Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skip » 07-05-2011 10:22

Swollenaer schreef:Misschien interessante en goedkope optie, plus het feit dat het een Nederlander is: Diederik Boer. Heb hem tegen AZ nog even kort gesproken, was hij er ook.. Misschien zijn er al contacten..?


Ben het met Swollenear eens. Boer is samen met Botteghin de beste speler van Zwolle. Wel al 30 jaar, dus veel potentie zit er niet meer in. Gewoon een degelijke keeper, met een goede mentaliteit en komt uit de buurt. Geen onruststoker. Laat het hem samen met VdB uitvechten.
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor rust » 07-05-2011 10:24

Vonk overgewaardeerd? Ik lees van 1 Emiel Ratelband een positieve reactie over hem. Hij heeft Vonk waarschijnlijk nog nooit goed bekeken. Maar die Vonk was een dramatische keeper natuurlijk. Onder het Mom van "vroeger was alles beter" zul je misschien hier en daar een positief geluid over hem horen, maar van supporters die de eerste periode met hem hebben meegemaakt, hoor je vooral gespuw van gal als de naam van Hans Vonk valt. Eigenlijk kan ik me geen goeie keeper heugen? Ook Carlo 'l ami was maar net iets beter dan Vonk. Al kon die ook vreselijk grabbelen... Heerenveen en keepers gaan tot nog toe niet echt samen...
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 07-05-2011 10:26

Wat voor type keeper hebben we het liefst? Een jong talent blijft een risico. Velthuizen is een enorme financiële inspanning en zo'n liefhebber ben ik niet van hem. Doe mij maar een ervaren keeper en ik blijf bij Jelle ten Rouwelaar. Hart voor de club, kan nog jaren mee, nooit geblesseerd (geen overbodige luxe met Vandenbussche!) en een behoorlijke keeper.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Frisian Viking » 08-05-2011 14:23

Superfries88' schreef:Is dat eigenlijk niet hetzelfde als wat je mij/ons verwijt? Ik kan me nog een paar duels van Vonk herinneren, maar ook dat was helemaal niet zoveel soeps. Voorafgaand aan de 1-1 van Twente (bekerfinale) laat hij eerst de bal gaan en vervolgens geeft hij Nkufo een rotschop, wat hem zomaar op een strafschop tegen en minimaal een gele kaart had kunnen komen te staan. De 2-2 was een houdbare kopbal. Tja, wat is wijsheid?

Je bagatelliseert hier de rol van Vonk in dat seizoen wel enorm moet ik zeggen hoor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 08-05-2011 19:54

Als Heerenveen serieus wil investeren in een keeper: probeer Kenneth Vermeer te halen. Die is een klasse beter dan Velthuizen, keepte een geweldige bekerfinale. Als Stekelenburg vertrekt wordt Vermeer natuurlijk eerste doelman. Zo niet; dan hebben we misschien een kansje.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 08-05-2011 19:58

Frisian Viking schreef:Je bagatelliseert hier de rol van Vonk in dat seizoen wel enorm moet ik zeggen hoor.

Omdat? Vonk heeft helemaal niet zoveel toegevoegd, behalve zijn ervaring. Volgens mij is zijn rol eerder overschat dan onderschat. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Vonk het heel slecht heeft gedaan of iets dergelijks.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor 1983 » 08-05-2011 20:01

Skopperij schreef:Als Heerenveen serieus wil investeren in een keeper: probeer Kenneth Vermeer te halen. Die is een klasse beter dan Velthuizen, keepte een geweldige bekerfinale. Als Stekelenburg vertrekt wordt Vermeer natuurlijk eerste doelman. Zo niet; dan hebben we misschien een kansje.

Kansloos! Die heeft zich de laatste weken dusdanig in de kijker gekeept dat mocht Stekelenburg niet vertrekt bij Ajax, wat vrij ondenkbaar is, wel wat beters kan krijgen dan een middenmoter als Heerenveen. Ajax zal zo'n jongen ook niet voor een appel en een ei verkopen en we hebben niet zoveel geld meer over vrees ik. Je kan het natuurlijk altijd proberen, nee heb je...
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 08-05-2011 20:06

Niet elk team heeft een keeper nodig. PSV heeft wel Isaksson, maar geen geld. Feyenoord ook niet. AZ heeft Esteban. Groningen heeft Luciano. Als Vorm en Tyton vertrekken hebben ook Utrecht en Roda een keeper nodig. Ondanks twee hele matige seizoenen, kan Heerenveen financieel nog steeds concurreren met die clubs.

Maar vooralsnog is Vermeer inderdaad niet realistisch. Zeker niet als het buitenland een optie is voor hem.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Peter » 08-05-2011 21:13

Logan Bailly van Borussia Mönchengladbach is misschien wel wat. Was in België echt een topper. In Duitsland het eerste seizoen ook erg goed. Mede door hem kon Borussia vorig jaar degradatie ontlopen. Dit jaar gaat het minder en zit hij op de bank. Moet volgens mij wel te doen zijn om hem aan te trekken. In België snappen ze niet waarom hij niet elke week keept. Hij was eerste doelman van het Belgisch nationaal elftal.Nu zegt dat niet alles, maar hij is volgens mij duidelijk beter dan de andere belgische keepers waar Heerenveen mee in verband is gebracht.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Frisian Viking » 08-05-2011 21:52

Superfries88' schreef:
Frisian Viking schreef:Je bagatelliseert hier de rol van Vonk in dat seizoen wel enorm moet ik zeggen hoor.

Omdat? Vonk heeft helemaal niet zoveel toegevoegd, behalve zijn ervaring. Volgens mij is zijn rol eerder overschat dan onderschat. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Vonk het heel slecht heeft gedaan of iets dergelijks.

Vonk wist, in tegenstelling tot Vandenbussche, de verdediging wel goed neer te zetten. Vonk vormde dat jaar een rustpunt in de wedstrijden die hij speelde waarop het team terug kon vallen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 08-05-2011 22:41

Frisian Viking schreef:Vonk wist, in tegenstelling tot Vandenbussche, de verdediging wel goed neer te zetten.

Allemaal mooi en aardig hoor, maar waaruit blijkt dat? Vonk heeft een paar wedstrijden gespeeld en ik kan nou niet zeggen dat de achterhoede nou stabieler oogde. Neem Groningen-thuis, die wedstrijd met de twee rode kaarten en de late treffer van Elm. Zelfs die tien van Groningen kregen nog een aantal enorme kansen, vooral doordat het een enorme chaos was, óók achterin. Die bekerfinale is een prachtige herinnering natuurlijk, maar Twente heeft in de tweede helft en in de verlenging toch ook een paar dotten van kansen gemist. Wederom doordat het achterin bij vlagen helemaal niet goed stond.

Vonk is een prima vent, prima keeper, maar niets meer dan dat. Het is echt té geromantiseerd om te beweren dat Vonk dat ene seizoen nou echt een grote bijdrage heeft gehad. Dat valt namelijk reuze mee.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 09-05-2011 08:38

Maar goed, je mag wel de conclusie trekken dat Heerenveen altijd erg goed is geweest in het scouten van spitsen. Behoorlijk goed in middenvelders, maar een stuk minder in verdedigers (daar kan ik nog wel wat goeie bedenken) en ronduit slecht in keepers (daar kan ik geen 1 echt goeie van bedenken)

Ik vind zelf dat je backs zou moeten kunnen opleiden als Heerenveen. Ondanks dat een back tegenwoordig veel meer moet kunnen is dat toch de positie waar meestal de zwakste spelers van een team worden neergezet. Ze zijn dat overigens niet altijd hoor.
Van mij had JAP dat ook de komende seizoenen prima in mogen vullen. Concentreer je maar op die ene goede centrale verdediger naast Gouweleeuw en op een goede keeper.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Knipecity » 09-05-2011 14:06

Ane Lenstra schreef:Babos (ervaring en kwaliteit) of Velthuizen (talentvol en kwaliteit) zou ik zeer tevreden mee zijn. Als ze nou vorig jaar naar mij hadden geluisterd ( :wink: ) en Velthuizen hadden aangetrokken, had je wellicht net iets meer punten gepakt om op de laatste dag nog om de playoffs te spelen.

Velthuizen was gewoon niet haalbaar toen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor TWR22 » 13-05-2011 08:24

Je zal de beurs moeten trekken voor een goede keeper, maar doe dat dan wel voor een waarvan je het zeker weet. We hebben 4 miljoen ... VIER MILJOEN betaald voor een onbenullig Belgisch ventje dat talent van het jaar was. Velthuizen was goedkoper! Babos ís goedkoper! Cilissen was te halen voor 4 miljoen, nu nog zelfs schijnt. En zelfs Vermeer is verleden jaar bij ons op gesprek geweest maar vonden we te duur ...

