Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TWR22 schreef:KRAFT van BAYERN MÜNCHEN!
Volstrekt onhaalbaar. Allereerst zit je met een transfersom van zeker een aantal miljoen euro, dat geld is er niet óf beslaat (vrijwel) het gehele transferbudget. Ten tweede past zijn salaris bij lange na niet in het salarishuis van Heerenveen. Ten derde heeft zo'n jongen ongetwijfeld genoeg betere opties. Kraft gaat dus echt niet van de grootste club van Duitsland naar een Nederlandse subtopper/middenmoter.

Bovendien zal eerst Steppe nog moeten worden verkocht. Dat gaat nog lastig genoeg worden.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Van Steppe vraag ik mij af of die fysiek wel in staat is betaald voetbal te spelen. Hij loopt nu al weer een aantal jaren rond maar heeft de club nog niets opgeleverd. Zijn polsen zijn net luciferhoutjes er is altijd wel wat aan de hand. Neem aan dat er eens een beroep gedaan wordt op de arbeidsongeschiktheidsverzekering van de club die voor hem is afgesloten.

Eigenlijk zou hij afgekeurd moeten worden om betaald voetbal te spelen, lijkt mij voor alle partijen het beste.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Gezien het feit dat VDB weer een nieuw contract krijgt kan het best wel eens zo zijn dat de club Steppe weer een kans geeft.
Een nieuwe keeper zal denk ik voorlopig niet doorgaan.
Samen maken we de club sterk.
edw
Invaller
Berichten: 296
Lid geworden op: 23-11-2009 16:20

Bericht door edw »

Skopperij schreef:Als Louis een goed woordje wil doen... maar ik vrees dat keepers als Kraft, Rensing bij elke Duitse middenmotor terecht kunnen.
Rensing speelt al bij FC Koln. Kraft gaat waarschijnlijk naar promovendus Hertha BSC. Marc Andre Ter Stegen van Gladbach is wel een interessante optie.
Gebruikersavatar
jakato
Nieuw talent
Berichten: 113
Lid geworden op: 11-08-2009 12:29

Bericht door jakato »

Gabor Babos mag transfervrij vertrekken bij NEC. Iets voor Heerenveen? Vond het altijd een goede keeper, veel uitstraling.
Impossible is nothing
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Halen! Als hij daar zo weg mag lijkt het mij zeker verstandig hem voor twee seizoenen te halen. Eén voor in de basis en het tweede seizoen als stand-in voor een jongere doelman. Moet Steppe wel eerst verkocht worden (of Vandenbussche, maar die zal wel niet weggaan).
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Als Babos al door een jonge onervaren keeper uit de basis wordt gehouden, wat moeten wij er dan godsnaam mee? :?
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Beetje onzin Baggerraartje. Babos was een tijd geblesseerd dit seizoen en zijn jonge vervanger deed het heel erg goed. Er was geen enkele aanleiding om Cillessen te passeren op het moment dat Babos weer fit was (nog niet eens zo heel gek lang geleden dacht ik??). Het feit dat hij zijn basisplek kwijt raakte heeft net als het feit dat hij moet vertrekken (financiele reden) helemaal niets met zijn kwaliteiten te maken. Het is gewoon een prima keeper die we goed zouden kunnen gebruiken. Sowieso is hij m.i. stukken beter dan Vandenbussche en dus een vooruitgang op wat we hebben. Hij brengt daarnaast ook de nodige ervaring met zich mee. Genoeg redenen om hem te halen, maar ja dan zal eerst wel Steppe weg moeten. Laat ze die op zijn beurt dan ook maar transfervrij van de hand doen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Baggerraartje schreef:Als Babos al door een jonge onervaren keeper uit de basis wordt gehouden, wat moeten wij er dan godsnaam mee? :?
Cillessen lijkt mij redelijk onhaalbaar denk je niet?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Babos is zeker een prima keeper. Zou een rechtstreekse versterking betekenen, gezien de kneuzen die wij hebben gehad de laatste jaren. Na Vonk hebben we geen fatsoenlijke keeper meer gehad !
Samen maken we de club sterk.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Misschien interessante en goedkope optie, plus het feit dat het een Nederlander is: Diederik Boer. Heb hem tegen AZ nog even kort gesproken, was hij er ook.. Misschien zijn er al contacten..?
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Heerenveen heeft behoefte aan een stabiele, rustige keeper. Iemand die voor de verandering eens geen punten voor de club verliest. Een puntenpakker zou helemaal geweldig zijn, maar dat was zelfs Vonk niet. Ik hoop dat het bestuur inziet dat VDB echt niet goed genoeg is voor de basis. Hij is altijd al een bron van onrust in de verdediging geweest.

