Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 12-03-2024 11:29

Het optreden van Kees van Wonderen gister bij de Sportcast heeft mijn zorgen mbt Ferry niet weggenomen. Eigenlijk bevestigd Kees van Wonderen tussen de regels door dat er spelers zijn gekomen die hij niet direct aangemoedigd heeft. Dat vind ik toch wel zeer opvallend en ook zorgwekkend
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-03-2024 12:20

Klopt. Lijkt een beetje op transferbeleid niveau Excelsior
Veel verdedigende types halen en een paar spelers voorin die het verschil kunnen of moeten maken
Ik mis al jaren een echte creatieve nummer 10. Dan heb je er een loper (Brouwers) bij en een echte nummer 6
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 12-03-2024 14:41

SuperFrysk schreef:Het optreden van Kees van Wonderen gister bij de Sportcast heeft mijn zorgen mbt Ferry niet weggenomen. Eigenlijk bevestigd Kees van Wonderen tussen de regels door dat er spelers zijn gekomen die hij niet direct aangemoedigd heeft. Dat vind ik toch wel zeer opvallend en ook zorgwekkend


Vrij makkelijk om tijdens een zinkend schip anderen de schuld te geven. Geloof hier eerlijk gezegd vrij weinig van, de coach hoort altijd inbreng te hebben over dit soort zaken. Of de hele verstandshouding tussen coach en de staf is zo zoek dat er geen overeenstemming is.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten