berichten: 162
Lid geworden op: 26-03-2015 15:37

Bericht door Zwart Schoeisel »

Ole Gunnar Solskjær die door sommigen genoemd werd heeft net bij Molde FK getekend, kan dus voor zover hij op een lijstje stond, er van af!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ja precies! En het feit dat hij al zijn status daar in één klap kwijt is. Na een tussenstap bij een andere club misschien ooit eens, maar nu niet. Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen. Persoonlijk denk ik dat nu eerst het bestuur aan de beurt is alvorens er een nieuwe trainer aangesteld moet worden. Laat Foppe het eerst maar eens doen tot dat er duidelijkheid is op bestuurlijk vlak. Dit moet gebeuren voor de winterstop zodat er dan een nieuwe trainer aangesteld kan worden en de gaten in de selectie opgevuld kunnen worden. Het moet nu ook in 1x goed! Meer onrust als dit kan een club niet gebruiken. Bovendien moet dat bezuinigen alle minuut ophouden en dat eigen vermogen gebruiken voor sportief succes. Want dat is er nodig om de koppen weer dezelfde richting in te krijgen. Die stoeltjes op de tribune worden namelijk zo elke week minder bezet.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

H-J schreef:Wil niet zolang Riemer hier nog in beeld is.
Wie wil niet zolang Riemer nog in beeld is?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Rick schreef: Bovendien moet dat bezuinigen alle minuut ophouden en dat eigen vermogen gebruiken voor sportief succes.
Het eigen vermogen (=spelers en sportstad) bestaat niet uit geld wat je zomaar kunt uitgegeven.
Bezuinigen is een must, juist nu met alle trammelant opnieuw een hoop sponsoren afhaken.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Kasper Hjulmand
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

mitrita schreef:Het eigen vermogen (=spelers en sportstad) bestaat niet uit geld wat je zomaar kunt uitgegeven.
Bezuinigen is een must, juist nu met alle trammelant opnieuw een hoop sponsoren afhaken.
Zucht. De spelers en de deelneming sportstad staan aan de activakant van de balans, eigen vermogen aan de passivakant. Totaal verschillende dingen. Als je geen verstand hebt van financiën, ga dan niet de betweter uithangen.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Iedereen slaat altijd zo door in dat bezuinigen. Je kan bezuinigen tot je een ons weegt. Op gegeven moment is het voor sponsoren ook niet meer aantrekkelijk om nog sponsor te zijn. Supporters blijven weg omdat zij zich niet meer kunnen identificeren met de club. Op dit moment laat de club al nergens meer blijken wat de ambitie is en de visie om dat te bewerkstelligen. Het enige wat alleen wordt geroepen is dat er bezuinigd moet worden. Met investeringen in een goeie selectie die ook voetbal speelt dwing je af dat sponsoren weer bij jou komen en niet andersom. Hoe komt Ziggo bij Ajax met 10 miljoen? Omdat Ajax de beste naam heeft en altijd de beste wil zijn. Hoe kwam Unive bij Heerenveen? Omdat het hier altijd solide en rustig was en wij als regionale club best ambitieus waren. Zodra je dat niet meer bent, verlies je sponsoren. Je krijgt wel eventjes de tijd om alles weer op orde te brengen, maar geen jaren. Als sponsor wil je volgens mij gewoon een leuke avond hebben met leuk voetbal om vervolgens nog wat te kunnen netwerken. Blijven ze zo doorgaan met de korte termijn van bezuinigen en het aanstellen van de verkeerde mensen. Dan komt het niet meer goed..

Bezuinigen is dus niet de must, het is gewoon de onkunde van het bestuur om de juiste investeringen te doen en iedereen daarin mee te krijgen. Een ANGST cultuur wat ook terug te zien is op het veld. Wat dat betreft zit iedereen wel op één lijn......
Laatst gewijzigd door Rick op 21-10-2015 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Crash schreef:Kasper Hjulmand
Vonk heeft wel eens gezegd dat men doordat men actief netwerkt en scout in Scandinavië men ook wel tips krijgt over trainers daar die op een vergelijkbare manier werken en goed passen bij de club. Zou zomaar kunnen dat ze met Hjulmand en nog een paar anderen het gesprek aan willen gaan. Zou het wel mooi vinden, echt een frisse wind.
The two most powerful warriors are patience and time.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Het zal in elk geval weer een trainer worden, die 433 opgelegt krijgt met dominant voetbal op de helft van de tegenstander. De nieuwe trainer zal dus weer proberen het wiel opnieuw uit te vinden....! Ik vraag mij dan ook openlijk af of er nu echt wat gaat veranderen. Ben bang van niet! :?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

AllardP schreef:Zucht. De spelers en de deelneming sportstad staan aan de activakant van de balans, eigen vermogen aan de passivakant. Totaal verschillende dingen. Als je geen verstand hebt van financiën, ga dan niet de betweter uithangen.
Ik denk toch echt dat jij degene bent die het schoolgeld mag terughalen.

kern van het verhaal: het vermogen wat er is, is niet liquide.
Prachtig (duur) stadion maar geen geld in kas.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

AllardP schreef:
Zucht. De spelers en de deelneming sportstad staan aan de activakant van de balans, eigen vermogen aan de passivakant. Totaal verschillende dingen. Als je geen verstand hebt van financiën, ga dan niet de betweter uithangen.
De spelers en deelneming aan sportstad aan de activakant van de balans wordt gefinancierd door het EV aan de passivakant. EV is niet hetzelfde als liquide middelen die je direct uit kan geven, dat zal mitrita bedoelen denk ik.

Edit: Mitrita gaf het antwoord zelf al :D
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Voorstopper schreef: Vonk heeft wel eens gezegd dat men doordat men actief netwerkt en scout in Scandinavië men ook wel tips krijgt over trainers daar die op een vergelijkbare manier werken en goed passen bij de club. Zou zomaar kunnen dat ze met Hjulmand en nog een paar anderen het gesprek aan willen gaan. Zou het wel mooi vinden, echt een frisse wind.
Letterlijk een frisse wind uit het Noorden :D
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Een Belgische trainer kan ook nog natuurlijk.
Michel Preud Homme of van Kerkhoven, Vercauteren etc.

Trouwens wat doet Fred Rutten tegenwoordig ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Rutten? Beslist niet :mrgreen:

Zolang het maar geen 4-3-3 man is.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Knipecity schreef:Henk de Jong zou ik hier graag zien, maar dat zal wel niet gebeuren. 8)
Nee de Jong niet, die is tactisch middelmatig en meer een motivator dan trainer en we zitten niet echt op zo'n iemand te wachten. Luhukay is op zich een een optie, is bekend met clubs die onderin staan en een man van de harde discipline. Zou een optie kunnen zijn maar we moeten wel een type hebben die voor de punten gaat, het mooie voetbal kan wel weer zodra we er wat beter voor staan.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gesloten