Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik begrijp jullie niet,ze hebben altijd gezegd dat gert-jan de eerste optie is. en jullie halen er allemaal andere namen bij.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Als ik mijn geld er op zou moeten zetten, dan zet ik dat ook op Verbeek. En ik vind het ook prima als hij het wordt. Veel emsnen denken dat Verbeek een cloon is van Foppe, maar dat is allesbehalve waar.

Maar praten over alternatieven zoals Van Basten en Jol is wel leuk.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Leg mij eens uit wat Verbeek meer heeft dan bijv Jol en van Basten, alleen dat hij ingeburgerd is bij Heerenveen. Dit noem ik geen voordeel maar eerder een nadeel, hij bekijkt het geheel mijns inziens met oogkleppen op. Waarom van Basten niet ? te onervaren? Zie Koeman bij Vitesse en nu Ajax, ook een trainer zonder trainerservaring, maar met een schat aan voetbal ervaring. van Basten heeft dat ook, maar zal wel niet haalbaar zijn. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar Jol, zeg dit al enkele jaren. Een rustige, goed relativerende trainer en heeft op topniveau gevoetbalt (Bayeren München) en heeft goed oog voor talent wat hij ook beter maakt. Verbeek heeft nog niks bewezen, Heracles speelt nu niet bepaald spectaculair en heeft toch één van de hoogste begrotingen in de 1e divisie, Lodeweges, mwah lijkt mij een eitje, niet geschikt om een club naar een hoger niveau te brengen. Dus Riemer, week Martin los en we gaan een mooie toekomst tegemoet met aanvallend voetbal en een hoog amusements gehalte, waarbij we ook structueel meedraaien in de top 4. :mrgreen:
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ik zit opeens te denken aan een andere "ster" van '88: Jan Wouters. Is nu al een paar jaar assistent bij een topclub en heeft Ajax getraind (wat geen onverdeeld suc6 was trouwens). Ik heb alleen geen idee wat voor persoon hij is, of hij hier past.
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Ik hoop op een buitenstaander die Heerenveen eens lef bijbrengt en brutaler maakt.
Een trainer die tegen kritiek kan en ze niet gelijk verbant of verhuurt als een speler eens een weerwoordje heeft.
Die de besten laat spelen en niet die hem het meest naar de bek praten.
Ik ben voor: Jol, Maaskant, Neeskens, Ten Cate, Adriaanse, Erwin Koeman of Danny Blind.
Maar het wordt vast Lodeweges.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Ik zit te hopen op een ontslag van Huub Stevens bij herta dit lijkt mij een echte topper voor Heerenveen.
g.zoetendal
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 02-12-2002 21:34

Bericht door g.zoetendal »

Neeskens z'n contract zit er na dit seizoen op :D . Lijkt me wel wat :D .

Maar ik denk, dat we doorgaan met de Jonge en Lodeweges.
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

Ik gok op Danny Blind. Riemer stond laast een hele tijd met Danny te praten. Dit was bij de wedstrijd Heerenveen A1 - Ajax A1. Riemer komt normaal nooit bij A's kijken.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Ik hoop dat het iemand gaat worden, die Selakovic niet weer 90 minuten lang laat spelen na 10 klotewedstrijden op rij.
Ik weet dat voorin de spoeling dun is, maar dat heeft Heerenveen over zichzelf afgeroepen.
Iemand die tijdens de wedstrijd, als het spel daarom vraagt, een goeie tactische zet kan uitvoeren is ook geen overbodige luxe de laatste tijd.
En of het nou Stevens, Neeskens, Verbeek, Jol, Erwin Koeman, Van Basten, De Jonge, Lodeweges, Blind of een andere vrolijke vriend word, interesseert met dan niet.
Als ie maar voetbalgogme heeft.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Outlaw schreef:Ik hoop dat het iemand gaat worden, die Selakovic niet weer 90 minuten lang laat spelen na 10 klotewedstrijden op rij.
Ik weet dat voorin de spoeling dun is, maar dat heeft Heerenveen over zichzelf afgeroepen.
Iemand die tijdens de wedstrijd, als het spel daarom vraagt, een goeie tactische zet kan uitvoeren is ook geen overbodige luxe de laatste tijd.
En of het nou Stevens, Neeskens, Verbeek, Jol, Erwin Koeman, Van Basten, De Jonge, Lodeweges, Blind of een andere vrolijke vriend word, interesseert met dan niet.
Als ie maar voetbalgogme heeft.
Ik ben het met je een m.u.v. Verbeek. Verbeek doet namelijk hetzelfde als Foppe. Hij haalt altijd dezelfden naar de kant.
Als reserve moet het enorm frustrerend zijn om Sela plichtmatig rond te zien sjokken zonder in te mogen vallen. Ik liet me ook verhuren!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gisteren bij voetbal insite praatten ze Johan Neeskens al naar Feyenoord toe...
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik hoop toch op een prakijktrainer, iemand die zelf op hoog niveau gespeelt heeft. Daarom lijkt Neeskens of Blind mij een goede keuze. Ik betwijvel of Jol en Stevens haalbaar zijn.......
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Van een bron die het meestal bij het rechte einde heeft heb ik gehoord dat het Johan Neeskens wordt, let wel ik speculeer even mee maar deze bron heeft mij in die zin al eerder doen verbazen dat hij het bij het rechte einde had !
Die naam heb ik deze week ook al gehoord van een betrouwbare bron, zijn contract loopt af dus dat zal echt iets voor heerenveen zijn om hem te halen, maar zeker een erg goede trainer voor heerenveen.
Sem
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 10-11-2003 14:56
Locatie: Groningen

