Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

Ik denk dat Verbeek hoofdtrainer wordt en dat De Jonge gewoon ass. trainer blijft. :upto: :erm:
SC Heerenveen, Superfriezen
kooi
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 31-12-2002 17:30
Locatie: akkrum

Bericht door kooi »

ik ben voorstander van Martin Jol met RKC speelt hij elk jaar aantrekkelijk voetbal, erwin koeman is ook een goede optie maar die blijft wel bij psv

nou t beste :stan:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Nielshh schreef:
En ik heb ergens liever iemand van buitenaf, die nog geen weet heeft van bepaalde akkefietjes uit het verleden en die dus 'onbeschreven' de groep binnenstapt.
Ben ik het 100% mee eens, dan staan spelers als Denneboom en Barsom weer op 0 en krijgen die weer een echte kans. Mijn voorkeur gaat uit naar Jol maar Erwin Koeman lijkt me ook een goeie, zeker met zijn voetbal ervaring en ik denk dat hij wel trek heeft in een Heerenveens avontuur want coachen bij Heerenveen is zeker niet misselijk, als je vertrouwen hebt van het bestuur hier wordt je er niet snel uitgekegeld. Ik denk dat veel trainers graag bij Heerenveen willen werken.......
Dave
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-12-2002 19:59
Locatie: Makkum

Bericht door Dave »

Erwin Koeman blijft bij PSV, hij word daar hoofdtrainer.
Maar Jol van RKC vind ik ook een goeie.
Die weet met een "beperkt" materiaal het hoogste te bereiken.
Ik denk dat hij heel goed bij SCH zou passen.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

gister gespot bij jong heerenveen: Gert-Jan Verbeek.

hij is daar waarschijnlijk niet voor zijn plezier...
Ladies and gentleman: We've got him!
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Ik zie hem bijna altijd kijken bij Jong Heerenveen...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Verbeek woont in Heerenveen, hij gaat bij de beloftes kijken om te zien of er wat rondloopt voor Heracles, immers...dat is te betalen.
Verder denk ik nu dat het Lodeweges niet wordt maar waarschijnlijk toch verbeek, dit komt omdat Lodeweges in de belangstelling staat van zijn oude club Zwolle.
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

In Zwolle zelf wordt de naam Lodeweges nauwelijks genoemd. De naam Bosz lijkt de eerste keus van het bestuur te zijn. Lijkt me ook vreemd als Lodeweges nu alweer vertrekt. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Ik ga nog steeds voor Verbeek trouwens.
hrfean
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 20-12-2002 09:30

Bericht door hrfean »

Iedereen die wordt "gespot" is nog geen gegadigde om hoofdtrainer te worden.
Bij Jong Heerenveen-Jong AZ was ook Peter Bosz als toeschouwer aanwezig.
Die zie ik nog geen trainer bij ons worden.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Heerenveen wil omhoog in de vaart der volkeren (veel groter stadion). Hierbij hoort een trainer van naam. Ik denk dat er nog een trainer tussen Foppe en Gert Jan komt.
Volgens mij ziet van Basten Heerenveen wel als een mooi opstapje. Kunnen Dwight en Jan de Jonge mooi blijven als assistent.
Riemer heeft vast al iets geregeld.....
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Tja de naam Van Basten is veel en dat is wel ieman die veel aanzien geniet.
Uitstraling heeft hij ook ruim voldoende dus dat is het probleem niet.
Ik zou het een droom vinden als San Marco hier trainer zou worden maar denk niet dat hij het word.
Eigenlijk hoop ik dat Martin Jol het word die speelt herkenbaar voetbal en kijkt heel goed rond bij de club jeugd ed en laat deze doorbreken alvorens er aankopen worden gedaan.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Zo gek is het niet als Van Basten hier trainer zou worden. Erg veel sterallures heeft hij niet (meer). Ik vind dat Heerenveen hem als eerste kandidaat moet beschouwen. Vooral om de voordelen die je binnenhaald naast zijn trainerscapaciteiten.

Moet je nagaan wat voor aandacht we zouden krijgen. In een klap zijn we een begrip in Europa, nou ja in elk geval in Italie. Veel mediaaandacht en....hier komen supporters en sponsors op af. En die supporters kunnen we heel goed gebruiken om het nieuwe stadion te vullen. Een komst van Marco werkt drempelverlagend.

Koeman is bij Fietstas begonnen en zit nu bij Aj#x. Marco eerst twee jaar Heerenveen en dan naar A-dam...Koeman wordt dan bondscoach. :stan:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

San Marco, in Heerenveen, dat zal wel bij een ilussie blijven, vooral omdat Heerenveen een trainer zoekt die ook 16 kan kan blijven plakken.
Tuurlijk ben ik het eens met the rock zijn verhaal, maar ja dromen zijn bedrog, tenzij we het weer met zijn allen aandragen ;)
Met kinopper en Sibon werd op het forum veel over gesproken, en hopla ze kwamen.
Marco moet komen.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Noem eens een reden waarom hij hier niet kan komen? Koeman heeft Vitesse ook getrained(schrijf je dat zo..??) en is daarna naar Ajax gegaan, San Marco hier twee seizoenen en dan kan ie Koeman bij Ajax opvolgen, Koeman heeft vandaag aangegeven dat ie sowieso nog een jaartje blijft bij Ajax! Ik zie het helemaal zitten!!!

Ik ben het er mee eens dat er iemand van buiten moet komen en dat we inderdaad het eddy achterberg effect niet over ons af moeten roepen
Net fan dat benaude!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

van Basten, die heeft ook lekker veel ervaring... Zijn uitstraling boeit me niet veel, niets als prioriteit nummer 1. Een trainer die iig een aantal klappen van de zweep kent graag, op trainersgebied.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
kooi
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 31-12-2002 17:30
Locatie: akkrum

Bericht door kooi »

helemaal mee ens MARTIN JOL
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Wanneer Van Basten komt, heb je ook kans dat topspelers die bij een topclub aan de kant zijn geraakt eerder kiezen voor Heerenveen. Immers Van Basten heeft al naam gemaakt.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Van Basten lijkt me een uitstekende keuze. Het schijnt trouwens dat Cruijff zijn trainersloopbaan ook bijna bij Heerenveen begonnen was. Ik heb eens gehoord dat halfweg jaren 80 Riemer al in serieuze onderhandeling met hem was, toen Ajax toch langskwam met de vraag of Cruijff geen TD bij hun wilde worden. Moraal van het verhaal: waarom zou zo'n grote naam niet voor Heerenveen willen kiezen als opstapje?

Trouwens: als Jol op dit moment niet naar allerhande grote Bundesligaclubs wil, denken jullie dan dat hij wel voor Heerenveen kiest? (is dit in tegenspraak met mijn vorige alinea? :? )
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Als we dan toch voor de naam gaan, waarom willen we dan Marco van Basten, die geen nuts ervaring heeft als trainer?
Doe dan meteen Louis van Gaal :lol:
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Gert-Jan is de eerste die in aanmerking komt,met hem word het eerst gepraat.
el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

Ik krijg het idee dat Lodeweges de nieuwe trainer wordt..
Heeft al 2 aanbiedingen gehad (agovv en nu Zwolle) maar laat die links liggen...

Ben benieuwd.....
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2453
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik denk wel dat het iemand wordt die al wat met heerenveen te maken heeft gehad. Maar je weet maar nooit natuurlijk.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Hoorde gister het gerucht sat van Gaal al 2x overdag gesignaleerd is in het ALS.
Lang leve het censuur
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Cross79 schreef:Hoorde gister het gerucht sat van Gaal al 2x overdag gesignaleerd is in het ALS.

Ah nee he.. ik hoop niet wat ik nu denk, werkelijkheid word :crying:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Als van Gaal het maar niet word!!
In de Telegraaf van vandaag werd ook Martin Jol genoemd, kan ik stukken beter inkomen.
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

jol zou heel geschikt zijn.
zijn cursus gevolgd bij foppe, wat wil je nog meer?
wat van gaal betreft : dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Jol gaat egt niet naar Heerenveen, het gat tussen RKC en Heerenveen is niet zo heel erg groot meer, dus de opstap voor Jol ook minder groot. Als jol in nederland blijft gaat ie naar een club uit de top 3, anders gaa ie naar het buitenland. En hij kan nog steeds assistent worden bij Manchester United.... dan is de keus niet zo moeilijk denk ik.
Net fan dat benaude!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

De toekomstperspectieven bij Heerenveen zijn wel veel beter dan die bij RKC dus in die zin is het voor Jol wel een verbetering lijkt mij, maar of hij het ook zou doen als hij gevraagd wordt, weet maar een persoon en dat is hijzelf
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Off- topic.. Cross je avatar verplaatst die hele pagina :mrgreen:

On - topic.. Jol zal het denk ik niet worden net zoals arjen zegt tussen rkc en heerenveen zitten qua sportief niet al te grote verschillen in.. dus ik denk dat ie dit jaartje afmaakt bij RKC en dan naar de Bundesliga
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Het worrdt gewoon Dwight. Zeker nu Spijkerman naar Zwolle gaat waar Dwight 1 keus was maar niet bij SCH weg kon. Dwight had geen enkele binding met de supporters in Grunn. Het zal in H'veen niet veel anders worden. Susses
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Plaats reactie