Wat is duur? Steppe was te duur, heeft ook het hoogste salaris van de gehele selectie. Ik vind het dus onkunde. Velthuizen halen voor 3 miljoen en hem bijvoorbeeld 6 ton per jaar geven, heb ik geen enkele moeite mee, want hij gaat punten pakken én is nog eens aan alle kanten goedkoper dan Steppe! Cilissen halen voor 3 of 4 miljoen en hem 6 ton geven, prima, gelijk doen! Maar nee, NU gaan we ineens alleen maar besparen.

Wat ik al eerder zei: voor bepaalde sleutelposities moet je bereid zijn te betalen en in mijn ogen zijn dat de keeper en de spits. Want anders moet je accepteren dat je voortaan mee doet om de plaatsen 10 - 16 en niks hogers. Precies mijn angst met Veenstra: straks een tien voor boekhouden, maar een 3 voor sportieve prestaties. Die man is binnengehaald om de club financieel gezond te maken, niet sportief.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor AllardP » 13-05-2011 09:10

Hoe kom je bij vier miljoen? Is dat nog ergens op gebaseerd? Als ik berichten op internet over de transfer mag geloven, is er niet meer dan twee miljoen betaald.

Sowieso zaten we toen in een heel andere situatie dan nu: geld te over en een ambitieuze trainer (Sollied) die voor het kampioenschap mocht gaan. Dat Steppe achteraf geen gelukkige keuze is geweest, lijkt me nu wel duidelijk, maar dat betekent niet dat we weer zomaar een paar miljoen kunnen stukslaan. Straks halen we Cillessen, bezwijkt hij onder de druk of raakt hij geblesseerd en zit je over twee jaar te klagen dat we drie miljoen... DRIE MILJOEN!! hebben betaald voor zo'n onnozel Hollands ventje.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 13-05-2011 09:19

TWR22 schreef:Velthuizen halen voor 3 miljoen en hem bijvoorbeeld 6 ton per jaar geven, heb ik geen enkele moeite mee, want hij gaat punten pakken én is nog eens aan alle kanten goedkoper dan Steppe! Cilissen halen voor 3 of 4 miljoen en hem 6 ton geven, prima, gelijk doen! Maar nee, NU gaan we ineens alleen maar besparen.

Misschien is het verstandig om je eens te verdiepen in de financiële situatie van Heerenveen. Er is een zeer beperkt transferbudget voor komend seizoen en echte versterkingen zijn alleen haalbaar wanneer er spelers worden verkocht. Om zulke transfers mogelijk te maken zul je voor Steppe zeker een miljoen of 3-4 moeten ontvangen. Kortom: onhaalbaar!

Daarbij komt dat Heerenveen naar het schijnt intern ernstig twijfelt aan Velthuizen. Ook geloof ik niet dat NEC drie tot vier miljoen euro eist voor een Cillissen, mocht er überhaupt al een vraagprijs bedacht zijn (ik betwijfel dat). Vleminckx ging als topscorer al voor minder dan drie miljoen euro weg...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 13-05-2011 09:23

Velthuizen staat een jaar stil, allesbehalve een zekerheid. Eerlijk gezegd is die Velthuizen mij iets te veel bravoure en iets te weinig kwaliteit. Mocht Ajax Vermeer voor een zacht prijsje willen laten gaan als Stekelenburg blijft, dan moeten we er als de kippen bij zijn. Heeft ook zijn tekortkomingen, maar een keeper op ons niveau zal dat altijd hebben.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Flying Frisian » 13-05-2011 09:31

Zoals Hansma zei, dient er eerst een doelman te vertrekken voordat er eentje bij zal komen. Indien Steppe een andere club vindt, moet de nieuwe keeper significant beter zijn dan het huidige materiaal. Ik heb niet het idee dat Veldhuizen zo veel beter is dan Brian.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Zola » 13-05-2011 09:43

TWR22 schreef:Je zal de beurs moeten trekken voor een goede keeper, maar doe dat dan wel voor een waarvan je het zeker weet. We hebben 4 miljoen ... VIER MILJOEN betaald voor een onbenullig Belgisch ventje dat talent van het jaar was. Velthuizen was goedkoper! Babos ís goedkoper! Cilissen was te halen voor 4 miljoen, nu nog zelfs schijnt. En zelfs Vermeer is verleden jaar bij ons op gesprek geweest maar vonden we te duur ...

Wat is duur? Steppe was te duur, heeft ook het hoogste salaris van de gehele selectie. Ik vind het dus onkunde. Velthuizen halen voor 3 miljoen en hem bijvoorbeeld 6 ton per jaar geven, heb ik geen enkele moeite mee, want hij gaat punten pakken én is nog eens aan alle kanten goedkoper dan Steppe! Cilissen halen voor 3 of 4 miljoen en hem 6 ton geven, prima, gelijk doen! Maar nee, NU gaan we ineens alleen maar besparen.

Wat ik al eerder zei: voor bepaalde sleutelposities moet je bereid zijn te betalen en in mijn ogen zijn dat de keeper en de spits. Want anders moet je accepteren dat je voortaan mee doet om de plaatsen 10 - 16 en niks hogers. Precies mijn angst met Veenstra: straks een tien voor boekhouden, maar een 3 voor sportieve prestaties. Die man is binnengehaald om de club financieel gezond te maken, niet sportief.


Ik vind dit niet een pienter betoog. Je zult toch eerst financieel gezond moeten worden voordat je weer fors kunt investeren. Ik mag hopen dat je beseft dat Heerenveen door het financiele wanbeleid eerst nu weer stappen terug moet maken om daarna weer een stap vooruit te kunnen maken!

Mensen hebben hier wel eens te hoge verwachtingen en denken dat we gewoon nog standaard kunnen spelen bij de top 5. De tijden zijn veranderd. De glorietijden zijn voorlopig even voorbij en als Heerenveen zich volgend jaar plaatst bij de eerste acht, hebben ze het knap gedaan.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor TWR22 » 13-05-2011 11:14

Ik ben pienter zat :D .

Laat ik het omdraaien: hoeveel VERLIEST SC Heerenveen als we een paar jaar lang niet meer meedoen voor de plaatsen 4 - 8, maar voor de plaatsen 10 - 16, aan:

- Europese inkomsten eens per 2, 3 jaar (Verbeek alle jaren Europees!)
- Bekerrondes er vroeg uit
- Sponsors die gaan afhaken, want die willen bij subtoppers blijven en niet lager spelende clubs
- TV inkomsten (plaats 6 en plaats 10 scheelt al 1 miljoen per jaar heb ik gehoord)

Tel dat eens op, en reken dan ook uit wat het je scheelt. Jaar 1 denk ik niet zo veel, dan noemen sponsors het een incident, maar gebeurt het een paar jaar, dan kan het wel eens 3 miljoen per jaar gaan schelen. Wat kost die keeper en die spits ook alweer? En tuurlijk moeten er mensen weg, ik roep dat al 2 jaar hier! Elyounoussi moest weg maar nee ik had tegenstanders zat hier. Djuric roep ik al tijden, Steppe ook. Tuurlijk weg, maar dan zag ik: niet al dat geld op de bank, maar een groot deel op het veld! En dan vind ik een vage Belg veel onzekerder dan een Cilissen. Overigens wil ook Ajax praten met NEC over Cilissen.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor edw » 13-05-2011 11:25

Hohs van 2.bundesligaclub Alemannia Aachen is een topkeeper voor Heerenveen. Coacht de verdediging goed, zelf een uitstekende reflex en zowel voetballend als op de lijn sterk. Polsen wat die kost lijkt mij.
edw
Selectiespeler
 
Berichten: 296
Geregistreerd op: 23-11-2009 16:20

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 13-05-2011 11:47

TWR22 schreef:Laat ik het omdraaien: hoeveel VERLIEST SC Heerenveen als we een paar jaar lang niet meer meedoen voor de plaatsen 4 - 8, maar voor de plaatsen 10 - 16, aan:

Ook met een goede doelman van 3 á 4 miljoen euro kun je in de sportieve problemen komen. Als dat scenario opgaat, en daar moet je altijd rekening mee houden, raak je alleen maar verder van huis. Daarom moet je er bij voorbaat al niet aan beginnen. Juist in een tijd als deze moet je verantwoorde beslissingen nemen. Een doelman halen uit die prijscategorie is dat zeker niet.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Jeroen » 13-05-2011 11:55

TWR22 schreef: En dan vind ik een vage Belg veel onzekerder dan een Cilissen.


