Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Calimero schreef:Oosterhof komt er wel, die heeft gewoon tijd nodig. Ik heb hem in 1 jaar tijd al enorm zien groeien bij de beloftes, en als ik de voorbereiding mag geloven is Oosterhof Steppe al voorbij, dat zegt natuurlijk al genoeg.
Steppe was een groot gedeelte van de voorbereiding geblesseerd aan zijn hand, vandaar dat Oosterhof speelde
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Niet juist: ook voor de blessure van Steppe speelde Oosterhof al. Steppe raakte in de voorbereiding geblesseerd, de eerste wedstrijd was Oosterhof al verkozen boven Steppe.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Calimero schreef:Steppe raakte in de voorbereiding geblesseerd, de eerste wedstrijd was Oosterhof al verkozen boven Steppe.
Toch niet. Steppe is nog steeds aan het revalideren van de ingreep van eind vorig seizoen, namelijk het verwijderen van de schroeven in de pols. Tijdens de eerste training deed hij uit voorzorg mee als veldspeler. Het is (nog) niet te zeggen wie er tweede keeper is zodra Steppe fit is, mocht dat er ooit van komen...
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Calimero schreef:Oosterhof komt er wel, die heeft gewoon tijd nodig. Ik heb hem in 1 jaar tijd al enorm zien groeien bij de beloftes, en als ik de voorbereiding mag geloven is Oosterhof Steppe al voorbij, dat zegt natuurlijk al genoeg. Ik zou nog even 1 seizoen afwachten met het versterken van de keeperspostie. Volgens mij ligt daar niet de prioriteit.
Wat voor tijd? Hoelang? Wat moet hij nog meer kunnen om een kans te maken?

Dat vind ik dus vaak van die onzin dingen. Als je altijd met bandjes zwemt, wordt je niet beter. In Oosterhof zijn geval zeg ik: genoeg gedobberd, bandjes af en zwemmen of zinken
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gibbet
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 24-11-2009 08:18

Bericht door Gibbet »

Kunnen we die keeper van Cambuur niet kopen? Groot talent en nu al een ontzettend goede keeper!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

teamplayer schreef:Wat voor tijd? Hoelang? Wat moet hij nog meer kunnen om een kans te maken?

Dat vind ik dus vaak van die onzin dingen. Als je altijd met bandjes zwemt, wordt je niet beter. In Oosterhof zijn geval zeg ik: genoeg gedobberd, bandjes af en zwemmen of zinken
Heb jij kinderen? :shock:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Crash schreef:Heb jij kinderen? :shock:
Niet meer, denk ik :D
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Gibbet schreef:Kunnen we die keeper van Cambuur niet kopen? Groot talent en nu al een ontzettend goede keeper!
Wie???
Vissen voor de rest aardig achter t net..ik sluit niets meer uit.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Hmmm ken ik niet. Geen JL ervaring meer.
Maar wat niet is, zou wel weer eens kunnen komen

Aanvulling: is natuurlijk Ajax keeper net zoals Sergio Padt.
Samen met Tyton Vorm en Velthuizen moet je toch zeggen dat de markt zich aardig leende voor een verversing..
om nog maar te zwijgen v Cilissen, Babos,Zoet, zwinkels etc
Maar toch maar VDB verlengen....
Snap dat er geen geld is maar iedereen werkt met investeerders, te weinig creativiteit ben ik bang.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Remko Pasveer heeft een leuke wedstrijd gekeept...die past hier wel...en pakt wel punten voor de club!
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Dat zijn allemaal noodgrepen, dan kun je nog beter Jelle ten Rouwelaar halen. En ook dat vind ik eigenlijk een zwaktebod. Grootste plus is dan nog dat je een Fries haalt.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

We hadden 5 jaar geleden Ten Rouwelaar moeten halen. Daar hebben we nu geen geld meer voor.

Ik vind het ongelooflijk dat we 2 weken voor het sluiten van de markt ineens weer op zoek moeten en straks weer met een C-artiest komen opdraven, ik hoor de namen als circuleren van Victor Balbang van het tweede van Lierse SK en Igor Nieklemmovic van Praga Osta.

Liever dan weer zo'n wanhoopsdaad kijken of Hans Vonk nog een seizoen mee wil draaien. Juist met deze onzekere defensie hebben we een kerel nodig in de goal, iemand met rust en overzicht. Het is niet voor niks dat Rob van Dijk de beste keeper is geweest die bij Heerenveen onder de lat heeft gestaan sinds het vertrek van Vonk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Annie! schreef:Remko Pasveer heeft een leuke wedstrijd gekeept...die past hier wel...en pakt wel punten voor de club!
Die straalt niks uit!
Zal heus wel eens een leuke pot keepen, maar denk niet dat hij de juiste man is.
Ik heb liever een wat oudere keeper, die rust uitstraalt en leiding kan geven!
Zeg maar niks!
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

Ik heb zo'n gevoel dat ze met Babos bezig zijn...
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

TCK schreef:Ik heb zo'n gevoel dat ze met Babos bezig zijn...
En waar is dat gevoel op gebasseerd?
Zeg maar niks!
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

Baas schreef:En waar is dat gevoel op gebasseerd?
Omdat Heerenveen aangegeven heeft 'misschien' een doelman aan te trekken voor de breedte, en ik Babos de meest logische man vind die in die rol past bij Heerenveen, bovendien heeft die ook nog kans op speeltijd..
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Zou het geen rare keus vinden.
Hoop dan wel dat hij eerste keeper wordt.
Zeg maar niks!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Vandenbussche heeft nog niet overtuigd, dat kan ik natuurlijk niet ontkennen. Zijn uittrappen zijn tot nog toe zo beroerd nog niet trouwens.

Het lijkt me niet verstandig om die keepers-tombola bij Heerenveen nu weer op gang te brengen. Dat geouwehoer met Vonk, van Dijk, Timmer, Leysal, Stuhr Ellegaard. Allemaal noodoplossingen die je op de lange termijn niks brengen. En geen van die mensen bleek een echte toegevoegde waarde. Vonk heeft maar een paar potjes gespeeld dus die hoeven we niet te beoordelen. De anderen hebben echter niets meer laten zien dan de mensen die we al onder contract hadden. Ervaring hadden ze allemaal, maar een onzekere factor waren ze ook allemaal. Die noodoplossingen brengen je helemaal niks.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat Vandenbussche wel op stoom zal komen.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Van mij mag Babos wel komen, keeper met veel ervaring en iemand die een verdediging kan leiden. Bovendien zal hij niet veel kosten. Het salaris zal ook wel meevallen. Dan zo snel mogelijk Steppe slijten in Belgie en het keepersprobleem is opgelost.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TCK schreef:Omdat Heerenveen aangegeven heeft 'misschien' een doelman aan te trekken voor de breedte
Er is alleen gezegd dat Heerenveen de situatie van de keepers afwacht. Vanochtend is duidelijk geworden dat Steppe zijn pols weer volledig mag gebruiken en de blessure van Oosterhof is naar het schijnt ook geen punt van zorg, dus dan heb je drie keepers plus Wouda. Daar komt echt niemand meer bij.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Plus dat NEC wel gek is om Babos te laten gaan nu Cillessen op weg is naar Ajax. Lijkt me sterk.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Superfries88' schreef: Er is alleen gezegd dat Heerenveen de situatie van de keepers afwacht. Vanochtend is duidelijk geworden dat Steppe zijn pols weer volledig mag gebruiken en de blessure van Oosterhof is naar het schijnt ook geen punt van zorg, dus dan heb je drie keepers plus Wouda. Daar komt echt niemand meer bij.
Wouda is ook gelabeld aan FC Emmen, dus of die beschikbaar blijft gedurende het hele seizoen is maar de vraag.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Als we toch (uit noodzaak ivm blessures) een keeper moeten huren: Markus Miller van Hannover. Is inmiddels voorbijgestreefd voor twee jongere spelers, maar stond in zijn periode bij Karlsruhe bekend als 'de nieuwe Kahn'.
Corruption is everywhere, fight it!
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

LC:
SC Heerenveen wil Hildebrand als doelman

HEERENVEEN - Het zou zomaar kunnen dat Brian Vandenbussche (twaalf tegentreffers in drie duels, red.) en de weer volledig van een polsblessure herstelde Kenny Steppe vanaf volgende week de strijd moeten aangaan met de Duitse international Timo Hildebrand.

Hij zit op dit moment zonder club en Heerenveen zou hem volgens een betrouwbare bron willen inlijven.

Hildebrand, die zeven keer voor die Mannschaft uitkwam, keepte acht jaar lang in het eerste elftal van VfB Stuttgart en kwam tot meer dan 200 duels in de Bundesliga.

In 2007 verkaste hij naar Valencia, om weer een jaar later de overstap naar TSV Hoffenheim te maken. Vorig seizoen tekende Hildebrand bij Sporting Lissabon.

Bij die club werd hij nooit de eerste doelman. In mei werd besloten dat zijn contract in Portugal niet zou worden verlengd.
Dat zou een absolute versterking zijn! Een keeper met veel ervaring, en ex-international. Een klasse beter dan Vandenbussche in mijn ogen (waar ik een fan van ben). En heeft bovendien zeven interlands gespeeld voor Duitsland.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Zo, dat is in ieder geval qua naam en ervaring een fatsoenlijke keeper. Geen idee hoe hij er voorstaat, maar hij was altijd erg goed.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er komen nu wel heel veel namen naar voren. En de media is nu niet echt betrouwbaar te noemen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Lijkt mij zo op het eerste oog zeker een versterking. Heeft veel ervaring en was altijd een goede doelman. En kan met zijn 32 jaar nog steeds jaren mee.
The two most powerful warriors are patience and time.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Timo Hildebrand behoorde jaren geleden tot de beste keepers van de wereld. Waarom hij ineens zo afgegleden is, is mij onbekendHet lijkt me wel onwaarschijnlijk dat hij komt. Ten opzichte van zijn vorige clubs zal hij wel veel salaris moeten inleveren
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Toppertje met ervaring hehe
Plaats reactie