Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

TWR22 schreef:ik snap niet waarom we Velthuizen niet gehaald hebben.
Wat dacht je van het feit dat we al 3 keepers hebben en er geen 1 weg gaat
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

WE mogen blij zijn dat Vitesse hem heeft gehaald, dan komt hij hier in ieder geval niet. Hij is als je het mij vraagt enorm overschat. Staat veel te onrustig in de goal en maakt geregeld een fout. Verre van betrouwbaar en totaal geen rustpunt. Hij gaat niet voor niets terug naar Vitesse....... Transfervrij en dan terug naar Arnhem.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik ben zelf totaal niet gecharmeerd van Room en ik weet haast zeker dat ie geen steek beter zal zijn dan een Vandenbussche.

Gister heb ik ook nog even contact gehad met een vriend van me, die Room elke week aan het werk ziet als Vitesse supporter zijnde. Toen ik hem eenmaal vertelde dat zijn naam hier even genoemd was was zijn reactie al snel "moet ik hem brengen?" Room is maar een hele matige keeper die niks bij ons zal toevoegen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

De geruchten gaan dat bij een vertrek van Stekelenburg een bod op Vorm wordt gedaan van 1,5 miljoen. Mocht Heerenveen nog wat verkopen komende periode lijkt mij het handig om dan een bod uit te brengen op Vermeer.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

We kunnen ook aanvullen met nog meer keepers, dan kunnen die mooi centraal achterin.

Totaal overbodig, keepers zat en het vertrouwen in VDB moet er gewoon zijn, ook vanuit de supporters.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Volgens mij loopt het contract van beiden volgens mij volgend jaar af toch? Dan zou je er in principe een kunnen verhuren en dan Vermeer aantrekken, die duidelijk beter is dan wat we nu hebben. En dat zeg ik als Vandenbussche fan.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Eric schreef:Dan zou je er in principe een kunnen verhuren en dan Vermeer aantrekken, die duidelijk beter is dan wat we nu hebben
Hangt er natuurlijk wel vanaf of Vermeer 1e doelman wordt bij Ajax. Haalt Ajax een duidelijke 1e doelman, of gaan ze nu vol voor Vermeer als 1e doelman?? Dat zul je eerst moeten afwachten.
Mocht het zo zijn dat Vermeer weer op het 2e plan geraakt, dan kun je een poging wagen al zal Ajax na Stekelenburg nu ook niet Vermeer laten gaan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Met Vandenbussche hebben we gewoon een goeie keer voor Heerenveen,ook ik zie liever Vermeer maar die is toch helemaal niet te betalen of heb ik wat gemist ?
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Nee, die is niet te betalen en dat is zolang er ook geen keeper vertrekt totaal niet aan de orde. Verder gaat Vermeer volgens mij ook gewoon eerste keeper worden bij Ajax dus een overgang naar Heerenveen zou hij, al zou het financieel mogelijk zijn, helemaal niet zien zitten.
Ik had liever gehad dat ze VDB geen nieuw contract hadden gegeven en voor een nieuwe eerste keeper waren gegaan. De persoon VDB gunde ik dat nieuwe contract overigens van harte, maar ik blijf het een hele matige keeper vinden waar heel vaak wat mee is. Door met hem te verlengen en het feit dat we nog steeds met de onverkoopbare Steppe en de nutteloze Oosterhof zitten opgescheept maakt het dat we een nieuwe keeper wel kunnen vergeten.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Nutteloze Oosterhof? Daarmee doe jij die jongen zwaar te kort. Veel wedstrijden gezien bij de beloftes? Hem in de voorbereiding aan het werk gezien? Hij heeft hier een flinke groei al doorgemaakt en ik vind het niet gek als hij dit seizoen voorbij Steppe gaat in de volgorde. Hij keept al leuk mee, en volgens mij vergeet je dat hij pas 21 is. Geen schande voor eem keeper om dan nog niet op het hoogste niveau te spelen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ja, ik heb Oosterhof inderdaad een aantal keren gezien, ook deze voorbereiding, en ik vind het helemaal niks. Ik begreep er ook niks van dat hij werd gehaald en dat begrijp ik nog steeds niet. Er liepen toen al genoeg jonge onerervaren keepers bij ons rond die niet voor hem onder doen en zo'n groot talent is het nou ook weer niet dat het een buitenkansje was. Er was en is in plaats daarvan wel behoefte aan een betrouwbare en ervaren keeper, die kan mede niet komen omdat Oosterhof 1 van de plekken inneemt terwijl hij niks toevoegt. Daarom vond en vind ik hem nutteloos. Ik denk niet dat hij hier ooit eerste keeper wordt.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

sch4-live schreef:Met Vandenbussche hebben we gewoon een goeie keer voor Heerenveen,ook ik zie liever Vermeer maar die is toch helemaal niet te betalen of heb ik wat gemist ?
Met Vdb hebben we geen goede keeper in huis, hij is veel te onrustig, maakt met grote regelmaat blunders en heeft altijd wel wat. Ik vind hem, Steppe en Stuhr-Ellegaard voorbeelden van keepers die we nu net niet nodig hebben. We hebben een doelman nodig die kan communiceren, betrouwbaar is en rust uitstraalt. En dat zijn kwaliteiten die de drie door mij aangehaalde keepers niet hebben.

Ik zie meer in een keeper die de NL taal machtig is en een meerwaarde is. Echter hebben we geen geld en kunnen we dus niet een dergelijke keeper halen en moeten we het doen met minder (wat ons zeker punten gaat kosten)!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Toch vreemd dat jij nog steeds Steppe als profielfoto hebt terwijl je zo over hem denkt.

Wij hebben inderdaad geen 1 keeper die goed genoeg is.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Knipecity schreef:Toch vreemd dat jij nog steeds Steppe als profielfoto hebt terwijl je zo over hem denkt.

Wij hebben inderdaad geen 1 keeper die goed genoeg is.
Mee eens, zowel Steppe als VDB zijn onrustig en onzeker. Ook erg blessuregevoelig. Schat in dat deze slecht bezette positie ons op het einde circa 5-7 punten minder kan opleveren ten opzichte van het spelen met een betrouwbare doelman. Onder betrouwbare doelman versta ik dan de categorie Babos, ten Rouwelaar en Tyton.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Jeroen Zoet is eigendom van PSV, verhuurd aan RKC en keepte een uitstekende wedstrijd. Als PSV de opvolger voor Isaksson extern aantrekt, is Zoet misschien haalbaar na dit seizoen. Wel in de gaten houden hoe die zich ontwikkelt natuurlijk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Skopperij schreef:Jeroen Zoet is eigendom van PSV, verhuurd aan RKC en keepte een uitstekende wedstrijd. Als PSV de opvolger voor Isaksson extern aantrekt, is Zoet misschien haalbaar na dit seizoen. Wel in de gaten houden hoe die zich ontwikkelt natuurlijk.
Ik heb hem niet eerder zien keepen, maar op basis van 1 wedstrijd ?
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Daarom ook in de gaten houden. Veel keepers zijn van die onzekere springkonijnen met 'een goede reflex.' Zoet heerste in de lucht met hoge ballen en straalde zekerheid uit. Voor een jonge keeper vind ik dat veelbelovend.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Misschien idd maar in de gaten houden.
Onze Belgische vriend was weer lekker op dreef vandaag, al schuif ik hem niet alle schuld in de schoenen.
Zeg maar niks!
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

Pasveer valt mij de laatste tijd ook wel in positieve zin op. Hij pakt igg punten voor Heracles..
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Bizot van DKV speelde afgelopen vrijdag ook een goede wedstrijd, pakt veel ballen, heeft een fantastische uittrap en is erg lang.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

TCK schreef:Pasveer valt mij de laatste tijd ook wel in positieve zin op. Hij pakt igg punten voor Heracles..
Asjeblieft niet! Die man straalt 1 en al onnozelheid uit en is echt geen verbetering tov VDB!
Ik vind eigenlijk dat als VDB redelijk in vorm is, dat we een redelijke keeper hebben.
Als er dan een ander moet komen, moet je echt een verbetering halen en moet er ook sowieso eerst minimaal 1 keeper vertrekken. Daarbij komt dat de prioriteit toch echt achterin ligt. De verdediging is echt om te huilen, vooral het centrale duo Breuer Kruiswijk.
Zeg maar niks!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Misschien kunnen we transfervrij Vedran Runje halen. Is 35 en kan nog wel 1 of 2 jaar mee, en dat moet dan de overgang zijn naar een talentvolle keeper. Hij is oud keeper van Luik, Lens, Besiktas en Marseille. Alles beter dan die Belgen.

