Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

b.vankalteren schreef:Stond er vanochtend wel op ?
Nee. Dat blijkt ook wel uit de schrijfwijze, want als je VP vaker zou lezen had je geweten dat ze nooit beginnen met "Plaatsnaam - artikel". Moet wel een verzinsel zijn dus.
b.vankalteren
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-07-2011 10:44

Bericht door b.vankalteren »

Zou kunnen, toch vreemd. Met de keepers die we tot nu toe hebben zou een talentvolle, jonge friese doelman goed zijn voor de toekomst.
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

gevalletje iemand prijst zichzelf of een kennis aan...

Waar kennen we dat ook alweer van. Rage bij keepers kennelijk
b.vankalteren
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-07-2011 10:44

Bericht door b.vankalteren »

Toch vreemd dat het dan op voetbalprimeur.nl stond. Opzich logisch, mocht het waar zijn. Vorige weken zat zelfs de keepertrainer op de bank.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

b.vankalteren schreef:Toch vreemd dat het dan op voetbalprimeur.nl stond. Opzich logisch, mocht het waar zijn. Vorige weken zat zelfs de keepertrainer op de bank.
Jammer dat je grap mislukt.
Overigens zit de keepers trainer elke wedstrijd op de bank :lol:
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

4 berichten, 1e bericht een aanprijzing van een speler, verder helemaal niks bekend... Hebben we hier ook al eens niet zo'n keeper gehad die het nodig vond!!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zou Ajax zich misschien komen melden voor VDB nu een vertrek aanstaande lijkt van Stekelenburg ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

BK2007 schreef:Zou Ajax zich misschien komen melden voor VDB nu een vertrek aanstaande lijkt van Stekelenburg ?
:lol: :lol: Gaan ze dan niet eerder achter Velthuizen aan?

Misschien willen ze Steppe wel :D
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

BK2007 schreef:Zou Ajax zich misschien komen melden voor VDB nu een vertrek aanstaande lijkt van Stekelenburg ?
Hahaha... wat denk je zelf? Van mij mag het hoor, als je geld kunt vangen voor een matige keeper als VDB moet je dat ten alle tijden doen. Nadeel is echter wel dat je dan weer op zoek moet naar een andere keeper (waarschijnlijk een transfervrije) en we hebben gezien wat dat afgelopen seizoen heeft opgeleverd. Maar goed dit gaat toch niet gebeuren, geen club die voor VDB de beurs zal trekken.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Voor hoever deze bron wel betrouwbaar is:
HEERENVEEN – Doelman Theo Timmermans zal geen overstap maken richting Sneek Wit Zwart. De bij Harkemase Boys vertrokken keeper zou eerst de overstap maken naar de hoofdklasser, maar de 21- jarige Fries heeft toch de keuze gemaakt voor sc Heerenveen.

Naar verluidt heeft Timmermans een 3- jarig contract getekend. De doelman heeft ervaring opgedaan in de A1 en beloften van FC Groningen, ONS Sneek en Harkemase Boys.

Bron: tweenul.nl
Spijt heb je morgen maar!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Niet goed genoeg voor het eerste van FC Groningen en daarna nergens meer geweest. Mag toch niet hopen dat we op dat niveau gaan scouten? Mocht het nou een 16-jarig talent zijn, is het een ander verhaal. Maar 21-jarige keeper, daar waar we Oosterhof met 20 jaar hebben.. :erm:
boers049
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-07-2011 17:29

Bericht door boers049 »

Sinds jaar en dag verbaas ik mij over het 'keepers-probleem' van SCH.
Waar wij 'vroeger' toch gewoon betrouwbare sluitposten hadden, lijkt dit nu maar niet te lukken.
En dan is er in de bossen van Arnhem een werkloze keeper.....en we happen niet toe!
Een unieke kans om een nederlands-talige top keeper in huis te halen voor € 0,00 transfer ....
Waarom doen we dit niet?

Jammer, ik denk dat Velthuizen graag via de Sub-top van Nederland, zichzelf graag in de kijker had willen keepen voor het Nederlands-elftal. Daar had SCH mooi van kunnen profiteren.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Vroeger betrouwbare sluitposten?! Op wie doel je dan :D Ik heb mij sinds kleins af aan al zitten ergeren aan de keepers van Heerenveen, dan vind ik VandenBussche nog wel de beste van het rijtje die we de afgelopen 20 jaar hebben gehad. Van hem kan ik mijn tenminste een goede wedstrijd (Stuttgart) herinneren.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Eric schreef:Vroeger betrouwbare sluitposten?! Op wie doel je dan :D Ik heb mij sinds kleins af aan al zitten ergeren aan de keepers van Heerenveen, dan vind ik VandenBussche nog wel de beste van het rijtje die we de afgelopen 20 jaar hebben gehad. Van hem kan ik mijn tenminste een goede wedstrijd (Stuttgart) herinneren.
Echt waar? Ook beter dan Hans Vonk?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik kan nog een behoorlijk stuk verder teruggaan en dan kom ik uit bij Azing Griever als de m.i beste keeper.
Daar stond echt iemand, voor zover ik me dat herinner, alleen al door zijn postuur.
En dan heb je het toch over begin jaren 70.
Daarna zou ik Hans Vonk willen noemen, ondanks een aantal memorabele uitglijders.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Eindelijk stopt dat eeuwige gezeur over Velthuizen hier ook!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

boers049 schreef:Een unieke kans om een nederlands-talige top keeper in huis te halen voor € 0,00 transfer ....
Plus vier ton tekengeld en vijf ton salaris (als het niet zes of zeven is)...

Velthuizen heeft de naam maar als je er nuchter naar kijkt geloof ik niet dat hij een gigantische stap voorwaarts is t.o.v. Vandenbussche. Waarom zat hij anders een jaar op de bank in Alicante? Vast niet omdat hij het zo geweldig deed.
Gebruikersavatar
USAFries
Nieuw talent
Berichten: 95
Lid geworden op: 09-06-2009 16:59
Locatie: Carthage, MO (USA)
Contacteer:

Bericht door USAFries »

Skopperij schreef:Plus vier ton tekengeld en vijf ton salaris (als het niet zes of zeven is)...

Velthuizen heeft de naam maar als je er nuchter naar kijkt geloof ik niet dat hij een gigantische stap voorwaarts is t.o.v. Vandenbussche. Waarom zat hij anders een jaar op de bank in Alicante? Vast niet omdat hij het zo geweldig deed.
Gelukkig zijn er toch nog mensen die het snappen. Niets aan toe te voegen.
Het leven is geen pak vla!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik ben er altijd voor geweest om een ervaren keeper aan te trekken. Een rustpunt, die dat ook echt uitstraalt, naar medespelers, tegenstanders en supporters. (Pieckenhagen was bijv. ook een fantastische zet van Heracles) Wat was ik blij dat we Hans Vonk hadden toen we de bekerfinale speelden. Timmer was misschien toen hij bij ons speelde geen topper, maar wel een zekerheidje.

Vandenbussche kon mij in het verleden, mede ook door zijn soms doldwaze acties en zijn slechte 'meevoetballen', niet echt bekoren. Maar ik zie inmiddels een andere keeper op de goal staan. Een man die wat heeft meegemaakt in zijn leven, inmiddels vader is, zwaar blessureleed heeft gekend en zijn zegeningen kent als profvoetballer.

Nog altijd zou ik het fijn vinden een ervaren keeper erbij te hebben, maar in de huidige situatie ben ik blij dat we een keeper als Vandenbussche hebben. Ik heb er vertrouwen in dat hij dit jaar ons gaat overtuigen.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Fladian schreef: Echt waar? Ook beter dan Hans Vonk?
Overschatte keeper, geen puntenpakker en kijk maar eens naar ons doelsaldo in zijn tijd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

boers049 schreef:Waarom doen we dit niet?
Heerenveen heeft weinig/geen geld, moet de selectie op peil brengen (lees: verkleinen) én heeft al drie keepers onder contract staan. Tel dat bij elkaar op en de verklaring is daar. Overigens ben ik ook helemaal niet zo gecharmeerd van Velthuizen, maar dat terzijde.
Levi
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-06-2011 20:27

Bericht door Levi »

Past misschien niet supergoed in dit topic, maar wie is de keeperstrainer van Heerenveen?
Is dat net als in FM albert van der sleen? Misschien ligt daar wel het probleem, misschien traint hij de keepers niet goed.
Het is namelijk al jaren zo dat wij slechte keepers hebben. Weet niet sinds wanneer Albert van der Sleen gekomen is?
Toch niet weer zo'n kloteseizoen he....
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Een paar seizoenen volgens mij het seizoen 2007/2008 gekomen ik denk dat Henk Timmer wel een goede keeper trainer kan zijn voor ons.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Velthuizen weer naar Vitesse, Room wil graag naar een andere club hierdoor. Zou Room niet wat voor ons zijn?
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Daar dacht ik gister ook al aan toen ik de transfer zag van Velthuizen, kon alleen niet op de naam van de keeper meer komen. Lijkt mij ook een welkome versterking, alleen zal er wel geen ruimte voor zijn.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Room schijnt al aangeboden te zijn bij de Graafschap.

Als we nu 2 vliegenvangers van Heerenveen naar Doetinchem sturen en Room deze kant op, denk ik dat we goede zaken doen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Die constante vragen over de keepers snap ik eigenlijk niet zo. Heerenveen heeft al drie keepers onder contract staan en heeft al duidelijk gemaakt met die drie het seizoen in te zullen gaan. Tenzij er iemand vertrekt (kans acht ik klein) of zwaar geblesseerd raakt is het helemaal niet aan de orde. Daarnaast is er toch al weinig geld om een contract af te kopen. Voor mij is Room sowieso geen optie, is niet aantoonbaar beter dan Vandenbussche, mocht hij überhaupt al beter/gelijkwaardig zijn.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Vandenbussche reken ik dan niet tot de keepers die weg mogen.

Vandenbussche staat er om bekend sterker te worden bij stevig concurrentie. Die heeft hij nu niet....

Als er een talentvolle, Nederlandse, potentiele basiskeeper naar hier kan komen om VdB scherp te krijgen/houden en op termijn 1e keeper te worden lijkt me dat geen slecht plan.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Room pakt soms de meest onhoudbare ballen, maar blundert ook regelmatig. (Twente uit in Beker, Vitesse-Excelsior 1-4)
Niet aan beginnen dus
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik vind Room echt heel erg goed, jong en nu al goed. Ik zou hem graag halen, maar goed ik snap niet waarom we Velthuizen niet gehaald hebben. Denk die haartjes weg en er staat echt een supergoeie keeper, met refelexen van een kat, die heeft Vitesse veel punten gegegevn in het verleden, ik blijf er bij.
100% achter Marco van Basten!
Plaats reactie