Diederik Boer is geen haar beter, net zo'n grabbelaar.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

sch-united schreef:Heerenveen heeft behoefte aan een stabiele, rustige keeper. Iemand die voor de verandering eens geen punten voor de club verliest. Een puntenpakker zou helemaal geweldig zijn, maar dat was zelfs Vonk niet. Ik hoop dat het bestuur inziet dat VDB echt niet goed genoeg is voor de basis. Hij is altijd al een bron van onrust in de verdediging geweest.

Diederik Boer is geen haar beter, net zo'n grabbelaar.
Stuhr Ellegaard heeft inmiddels meerdere malen punten gepakt. Ook tegen Ajax had hij enkele cruciale reddingen in de fase na rust. Ik geeft toe dat de 1-1 weer een vreemde actie van hem was, dus hij weet het goede wel met zwakke momenten af te wisselen. Maar geldt datzelfde niet voor heel veel keepers? Als ik zo'n Gomez bij Tottenham soms zie grabbelen, pfff. Het is gewoon ontzetten moeilijk om altijd maar foutloos te keepen.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Ga me nou niet vertellen dat je Ellegaard gaat verdedigen op zijn prestaties. Ik heb sinds mijn elfde een seizoenskaart en ik heb nog nooit zo'n prutser in het doel zien staan. Voor elk punt dat hij bij SCH heeft gewonnen, heeft hij er 15 verloren.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Die blunders vind ik niet eens het ergste. Dat overkomt Casillas ook. Stuhr krijgt teveel goals tegen waarvan ik denk: kon je daar nou echt niet bij? Hij is weinig explosief in zijn reacties.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Booijstra schreef:Ga me nou niet vertellen dat je Ellegaard gaat verdedigen op zijn prestaties. Ik heb sinds mijn elfde een seizoenskaart en ik heb nog nooit zo'n prutser in het doel zien staan. Voor elk punt dat hij bij SCH heeft gewonnen, heeft hij er 15 verloren.
Dan vraag ik me af hoe oud je bent? In een recent verleden hebben we ook een paar clowns op doel gehad, denk aan L'ami en Swager.
Spijt heb je morgen maar!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ebiede schreef:
Dan vraag ik me af hoe oud je bent? In een recent verleden hebben we ook een paar clowns op doel gehad, denk aan L'ami en Swager.
Haha, ik was toen ook nog erg jong. Was L'ami echt zo slecht? In mijn beleving was dat een hele goede keeper. :lol: Je hebt vast gelijk, was zelf nog een broekie toen. Penalty's stoppen kon ie wel.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Hij keerde wel eens een strafschop, maar ik had bij hem niet het gevoel van niets aan de hand L'ami staat op de goal.
Spijt heb je morgen maar!
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Ja en toch, ook nog speler geweest van Ajax in zijn nadagen. Was volgens mij ook te klein om een echt goede keeper te zijn. Volgens mij hebben we tot op heden nooit een echt goede keeper gehad. Zelfs Hans Vonk was niet onomstreden toen hij hier keepte. Is in mijn ogen wel de beste keeper die Heerenveen ooit heeft gehad.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik ben van mening dat we met de huidge doelmannen niet echt gelukkig zijn. VdB en Steppe hebben beide niet kunnen overtuigen en Oosterhof is nog jong en ken ik verder niet. Ik blijf van mening dat een goede doelman punten kan pakken en zou graag zien dat Heerenveen een Tyton, Cilissen of Velthuizen haalt. Deze 3 heren kunnen wel het verschil maken ten opzichte van onze huidige doelmannen!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Gewoon velthuizen halen, goede kop, nog relatief jong en ook goede uitstraling.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Dan vraag ik me af hoe oud je bent? In een recent verleden hebben we ook een paar clowns op doel gehad, denk aan L'ami en Swager.
Van die tijd kan ik mij niet erg veel meer heugen. Laat ik het zo zeggen dat Ellegaard de minste keeper is van de laatste 15 jaar. Maar serieus...het kan dus nog slechter? :wink:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik denk dat VDB toch minder is dan Stuhr Ellegaard op de lange termijn om de simpele reden dat VDB totaal geen rust uitstraalt in de goal.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Vandenbussche is geen topkeeper, maar absoluut beter dan Stuhr-Ellegaard. Dat zou ik welhaast als feit durven droppen. Vandenbussche was vorig seizoen bovendien helemaal niet zo onrustig meer, terwijl Stuhr-Ellegaard ook helemaal geen rust uitstraalt. Sterker nog: juist zo'n moment als tegen Ajax maakt een achterhoede onzeker. Zeker als dat vrij regelmatig uitkomt.

Of Vandenbussche goed genoeg is moet een ieder voor zich bepalen. In mijn ogen wel, in die van anderen niet, prima. Maar hoe dan ook: Stuhr-Ellegaard komt echt kwaliteit tekort voor dit niveau. Heel veel kwaliteit tekort.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Stuhr en VDB beide aardige keepers, maar niet voor HV m.i., niet als 1e keeper. Is al jaren een probleem, hopelijk lossen we dit op door idd Velthuizen te halen!
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries88' schreef:Vandenbussche is geen topkeeper, maar absoluut beter dan Stuhr-Ellegaard. Dat zou ik welhaast als feit durven droppen. Vandenbussche was vorig seizoen bovendien helemaal niet zo onrustig meer, terwijl Stuhr-Ellegaard ook helemaal geen rust uitstraalt. Sterker nog: juist zo'n moment als tegen Ajax maakt een achterhoede onzeker. Zeker als dat vrij regelmatig uitkomt.

Of Vandenbussche goed genoeg is moet een ieder voor zich bepalen. In mijn ogen wel, in die van anderen niet, prima. Maar hoe dan ook: Stuhr-Ellegaard komt echt kwaliteit tekort voor dit niveau. Heel veel kwaliteit tekort.
Zoals vaker wordt, als een speler lang afwezig is, vergeten wat er mis ging met die speler. Zeker omdat zijn vervanger dan niet top is. VDB had laatst alweer een rode kaart bij de beloftes. Zijn wilde manier van uitkomen hoort bij zijn spel en dat heeft ons al vaal punten gekost.
Beide zijn gewoon niet goed genoeg voor Hveen. Geef mij maar een keeper van het niveau Vonk in zijn laatste periode. Misschien wat minder explosief en qua reflexen dan die jonge gasten, maar zo'n stuk rust voor een verdediging.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Zoals vaker wordt, als een speler lang afwezig is, vergeten wat er mis ging met die speler. Zeker omdat zijn vervanger dan niet top is. VDB had laatst alweer een rode kaart bij de beloftes. Zijn wilde manier van uitkomen hoort bij zijn spel en dat heeft ons al vaal punten gekost.
Lekker makkelijk, oordelen over een situatie waar geen beelden van zijn. Volgens zowel Vandenbussche zelf als Jansen was het een ongelukkige botsing. In ieder geval; ik vind het te makkelijk om te roepen dat VDB een onruststoker is. Vorig seizoen kwam hij heel rustig over en pakte hij zelfs punten, terwijl hij er eigenlijk geen verspeelde. Dat was bijna een half seizoen lang, toch een periode die je als maatstaf kunt nemen. Laat hem lekker in de voorbereiding de concurrentie aangaan met een goede nieuwe keeper. Oosterhof als derde man er achter.

Maar goed, om dat te realiseren moet eerst Steppe weg.
Geef mij maar een keeper van het niveau Vonk in zijn laatste periode. Misschien wat minder explosief en qua reflexen dan die jonge gasten, maar zo'n stuk rust voor een verdediging.
Is dat eigenlijk niet hetzelfde als wat je mij/ons verwijt? Ik kan me nog een paar duels van Vonk herinneren, maar ook dat was helemaal niet zoveel soeps. Voorafgaand aan de 1-1 van Twente (bekerfinale) laat hij eerst de bal gaan en vervolgens geeft hij Nkufo een rotschop, wat hem zomaar op een strafschop tegen en minimaal een gele kaart had kunnen komen te staan. De 2-2 was een houdbare kopbal. Tja, wat is wijsheid?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ach, daar kijk ik dus niet naar. Alle keepers maken fouten. Van Vermeer tot Gomes, tot Cesar tot Neuer. Vonk ook inderdaad, maar Vonk geeft een verdediging zoveel rust dat je daar veel meer mee wint dan je beseft.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Ach, daar kijk ik dus niet naar. Alle keepers maken fouten
Dan mag Vandenbussche toch ook wel een fout maken? Mocht het überhaupt al een fout zijn geweest... Hoe dan ook, een topkeeper is voor Heerenveen niet haalbaar en de categorie die (misschien) haalbaar is heeft zijn beperkingen. Of het nou gaat om Ten Rouwelaar, Cillissen, Vandenbussche of wie dan ook; op iedereen valt wel wat aan te merken. Maar ik denk dat je prima scoort als je Vandenbussche, Oosterhof en nog een andere prima doelman als mogelijkheden hebt.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Knipecity schreef:Ach, daar kijk ik dus niet naar. Alle keepers maken fouten. Van Vermeer tot Gomes, tot Cesar tot Neuer. Vonk ook inderdaad, maar Vonk geeft een verdediging zoveel rust dat je daar veel meer mee wint dan je beseft.
Wat wordt Vonk altijd overgewaardeerd door het Heerenveen publiek zeg... Ook onder Vonk kregen we 50/60+ tegengoals per seizoen en ook onder Vonk was de verdediging altijd de zwakke plek, maar dat compenseerden we altijd met goede aanvallers. Nee, het scouten en opleiden van keepers is altijd het zwakke punt van Heerenveen geweest.
Plaats reactie