Overigens vind ik Itumeleng Khune ook een enorm talent, keeper van Zuid-Afrika en een enorme atleet.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Lardy schreef:
Overigens vind ik Itumeleng Khune ook een enorm talent, keeper van Zuid-Afrika en een enorme atleet.
Ja erg goed, ook erg goedkoop.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

toch denk ik niet dat de prioriteit ligt bij de keeperspositie..
Zeg maar niks!
edw
Invaller
Berichten: 296
Lid geworden op: 23-11-2009 16:20

Bericht door edw »

Baas schreef:toch denk ik niet dat de prioriteit ligt bij de keeperspositie..
nee dat lijkt me een CV. Ik heb gisteren ook met verbazing naar KlaasJan Huntelaar zitten kijken. Die noemt Breuer een sterke en snelle verdediger. Trouwens Heerenveen had gewoon Tyton moeten halen 2,5 miljoen prima toch. die tweederangsbelgen die we nu hebben weg en er is 1 probleem opgelost.
Rienk prins
Invaller
Berichten: 356
Lid geworden op: 18-08-2010 13:59

Bericht door Rienk prins »

ik heb altijd wel een beetje een zwak gehad voor VDB,maar als ik hem,ook gisteren weer zie klungelen bij de goals...
Het zijn geen echte blunders,maar een Tyton of Vermeer heeft die ballen gewoon.

Dan verlies je niet 5-1,maar misschien 2/3-1

Als was de Centrale defensie ook om te janken...
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Hoe doet Zeinstra het bij Emmen? Hoe doet Oosterhof het bij de beloften? We weten nu wel wat VDB kan en minder kan. Mijn mening: geef nu maar eens een ander een kans. Het liefst gewoon een jonge Hollander(nog beter: een Fries!), want die buitenlandse keepers zijn de laatste jaren geen succes. De laatste goede (buitenlandse) keeper bij SCH was.... Vonk.

Geef jeugd een kans en je ziet of ze het kunnen ja of nee.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

teamplayer schreef:Hoe doet Zeinstra het bij Emmen? Hoe doet Oosterhof het bij de beloften? We weten nu wel wat VDB kan en minder kan. Mijn mening: geef nu maar eens een ander een kans. Het liefst gewoon een jonge Hollander(nog beter: een Fries!), want die buitenlandse keepers zijn de laatste jaren geen succes. De laatste goede (buitenlandse) keeper bij SCH was.... Vonk.

Geef jeugd een kans en je ziet of ze het kunnen ja of nee.
Ik vind de huidige keepers ook niks, maar onze verdediging is zo onstabiel als wat en daar moet geen onervaren keeper achter staan. Zijn carriere wordt kapot gemaakt en onze verdediging gaat er ook niet beter van spelen. Ik ben voor een nieuwe doelman want ik vind VDB niet een topper, ook niet slecht, maar hij pakt geen punten. Net zoals afgelopen zondag, het zijn geen blunders maar ik zou mij wenkbrauwen ook niet fronsen mocht hij van die 5 goals er 3 stoppen.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik denk dat een keeper een team net zo versterkt als een goede verdediger. Het is een wisselwerking die elkaar sterker maakt. Leeftijd is zo betrekkelijk. We hebben nu ook weer genoeg goede jonge keepers in de eredivisie. Het gaat maar om 1 factor: heeft hij kwaliteit?

VdB is een goede keeper voor de middenmoot, maar komt te kort voor de (sub)top en zo geld het ook voor bepaalde spelers in het veld.

We hebben aan Narsingh en Gouweleeuw kunnen zien dat we ook wel eens eerst in de eigen keuken gaan neuzen, voordat we ergens anders spelers weghalen.

Mijn voorstel blijft dus: Oosterhof of Zeinstra brengen of ze te licht bevinden voor de subtop en een geheel nieuwe keeper aantrekken. Wat hebben die jongens nog nodig om te slagen? Ervaring? Dan moeten ze sowieso spelen!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Oosterhof komt er wel, die heeft gewoon tijd nodig. Ik heb hem in 1 jaar tijd al enorm zien groeien bij de beloftes, en als ik de voorbereiding mag geloven is Oosterhof Steppe al voorbij, dat zegt natuurlijk al genoeg. Ik zou nog even 1 seizoen afwachten met het versterken van de keeperspostie. Volgens mij ligt daar niet de prioriteit.
Plaats reactie