Bericht door Sem »

Het zal toch niet Gert Jan Verbeek worden??? Laat er nu eindelijk eens iemand komen die zelf ook op internationaal niveau heeft gevoetbald. Bovendien zou met Gert Jan Verbeek het incestgehalte van de club andermaal bevestigd worden....

Als Heerenveen echt wil uitgroeien tot de vierde/vijfde club van Nederland zal er eens verder moeten worden gekeken dan het beperkte kringetje waar ze totnogtoe in bivakkeren.

Ben erg benieuwd wat er in de ivoren toren wordt beslist en in hoeverre Foppe over zijn graf zal meeregeren.

Of zou Co Adriaanse misschien een oplossing zijn; hij is de enige trainer in Nederland die heeft bewezen met subtoppers attractief voetbal te laten zien en dan ook nog te winnen.
Een blik over de grens
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Sem schreef:Of zou Co Adriaanse misschien een oplossing zijn; hij is de enige trainer in Nederland die heeft bewezen met subtoppers attractief voetbal te laten zien en dan ook nog te winnen.
Co Adriaanse zal het niet worden, AZ is namelijk zijn laatste club als hoofdtrainer. Heb liever Martin Jol of Lodeweges, lijkt mij ook een geschikte kandidaat.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Denk dat de Martin Jol nu toch voor een echte topclub zal kiezen, of het buitenland, lijkt me voor hem niet echt zinvol om naar een andere Nederlandse subtopper te gaan(geldt ook voor Johan Neeskens), ook al heeft Heerenveen misschien iets meer mogelijkheden(Geen schulden, maar ook geen geld voor versterkingen). Toch zou ik beiden geen verkeerde keuze vinden, goeie trainers en eens iets helemaal anders dan wat er nu al rondloopt bij Heerenveen, als de volgende trainer weer een kloon van Foppe wordt schiet je niet echt veel met een trainerswissel op.... Dwight Lodeweges heeft het bij Zwolle wel goed gedaan, maar heb niet echt het idee dat hij de toptrainer is waar Heerenveen op zit te wachten.
Andere namen, zoals Van Gaal, Van Basten, Huub Steven, Erwin Koeman...etc. zie ik nog niet echt hier heen komen en Co Adriaanse komt zeker niet, die blijft bij AZ of stopt, zoals in de post hier boven al staat.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Een kloon van Foppe zul je niet vinden, F. loopt hier al zolang rond en dat heeft veel
invloed op het beleid (F. heeft sch vanaf de herstart meegemaakt). Hij is ooit met een
beleid begonnen en dat wierp vruchten af. Ook F's houding tegenover en band met
Riemer spelen mee. Verder heeft F. een bepaalde achtergrond wat betreft zijn jeugd en
daarna zijn opleiding. Ook de pieken en dalen samen met sch heeft niemand (nee GJ ook
niet) gemeen met F.

Een nieuwe trainer neemt zijn eigen visie en verleden mee, ook al lijkt het beleid aan de
oppervlakte op dat van F, het zal nooit hetzelfde worden (positief? dat wachten we af).
Ook de band met de club zal bij geen enkele trainer zo zijn als de band die F. heeft met
de club, de enige die op dat front een beetje in de buurt kan komen is GJ.

Hoe dan ook F. klonen is onmogelijk, er zal dan ook een nieuwe wind gaan waaien door het ALS.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Sem
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 10-11-2003 14:56
Locatie: Groningen

Bericht door Sem »

De klonen van Foppe zijn al gemaakt... Gert Jan Verbeek, Dwight Lodeweges....

hele grote kans dat hier de keuze op gaat vallen... zo hebben Riemer en Foppe gewoon de touwtjes ook volgend jaar weer in handen.

Beetje vergelijkbaar met Roda JC; waar de beperkte Wiljan Vloet trouw de opstelling vertelt nadat die door Nol Hendriks op een papiertje is verstrekt...
Een blik over de grens
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Sem schreef: hele grote kans dat hier de keuze op gaat vallen... zo hebben Riemer en Foppe gewoon de touwtjes ook volgend jaar weer in handen.
:shock:
Als ze de touwtjes in handen willen houden kunnen ze toch ook gewoon allebei
aanblijven? Of was je niet bekend dat dit staat te gebeuren....
Heerenveen: superbia ex septentrio
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Ik hoop dat de nieuwe trainer van Heerenveen een van buitenaf word , Huub Stevens , Maaskant zou ook een hele goede keus zijn , want we meoten nu toch wel weer es een ander spelletje gaan spelen. als je Heerenveen een half uur laat uitraassen, en ze scoren niet dan heb je kans op eeen punt of meer .
Maar goed we moeten eerst maar hopen dat we dit seizoen eindelijk es een prijs pakken. :D
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Mark Wotte aan het eind van het seizoen weg bij Willem II.
Als ie maar niet.....

Wotte, ook zo'n CIOS type
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

menjo schreef:Ik hoop dat de nieuwe trainer van Heerenveen een van buitenaf word , Huub Stevens , Maaskant zou ook een hele goede keus zijn , want we meoten nu toch wel weer es een ander spelletje gaan spelen. als je Heerenveen een half uur laat uitraassen, en ze scoren niet dan heb je kans op eeen punt of meer .
Maar goed we moeten eerst maar hopen dat we dit seizoen eindelijk es een prijs pakken. :D
Maaskant kan ik me ook wel in vinden, en dat is een haalbare kaart. Namen als Jol, Stevens etc. kunnen we meteen wel een streep doorzetten want die gaan echt niet komen. Ik heb Maaskant afgelopen zondag in studio sport gezien en volgens mij is het een trainer die veel kijk op het spelletje heeft en op dit moment doet hij met wel heel beperkte mogelijkheden wel hele leuke dingen! En een échte prof!

Halen die vent, voor hij door Willem II aangesteld wordt!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Maaskant heeft nog een contract bij RBC dus ik denk niet dat hij beschikbaar is, misschien is Bert van Marwijk een optie want die haalt misschien net de kerst bij feijenoord. Sef Vergoossen, vind ik ook een hele goeie maar ik weet niet hoe het met zijn contract zit.
Van Scandinavische trainers heb ik ook nog heel weinig gehoord, maar je weet het nooit Riemer heeft daar wel aardig wat contactjes.
We moeten denk ik gewoon geduld hebben.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

mechielz schreef:Van Scandinavische trainers heb ik ook nog heel weinig gehoord, maar je weet het nooit Riemer heeft daar wel aardig wat contactjes.
We moeten denk ik gewoon geduld hebben.
En dan ook maar meteen in de Zweedse competitie meedoen? Sorry, maar laten we in ieders geval gewoon een Nederlandse trainer aan trekken.. Er lopen al zo veel Scandinavische spelers rond hier, ook nog een trainer erbij en dan is het helemaal niet herkenbaar meer. Vond het net een positieve ontwikkeling dat er een aantal jeugdspelers aan het doorbreken waren met een Nederlandse nationaliteit. Bovendien staan Scandinavische trainers meestal niet echt bekend om hun aantrekkelijke speelstijl, vaak een stuk verdedigender, wat tegen de traditie van Heerenveen is.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Er zijn dus verschillende meningen. Verbeek mot het niet worden, die is van de Foppe school. Lodeweges ook had ik begrepen. jan de Jonge is naar mijn weten ook met het Foppe virus besmet, dus zal er een buitenstaander moeten komen.
Als ik voorzitter was, zou ik eens in de Ajax school gaan kijken. Van Basten is natuurlijk een droom optie, maar ook D. Blind is niet verkeerd, maar de vraag blijft, zijn ze wel te betalen?
Dus is Zuidje eventjes aan het spitten geweest en zie..... Jan Olde Riekerink, onlangs ontslagen bij AA Gent.
Deze man was de trainer van Ajax 2, dat verdomd ver in de beker kwam.
Ik denk het overigens niet, maar ik heb wel vertrouwen in deze man. :oops:


:lol:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Hoorde gister weer de naam van Neeskens, die zijn contract bij NEC niet verlengd.

Wel een geschikte peer dacht ik.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

DE ZUID schreef: Ik denk het overigens niet, maar ik heb wel vertrouwen in deze man. :oops:


:lol:
Geweldige zin Zuidje, ik begrijp er geen donder van.??? :lol:
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

...Jan Olde Riekerink, onlangs ontslagen bij AA Gent...
Hou op man, hij is niet voor niks ontslagen.

Als het maar niet die McDonald wordt die vorig seizoen bij cambuur ..... :mrgreen:
Zijn opvolger doet het ook al niet zo best :mrgreen:

Maar ff ontopic ik hoop wel dat we een Nederlandse trainer krijgen en niet zo'n import product die er na een paar maanden weer uit gaat. Ik denk nog steeds dat van Marwijk een goeie optie is want die heeft zijn tijd bij Feyenoord wel gehad en het zal niet meer lang duren voordat die op straat staat. Het enige probleem is misschien dat hij te duur is voor de rest voorzie ik geen problemen want hij heeft zowel met Fortuna Sittard en met Feyenoord mooie prestatie geleverd.
Plaats reactie