Dit zegt natuurlijk meer over jouw algemene voetbalkennis dan over de daadwerkelijke kwaliteiten van de keepers.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 13-05-2011 12:05

Om 3/4mln te kunnen investeren moet je eerst voor 5/6mln verkopen. Het wordt een hele toer om dat bedrag uit de huidige spelersgroep te wringen. Djuric, Kopic, Steppe, Haglund leveren bijna niets op, als je ze überhaupt kwijt raakt. Grindheim is met een half miljoen wel bekeken. Beerens is in zijn huidige vorm misschien drie miljoen waard.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Zola » 13-05-2011 12:09

Superfries88' schreef:
TWR22 schreef:Laat ik het omdraaien: hoeveel VERLIEST SC Heerenveen als we een paar jaar lang niet meer meedoen voor de plaatsen 4 - 8, maar voor de plaatsen 10 - 16, aan:

Ook met een goede doelman van 3 á 4 miljoen euro kun je in de sportieve problemen komen. Als dat scenario opgaat, en daar moet je altijd rekening mee houden, raak je alleen maar verder van huis. Daarom moet je er bij voorbaat al niet aan beginnen. Juist in een tijd als deze moet je verantwoorde beslissingen nemen. Een doelman halen uit die prijscategorie is dat zeker niet.


Geld wat je niet hebt kun je niet uitgeven, simpel zat! Het is geen garantie als een nieuwe keeper komt dat ze wel Europees halen. Tevens staan er nog vier keepers onder contract, te weten Jurjan Wouda,Oosterhof, Steppe en Vandenbussche.
De illussie te hebben dat Steppe vertrekt kan je vergeten. Kenny heeft destijds z' on topsalaris gekregen, dat ie dat nooit in Belgie gaat verdienen. Die zit zijn contract echt wel uit!

Om dan een 5e keeper aan te trekken is financieel niet verantwoord en zou de balans in de selectie en in het salarishuis behoorlijk verstoren. Niet pienter dus! :roll:
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor HUNTELAAR » 14-05-2011 19:53

Velthuizen mag voor half miljoen vertrekken
Clubs die nog op zoek zijn naar een goedkope doelman kunnen in de komende tijd bij Piet Velthuizen terecht. De doelman mag naar eigen zeggen voor 500.000 euro vertrekken bij Hércules CF.


Velthuizen stapte afgelopen zomer over van Vitesse naar Hércules, maar nam in zijn contract een clausule op dat hij bij degradatie voor een klein bedrag zou kunnen vertrekken. Nu de Spaanse club inderdaad gedegradeerd is, kunnen clubs de doelman voor 500.000 euro ophalen uit Spanje.

Tegenover Sport1 bevestigde Velthuizen zaterdag het bestaan van de clausule. "Ik kan voor een half miljoen euro weg, inderdaad. Of een terugkeer naar Nederland een optie is? Ja, dat is zeker een optie."

Het is niet bekend of er vanuit Nederland ook daadwerkelijk belangstelling is voor Velthuizen. De Oranje-international startte dit seizoen slechts één keer in de basis bij de Spaanse degradant, die hem afgelopen zomer nog met veel bombarie binnenhaalde.


Direct halen deze jongen!
Investering waar je in lengte van jaren een prima keeper voor terug haalt. Helemaal met het niveau wat wij op de goal gewend zijn.. Steppe moet je gewoon zien te slijten, en als je Velthuizen haalt kiest hij ook wel eieren voor zijn geld.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Superfries88' » 14-05-2011 20:09

Wanneer Steppe vertrekt moet je best een half miljoen euro kunnen uitgeven aan een nieuwe keeper. Echter, dan nog blijft de vraag of Velthuizen financieel haalbaar is, want je hebt de salariseisen ook nog. Velthuizen was in zijn Vitesse-tijd al te duur wat betreft salaris en sindsdien is het salarishuis van Heerenveen nog aangepakt in verband met de financiële problemen. Als Velthuizen niet heel erg zakt met zijn eisen, dan blijft het een kansloos verhaal.

Ik ben trouwens geen fan van Velthuizen, dus ik zie zelf liever een andere doelman komen als het lukt om Steppe te slijten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor BK2007 » 14-05-2011 20:43

Steppe heeft in Belgie nog wel een goede naam. Die kan je daar wel voor een half miljoen slijten. Moet lukken.
Gelijk Velthuizen er voor terug nemen.
Ik vraag me wel af wat Velthuizen voor salaris gaat eisen ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor tha boelie » 14-05-2011 21:38

Velthuizen voor hoogstens 7.5/8 ton laten tekenen. Als je spelers als Djuric, Kopic, Steppe, Haglund, Grindheim en Beerens weg doet is daar genoeg ruimte voor toch. En heb je een hele goede keeper in huis waar je jaren mee verder kan.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: [centraal] Keepers

Berichtdoor Skopperij » 14-05-2011 22:04

Daar moet je ontzettend mee uitkijken. Als je Velthuizen voor 8 ton vastlegt eisen Assaidi, Roorda en Janmaat dat ook bij contractonderhandelingen. Voor je het weet zit je salarishuis weer stampvol.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten