Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Technische staf

Berichtdoor nickstok » 14-04-2016 13:47

Eerder werd al bekend dat NEC denkt aan Alfred Schreuder als opvolger van Ernest Faber, maar de Nijmegenaren hebben meer hete ijzers in het vuur. Volgens Voetbal International is ook Tieme Klompe namelijk een serieuze kandidaat. Hij is momenteel assistent-trainer van Foppe de Haan bij sc Heerenveen. Verder wordt Mitchell van der Gaag genoemd; Van der Gaag is dit seizoen eindverantwoordelijke bij FC Eindhoven.

Aldus Soccernews. Ik ben wel benieuwd hoe Tieme als hoofdtrainer zou presteren!
nickstok
Basisspeler

Berichtdoor Boffy » 16-04-2016 08:45

Kan me niet voorstellen dat NEC Tieme nu aan gaat stellen als hoofdtrainer. Ik denk dat een stap naar de Jupiler League eerst beter zou zijn voor Klompe. Beetje buiten de echte spotlights jezelf verder ontwikkelen en dan kan hij daarna Streppel opvolgen, als hij het goed doet.
Boffy
Selectiespeler

Berichtdoor Knipecity » 16-04-2016 09:01

Zou ik nogal een beginstap vinden voor Tieme. Ze zoeken bij NEC denk ik een trainer die doet wat de investeerders willen en dan heb je bij een onervaren trainer meer kans dan een ouwe rot, maar dan kunnen ze denk ik beter Dwight vragen :wink:
Knipecity
Superster

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor nickstok » 23-06-2017 07:42

Harry Sinkgraven (51) wordt zeer waarschijnlijk de opvolger van Tieme Klompe als assistent van trainer Jurgen Streppel bij SC Heerenveen.

Sinkgraven was in het verleden speler van FC Groningen, Cambuur en Zwolle. Hij trainde vervolgens onder meer de vrouwen van SC Heerenveen en was tevens werkzaam als coach van FC Emmen, Edmonton in Canada, de voetbalbond van zowel het Chinese Shaanxi als Shanghai en tenslotte ook van Al Ittihad in Saudi-Arabië.

Daley Sinkgraven, de huidige speler van Ajax die zijn jeugdopleiding genoot bij SC Heerenveen, is de zoon van Harry. In januari 2015 verkaste hij voor ruim 8 miljoen euro naar Amsterdam.

De tweede assistent van Streppel, clubman Johnny Jansen, verlengde donderdag zijn contract bij Heerenveen met een jaar.

Aldus de LC. Hiermee is de technische staf voor komend seizoen rond.
nickstok
Basisspeler

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jan van Dessel » 23-06-2017 14:02

Nee Sinkgraven wordt niet de nieuwe tweede assistent van Streppel. Dat wordt namelijk Michel Vonk, oud trainer van Sparta Rotterdam en Telstar. Daarnaast heeft is Heerenveen ver/bezig met een back van het Deense nationale elftal onder de 21.
Jan van Dessel
Bankzitter

Berichtdoor nickstok » 23-06-2017 14:04

Jan van Dessel schreef:Nee Sinkgraven wordt niet de nieuwe tweede assistent van Streppel. Dat wordt namelijk Michel Vonk, oud trainer van Sparta Rotterdam en Telstar. Daarnaast heeft is Heerenveen ver/bezig met een back van het Deense nationale elftal onder de 21.

Je hebt gelijk, de LC heeft het bericht over Sinkgraven zojuist teruggetrokken. Michel Vonk lijkt mij overigens ook een prima aanvulling op de trainersstaf.
nickstok
Basisspeler

Berichtdoor Fryskeboy22 » 23-06-2017 14:33

Jan van Dessel schreef:Nee Sinkgraven wordt niet de nieuwe tweede assistent van Streppel. Dat wordt namelijk Michel Vonk, oud trainer van Sparta Rotterdam en Telstar. Daarnaast heeft is Heerenveen ver/bezig met een back van het Deense nationale elftal onder de 21.

Bron? Heerenveen zou ook bezig zijn met die back van bayern toen, en met een linker aanvaller van Molde Fk bleken allemaal valse geruchten.
Fryskeboy22
Superster

Berichtdoor SCHtid » 23-06-2017 14:37

Nu wel officieel, Michel Vonk inderdaad assistent trainer
SCHtid
Nieuw talent

Berichtdoor abrikozenkoning » 23-06-2017 14:38

Het klopt ook nog: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/mich ... seizoen/10.

Kan me daarnaast goed voorstellen dat die nieuwe back Frederik Holst is. is transfervrij en wil graag als rechtsback spelen bij een club in het buitenland. Hij speelt nu als middenvelder bij Brondy. Hij is ook nog eens de rechtsback van Denemarken onder 21.
abrikozenkoning
Nieuw talent

Berichtdoor Thinkman » 23-06-2017 14:53

Aangezien je eerder ook gelijk had met Vonk (goed nieuws!), ben ik nu ook benieuwd welke Deen je bedoelt.. Mads Pedersen?
Thinkman
Superster

Berichtdoor Wizard » 23-06-2017 19:52

Hoor zojuist verhalen dat Heerenveen interesse heeft getoond in Nissen Kristensen (rechtsback). Elders op dit forum is dit volgens mij ook al ergens geplaatst.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Thinkman » 23-06-2017 20:05

Wizard schreef:Hoor zojuist verhalen dat Heerenveen interesse heeft getoond in Nissen Kristensen (rechtsback). Elders op dit forum is dit volgens mij ook al ergens geplaatst.

Klopt, Jan van Dessel wist dit te melden. Hij blijkt goed geïnformeerd dus ik hoop dat het waar is!
Een 19 jarige die nu al topper is bij zijn club (transfermarkt zet m al op 1,5 miljoen) met veel potentie.
Hij kan aanvallend van waarde zijn en is vooral een agressief verdediger. Al zou je dat niet zeggen als je m ziet :wink:

Afbeelding
Thinkman
Superster

Berichtdoor BK2007 » 19-06-2018 21:20

Is er nog nieuws omtrent de nieuwe assistent ?
Zou toch mooi zijn voor onze spitsen als Ruud van Nistelrooij deze kant opkomt.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten